Hij doet meer alsof. En de normaalste hier ben jij denk ik. Relatief gezien.quote:
Dat is ook naar zijn eigen zeggenquote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Weet hij prima te verbergen dan
Hahaatjesquote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Weet hij prima te verbergen dan
He chevy wat leuk je te zien!quote:Op zondag 15 december 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij doet meer alsof. En de normaalste hier ben jij denk ik. Relatief gezien.
Welnee, ik ben alle schaamte voorbijquote:Op zondag 15 december 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij doet meer alsof. En de normaalste hier ben jij denk ik. Relatief gezien.
Insgelijks vriendquote:
Wie niet hier. (lol)quote:Op zondag 15 december 2019 22:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welnee, ik ben alle schaamte voorbij
Klinkt als Tristanquote:Op zondag 15 december 2019 23:00 schreef Catkiller het volgende:
Jimmy is een gefrustreerd nerdje in een wereld die hij veracht.
Trek je broek eens uit op het terras op een zwoele zomeravondquote:
Daar zul je even op moeten wachten danquote:Op zondag 15 december 2019 23:03 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Trek je broek eens uit op het terras op een zwoele zomeravond
Ja gekko’s gewoon in het wildquote:Op zondag 15 december 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow weetje hoeveel enge dieren daar leven.
Ja. Honderdenquote:Op zondag 15 december 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan een half jaar emotioneel voorbereiden, maar dan is het niet schaamteloos.quote:Op zondag 15 december 2019 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar zul je even op moeten wachten dan
*supreme gentlemanquote:Op zondag 15 december 2019 23:00 schreef Catkiller het volgende:
Jimmy is een gefrustreerd nerdje in een wereld die hij veracht.
Kalm aan.quote:
Wow die is echt vetquote:
Jij hebt smaak jongenquote:
Nee grapje niet geklikt hahaquote:
(lol)quote:
Jaaaa jaaaa.quote:
Hebben hun daar dan ook zoveel last van buitenlanders ??quote:Op zondag 15 december 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even kijken bij de buren. Ben ik hier niet welkom?quote:Op maandag 16 december 2019 08:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aber
Lenny wat doe je hier nou weer?
Wat gezellig!quote:Op maandag 16 december 2019 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even kijken bij de buren. Ben ik hier niet welkom?
Jij welquote:Op maandag 16 december 2019 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even kijken bij de buren. Ben ik hier niet welkom?
Ik kan ook ieder moment komenquote:Op maandag 16 december 2019 10:08 schreef Kiid het volgende:
Nee, nog niet zo te zien. Maar verwacht wel dat het ieder moment kan komen
Gewoon afwachten, het komt vanzelfquote:Op maandag 16 december 2019 10:08 schreef Kiid het volgende:
Nee, nog niet zo te zien. Maar verwacht wel dat het ieder moment kan komen
Ja, misschien nog voor Kerst. Hoop ik danquote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon afwachten, het komt vanzelf
quote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh nee je moet er keihard voor werken. (lol)
Ik hoop het ook vriend. En anders maar volgend jaar.quote:Op maandag 16 december 2019 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, misschien nog voor Kerst. Hoop ik dan
Jij weet niet wat wij blauwen door moeten maken vriendelijke vriendquote:
Eet smakelijk.quote:
Vragen of ik in Aber haar Discord magquote:Op maandag 16 december 2019 11:35 schreef 00wildchild het volgende:
Vraag me van die mensen die vastgekleefd zitten in hun bureaustoel (type 36 beschimmelde en vastgeplakte koffiemokken vol peuken en broodkorsten om hun toetsenbord heen en ja die mensen bestaan) gaan doen als Fok tussen zes planken komt te liggen.
Gezellig bij de stalkers.quote:Op maandag 16 december 2019 11:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vragen of ik in Aber haar Discord mag
Dat zou ik ook wel willen jaquote:Op maandag 16 december 2019 11:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vragen of ik in Aber haar Discord mag
Pas nou op met die engnekkiesquote:Op maandag 16 december 2019 12:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wie stalkt je?
Ik zou serieus haar nummer willen hebben als fok sluit.
Ze is helemaal niet makkelijkquote:Op maandag 16 december 2019 12:17 schreef 00wildchild het volgende:
Sommige dingen kun je beter niet zeggen, al lijkt ze me wel makkelijk genoeg om haar nummer te geven.
Ik vind haar niet eng.quote:Op maandag 16 december 2019 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pas nou op met die engnekkies
Stap een in herstel lijkt me omgang met normale psychisch gezonde mensen, je pakt de verkeerde afslag hier.quote:
spreek voor jezelfquote:Op maandag 16 december 2019 15:13 schreef 00wildchild het volgende:
Ik mis de zomer. Echt heel erg. Vooral de afgelopen twee zomers waren top. We zijn toch niet gemaakt voor dit natte gedoe.
Omgang zal blijk geven van een herstelquote:Op maandag 16 december 2019 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stap een in herstel lijkt me omgang met normale psychisch gezonde mensen, je pakt de verkeerde afslag hier.
Ligt eraan wat voor nat gedoe.quote:Op maandag 16 december 2019 15:13 schreef 00wildchild het volgende:
Ik mis de zomer. Echt heel erg. Vooral de afgelopen twee zomers waren top. We zijn toch niet gemaakt voor dit natte gedoe.
Dat wordt weer fappen met kerstquote:Op maandag 16 december 2019 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Jongens
Vandaag weer een kans gemist
Gvd man wat ging ik n
Tegenover een mooi meisje zitten in de trein
En ze keek me ook een aantal keer aan maar ik durfde niks te zeggen!!
Super saiyan gold haar met kastanjebruin mooie grote ogen
Fuck wat was ze mooi
Vanavond verdrietcummenquote:Op maandag 16 december 2019 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat wordt weer fappen met kerst
Rare Aziaatquote:Op maandag 16 december 2019 15:13 schreef 00wildchild het volgende:
Pff nee dankje.quote:Op maandag 16 december 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
De vergadering is geopend?
Ja. Wat staat er op de agenda?quote:Op maandag 16 december 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
De vergadering is geopend?
Een glas met waterquote:Op maandag 16 december 2019 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja. Wat staat er op de agenda?
Dat vind ik een sterk agendapunt. Wat heb je erover te zeggen, meneer Kwartiertje?quote:
Niet zoveel want als ik de agenda openklap valt het glas met water om en dan hebben we een natte boel.quote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vind ik een sterk agendapunt. Wat heb je erover te zeggen, meneer Kwartiertje?
Daar stipt u een zeer valide punt aan. Ik stel voor om met passende voorzichtigheid het glas water te verwijderen van deze penibele situatie waarna wij deze aangelegenheid kunnen continueren en deze vergadering tot een goed einde kunnen brengen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zoveel want als ik de agenda openklap valt het glas met water om en dan hebben we een natte boel.
Ja eens. Niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar stipt u een zeer valide punt aan. Ik stel voor om met passende voorzichtigheid het glas water te verwijderen van deze penibele situatie waarna wij deze aangelegenheid kunnen continueren en deze vergadering tot een goed einde kunnen brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |