Geef de TT maar de schuld vriend. We weten beiden de echte redenquote:Op maandag 13 januari 2020 20:17 schreef Solotovski het volgende:
Met deze TT gaat het heel lang duren voordat ie vol is
Duurde niet lang voor je moeder vol was.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:17 schreef Solotovski het volgende:
Met deze TT gaat het heel lang duren voordat ie vol is
Zit niet zo te janken altijd. Die schijtlollige TT's van jou zit ook niemand op te wachten.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:18 schreef Solotovski het volgende:
Of zijn we deze TT's helemaal zat? Doe iemand ff poll en wie weet![]()
![]()
Bedanktquote:
Huh en ik danquote:Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedankt
Ben er ook erg trots op. Sowieso is er niemand cooler dan Gogeta. Ja, misschien Max Verstappen maar dat is de enige
Dat komt haast niet voor, weet je zelf ookquote:Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken altijd. Die schijtlollige TT's van jou zit ook niemand op te wachten.
You win some, you lose some
Goede zelfkennis heb jequote:Op maandag 13 januari 2020 20:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geef de TT maar de schuld vriend. We weten beiden de echte reden
Je hoerenmoeder Haagsquote:Op maandag 13 januari 2020 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duurde niet lang voor je moeder vol was.
Ik kan hier echt naar blijven kijken zeg.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier zien jullie een van mijn mooie inhaalacties, deze vond plaats op het circuit van Oostenrijk
[ afbeelding ]
Is goed vkquote:Op maandag 13 januari 2020 20:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat komt haast niet voor, weet je zelf ook
Het is aan de rest wmb
Miemiemie
Lekker extra rechten misbruikenquote:Op maandag 13 januari 2020 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Volgende pas ik gewoon aan als t moet
Suck my dick
So hey!!!quote:Op maandag 13 januari 2020 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Suck my dick
Wanneer moet dat?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Suck my dick
Ben terug gegaan tot hij mod is geworden en er is geen SC geopend door hem, je moet je grote smerige rotbek dichthouden.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken altijd. Die schijtlollige TT's van jou zit ook niemand op te wachten.
You win some, you lose some
Oh man zo lekker moet je ook eens proberenquote:
quote:'Veroordeelde pedo zorgt voor onrust in Harderwijk'
Echt hequote:Op maandag 13 januari 2020 20:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vk'tje in spé
Gelukkig ben jij wel altijd jezelf gebleven vriend
Lekker maatquote:Op maandag 13 januari 2020 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben terug gegaan tot hij mod is geworden en er is geen SC geopend door hem, je moet je grote smerige rotbek dichthouden.
Erg sneu, maar had ook niet anders van je verwacht vriendquote:Op maandag 13 januari 2020 20:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh man zo lekker moet je ook eens proberen
Ja politiehelikopter alles hierquote:Op maandag 13 januari 2020 20:32 schreef Catkiller het volgende:
Noel heeft het al moeilijk zat ja.
[..]
Die man keek opvallend vaak net 5quote:Op maandag 13 januari 2020 20:32 schreef Catkiller het volgende:
Noel heeft het al moeilijk zat ja.
[..]
Genoteerdquote:Op maandag 13 januari 2020 20:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Erg sneu, maar had ook niet anders van je verwacht vriend
KLB / [klb sc] TTSS is een jankerdquote:Op maandag 13 januari 2020 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben terug gegaan tot hij mod is geworden en er is geen SC geopend door hem, je moet je grote smerige rotbek dichthouden.
Oh gemist, maar dat is gewoon de waarheid dus wie boeit dat nou?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KLB / [klb sc] TTSS is een jankerd
Dit was de laatste van Solo
Kun je eens terugzien wat mijn laatste 5 waren?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KLB / [klb sc] TTSS is een jankerd
Dit was de laatste van Solo
Notes? Ja hoorquote:Op maandag 13 januari 2020 20:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je eens terugzien wat mijn laatste 5 waren?
Maakt toch niet uit die heb jij toch nietquote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat is de site voor notes ook alweer
Nooit iets van gehoord. Waar kan ik dat zien?quote:
Bij mij thuisquote:Op maandag 13 januari 2020 21:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nooit iets van gehoord. Waar kan ik dat zien?
Zou ik ook zeggen maar ik vertrouw het voor geen meter met Noel aan het roer hierquote:Op maandag 13 januari 2020 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit die heb jij toch niet
Die ban weet ik nog wel toen zijn we ons van verdriet gaan bezatten in de Sportsquote:Op maandag 13 januari 2020 21:31 schreef ZarB het volgende:
Ik zie het al. 1 keer omdat ik inside talk deed met uberkullie en 1 keer een ban?In 2014 nog wel. Toen wad ik amper actief. HOAX DEZW SHIT HOOOAAAXXXX
Ptss opgelopen toenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die ban weet ik nog wel toen zijn we ons van verdriet gaan bezatten in de Sports
Daarvoor kun je mailen naar Forum@fok.nlquote:Op maandag 13 januari 2020 21:36 schreef ZarB het volgende:
Kan iemand mij die ban uitleggen? Er staat dat ik postte met een ander account en dat mijn BAN MOGELIJK VERLENGD ZOU WORDEN!!1!1!1
Maar ik heb geen ander account gehad. ZEG OP MODS.
Klinkt wel als iets voor jou net als toen je postte met Niels0quote:Op maandag 13 januari 2020 21:36 schreef ZarB het volgende:
Kan iemand mij die ban uitleggen? Er staat dat ik postte met een ander account en dat mijn BAN MOGELIJK VERLENGD ZOU WORDEN!!1!1!1
Maar ik heb geen ander account gehad. ZEG OP MODS.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets voor jou net als toen je postte met Niels0
Sorry. Regels zijn regelsquote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef ZarB het volgende:
Jeetje ook die van 5 jaar oud? Streng beleid zeg. Dan ga ik zelf op onderzoek uit
quote:
Wat flauwquote:Op maandag 13 januari 2020 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bans mogen niet besproken worden op dit forum.
Dan gooi je er ff wat zout op.quote:
Jij bent hier geen mod kssstttquote:
Liever peper, van zout krijg je diabetes.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan gooi je er ff wat zout op.
Mod ben je altijd en overal maatquote:
huh ik dacht dat je hier mod was haha. Waar mod je dan? (hoe kan ik dat zien)quote:Op maandag 13 januari 2020 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mod ben je altijd en overal maat
DIG. Muis boven mijn "Moderator"-tag houden.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:51 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
huh ik dacht dat je hier mod was haha. Waar mod je dan? (hoe kan ik dat zien)
haha!quote:Op maandag 13 januari 2020 22:51 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Oh wat handig. Ik hou wel van digitale dingen, mijn 286 begint ondertussen wat traag te worden.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
DIG. Muis boven mijn "Moderator"-tag houden.
OK Tardis.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:52 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Oh wat handig. Ik hou wel van digitale dingen, mijn 286 begint ondertussen wat traag te worden.
Schijnt tegenwoordig beter te zijn dan Intel. Heb zelf nog die laatste hoor. Ik ben ook bang voor vernieuwing.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:54 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik hou niet van AMD
AMD WEG ERMEE
Doe mij maar de I7 reeks, helemaal niks mis mee. AMD voelt altijd goedkoop aan. Net alsof je een Radeon koopt in plaats van Nvidiaquote:Op maandag 13 januari 2020 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig beter te zijn dan Intel. Heb zelf nog die laatste hoor. Ik ben ook bang voor vernieuwing.
Een processor voel je niet hoor nadat je hem hebt geïnstalleerd. (lol)quote:Op maandag 13 januari 2020 22:55 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Doe mij maar de I7 reeks, helemaal niks mis mee. AMD voelt altijd goedkoop aan. Net alsof je een Radeon koopt in plaats van Nvidia
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:51 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Eerste mod ooit die actief om feedback vraagt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:28 schreef Solotovski het volgende:
Iemand nog een beetje feedback of zijn we allemaal tevreden luitjes?
Xoxo
Ja dacht is best wel rustig ik de fb laat ik het onze trouwe users eens vragenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerste mod ooit die actief om feedback vraagt.
Nee joh, kan mij dat hele DIG verrotten. Als ik maar de knopjes heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dacht is best wel rustig ik de fb laat ik het onze trouwe users eens vragen
Zou jij nooit doen hè? Post je überhaupt wel daar?
Vergeet de leaseauto nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh, kan mij dat hele DIG verrotten. Als ik maar de knopjes heb.
Haags kijk mijn tagje. Waar is die van jou?quote:
Die TT is niet echt van toepassingquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haags kijk mijn tagje. Waar is die van jou?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:49 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die TT is niet echt van toepassing
Wow Ashquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En deze jongen wist het gewoon al.
@:joshcampbell
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
16 miljoen viewtjes al koekoekjes. Leuke bonus om het jaar mee te beginnen.
Huh "hij" waar heb je het overquote:
Ja weet ik het. Wat is het tegenwoordig?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh "hij" waar heb je het over
Ja geen idee HAHAquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ik het. Wat is het tegenwoordig?
Ga je je nu ook als een mongooltje gedragenquote:
Nee maar ik moest hier wel om lachenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je je nu ook als een mongooltje gedragen
quote:
Alleen mongooltjes lachen om die kuthumor van Haagsquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee maar ik moest hier wel om lachen
Had eerder bijval van jou verwachtquote:
Want?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had eerder bijval van jou verwacht
Omdat jij conservatief bent.quote:
Noem jij @TTSS nu bekrompen?quote:
Zou wel leuk zijn als die nu helemaal mad werd (lol)quote:
Wat ben jij?quote:
Dat zeg je alleen omdat HaagsGod het zegt. Als iemand anders die grap had gemaakt had je gezellig meegelachen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:00 schreef TTSS het volgende:
Beetje stoer doen met mislukte kutgrapjes op een forum over een transgender persoon is pas bekrompen.
Nee, ik vind jou bijvoorbeeld nog een veel grotere mongool dan Haags.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat HaagsGod het zegt. Als iemand anders die grap had gemaakt had je gezellig meegelachen.
Maar het is veel stoerder om tegen Haags aan te schoppen
Rare opmerking dit, Haags is helemaal geen Mongool. Gewoon een echt Hagenaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou bijvoorbeeld nog een veel grotere mongool dan Haags.
Ach hij leest dit toch niet dus wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:00 schreef TTSS het volgende:
Beetje stoer doen met mislukte kutgrapjes op een forum over een transgender persoon is pas bekrompen.
Hageneesquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rare opmerking dit, Haags is helemaal geen Mongool. Gewoon een echt Hagenaar.
Het Hagenees-gedeelte is hij wel met je eens denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hagenees
Hagenaren hebben wel enige verstandelijke vermogens
Hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou bijvoorbeeld nog een veel grotere mongool dan Haags.
Lekker mad worden en je hele leven op dit forum doorbrengen, zo kennen we die sneue Chevy weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel leuk, afkomstig van een mislukte leraar met nazi-ideeën.
Ga jij even heel gauw toetsen nakijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lekker mad worden en je hele leven op dit forum doorbrengen, zo kennen we die sneue Chevy weer.
Als ik kook van woede kan ik dat niet lang verbergen, sorry.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:51 schreef Catkiller het volgende:
Nou zeg, eerst ga je er niet echt op in en dan lacht iemand en dan ga je helemaal wild doen Chevy
Zal hoogstens magere zesjes zijn als hij het ze geleerd heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik kook van woede kan ik dat niet lang verbergen, sorry.
Maar volgens mij is die met de eerste toets begonnen
Ben benieuwd welk cijfer het wordt.
Een voldoende is een voldoende.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal hoogstens magere zesjes zijn als hij het ze geleerd heeft.
Dat dacht je ook bij die Franse 5,5 van je zekerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een voldoende is een voldoende.
(Lol)quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lekker mad worden en je hele leven op dit forum doorbrengen, zo kennen we die sneue Chevy weer.
(lol)quote:
Kijk mijn tagje kijk mijn tagjequote:
Echt een prestatie met zulke concurrentie zegquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk mijn tagje kijk mijn tagje
In het land der blindenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk mijn tagje kijk mijn tagje
99% daarvan die niet allochtoon zijn zit ook op FOK! helaas.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb iets op Marktplaats staan die berichten zijn echt cultuurverrijking weer op zijn best
Ik biedt 20 ik kom vanavont halen is goed grquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
99% daarvan die niet allochtoon zijn zit ook op FOK! helaas.
Over F1 gesproken man. Gister nog een paar racejes gedaan, was na elven dus wilde stoppen maar heb toch nog eentje gedaan.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:33 schreef Catkiller het volgende:
Wel leuk dat je met machtsmisbruik @:ChevyCaprice zijn vriend @:Kiid hebt weggejaagd.
Sorry, was 2 races daarvoor*quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Race daarvoor nog een clash met een debiel die me van achter raakte.
Die heb ik mooi een beuk teruggegeven op het rechte stuk waarna zijn voorvleugels kapot was en ik rustig de race kon uitrijden. En winnen uiteindelijk
Ja tegen wie moet ik anders praten hier (lol)quote:
Ik doe even een wilde gok: niets.quote:
Ja, nee, van mij mag je wel, maar het is een beetje raar.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja tegen wie moet ik anders praten hier (lol)
Was gewoon even een toevoeging aan mezelf.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee, van mij mag je wel, maar het is een beetje raar.
Oke, dat magquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was gewoon even een toevoeging aan mezelf.
Gelukkig meid.quote:
Best goed eigenlijk!quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig meid.
En hoe is het met mevrouw EBE?
Betaald eten, niet slecht.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best goed eigenlijk!
Beetje werken.
Net lunch gehad op kosten van de zaak, dus prima.
Dus mijn werk bestaat eigenlijk uit eten.
En met u?
Minisalade, pistolet met kaas en rosbief en een yoghurtdrinkjequote:Op woensdag 15 januari 2020 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Betaald eten, niet slecht.wat stond er op het menu?
Ja vrij goed wel. Heb net “hee” gezegd tegen een knappe tindermatch en ben nog steeds niet geblokkeerd, dus dat kan slechter
Lekker hoorquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minisalade, pistolet met kaas en rosbief en een yoghurtdrinkje![]()
Ben je vrijgezel? Ik dacht dat jij al gesetteld was
Ik een jaar niet. En ik ben single slankquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:48 schreef Cronometer het volgende:
Al 2 weken niet gesport. Voel me weer dik.
Single en dik. Jezus
Altijd nog beter dan single, slank, lelijk en bitter zoals Chevyquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:48 schreef Cronometer het volgende:
Al 2 weken niet gesport. Voel me weer dik.
Single en dik. Jezus
Diep (lol)quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan single, slank, lelijk en bitter zoals Chevy
Jij binnenkort in die Franse (lol)quote:
Denk het nietquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij binnenkort in die Franse (lol)
Is hij zo lelijk ja?quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan single, slank, lelijk en bitter zoals Chevy
Anders zou hij niet zo wanhopig wekenlang over een tindermatch lopen zeuren.quote:
Eentje maar?quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Anders zou hij niet zo wanhopig wekenlang over een tindermatch lopen zeuren.
Denk dat ze elkaar nog niet in het echt hebben ontmoet (lol)quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja hoop het. Ze zegt al ff niks meer op snap helaas.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben te knap voor de meeste vrouwen dus ben nogal kieskeurig.quote:
Wat een verrassing (lol)quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja hoop het. Ze zegt al ff niks meer op snap helaas.
Aan zijn horloge kan het niet liggen (lol)quote:
We houden gewoon domweg hoop, en anders vol goede moed naar de volgende chick, geen enkel probleem.quote:
Welke volgende?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We houden gewoon domweg hoop, en anders vol goede moed naar de volgende chick, geen enkel probleem.
Niet zoveel waarde hechten aan dit soort onbenulligheden vriend (lol).quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We houden gewoon domweg hoop, en anders vol goede moed naar de volgende chick, geen enkel probleem.
Ze heeft iemand gevonden die wel door zet ipv een beetje laf snappenquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier draait het leven toch omquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:05 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Niet zoveel waarde hechten aan dit soort onbenulligheden vriend (lol).
Doorzet*quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze heeft iemand gevonden die wel door zet ipv een beetje laf snappen
Ja klote hè HAHAHAquote:
Dat willen die meisjes juistquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doorzet*
Kan vriend. Alleen ze hield vol het nogal druk te hebben met studie, en de afspraak stond voor vrijdag. Wilde niet opdringerig overkomen
Als ik iemand niet echt leuk vind zeg ik ook dat ik het druk heb met van alles (lol)quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doorzet*
Kan vriend. Alleen ze hield vol het nogal druk te hebben met studie, en de afspraak stond voor vrijdag. Wilde niet opdringerig overkomen
Is me half jaar geleden ook overkomen. Die wilde afspreken maar ik vond het nog te spannend (ja ik weet hetquote:
Zo blijf je maagdquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is me half jaar geleden ook overkomen. Die wilde afspreken maar ik vond het nog te spannend (ja ik weet het). Nou daar hoorde ik mooi ook steeds minder van.
Ze zei ook dat ze snap soms verwijdert omdat het haar te veel afleidt, dus heb nog hoop.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als ik iemand niet echt leuk vind zeg ik ook dat ik het druk heb met van alles (lol)
Ja dat was echt teringdom achteraf.quote:
Ochhhhhquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klote hè HAHAHA
En dat van jou?
(lol)quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doorzet*
Ik walg van haarquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:33 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7826973_931131e2
Zo beeld ik mij Aber ook in.
Jezus wat een trieste karikatuur, duidelijk dat ze het niet echt meent.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:33 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7826973_931131e2
Zo beeld ik mij Aber ook in.
Waar doel je precies op met 'hier'? (lol).quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier draait het leven toch om
Bedankt vriend. Dit doet me erg goedquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:05 schreef TTSS het volgende:
Nee hoor Chevy, ik voel voor je. Jouw tijd komt nog wel hoor knul.
Nou ja, door chicks afgewezen worden.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:48 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waar doel je precies op met 'hier'? (lol).
Dat wil je toch juist vermijden (lol). Ga er voor het gemak even vanuit dat je bedoelt dat het leven draait om dit soort intieme relaties en laten we er even vanuit gaan dat dat klopt: je gaat toch geen relatiemateriaal vinden op Tinder maat?quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja, door chicks afgewezen worden.
Het is zeker niet onmogelijk vriend. Het is eerder voorgekomen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 06:41 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Dat wil je toch juist vermijden (lol). Ga er voor het gemak even vanuit dat je bedoelt dat het leven draait om dit soort intieme relaties en laten we er even vanuit gaan dat dat klopt: je gaat toch geen relatiemateriaal vinden op Tinder maat?
Zou jij Chevy en ons een dienst kunnen bewijzen en zijn maagdenvlies kunnen breken? Zijn we van dat gemiep af.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken iemand die nu is getrouwd met haar tindermatch.
Persoonlijk zou ik dit stilhouden, maar ieder zo zijn meug.
Jij mag het ook doen, bedankt alvast.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou jij Chevy en ons een dienst kunnen bewijzen en zijn maagdenvlies kunnen breken? Zijn we van dat gemiep af.
Fijn dat je zo discreet bent.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo ben ik, wil je nog meer weten, ouwe roddelkoning?quote:
Hey buufquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo ben ik, wil je nog meer weten, ouwe roddelkoning?
Nee, juist niet. Dus ik kan je gerust SMS'en op 4646.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo ben ik, wil je nog meer weten, ouwe roddelkoning?
Hahahahaquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:25 schreef Solotovski het volgende:
Flikkert m'n ketting vanochtend van m'n fiets, moest ik lopen
T is wat
Hij denkt zelf dat hij hetero is dus dat gaat niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag het ook doen, bedankt alvast.
Hee buurquote:
Oh, zonde zeg.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij denkt zelf dat hij hetero is dus dat gaat niet.
Jazeker, kan ik weer een brood kopen deze maand.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Dus ik kan je gerust SMS'en op 4646.
Hou je bek joh, kuthomoquote:
Nou idd.. misschien vanavond even hardlopen..quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weertje he, poepoe
Nou nou
Zit de politie je weer op de hielen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou idd.. misschien vanavond even hardlopen..
Tram halen, jwzquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit de politie je weer op de hielen?
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 16 januari 2020 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, niets, maar loop er niet zo te koop mee.quote:
Had hem er weer op gezet danquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:25 schreef Solotovski het volgende:
Flikkert m'n ketting vanochtend van m'n fiets, moest ik lopen
T is wat
Nou zal ik (niet) doen als het weer zo ver is.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets, maar loop er niet zo te koop mee.
Nou ja niets, het blijft wel een beetje sneu om zo aan een partner te moeten komenquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets, maar loop er niet zo te koop mee.
Goed zo, steile leercurvequote:Op donderdag 16 januari 2020 11:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zal ik (niet) doen als het weer zo ver is.
Ja, dat heb ik maar niet tegen de persoon in kwestie gezegd.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nou ja niets, het blijft wel een beetje sneu om zo aan een partner te moeten komen
Jij bent zo afgewerkt dat je ze al over de grens moet zoeken, dat is pas triest. (lol)quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nou ja niets, het blijft wel een beetje sneu om zo aan een partner te moeten komen
Binnenkort is het niet meer over de grens hoor (lol)quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent zo afgewerkt dat je ze al over de grens moet zoeken, dat is pas triest. (lol)
Leuk man zo'n kansloze die elke week gaat staan staken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Binnenkort is het niet meer over de grens hoor (lol)
Kan hij lekker het huishouden doen (lol)quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk man zo'n kansloze die elke week gaat staan staken.
Alsof je daar tijd voor hebt als je met een geel hesje aan de ME aan het bekogelen bent en ook nog een winkel moet leegroven.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan hij lekker het huishouden doen (lol)
Ja dan kun je beter een topic maken in Klaagbaakquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof je daar tijd voor hebt als je met een geel hesje aan de ME aan het bekogelen bent en ook nog een winkel moet leegroven.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja dan kun je beter een topic maken in Klaagbaak
Haha ik heb de discussie gewonnenquote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha ik heb de discussie gewonnen
Ik ga toch niet trouwenquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, steile leercurve
Ja dat zou ik normaal gesproken ook zelf wel kunnen maar dichte kettingkast dit datquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had hem er weer op gezet dan
Zit je er ook daadwerkelijk met die intentie op?quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk vriend. Het is eerder voorgekomen.
Waarom nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:16 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zit je er ook daadwerkelijk met die intentie op?
Uit onderzoek blijkt dat 13% van de Nederlandse Tinderaars er met de intentie voor een seksdate zit. Valt best mee en steeds meer mensen hebben een (lange) relatie via online dating. Ik snap de taboe niet zo. Of de schaamte, dat al helemaal niet.quote:
Dat las ik laatst ook idd. Ik zit erop voor allebeiquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:31 schreef Cachie het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat 13% van de Nederlandse Tinderaars er met de intentie voor een seksdate zit. Valt best mee en steeds meer mensen hebben een (lange) relatie via online dating. Ik snap de taboe niet zo. Of de schaamte, dat al helemaal niet.
Heyquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat las ik laatst ook idd. Ik zit erop voor allebei
Halloquote:
Nee dat zal wel nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:31 schreef Cachie het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat 13% van de Nederlandse Tinderaars er met de intentie voor een seksdate zit. Valt best mee en steeds meer mensen hebben een (lange) relatie via online dating. Ik snap de taboe niet zo. Of de schaamte, dat al helemaal niet.
Is compleet onmogelijk. Als ik hier nou nog eens puntjes zou kunnen pakken was ik al lang kampioen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je vergeet puntjes te pakken maat.
Haha ja dat is zo.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is compleet onmogelijk. Als ik hier nou nog eens puntjes zou kunnen pakken was ik al lang kampioen.
Er zijn dan passendere alternatieven vanwege de opzet van Tindr in combinatie met je leeftijd.quote:
Grindr is er idd ook nog jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Er zijn dan passendere alternatieven vanwege de opzet van Tindr in combinatie met je leeftijd.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat las ik laatst ook idd. Ik zit erop voor allebei
Bijna tijd dus voor tagje KLB beste moderator 2020quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is al bijna 2021 inderdaad.
Wat danquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Er zijn dan passendere alternatieven vanwege de opzet van Tindr in combinatie met je leeftijd.
Eigenlijk te laat, maar ik maak voor jou graag een uitzondering.quote:
Niet voor vriendloze nerdjesquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vriendelijk dankjewel Grathboiquote:
Ja daar zitten wel wat interessante dames.quote:
Gluren naar buurmeisjes van 14 vanuit je zolderkamerraam terwijl je met je thuisstudie van de LOI bezig bent vallen niet onder dames van school.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daar zitten wel wat interessante dames.
(lol)quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gluren naar buurmeisjes van 14 vanuit je zolderkamerraam terwijl je met je thuisstudie van de LOI bezig bent vallen niet onder dames van school.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gluren naar buurmeisjes van 14 vanuit je zolderkamerraam terwijl je met je thuisstudie van de LOI bezig bent vallen niet onder dames van school.
Huhquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit duurt echt te langquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens goed nieuws. Ik ben (nog) (lol) niet afgeserveerd door die tindermatch.
Wordt dit je nieuwe act want bij Kiid zijn ze al niet leuk laat staan bij jouquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens goed nieuws. Ik ben (nog) (lol) niet afgeserveerd door die tindermatch.
Ok Davinaquote:
Wordt?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wordt dit je nieuwe act want bij Kiid zijn ze al niet leuk laat staan bij jou
Sws acts nodig hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wordt dit je nieuwe act want bij Kiid zijn ze al niet leuk laat staan bij jou
Geeft wel wat aanquote:
Als Dima een act is verdient hij een oscarquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sws acts nodig hebben![]()
Alleen Dima en roze vla komen er mee weg
Ja wordt. Is Nederlands lastig voor je?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wordt?
En ja je moet wat hè zonder vrienden
Ik bedoel als in het wordt niet mijn nieuwe act, het is al mijn nieuwe actquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja wordt. Is Nederlands lastig voor je?
Dus die Franse tindermatch is gewoon een actquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik bedoel als in het wordt niet mijn nieuwe act, het is al mijn nieuwe act![]()
Wel leuk geprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |