Geef de TT maar de schuld vriend. We weten beiden de echte redenquote:Op maandag 13 januari 2020 20:17 schreef Solotovski het volgende:
Met deze TT gaat het heel lang duren voordat ie vol is
Duurde niet lang voor je moeder vol was.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:17 schreef Solotovski het volgende:
Met deze TT gaat het heel lang duren voordat ie vol is
Zit niet zo te janken altijd. Die schijtlollige TT's van jou zit ook niemand op te wachten.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:18 schreef Solotovski het volgende:
Of zijn we deze TT's helemaal zat? Doe iemand ff poll en wie weet![]()
![]()
Bedanktquote:
Huh en ik danquote:Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedankt
Ben er ook erg trots op. Sowieso is er niemand cooler dan Gogeta. Ja, misschien Max Verstappen maar dat is de enige
Dat komt haast niet voor, weet je zelf ookquote:Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken altijd. Die schijtlollige TT's van jou zit ook niemand op te wachten.
You win some, you lose some
Goede zelfkennis heb jequote:Op maandag 13 januari 2020 20:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geef de TT maar de schuld vriend. We weten beiden de echte reden
Je hoerenmoeder Haagsquote:Op maandag 13 januari 2020 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duurde niet lang voor je moeder vol was.
Ik kan hier echt naar blijven kijken zeg.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier zien jullie een van mijn mooie inhaalacties, deze vond plaats op het circuit van Oostenrijk
[ afbeelding ]
Is goed vkquote:Op maandag 13 januari 2020 20:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat komt haast niet voor, weet je zelf ook
Het is aan de rest wmb
Miemiemie
Lekker extra rechten misbruikenquote:Op maandag 13 januari 2020 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Volgende pas ik gewoon aan als t moet
Suck my dick
So hey!!!quote:Op maandag 13 januari 2020 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Suck my dick
Wanneer moet dat?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Suck my dick
Ben terug gegaan tot hij mod is geworden en er is geen SC geopend door hem, je moet je grote smerige rotbek dichthouden.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken altijd. Die schijtlollige TT's van jou zit ook niemand op te wachten.
You win some, you lose some
Oh man zo lekker moet je ook eens proberenquote:
quote:'Veroordeelde pedo zorgt voor onrust in Harderwijk'
Echt hequote:Op maandag 13 januari 2020 20:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vk'tje in spé
Gelukkig ben jij wel altijd jezelf gebleven vriend
Lekker maatquote:Op maandag 13 januari 2020 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben terug gegaan tot hij mod is geworden en er is geen SC geopend door hem, je moet je grote smerige rotbek dichthouden.
Erg sneu, maar had ook niet anders van je verwacht vriendquote:Op maandag 13 januari 2020 20:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh man zo lekker moet je ook eens proberen
Ja politiehelikopter alles hierquote:Op maandag 13 januari 2020 20:32 schreef Catkiller het volgende:
Noel heeft het al moeilijk zat ja.
[..]
Die man keek opvallend vaak net 5quote:Op maandag 13 januari 2020 20:32 schreef Catkiller het volgende:
Noel heeft het al moeilijk zat ja.
[..]
Genoteerdquote:Op maandag 13 januari 2020 20:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Erg sneu, maar had ook niet anders van je verwacht vriend
KLB / [klb sc] TTSS is een jankerdquote:Op maandag 13 januari 2020 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben terug gegaan tot hij mod is geworden en er is geen SC geopend door hem, je moet je grote smerige rotbek dichthouden.
Oh gemist, maar dat is gewoon de waarheid dus wie boeit dat nou?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KLB / [klb sc] TTSS is een jankerd
Dit was de laatste van Solo
Kun je eens terugzien wat mijn laatste 5 waren?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KLB / [klb sc] TTSS is een jankerd
Dit was de laatste van Solo
Notes? Ja hoorquote:Op maandag 13 januari 2020 20:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je eens terugzien wat mijn laatste 5 waren?
Maakt toch niet uit die heb jij toch nietquote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat is de site voor notes ook alweer
Nooit iets van gehoord. Waar kan ik dat zien?quote:
Bij mij thuisquote:Op maandag 13 januari 2020 21:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nooit iets van gehoord. Waar kan ik dat zien?
Zou ik ook zeggen maar ik vertrouw het voor geen meter met Noel aan het roer hierquote:Op maandag 13 januari 2020 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit die heb jij toch niet
Die ban weet ik nog wel toen zijn we ons van verdriet gaan bezatten in de Sportsquote:Op maandag 13 januari 2020 21:31 schreef ZarB het volgende:
Ik zie het al. 1 keer omdat ik inside talk deed met uberkullie en 1 keer een ban?In 2014 nog wel. Toen wad ik amper actief. HOAX DEZW SHIT HOOOAAAXXXX
Ptss opgelopen toenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die ban weet ik nog wel toen zijn we ons van verdriet gaan bezatten in de Sports
Daarvoor kun je mailen naar Forum@fok.nlquote:Op maandag 13 januari 2020 21:36 schreef ZarB het volgende:
Kan iemand mij die ban uitleggen? Er staat dat ik postte met een ander account en dat mijn BAN MOGELIJK VERLENGD ZOU WORDEN!!1!1!1
Maar ik heb geen ander account gehad. ZEG OP MODS.
Klinkt wel als iets voor jou net als toen je postte met Niels0quote:Op maandag 13 januari 2020 21:36 schreef ZarB het volgende:
Kan iemand mij die ban uitleggen? Er staat dat ik postte met een ander account en dat mijn BAN MOGELIJK VERLENGD ZOU WORDEN!!1!1!1
Maar ik heb geen ander account gehad. ZEG OP MODS.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets voor jou net als toen je postte met Niels0
Sorry. Regels zijn regelsquote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef ZarB het volgende:
Jeetje ook die van 5 jaar oud? Streng beleid zeg. Dan ga ik zelf op onderzoek uit
quote:
Wat flauwquote:Op maandag 13 januari 2020 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bans mogen niet besproken worden op dit forum.
Dan gooi je er ff wat zout op.quote:
Jij bent hier geen mod kssstttquote:
Liever peper, van zout krijg je diabetes.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan gooi je er ff wat zout op.
Mod ben je altijd en overal maatquote:
huh ik dacht dat je hier mod was haha. Waar mod je dan? (hoe kan ik dat zien)quote:Op maandag 13 januari 2020 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mod ben je altijd en overal maat
DIG. Muis boven mijn "Moderator"-tag houden.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:51 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
huh ik dacht dat je hier mod was haha. Waar mod je dan? (hoe kan ik dat zien)
haha!quote:Op maandag 13 januari 2020 22:51 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Oh wat handig. Ik hou wel van digitale dingen, mijn 286 begint ondertussen wat traag te worden.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
DIG. Muis boven mijn "Moderator"-tag houden.
OK Tardis.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:52 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Oh wat handig. Ik hou wel van digitale dingen, mijn 286 begint ondertussen wat traag te worden.
Schijnt tegenwoordig beter te zijn dan Intel. Heb zelf nog die laatste hoor. Ik ben ook bang voor vernieuwing.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:54 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik hou niet van AMD
AMD WEG ERMEE
Doe mij maar de I7 reeks, helemaal niks mis mee. AMD voelt altijd goedkoop aan. Net alsof je een Radeon koopt in plaats van Nvidiaquote:Op maandag 13 januari 2020 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig beter te zijn dan Intel. Heb zelf nog die laatste hoor. Ik ben ook bang voor vernieuwing.
Een processor voel je niet hoor nadat je hem hebt geïnstalleerd. (lol)quote:Op maandag 13 januari 2020 22:55 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Doe mij maar de I7 reeks, helemaal niks mis mee. AMD voelt altijd goedkoop aan. Net alsof je een Radeon koopt in plaats van Nvidia
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:51 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Eerste mod ooit die actief om feedback vraagt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:28 schreef Solotovski het volgende:
Iemand nog een beetje feedback of zijn we allemaal tevreden luitjes?
Xoxo
Ja dacht is best wel rustig ik de fb laat ik het onze trouwe users eens vragenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerste mod ooit die actief om feedback vraagt.
Nee joh, kan mij dat hele DIG verrotten. Als ik maar de knopjes heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dacht is best wel rustig ik de fb laat ik het onze trouwe users eens vragen
Zou jij nooit doen hè? Post je überhaupt wel daar?
Vergeet de leaseauto nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh, kan mij dat hele DIG verrotten. Als ik maar de knopjes heb.
Haags kijk mijn tagje. Waar is die van jou?quote:
Die TT is niet echt van toepassingquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haags kijk mijn tagje. Waar is die van jou?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:49 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die TT is niet echt van toepassing
Wow Ashquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En deze jongen wist het gewoon al.
@:joshcampbell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |