Bijna tijd dus voor tagje KLB beste moderator 2020quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is al bijna 2021 inderdaad.
Wat danquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Er zijn dan passendere alternatieven vanwege de opzet van Tindr in combinatie met je leeftijd.
Eigenlijk te laat, maar ik maak voor jou graag een uitzondering.quote:
Niet voor vriendloze nerdjesquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Er zijn dan passendere alternatieven vanwege de opzet van Tindr in combinatie met je leeftijd.
Vriendelijk dankjewel Grathboiquote:
Ja daar zitten wel wat interessante dames.quote:
Gluren naar buurmeisjes van 14 vanuit je zolderkamerraam terwijl je met je thuisstudie van de LOI bezig bent vallen niet onder dames van school.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daar zitten wel wat interessante dames.
(lol)quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gluren naar buurmeisjes van 14 vanuit je zolderkamerraam terwijl je met je thuisstudie van de LOI bezig bent vallen niet onder dames van school.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gluren naar buurmeisjes van 14 vanuit je zolderkamerraam terwijl je met je thuisstudie van de LOI bezig bent vallen niet onder dames van school.
Huhquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit duurt echt te langquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens goed nieuws. Ik ben (nog) (lol) niet afgeserveerd door die tindermatch.
Wordt dit je nieuwe act want bij Kiid zijn ze al niet leuk laat staan bij jouquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens goed nieuws. Ik ben (nog) (lol) niet afgeserveerd door die tindermatch.
Ok Davinaquote:
Wordt?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wordt dit je nieuwe act want bij Kiid zijn ze al niet leuk laat staan bij jou
Sws acts nodig hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wordt dit je nieuwe act want bij Kiid zijn ze al niet leuk laat staan bij jou
Geeft wel wat aanquote:
Als Dima een act is verdient hij een oscarquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sws acts nodig hebben![]()
Alleen Dima en roze vla komen er mee weg
Ja wordt. Is Nederlands lastig voor je?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wordt?
En ja je moet wat hè zonder vrienden
Ik bedoel als in het wordt niet mijn nieuwe act, het is al mijn nieuwe actquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja wordt. Is Nederlands lastig voor je?
Dus die Franse tindermatch is gewoon een actquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik bedoel als in het wordt niet mijn nieuwe act, het is al mijn nieuwe act![]()
Wel leuk geprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |