abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:36:39 #51
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191069544
Ik wel een paar keer insecten gegeten en zelf ook bereid. Ook met verse sprinkhanen.
Maar het blijft heel muf smaken. Gewoon echt niet lekker.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:37:02 #52
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_191069554
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:36 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Deels.
Oei. Wil je geen kinderen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_191069566
Één van de mooie dingen van Fok! is het zwart witte wereldbeeld van deze TS. _O_

OP is overigens onleesbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 17-01-2020 10:50:04 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191069579
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oei. Wil je geen kinderen?
Jawel, maar er zijn geen vrouwen die met mij een kind willen ;(
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:39:42 #55
459912 FlippingCoin
pi_191069592
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
Één van de mooie dingen van Fok! is de het zwart witte wereldbeeld van deze TS. _O_

Alsof jij een OP zou lezen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:40:11 #56
459912 FlippingCoin
pi_191069600
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:39 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Misschien @yvonne ?
pi_191069628
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:53 schreef Lachmed het volgende:
niet gelezen
pi_191069640
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
Één van de mooie dingen van Fok! is de het zwart witte wereldbeeld van deze TS. _O_

Nee dit is lekker leesbaar.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_191069647
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:39 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Typerend voor de soyboy progressieve kliek anno 2020 in het Westen.
pi_191069703
lekker ageren tegen progressie, en dan zelf de conservatieve machten en structuren verdedigen.. ja hoor, alles moet zo blijven, want het was is goed. me reet. je kan gewoon niet tegen verandering.

maar dat even los van het feit dat ik ook geen insecten ga eten, gatver. tenzij ze met een mega kakkerlak komen die net zo lekker smaakt als een jumbo garnaal. met heerlijke bereiding.
pi_191069737
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:48 schreef pokkerdepok het volgende:
lekker ageren tegen progressie, en dan zelf de conservatieve machten en structuren verdedigen.. ja hoor, alles moet zo blijven, want het was is goed. me reet. je kan gewoon niet tegen verandering.

maar dat even los van het feit dat ik ook geen insecten ga eten, gatver. tenzij ze met een mega kakkerlak komen die net zo lekker smaakt als een jumbo garnaal. met heerlijke bereiding.
Wacht even. Dus eerst is het 'progressie' (dat zeiden ze in de USSR ook toen ze het communisme invoerden en je met geweld van je bedrijf verwijderden) maar uiteindelijk ben je het toch met me eens?
pi_191069758
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:51 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wacht even. Dus eerst is het 'progressie' (dat zeiden ze in de USSR ook toen ze het communisme invoerden en je met geweld van je bedrijf verwijderden) maar uiteindelijk ben je het toch met me eens?
alleen eens met dat ene puntje. en vooruit, ook contant geld.

gaat me meer om je tirade tegen alles wat veranderd. alsof nieuws een gigantische optelsom is, die jouw emmertje doet overlopen.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:53:32 #63
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_191069764
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:53 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het qua intentie en sfeer helemaal met je eens Onnoembare en gruwel net als jij van de Marxistische dystopie die je schetst.

Maar het eten van insecten is gewoon een cultuurdingetje. We eten ook garnalen dus wat maakt het uit? Je hebt het als kleine Onnoembare gewoon nooit op je bordje gehad, dat is het enige verschil.

Gaan we door met vlees eten in het huidige tempo en gaat de rest van de wereld dat ook doen, dan betekent dit binnen 2 generaties het einde van de regenwouden. Ik vind dat zonde. Bovendien is de manier waarop wij dieren houden in de bio-industrie tegennatuurlijk en gemeen.
Precies een garnaal is het insect van de oceaan. Garnaal moet je ook pellen zodat je geen darmkanaal erin hebt. Bij krekels moet je de poten verwijderen en ik geloof ook de kop om zo te pellen vanwege parasieten tenzij je de parasieten kapot kookt boven zoveel graden.
Liefde voor God
pi_191069779
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:51 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Heerlijk typerend dat dit er niet inkomt bij jou. Je doet alsof je niet tegen blind conservatief denken kan zijn als je geen insecten wil eten :')
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:56:00 #65
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_191069799
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:43 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Typerend voor de soyboy progressieve kliek anno 2020 in het Westen.
Wat is een soyboy eigenlijk?
Liefde voor God
pi_191069824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Een labeltje wat dom-rechts plakt op alle niet dom-rechts denkenden gebasseerd op de onktrachte mythe dat soya voor een verlaging in het testosterongehalte bij mannen zou zorgen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2020 @ 10:59:01 #67
88815 The_Emotion
98.3
pi_191069837
Liever een hapje krekels dan een soyaburger
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_191069856
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
In de voortdurende en nu de laatste tijd versnellende agenda om ons allemaal tot zielloze, geslachtsloze, kritiekloze, door algoritmes beoordeelde, grenzeloze wereldburgers die in kleine kut-appartementen moeten wonen waar je heel je leven voor mag betalen die alleen maar werken en consumeren te maken (lees werkdrones) bestuurd door een stel natie-loze bestuurders die na hun productieve en consumerende leven door D666 de "Voltooid Leven"-machine in mogen stappen (hoi Soylent Green) is na het opdringen van massa-immigratie, LGBTQI-TransgenderpolyqueerOnderboekEtenIsPrima aan kleine kinderen, het afnemen van je persoonlijke vrijheden door vliegen aan banden te willen leggen, steden te ontwerpen waar je niet meer met auto's kan komen en zodoende je persoonlijke bewegingsvrijheid te ontnemen op termijn (EEN AUTO KAN ECHT NIET MEER HOOR BOOMER), het uitbannen van contant geld (WANT ZWART GELD CRIMINALITEIT PLOFKRAKEN) is weer een nieuwe stap aan de gang: want vlees eten kan echt niet meer (WANT STIKSTOF ARME DIERTJES DE BOSSEN WE GAAN ER ALLEMAAL AAN HET MILIEU) dus moeten we nu allemaal aan.... de insecten.
[..]

https://www.ad.nl/koken-e(...)wel-moeten~a029e263/

https://duurzaaminsecteneten.nl/

[ afbeelding ]

Nee. Ik ga geen insecten eten, ik ga niet in een doodskistkamer wonen.

Zo vroeg al aan de drank? Nou ja, ik kan je geen ongelijk geven als ik je OP zo doorlees.
Maar geen paniek, als jij geen insecten wilt eten, eet je ze toch lekker niet?
Zolang ze jou niet dwingen om die wriemelbeestjes intraveneus in te nemen (niet dat je dat dan zou weten, waarschijnlijk maken ze jou wijs dat je gezonde en normale voeding krijgt toegedient), is er toch geen probleem.

Je kunt je ook laten ombouwen tot vegetariër, dat je dus alleen maar appels en peren en eikels en spinazie en zo eet.

Of vis. Want die worden niet belaagd door insecten. Dus je hoeft niet bang te zijn dat in Kaptein Iglo een dooie bij of kakkerlak zit.
Wat bij een aardbei of een banaan (vogelspinnen :o :o :o ) nogal eens voorkomt.

Ik ben oud genoeg om de wereld van vandaag een grote vermakelijke kermisshow te vinden.
Iedereen loopt achter zijn eigen staart te rennen en men denkt dan ook nog dat men heel belangrijk en in het belang van het algemeen handelt.
pi_191069866
quote:

[..]

Iemand als @Intint

Ziet er meestal ook zo uit:

pi_191069882
Om te snacken vind ik meelwormen en sprinkhanen best lekker, maar ik zou het niet als vervanger voor vlees zien. :N
Met name goed gekruide gewokte meelwormen zijn lekker! :9
Schorpioen is erg droog. Niet echt een aanrader.
Vogelspinnen begin ik niet aan; die schijnen sowieso niet lekker te zijn.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 11:02:04 #71
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_191069884
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:58 schreef Intint het volgende:

[..]

Een labeltje wat dom-rechts plakt op alle niet dom-rechts denkenden gebasseerd op de onktrachte mythe dat soya voor een verlaging in het testosterongehalte bij mannen zou zorgen.
Oh.. dan moet je zoveel soja eten... Maar dat soort Idioten zullen wel ketjap manis op hun eten doen en niet eens weten dat het soja is.

Maja ik ben dan benieuwd hoe het kan dat China de grootste bevolking heeft terwijl ze al heel lang mega veel soja eten. Dat die mannen zich voortplanten met zo'n laag testosteron.
Liefde voor God
  vrijdag 17 januari 2020 @ 11:02:29 #72
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_191069891
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:00 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Iemand als @:Intint

Ziet er meestal ook zo uit:

[ afbeelding ]
:')
Liefde voor God
pi_191069985
Toch blijft het raar, de eetgewoontes van diverse volken als je er over nadenkt.
Wij eten rundvee, vis, gevogelte en soms zelfs huisdieren (flappie weet je wel).
Insecten zijn ons een gruwel, maar in Frankrijk eten ze wel kikkerbilletjes. En dat is dan heel chique.
Kaviaar was vroeger armeluisvoer, nu slechts voor de rijke elite.
Koeien zijn heilig in India, varkens zijn halal of haram (weet ik veel, het is dus niet goed) of niet kosjer volgens moslims en joden.

Waar ik zelf heel veel moeite mee heb, is kalfsvlees of lamsvlees. Dat is dus vlees van kinderrundertjes. Diertjes die niet eens de kans kregen om normaal op te groeien. En dat eten wij als feestmaal.
pi_191069990
quote:

[..]

Gewoon één van de vele dingen waar TS maar niet over uitgepraat raakt, net zoals transseksuelen en de zijn eigen testosteronniveau.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191070018
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Oh.. dan moet je zoveel soja eten... Maar dat soort Idioten zullen wel ketjap manis op hun eten doen en niet eens weten dat het soja is.

Maja ik ben dan benieuwd hoe het kan dat China de grootste bevolking heeft terwijl ze al heel lang mega veel soja eten. Dat die mannen zich voortplanten met zo'n laag testosteron.
Zoals ik al zei, dat is een mythe en al lang ontkracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')