abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191068887
In de voortdurende en nu de laatste tijd versnellende agenda om ons allemaal tot zielloze, geslachtsloze, kritiekloze, door algoritmes beoordeelde, grenzeloze wereldburgers die in kleine kut-appartementen moeten wonen waar je heel je leven voor mag betalen die alleen maar werken en consumeren te maken (lees werkdrones) bestuurd door een stel natie-loze bestuurders die na hun productieve en consumerende leven door D666 de "Voltooid Leven"-machine in mogen stappen (hoi Soylent Green) is na het opdringen van massa-immigratie, LGBTQI-TransgenderpolyqueerOnderboekEtenIsPrima aan kleine kinderen, het afnemen van je persoonlijke vrijheden door vliegen aan banden te willen leggen, steden te ontwerpen waar je niet meer met auto's kan komen en zodoende je persoonlijke bewegingsvrijheid te ontnemen op termijn (EEN AUTO KAN ECHT NIET MEER HOOR BOOMER), het uitbannen van contant geld (WANT ZWART GELD CRIMINALITEIT PLOFKRAKEN) is weer een nieuwe stap aan de gang: want vlees eten kan echt niet meer (WANT STIKSTOF ARME DIERTJES DE BOSSEN WE GAAN ER ALLEMAAL AAN HET MILIEU) dus moeten we nu allemaal aan.... de insecten.

quote:
Insecten eten? We zullen straks wel moeten
https://www.ad.nl/koken-e(...)wel-moeten~a029e263/

https://duurzaaminsecteneten.nl/

Nee. Ik ga geen insecten eten, ik ga niet in een doodskistkamer wonen.

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_191068899
Als je honger hebt, lust je alles.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 09:51:57 #3
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_191068910
quote:
optieven
Het is "optiefen."
pi_191068923
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:51 schreef Asjemenou_ het volgende:

[..]

Het is "optiefen."
optyve
pi_191068936
niet gelezen
  vrijdag 17 januari 2020 @ 09:53:39 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191068944
Ik ben het qua intentie en sfeer helemaal met je eens Onnoembare en gruwel net als jij van de Marxistische dystopie die je schetst.

Maar het eten van insecten is gewoon een cultuurdingetje. We eten ook garnalen dus wat maakt het uit? Je hebt het als kleine Onnoembare gewoon nooit op je bordje gehad, dat is het enige verschil.

Gaan we door met vlees eten in het huidige tempo en gaat de rest van de wereld dat ook doen, dan betekent dit binnen 2 generaties het einde van de regenwouden. Ik vind dat zonde. Bovendien is de manier waarop wij dieren houden in de bio-industrie tegennatuurlijk en gemeen.
The End Times are wild
  vrijdag 17 januari 2020 @ 09:54:39 #7
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191068954
"Optieven" en in een van je eerdere topics "betaald". Voor iemand die zich zo drukt maakt om Nederland ken je de taal wel echt heel slecht. Misschien kan je je daar eerst op focussen voordat je je gaat bemoeien met alle zaken die je tere zieltje kwetsen? w/
AZ
ALKMAAR
pi_191068957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je honger hebt, lust je alles.
Ah mooi, hongersnood Afrika bij deze opgelost, hoeven we ook geen geld meer op te sturen. :)
pi_191068979
Het is 'opkankeren'
pi_191068996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:53 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het qua intentie en sfeer helemaal met je eens Onnoembare en gruwel net als jij van de Marxistische dystopie die je schetst.

Maar het eten van insecten is gewoon een cultuurdingetje. We eten ook garnalen dus wat maakt het uit? Je hebt het als kleine Onnoembare gewoon nooit op je bordje gehad, dat is het enige verschil.

Gaan we door met vlees eten in het huidige tempo en gaat de rest van de wereld dat ook doen, dan betekent dit binnen 2 generaties het einde van de regenwouden. Ik vind dat zonde. Bovendien is de manier waarop wij dieren houden in de bio-industrie tegennatuurlijk en gemeen.
Dit boek uit 1968 voorspelde hetzelfde: binnen 20 jaar was alle natuur eraan, sterven tientallen miljoenen mensen van de honger vanwege overbevolking etc

https://books.google.nl/b(...)kp_cover&redir_esc=y
pi_191069009
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:54 schreef Durmada het volgende:
"Optieven" en in een van je eerdere topics "betaald". Voor iemand die zich zo drukt maakt om Nederland ken je de taal wel echt heel slecht. Misschien kan je je daar eerst op focussen voordat je je gaat bemoeien met alle zaken die je tere zieltje kwetsen? w/
Ach, ik zal jouw posts wel eens even doorspitten en ongetwijfeld ook genoeg foutjes tegenkomen.

Nu verder braaf je insecten opeten en je laten ombouwen tot transvrouw, slaafje.

[ Bericht 9% gewijzigd door De_Onnoembare op 17-01-2020 10:04:15 ]
pi_191069052
Meelwormbitterballen zijn lekker man, oprecht. Die wil ik best eten hoor.
pi_191069081
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:56 schreef Snikkelbeer het volgende:
Het is 'opkankeren'
:')
pi_191069086
GTWDONNBRE!!!
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:07:57 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191069141
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dit boek uit 1968 voorspelde hetzelfde: binnen 20 jaar was alle natuur eraan, sterven tientallen miljoenen mensen van de honger vanwege overbevolking etc

Dat er een onjuiste voorspelling in een boek is gedaan heeft er niks mee te maken dat het eenvoudig te berekenen is dat wanneer 7 miljard mensen 100 gram vlees per dag gaan eten dit zoveel landbouwgrond vergt dat alle regenwoud in sojaplantages moet veranderen...
The End Times are wild
pi_191069144
quote:

Maar hij vind verandering stom want verandering is links!
pi_191069162
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dus omdat een boek uit de jaren 60 er naast zit moeten we maar helemaal niets meer serieus nemen wat met milieu te maken heeft?
pi_191069187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:10 schreef Intint het volgende:

[..]

Dus omdat een boek uit de jaren 60 er naast zit moeten we maar helemaal niets meer serieus nemen wat met milieu te maken heeft?
Ik hoor al 40 jaar dat we er binnenkort aangaan. Iedere keer door iets anders. Iedere keer komt het totaal niet uit.

Maar ga jij maar bang onder je bed liggen, het EINDE DER TIJDEN komt er alweer aan.
pi_191069203
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat er een onjuiste voorspelling in een boek is gedaan heeft er niks mee te maken dat het eenvoudig te berekenen is dat wanneer 7 miljard mensen 100 gram vlees per dag gaan eten dit zoveel landbouwgrond vergt dat alle regenwoud in sojaplantages moet veranderen...
Kom op. Eerst zouden we eraan gaan omdat alle brandstoffen en eten op zouden zijn (Club van Rome's voorspelling). Daarna de ijstijd die ons allemaal zou bevriezen. Daarna de zure regen. Het gat in de onzonlaag. De stijgende zeespiegel. En nu Global Warming.
Oh ja tussendoor ook nog DE BOM gehad.

Er gaat helemaal niets gebeuren, de boel kabbelt gewoon door.

Nu ja, de bevolkingssamenstelling gaat wel veranderen. Dat is te zien.
pi_191069211
Deze OP leest klote weg.
Zonder wrijving geen glans
pi_191069216
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:12 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik hoor al 40 jaar dat we er binnenkort aangaan. Iedere keer door iets anders. Iedere keer komt het totaal niet uit.

Maar ga jij maar bang onder je bed liggen, het EINDE DER TIJDEN komt er alweer aan.
Maar ik kan er toch niets aan doen dat jij niet het vermogen tot kritisch denken bezit om een betrouwbare bron te onderscheiden van onbetrouwbare bron?
pi_191069221
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze OP leest klote weg.
Kom op even blij wezen vandaag met de nieuwe aanwinsten van de lokale FC.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:15:13 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191069226
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:13 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Kom op. Eerst zouden we eraan gaan omdat alle brandstoffen en eten op zouden zijn (Club van Rome's voorspelling). Daarna de ijstijd die ons allemaal zou bevriezen. Daarna de zure regen. Het gat in de onzonlaag. De stijgende zeespiegel. En nu Global Warming.
Oh ja tussendoor ook nog DE BOM gehad.

Er gaat helemaal niets gebeuren, de boel kabbelt gewoon door.
Ik geloof ook niet dat global warming een serieuze bedreiging is. Maar als alle mensen vlees gaan eten hebben we 4x zoveel landbouwgrond nodig. Dat is gewoon logica. Je zou eigenlijk pas het recht op vleeseten mogen hebben als je eigenhandig 2 mensen had omgebracht.
The End Times are wild
pi_191069229
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:14 schreef Intint het volgende:

[..]

Maar ik kan er toch niets aan doen dat jij niet het vermogen tot kritisch denken bezit om een betrouwbare bron te onderscheiden van onbetrouwbare bron?
Jij was 30 jaar geleden heeeeeel bang geweest voor de Club van Rome hun voorspelling _O-

Makkelijk beïnvloedbaar schaapje.
pi_191069235
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Je zou eigenlijk pas het recht op vleeseten mogen hebben als je eigenhandig 2 mensen had omgebracht.
:7
pi_191069240
Heerlijk om te zien hoe zo'n tokkie als TS zich steeds bedreigder gaat voelen door elke vorm van verandering en andersdenkenden _O-
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:16:59 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191069249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:16 schreef Sicstus het volgende:
Heerlijk om te zien hoe zo'n tokkie als TS zich steeds bedreigder gaat voelen door elke vorm van verandering en andersdenkenden _O-
We zullen nog eens zien wie er uiteindelijk bedreigd gaan voelen
The End Times are wild
pi_191069258
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:54 schreef Silven het volgende:

[..]

Ah mooi, hongersnood Afrika bij deze opgelost, hoeven we ook geen geld meer op te sturen. :)
Die Afrikanen kunnen ook gewoon een kas bouwen om hun plantages heen. Is het probleem ook opgelost, maar zover zijn ze nog niet :')
pi_191069270
quote:
Ah, daar hebben we weer een alleenstaande, kinderloze, gewillige consument. Goed zo, consumentje. Niet teveel vragen stellen, bang zijn en de Grote Goede Overheid vertrouwen dat ze het beste met je voorhebben.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:18:43 #30
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_191069272
Man jullie zijn zelf insecten.

:o :9~
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_191069275
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Man jullie zijn zelf insecten.

:o :9~
Incorrect.
pi_191069278
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:15 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij was 30 jaar geleden heeeeeel bang geweest voor de Club van Rome hun voorspelling _O-

Makkelijk beïnvloedbaar schaapje.
Jij bent de gene die makkelijk beïnvloedbaar is. In elke discussie die ik met je gehad hebt winnen mijn feiten van jouw onderbuik. :)
pi_191069292
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

We zullen nog eens zien wie er uiteindelijk bedreigd gaan voelen
Ook dat ja.
pi_191069300
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:18 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ah, daar hebben we weer een alleenstaande, kinderloze, gewillige consument. Goed zo, consumentje. Niet teveel vragen stellen, bang zijn en de Grote Goede Overheid vertrouwen dat ze het beste met je voorhebben.
Een beetje afzetten tegen de maatschappij is normaal, maar wat jij doet is wel extreem. Je trekt alles in twijfel.
pi_191069301
TS is een watje. meelwormen smaken lekker, zijn cheap en goede macros
pi_191069305
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:19 schreef Intint het volgende:

[..]

Jij bent de gene die makkelijk beïnvloedbaar is. In elke discussie die ik met je gehad hebt winnen mijn feiten van jouw onderbuik. :)
Ben je al erg bang? Al last van 'klimaatstress'? Heb je je vrijwillig laten steriliseren voor het klimaat? Terwijl je de rode loper neerlegt voor je Somalische buren met 6 kinderen?
pi_191069309
quote:

[..]

beetje paranoide jij :D
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:24:40 #38
459912 FlippingCoin
pi_191069347
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Incorrect.
Niet waar duivelsbidsprinkhaan. :6
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_191069348
quote:

[..]

Verstandige mensen winnen hun kennis in van mensen die expert zijn op een bepaald gebied. Daarom zal ik ook direct bij jou aan de deur kloppen wanneer ik bijvoorbeeld wil weten hoe ik mijn vuilniscontainer in een truck gooi in de ochtend.

Jij haalt je kennis van mensen als een Paul Joseph Watson, iemand die zijn brood verdiend met het trollen van links.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:25:02 #40
459912 FlippingCoin
pi_191069355
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:21 schreef Sicstus het volgende:

[..]

beetje paranoide jij :D
Maar klopt de beschrijving?!
pi_191069358
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:21 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ben je al erg bang? Al last van 'klimaatstress'? Heb je je vrijwillig laten steriliseren voor het klimaat? Terwijl je de rode loper neerlegt voor je Somalische buren met 6 kinderen?
Altijd maar proberen dat labeltje te plakken met assumpties. Heerlijk.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:25:27 #42
459912 FlippingCoin
pi_191069359
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:24 schreef Intint het volgende:

[..]

Verstandige mensen winnen hun kennis in van mensen die expert zijn op een bepaald gebied. Daarom zal ik ook direct bij jou aan de deur kloppen wanneer ik bijvoorbeeld wil weten hoe ik mijn vuilniscontainer in een truck gooi in de ochtend.

Jij haalt je kennis van mensen als een Paul Joseph Watson, iemand die zijn brood verdiend met het trollen van links.
Dat niet zelf weten. :')
pi_191069382
quote:
Hyper progressievelingen die te pas en te onpas andersdenkenden altijd maar tokkie noemen :r
pi_191069418
je bent wat je eet
pi_191069424
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:27 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Hyper progressievelingen die te pas en te onpas andersdenkenden altijd maar tokkie noemen :r
Haha conservatieve boze witte man gespot
pi_191069461
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:25 schreef Intint het volgende:

[..]

Altijd maar proberen dat labeltje te plakken met assumpties. Heerlijk.
Ja dus.
pi_191069483
quote:

Dit. Tja, het is kut, en het is niet leuk dat het er zo doorgeduwd wordt, maar al die dieren die worden gehouden op veel te kleine oppervlakten zijn gewoon niet goed. Dat is simpelweg niet dierwaardig.

Dus wat dat betreft mag er wel geminderd worden, zodat die dieren ook gewoon een goed leven kan worden gegeven.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:33:32 #48
459912 FlippingCoin
pi_191069487
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:29 schreef Shanna_ het volgende:

[..]

Alsof dat negatief is

Pissebed
pi_191069502
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:29 schreef Shanna_ het volgende:

[..]

Oh jee, een 'progressieve Vrouw van Kleur' gespot?
pi_191069537
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar klopt de beschrijving?!
Deels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')