He. Nog niet helemaal wakker?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon één van de vele dingen waar TS maar niet over uitgepraat raakt, net zoals transseksuelen en de zijn eigen testosteronniveau.
Klopt. Zit te wachten tot een collega eindelijk koffie gaat halen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
He. Nog niet helemaal wakker?
Dat is het ook geworden. Er hangt een soort debiele revolutionair sfeertje rond waarin opeens 'alles slecht is'.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:00 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben oud genoeg om de wereld van vandaag een grote vermakelijke kermisshow te vinden.
Iedereen loopt achter zijn eigen staart te rennen en men denkt dan ook nog dat men heel belangrijk en in het belang van het algemeen handelt.
Hieruit maak ik op dat jij wel kinderen hebt, waarschijnlijk getrouwd bent, en dan toch durven beweren dat de ander een kritiekloze bange poepert is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we weer een alleenstaande, kinderloze, gewillige consument. Goed zo, consumentje. Niet teveel vragen stellen, bang zijn en de Grote Goede Overheid vertrouwen dat ze het beste met je voorhebben.
Koffie kan niet meer. De bossen die voor het groeien gekapt worden, de boeren die uitgebuit worden door de boze grote Westerse koffiebedrijfen, het verschepen van hele tankers (die op stookolie varen) ervan hierheen, het branden en verwerken ervan (allemaal CO2 etc).quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klopt. Zit te wachten tot een collega eindelijk koffie gaat halen.
De geschiedenis herhaalt zich. Voor de zoveelste keer. De mens, die zichzelf als enige intelligente levensvorm beschouwt, heeft nog steeds geen idee waar hij mee bezig is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is het ook geworden. Er hangt een soort debiele revolutionair sfeertje rond waarin opeens 'alles slecht is'.
Dat ze zichzelf in een pre-industriele samenleving willen smijten incl. de hongersnoden, vroege dood, armoede, erbarmelijke leefomstandigheden schijnen ze niet te begrijpen.
Dat is gewoon een faal van heb ik jou daar. Iets wat veel te veel voorkomt (in het Westen dan) en 1 van de redenen van onze ondergang is. Je bent het resultaat van miljarden jaren genetische selectie en evolutie en wat doe jij? Je geeft dat geschenk een schop in de bek en jouw bloedlijn sterft uit. Waar heb je dan voor geleefd?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat jij wel kinderen hebt, waarschijnlijk getrouwd bent, en dan toch durven beweren dat de ander een kritiekloze bange poepert is.
Zelf ben ik dus wel een alleenwonende kinderloze ouwe pruim, die wel kritisch is.
Als ik straks ga hemelen, sterft mijn 'geslacht' uit en hoef ik me later niet in mijn graf om te draaien om wat men mijn nageslacht aandoet. Of (erger) wat mijn nageslacht de wereld aandoet.
Hoe zit dat met jou?
Vertaal die tekst in het Duits en schreeuw er een beetje bij en het lijkt net alsof...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is gewoon een faal van heb ik jou daar. Iets wat veel te veel voorkomt (in het Westen dan) en 1 van de redenen van onze ondergang is. Je bent het resultaat van miljarden jaren genetische selectie en evolutie en wat doe jij? Je geeft dat geschenk een schop in de bek en jouw bloedlijn sterft uit. Waar heb je dan voor geleefd?
Je ziet het ook aan onze leiders: allemaal kinderloze mensen die niet geven om de toekomst van hun maatschappij, met alle dramatische beslissingen van dien want na mij de zondvloed.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:21 schreef Intint het volgende:
[..]
Vertaal die tekst in het Duits en schreeuw er een beetje bij en het lijkt net alsof...
Ik leef voor mezelf. En wat doe jij? Je schopt een paar kinderen deze wereld in en denkt verder niet na.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is gewoon een faal van heb ik jou daar. Iets wat veel te veel voorkomt (in het Westen dan) en 1 van de redenen van onze ondergang is. Je bent het resultaat van miljarden jaren genetische selectie en evolutie en wat doe jij? Je geeft dat geschenk een schop in de bek en jouw bloedlijn sterft uit. Waar heb je dan voor geleefd?
Je ziet het ook aan onze leiders: allemaal kinderloze mensen die niet geven om de toekomst van hun maatschappij, met alle dramatische beslissingen van dien want na mij de zondvloed.
Tja. Maar dan heb je nog je eigen nageslacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik leef voor mezelf. En wat doe jij? Je schopt een paar kinderen deze wereld in en denkt verder niet na.
Waar ben jij dan mee bezig? Werken, je hypotheek aflossen, zorgen dat je kindjes fatsoenlijk worden opgevoed, zorgen dat je niet in de schulden komt?
En op een dag wordt je wakker, kijk je om je heen en zie je dat de wereld niet meer jouw wereld is.
Goeiemorgen.
Kopje koffie, glazenwasser?
Ja en? Jij bent dood. Je nageslacht moet het zelf uitzoeken.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Tja. Maar dan heb je nog je eigen nageslacht.
En daar bereid je ze op voor. Jouw genen kunnen doorleven en daarmee een beetje je eigen ideeën.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Jij bent dood. Je nageslacht moet het zelf uitzoeken.
Met nageslacht nog eerder.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En daar bereid je ze op voor. Jouw genen kunnen doorleven en daarmee een beetje je eigen ideeën.
Het gebeurt nu bv ook in de VS (en overal in het Westen): de linkschen nemen geen kinderen meer, dus die sterven uit. Conservatieven en import (die allemaal heeeeel conservatief zijn) nemen ze juist wel.
Zonder nageslacht is het snel afgelopen met het leven.
Welnee het gaat iedere keer hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:37 schreef knoopie het volgende:
Kijk deze TS weer eens heerlijk recalcitrant zijn: “ik moet heus geen insecten eten omdat het in het AD staat!”
Newsflash: dat moet helemaal niemand. Alleen jij schetst er nu een beeld bij alsof binnenkort iemand naast je komt staan bij het avondeten die een pistool tegen je hoofd houdt en je dwingt om sprinkhanen te eten. Dat is natuurlijk niet zo, en gaat ook nooit zo zijn. Jouw recalcitrante gedrag is dus nog meer symboolpolitiek dan de stikstofmaatregelen.
Denken dat mensen nog deel uitmaken van de evolutiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Jammer dat dit verhaal op geen enkel voorbeeld uit je OP van toepassing is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:44 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Welnee het gaat iedere keer hetzelfde.
Eerst het opdringen van de media middels positieve beïnvloeding, bv: het zou beter zijn geen vuurwerk/contant geld/vlees te gebruiken want beter voor het milieu/veiligheid/handig met een app/etc
Dan volgt het bombardement met negatief nieuws: doden/gewonden met vuurwerk/plofkraken levensgevaarlijk/misstanden in veeteelt/wereld gaat eraan.
Dan eerst de zogenaamde financiële stimulatie als je erin mee gaat: minder betalen als je bv geen cash gebruikt.
Dan volgt de negatieve financiële stimulatie: duurder maken/boetes
En uiteindelijk volgt het verbod/gebod.
Zeker wel. Onze moderne levensstijl is te kort om dat volledig de kop in te drukken hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:46 schreef Intint het volgende:
[..]
Denken dat mensen nog deel uitmaken van de evolutie
Ja maar ik bedoelde meer als je zoiets geloofd is wel wat mis met je verstand.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:13 schreef Intint het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat is een mythe en al lang ontkracht.
Vliegen is nu in het stadium van negatieve aandacht en op zeer korte termijn komt de negatieve fianciele stimulans, de zgn vliegtax. 'Grote' huizen zijn onbetaalbaar voor de meeste mensen die ze nodig hebben om een gezin te kunnen starten,quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:49 schreef knoopie het volgende:
[..]
Jammer dat dit verhaal op geen enkel voorbeeld uit je OP van toepassing is.
Vliegen is niet verboden. Grote huizen kopen is niet verboden. Een huis met een parkeerplek (of twee) is niet verboden. Hetero zijn is niet verboden...
En daar heb jij last van hoe?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En het LGBTQI-verhaal wordt tegenwoordig zelfs opgedrongen aan peuters, met je dragqueen die komen voorlezen
Jouw nageslacht te zijn, dat wens je niemand toe.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Tja. Maar dan heb je nog je eigen nageslacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |