Is er eigenlijk ooit 1 revolutie geweest die niet gekaapt werd en volledig uit de hand gelopen is?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:37 schreef Intint het volgende:
[..]![]()
Alle revoluties zijn natuurlijk gelijk aan elkaar.![]()
"Ik heb vanochtend mijn hond geaaid"
"Hitler aaide ook altijd zijn hond..."
Niet genoeg testosteron voor!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wil je me waarschuwen als je gaat bombarderen?
Ik moet zeggen dat dat oprecht wel meevalt. Nu eventjes dan, maar het is zeker geen terugkerend thema zoals jouw schedelmeten en @Hexagon 's alt-right obsessie.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je even dat plaatje van die opgekropte woede-kop plaatsen, alleen dan met een ludieke noot in de trant van "De Onnoembare als hij vijf minuten niet over communistische subversie heeft kunnen preken".
Heb je wel eens een Roze Koek gegeten?quote:
Hmmja...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat oprecht wel meevalt. Nu eventjes dan, maar het is zeker geen terugkerend thema zoals jouw schedelmeten en @:Hexagon 's alt-right obsessie.
Volgens mij snapt hij ook niet echt hoe het toen ging etc. Dat historisch besef heeft hij niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je even dat plaatje van die opgekropte woede-kop plaatsen, alleen dan met een ludieke noot in de trant van "De Onnoembare als hij vijf minuten niet over communistische subversie heeft kunnen preken".
Laat de Nintendo dan eens even met rust man. Of moet ik zeggen door paarse mannen beïnvloedde man?quote:
Je zit er een eeuwtje naast.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Volgens mij snapt hij ook niet echt hoe het toen ging etc. Dat historisch besef heeft hij niet.
Ook snapt hij niet dat het juist de kapitalisten waren met hun kolonisatie die de Chinese meloen in stukken wilde verdelen en zo heel China instabiel maakte door zoals de Engelsen deden opium erin te pompen puur zodat ze konden handelen. Dan drogeer je pas werkelijk een land. 'Wij kopen van jullie maar jullie hebben niets van ons nodig? Och we regelen wel dat jullie vanaf nu opium van ons kopen. Gr gr de Engelse.'
Mao was een massa-moordenaar en het communisme een ideologie die leuk is in theorie, maar in de praktijk steevast tot onderdrukking leidt en niet zelden tot voornoemde massa-moorden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Volgens mij snapt hij ook niet echt hoe het toen ging etc. Dat historisch besef heeft hij niet.
Ook snapt hij niet dat het juist de kapitalisten waren met hun kolonisatie die de Chinese meloen in stukken wilde verdelen en zo heel China instabiel maakte door zoals de Engelsen deden opium erin te pompen puur zodat ze konden handelen. Dan drogeer je pas werkelijk een land. 'Wij kopen van jullie maar jullie hebben niets van ons nodig? Och we regelen wel dat jullie vanaf nu opium van ons kopen. Gr gr de Engelse.'
Ik vreet zelden soja en daarnaast: https://www.fertstert.org/article/S0015-0282(09)00966-2/fulltextquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Komt door al die soja die je vreet en drinkt.
Die openingspost lijkt inderdaad wel weer uit de krochten van alt-right te komenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat oprecht wel meevalt. Nu eventjes dan, maar het is zeker geen terugkerend thema zoals jouw schedelmeten en @:Hexagon 's alt-right obsessie.
Wereld oorlog 2 is veroorzaakt door wereld oorlog 1. Soms kunnen dingen indirect wel invloed hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:43 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je zit er een eeuwtje naast.
En als iemand dat labelt dan moet die meteen het gekkenhuis in. Hoe alt-right is dat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja...
Vandaar dat jij degene bent die continu topics opent waaruit moet blijken dat wij blanke heteromannen door de communisten worden opgejaagd, verwijfd en wellicht nog wel erger.
Communisme zoals het is uitgevoerd begon altijd met het verbranden van boeken waaronder ook Marx.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mao was een massa-moordenaar en het communisme een ideologie die leuk is in theorie, maar in de praktijk steevast tot onderdrukking leidt en niet zelden tot voornoemde massa-moorden.
Gelukkig is die ideologie dan ook op sterven na dood, zo deze al niet morsdood is.
Daarom is het ook zo koddig om De Onnoembare te horen doempreken over een politiek idee dat enkel nog in grafkelders en asurnen bestaat.
Maar het blijft een goede boeman.
De door jou aangehaalde opiumoorlog bedoelde ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wereld oorlog 2 is veroorzaakt door wereld oorlog 1. Soms kunnen dingen indirect wel invloed hebben.
Je lijkt wel een papagaai. Alles is 'alt-right'quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En als iemand dat labelt dan moet die meteen het gekkenhuis in. Hoe alt-right is dat.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je lijkt wel een papagaai. Alles is 'cultuur-marxisme!'
cultuur-marxisme cultuur-marxisme cultuur-marxisme cultuur-marxisme cultuur-marxisme
Een land dat vernederd wordt door kapitalistische krachten. Dat beetje verdeeld wordt tussen landen zonder dat het land er invloed over heeft. Je vindt het niet gek dat er een anti kapitalistisch sentiment groeit dat een vernederd volk gaat willen terechtvechten?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:48 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
De door jou aangehaalde opiumoorlog bedoelde ik.
Hij zal geen Nintendo chicks hosselen in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het steevast moeten benadrukken hoe mannelijk je bent - ook nog op een anoniem forum - is trouwens een van de minst mannelijke dingen denkbaar...
Het is vooral ontzettend bedroevend.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:55 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jouw nageslacht te zijn, dat wens je niemand toe.
Mao was al een tijdje aan de macht hoor toen de 'Culturele Revolutie' kwam.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een land dat vernederd wordt door kapitalistische krachten. Dat beetje verdeeld wordt tussen landen zonder dat het land er invloed over heeft. Je vindt het niet gek dat er een anti kapitalistisch sentiment groeit dat een vernederd volk gaat willen terechtvechten?
Jij denkt dat het niet gaat etteren?
Ben jij trouwens een Jordan Peterson fan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Mao was al een tijdje aan de macht hoor toen de 'Culturele Revolutie' kwam.
Nee hoor EttovanBelgie is niet alt-rightquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je lijkt wel een papagaai. Alles is 'alt-right'
Alt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-right
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |