Oei. Wil je geen kinderen?quote:
Jawel, maar er zijn geen vrouwen die met mij een kind willenquote:
Alsof jij een OP zou lezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
Één van de mooie dingen van Fok! is de het zwart witte wereldbeeld van deze TS.![]()
OP is overigens onleesbaar.
Misschien @yvonne ?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:39 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn geen vrouwen die met mij een kind willen
Nee dit is lekker leesbaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
Één van de mooie dingen van Fok! is de het zwart witte wereldbeeld van deze TS.![]()
OP is overigens onleesbaar.
Typerend voor de soyboy progressieve kliek anno 2020 in het Westen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:39 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn geen vrouwen die met mij een kind willen
Wacht even. Dus eerst is het 'progressie' (dat zeiden ze in de USSR ook toen ze het communisme invoerden en je met geweld van je bedrijf verwijderden) maar uiteindelijk ben je het toch met me eens?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:48 schreef pokkerdepok het volgende:
lekker ageren tegen progressie, en dan zelf de conservatieve machten en structuren verdedigen.. ja hoor, alles moet zo blijven, want het was is goed. me reet. je kan gewoon niet tegen verandering.
maar dat even los van het feit dat ik ook geen insecten ga eten, gatver. tenzij ze met een mega kakkerlak komen die net zo lekker smaakt als een jumbo garnaal. met heerlijke bereiding.
alleen eens met dat ene puntje. en vooruit, ook contant geld.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wacht even. Dus eerst is het 'progressie' (dat zeiden ze in de USSR ook toen ze het communisme invoerden en je met geweld van je bedrijf verwijderden) maar uiteindelijk ben je het toch met me eens?
Precies een garnaal is het insect van de oceaan. Garnaal moet je ook pellen zodat je geen darmkanaal erin hebt. Bij krekels moet je de poten verwijderen en ik geloof ook de kop om zo te pellen vanwege parasieten tenzij je de parasieten kapot kookt boven zoveel graden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:53 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het qua intentie en sfeer helemaal met je eens Onnoembare en gruwel net als jij van de Marxistische dystopie die je schetst.
Maar het eten van insecten is gewoon een cultuurdingetje. We eten ook garnalen dus wat maakt het uit? Je hebt het als kleine Onnoembare gewoon nooit op je bordje gehad, dat is het enige verschil.
Gaan we door met vlees eten in het huidige tempo en gaat de rest van de wereld dat ook doen, dan betekent dit binnen 2 generaties het einde van de regenwouden. Ik vind dat zonde. Bovendien is de manier waarop wij dieren houden in de bio-industrie tegennatuurlijk en gemeen.
Heerlijk typerend dat dit er niet inkomt bij jou. Je doet alsof je niet tegen blind conservatief denken kan zijn als je geen insecten wil etenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wacht even. Dus eerst is het 'progressie' (dat zeiden ze in de USSR ook toen ze het communisme invoerden en je met geweld van je bedrijf verwijderden) maar uiteindelijk ben je het toch met me eens?
Wat is een soyboy eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:43 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Typerend voor de soyboy progressieve kliek anno 2020 in het Westen.
Een labeltje wat dom-rechts plakt op alle niet dom-rechts denkenden gebasseerd op de onktrachte mythe dat soya voor een verlaging in het testosterongehalte bij mannen zou zorgen.quote:
Zo vroeg al aan de drank? Nou ja, ik kan je geen ongelijk geven als ik je OP zo doorlees.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
In de voortdurende en nu de laatste tijd versnellende agenda om ons allemaal tot zielloze, geslachtsloze, kritiekloze, door algoritmes beoordeelde, grenzeloze wereldburgers die in kleine kut-appartementen moeten wonen waar je heel je leven voor mag betalen die alleen maar werken en consumeren te maken (lees werkdrones) bestuurd door een stel natie-loze bestuurders die na hun productieve en consumerende leven door D666 de "Voltooid Leven"-machine in mogen stappen (hoi Soylent Green) is na het opdringen van massa-immigratie, LGBTQI-TransgenderpolyqueerOnderboekEtenIsPrima aan kleine kinderen, het afnemen van je persoonlijke vrijheden door vliegen aan banden te willen leggen, steden te ontwerpen waar je niet meer met auto's kan komen en zodoende je persoonlijke bewegingsvrijheid te ontnemen op termijn (EEN AUTO KAN ECHT NIET MEER HOOR BOOMER), het uitbannen van contant geld (WANT ZWART GELD CRIMINALITEIT PLOFKRAKEN) is weer een nieuwe stap aan de gang: want vlees eten kan echt niet meer (WANT STIKSTOF ARME DIERTJES DE BOSSEN WE GAAN ER ALLEMAAL AAN HET MILIEU) dus moeten we nu allemaal aan.... de insecten.
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)wel-moeten~a029e263/
https://duurzaaminsecteneten.nl/
[ afbeelding ]
Nee. Ik ga geen insecten eten, ik ga niet in een doodskistkamer wonen.
Oh.. dan moet je zoveel soja eten... Maar dat soort Idioten zullen wel ketjap manis op hun eten doen en niet eens weten dat het soja is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:58 schreef Intint het volgende:
[..]
Een labeltje wat dom-rechts plakt op alle niet dom-rechts denkenden gebasseerd op de onktrachte mythe dat soya voor een verlaging in het testosterongehalte bij mannen zou zorgen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Iemand als @:Intint
Ziet er meestal ook zo uit:
[ afbeelding ]
Gewoon één van de vele dingen waar TS maar niet over uitgepraat raakt, net zoals transseksuelen en de zijn eigen testosteronniveau.quote:
Zoals ik al zei, dat is een mythe en al lang ontkracht.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh.. dan moet je zoveel soja eten... Maar dat soort Idioten zullen wel ketjap manis op hun eten doen en niet eens weten dat het soja is.
Maja ik ben dan benieuwd hoe het kan dat China de grootste bevolking heeft terwijl ze al heel lang mega veel soja eten. Dat die mannen zich voortplanten met zo'n laag testosteron.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |