Hij doet meer alsof. En de normaalste hier ben jij denk ik. Relatief gezien.quote:
Dat is ook naar zijn eigen zeggenquote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Weet hij prima te verbergen dan
Hahaatjesquote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Weet hij prima te verbergen dan
He chevy wat leuk je te zien!quote:Op zondag 15 december 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij doet meer alsof. En de normaalste hier ben jij denk ik. Relatief gezien.
Welnee, ik ben alle schaamte voorbijquote:Op zondag 15 december 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij doet meer alsof. En de normaalste hier ben jij denk ik. Relatief gezien.
Insgelijks vriendquote:
Wie niet hier. (lol)quote:Op zondag 15 december 2019 22:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welnee, ik ben alle schaamte voorbij
Klinkt als Tristanquote:Op zondag 15 december 2019 23:00 schreef Catkiller het volgende:
Jimmy is een gefrustreerd nerdje in een wereld die hij veracht.
Trek je broek eens uit op het terras op een zwoele zomeravondquote:
Daar zul je even op moeten wachten danquote:Op zondag 15 december 2019 23:03 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Trek je broek eens uit op het terras op een zwoele zomeravond
Ja gekko’s gewoon in het wildquote:Op zondag 15 december 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow weetje hoeveel enge dieren daar leven.
Ja. Honderdenquote:Op zondag 15 december 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow weetje hoeveel enge dieren daar leven.
Je kan een half jaar emotioneel voorbereiden, maar dan is het niet schaamteloos.quote:Op zondag 15 december 2019 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar zul je even op moeten wachten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |