Hij doet meer alsof. En de normaalste hier ben jij denk ik. Relatief gezien.quote:
Dat is ook naar zijn eigen zeggenquote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Weet hij prima te verbergen dan
Hahaatjesquote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Weet hij prima te verbergen dan
He chevy wat leuk je te zien!quote:Op zondag 15 december 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij doet meer alsof. En de normaalste hier ben jij denk ik. Relatief gezien.
Welnee, ik ben alle schaamte voorbijquote:Op zondag 15 december 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij doet meer alsof. En de normaalste hier ben jij denk ik. Relatief gezien.
Insgelijks vriendquote:
Wie niet hier. (lol)quote:Op zondag 15 december 2019 22:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welnee, ik ben alle schaamte voorbij
Klinkt als Tristanquote:Op zondag 15 december 2019 23:00 schreef Catkiller het volgende:
Jimmy is een gefrustreerd nerdje in een wereld die hij veracht.
Trek je broek eens uit op het terras op een zwoele zomeravondquote:
Daar zul je even op moeten wachten danquote:Op zondag 15 december 2019 23:03 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Trek je broek eens uit op het terras op een zwoele zomeravond
Ja gekko’s gewoon in het wildquote:Op zondag 15 december 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow weetje hoeveel enge dieren daar leven.
Ja. Honderdenquote:Op zondag 15 december 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan een half jaar emotioneel voorbereiden, maar dan is het niet schaamteloos.quote:Op zondag 15 december 2019 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar zul je even op moeten wachten dan
*supreme gentlemanquote:Op zondag 15 december 2019 23:00 schreef Catkiller het volgende:
Jimmy is een gefrustreerd nerdje in een wereld die hij veracht.
Kalm aan.quote:
Wow die is echt vetquote:
Jij hebt smaak jongenquote:
Nee grapje niet geklikt hahaquote:
(lol)quote:
Jaaaa jaaaa.quote:
Hebben hun daar dan ook zoveel last van buitenlanders ??quote:Op zondag 15 december 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even kijken bij de buren. Ben ik hier niet welkom?quote:Op maandag 16 december 2019 08:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aber
Lenny wat doe je hier nou weer?
Wat gezellig!quote:Op maandag 16 december 2019 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even kijken bij de buren. Ben ik hier niet welkom?
Jij welquote:Op maandag 16 december 2019 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even kijken bij de buren. Ben ik hier niet welkom?
Ik kan ook ieder moment komenquote:Op maandag 16 december 2019 10:08 schreef Kiid het volgende:
Nee, nog niet zo te zien. Maar verwacht wel dat het ieder moment kan komen
Gewoon afwachten, het komt vanzelfquote:Op maandag 16 december 2019 10:08 schreef Kiid het volgende:
Nee, nog niet zo te zien. Maar verwacht wel dat het ieder moment kan komen
Ja, misschien nog voor Kerst. Hoop ik danquote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon afwachten, het komt vanzelf
quote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh nee je moet er keihard voor werken. (lol)
Ik hoop het ook vriend. En anders maar volgend jaar.quote:Op maandag 16 december 2019 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, misschien nog voor Kerst. Hoop ik dan
Jij weet niet wat wij blauwen door moeten maken vriendelijke vriendquote:
Eet smakelijk.quote:
Vragen of ik in Aber haar Discord magquote:Op maandag 16 december 2019 11:35 schreef 00wildchild het volgende:
Vraag me van die mensen die vastgekleefd zitten in hun bureaustoel (type 36 beschimmelde en vastgeplakte koffiemokken vol peuken en broodkorsten om hun toetsenbord heen en ja die mensen bestaan) gaan doen als Fok tussen zes planken komt te liggen.
Gezellig bij de stalkers.quote:Op maandag 16 december 2019 11:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vragen of ik in Aber haar Discord mag
Dat zou ik ook wel willen jaquote:Op maandag 16 december 2019 11:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vragen of ik in Aber haar Discord mag
Pas nou op met die engnekkiesquote:Op maandag 16 december 2019 12:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wie stalkt je?
Ik zou serieus haar nummer willen hebben als fok sluit.
Ze is helemaal niet makkelijkquote:Op maandag 16 december 2019 12:17 schreef 00wildchild het volgende:
Sommige dingen kun je beter niet zeggen, al lijkt ze me wel makkelijk genoeg om haar nummer te geven.
Ik vind haar niet eng.quote:Op maandag 16 december 2019 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pas nou op met die engnekkies
Stap een in herstel lijkt me omgang met normale psychisch gezonde mensen, je pakt de verkeerde afslag hier.quote:
spreek voor jezelfquote:Op maandag 16 december 2019 15:13 schreef 00wildchild het volgende:
Ik mis de zomer. Echt heel erg. Vooral de afgelopen twee zomers waren top. We zijn toch niet gemaakt voor dit natte gedoe.
Omgang zal blijk geven van een herstelquote:Op maandag 16 december 2019 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stap een in herstel lijkt me omgang met normale psychisch gezonde mensen, je pakt de verkeerde afslag hier.
Ligt eraan wat voor nat gedoe.quote:Op maandag 16 december 2019 15:13 schreef 00wildchild het volgende:
Ik mis de zomer. Echt heel erg. Vooral de afgelopen twee zomers waren top. We zijn toch niet gemaakt voor dit natte gedoe.
Dat wordt weer fappen met kerstquote:Op maandag 16 december 2019 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Jongens
Vandaag weer een kans gemist
Gvd man wat ging ik n
Tegenover een mooi meisje zitten in de trein
En ze keek me ook een aantal keer aan maar ik durfde niks te zeggen!!
Super saiyan gold haar met kastanjebruin mooie grote ogen
Fuck wat was ze mooi
Vanavond verdrietcummenquote:Op maandag 16 december 2019 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat wordt weer fappen met kerst
Rare Aziaatquote:Op maandag 16 december 2019 15:13 schreef 00wildchild het volgende:
Pff nee dankje.quote:Op maandag 16 december 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
De vergadering is geopend?
Ja. Wat staat er op de agenda?quote:Op maandag 16 december 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
De vergadering is geopend?
Een glas met waterquote:Op maandag 16 december 2019 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja. Wat staat er op de agenda?
Dat vind ik een sterk agendapunt. Wat heb je erover te zeggen, meneer Kwartiertje?quote:
Niet zoveel want als ik de agenda openklap valt het glas met water om en dan hebben we een natte boel.quote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vind ik een sterk agendapunt. Wat heb je erover te zeggen, meneer Kwartiertje?
Daar stipt u een zeer valide punt aan. Ik stel voor om met passende voorzichtigheid het glas water te verwijderen van deze penibele situatie waarna wij deze aangelegenheid kunnen continueren en deze vergadering tot een goed einde kunnen brengen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zoveel want als ik de agenda openklap valt het glas met water om en dan hebben we een natte boel.
Ja eens. Niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar stipt u een zeer valide punt aan. Ik stel voor om met passende voorzichtigheid het glas water te verwijderen van deze penibele situatie waarna wij deze aangelegenheid kunnen continueren en deze vergadering tot een goed einde kunnen brengen.
MOOI!quote:Op maandag 16 december 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Niks aan toe te voegen.
Denken dat ik een kat hebquote:
Dat is niet waar.quote:Op maandag 16 december 2019 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denken dat ik een kat hebDie beesten haten mensen.
Echt wel man. Dat blijkt uit alles. Kijk eens hoe vaak ze hun baasje op hun bek slaan op youtube.quote:
Mijn ervaring met een poesje is anders.quote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt wel man. Dat blijkt uit alles. Kijk eens hoe vaak ze hun baasje op hun bek slaan op youtube.
Mijn kat mept me echt zo vaak.quote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt wel man. Dat blijkt uit alles. Kijk eens hoe vaak ze hun baasje op hun bek slaan op youtube.
Nee ik hou niet van kattennagels.quote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch juist leuk. Beetje stoeien
Vertel ons allesquote:Op maandag 16 december 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met een poesje is anders.
Daarom. Zal eens niet gelijk hebbenquote:
Kan wel pijn doen ja. Je kan ze ook afknippenquote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van kattennagels.
I wish. Mijn kat haar leven zit te ver in haar nagels dus ze loopt al half jaar met te lange nagels achter maar dierenarts kan ze niet afknippen.quote:Op maandag 16 december 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan wel pijn doen ja. Je kan ze ook afknippen
Oei das kutquote:Op maandag 16 december 2019 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I wish. Mijn kat haar leven zit te ver in haar nagels dus ze loopt al half jaar met te lange nagels achter maar dierenarts kan ze niet afknippen.
Mensen ook.quote:Op maandag 16 december 2019 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig zijn beesten vervangbaar.
Ja goeie, ruil meteen de kat even in voor 1 zonder lange nagels.quote:Op maandag 16 december 2019 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig zijn beesten vervangbaar.
Sommigen.quote:
Ga je dood komt er wel weer een nieuwe voor je op het werk. Zo makkelijk gaat dat.quote:
Precies, handig, zo'n kattenhandelquote:Op maandag 16 december 2019 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goeie, ruil meteen de kat even in voor 1 zonder lange nagels.
Scheelt ook weer een controle bij de dierenarts volgende week.quote:Op maandag 16 december 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies, handig, zo'n kattenhandel
Precies. Niet moeilijk doen, gewoon zo, hop een vacature eruit.quote:Op maandag 16 december 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je dood komt er wel weer een nieuwe voor je op het werk. Zo makkelijk gaat dat.
Tijd = geld maatquote:Op maandag 16 december 2019 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies. Niet moeilijk doen, gewoon zo, hop een vacature eruit.
Win-win op die manier.quote:Op maandag 16 december 2019 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Scheelt ook weer een controle bij de dierenarts volgende week.
Nee. Hoef ik ook niet. Jij?quote:
Wat voorquote:
Oh je vrouw?quote:Op maandag 16 december 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon een poes. Zo'n huis/tuin en keuken geval
quote:
Jij bent wel lekker bij de tijd hequote:
Nooit te laat vriendquote:Op maandag 16 december 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker bij de tijd he
Ja hoor geen probleemquote:Op maandag 16 december 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
Kunnen jullie even stil zijn totdat er een zwarte gaat posten?
Neequote:Op maandag 16 december 2019 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je uit op een bepaalde spanning?
Is goed.quote:Op maandag 16 december 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
Kunnen jullie even stil zijn totdat er een zwarte gaat posten?
Dat is toch al zeker 209 jaar geleden.quote:
Rebelquote:Op maandag 16 december 2019 18:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zin om over een uurtje of 6 te gaan pinnen
Ik wacht nog ff tot vrijdag tot salarisklaas weer langskomtquote:Op maandag 16 december 2019 18:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zin om over een uurtje of 6 te gaan pinnen
Hoe gaat het?quote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef 00wildchild het volgende:
Mijn katten hebben echt nog nooit geslagen of gekrabd.
Dertiende maand lekker hoorquote:Op maandag 16 december 2019 19:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff tot vrijdag tot salarisklaas weer langskomt
Dergelijke luxe ken ik niet. Ben me nog omhoog aan het werken op de commerciële ladderquote:Op maandag 16 december 2019 19:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dertiende maand lekker hoor
Is je dealer überhaupt wel open voor 23:00? Ik snap het dilemmaquote:Op maandag 16 december 2019 19:14 schreef Solotovski het volgende:
Niet meer pinnen tussen 2300 en 700 is wel echt ontzettend zielig
Dat 2.5 miljoen mensen daar naar kijken laat wel zien dat het goed met Nederland gaatquote:Op maandag 16 december 2019 19:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Even Heel Holland bakt terugkijken
Vanavond nieuwe Chateaux Meilandquote:Op maandag 16 december 2019 19:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat 2.5 miljoen mensen daar naar kijken laat wel zien dat het goed met Nederland gaat
Que? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 16 december 2019 19:14 schreef Solotovski het volgende:
Niet meer pinnen tussen 2300 en 700 is wel echt ontzettend zielig
Is om plofkraken tegen te gaan.quote:
Ja logisch op zich maar was niet op de hoogte van deze maatregel. Als daardoor de automaten overdag gewoon open zijn ben ik voor. Wat een gedoe. Alles zit dicht.quote:Op maandag 16 december 2019 19:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is om plofkraken tegen te gaan.
Vanavond ben ik al druk met het kijken van first dates, fapje leggen en daarna RICO kijkenquote:Op maandag 16 december 2019 19:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vanavond nieuwe Chateaux Meiland
De meeste pinautomaten zitten al in winkelcentra, ze zijn steeds meer uit het straatbeeld verdwenen.quote:Op maandag 16 december 2019 19:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja logisch op zich maar was niet op de hoogte van deze maatregel. Als daardoor de automaten overdag gewoon open zijn ben ik voor. Wat een gedoe. Alles zit dicht.
Ja daar woon ik kan alleen nog bij de ING.quote:Op maandag 16 december 2019 19:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De meeste pinautomaten zitten al in winkelcentra, ze zijn steeds meer uit het straatbeeld verdwenen.
Ja gelukkig welquote:Op maandag 16 december 2019 19:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is je dealer überhaupt wel open voor 23:00? Ik snap het dilemma
Ja dat is wel fijn. Gewoon ff om 01:00 de Appie inlopen voor je verse barkiesquote:Op maandag 16 december 2019 19:39 schreef 00wildchild het volgende:
Maargoed je kut in supermarkten wel pinnen toch.
quote:Op maandag 16 december 2019 19:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vanavond ben ik al druk met het kijken van first dates, fapje leggen en daarna RICO kijken
Je begeleiding zodat jij elke week je eigen snoepjes kan kopen?quote:Op maandag 16 december 2019 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie de vuk pint er tegenwoordig nog geld dan
Sinds wanneer zit jij bij antifa?quote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
Fuck de banken, fuck de winkels. Jat wat je kan!
Hey jijquote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
Blokkeer de distributiecentraquote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
rtquote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
"antifa" zijn vaak larpende krakers, geen anarchistenquote:Op maandag 16 december 2019 20:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij bij antifa?
Ik zie het verschil niet zoquote:Op maandag 16 december 2019 20:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rt
[..]
"antifa" zijn vaak larpende krakers, geen anarchisten
zoveel was al duidelijkquote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet zo
Die koopt de begeleiding voor me, die kunnen ze toch gewoon pinnen,quote:Op maandag 16 december 2019 20:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je begeleiding zodat jij elke week je eigen snoepjes kan kopen?
Ik begeef me ook niet in dat wereldjequote:
Helemaal primaquote:Op maandag 16 december 2019 21:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik begeef me ook niet in dat wereldje
Doe jij aan larpen?quote:
Je was dat toch wel?quote:
Nee. Woonde in een kraakpand maar heb altijd gezegd dat ik geen kraker ben. Ik kon goedkoop met vrienden wonen en dat vond ik wel chill.quote:
anarchisme is een filosofische stroming die extreemlinks, antikapitalistisch en antifascistisch is. deze mensen zien fascisme als de ultieme wanhoopsdaad van een heersende klasse die hun macht verliest, en bestrijden het ten eerste met linkse organisatie en ten tweede met zelfverdediging ("geweld" vind ik geen gepaste term voor het tegenhouden van extreemrechtse knokploegen)quote:Op maandag 16 december 2019 21:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik begeef me ook niet in dat wereldje
Maar je woont nu bijna een jaartje echt alleen toch? Bevalt het?quote:Op maandag 16 december 2019 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Woonde in een kraakpand maar heb altijd gezegd dat ik geen kraker ben. Ik kon goedkoop met vrienden wonen en dat vond ik wel chill.
quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Steunde wel dingen zoals de weggeefwinkel enz, ook jaren geholpen. Maar nooit geholpen ergens pandje kraken ofzo.
damn wist dit nietquote:Op maandag 16 december 2019 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Woonde in een kraakpand maar heb altijd gezegd dat ik geen kraker ben. Ik kon goedkoop met vrienden wonen en dat vond ik wel chill.
Ja klopt nu precies een jaar en ja bevalt me prima.quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar je woont nu bijna een jaartje echt alleen toch? Bevalt het?
Oh dacht dat je dat wel wist.quote:Op maandag 16 december 2019 21:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat je jezelf niet als kraker beschouwde/de ideologie aanhing
Wat een heerlijk leventje zeg.quote:Op maandag 16 december 2019 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dat wel wist.Toen ze vorig jaar 1x poging hebben gedaan om nieuw pand te vinden toen hadden ze dus een pand gekraakt en ik was de enige die niet bleef slapen en overdag wel jointjes kwam roken en dan paar uur later gewoon weer naar huis ging haha.
Ah oké. Het zijn vooral de extremisten en radicalen die je hoort schreeuwen over en weer, van links naar rechts, progressief tot conservatief en vice versa.quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
anarchisme is een filosofische stroming die extreemlinks, antikapitalistisch en antifascistisch is. deze mensen zien fascisme als de ultieme wanhoopsdaad van een heersende klasse die hun macht verliest, en bestrijden het ten eerste met linkse organisatie en ten tweede met zelfverdediging ("geweld" vind ik geen gepaste term voor het tegenhouden van extreemrechtse knokploegen)
krakers die zichzelf ""anarchist"" noemen zijn vaak (niet altijd) permanente pubers die nog nooit een boek in hun handen hebben gehad en lekker willen rellen op een PVV-demo ofzo. tegendemonstraties heb ik geen problemen mee, pvv'ers aanvallen wel. bij nazi's boeit me dat allemaal niet (en juich ik het zelfs toe) maar pvv'ers zijn geen nazi's
Waren wel 5 leuke dagen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leventje zeg.
Mooi. Nou doei hèquote:
Door wie andersquote:Op maandag 16 december 2019 23:25 schreef Cronometer het volgende:
waarom is Ash weg nou weer, komt dat door mij
Ik ook niet.quote:
FOK! wassie zat enzoquote:Op maandag 16 december 2019 23:25 schreef Cronometer het volgende:
waarom is Ash weg nou weer, komt dat door mij
altijdquote:Op maandag 16 december 2019 23:47 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wanneer is het gebruik vangepast en ongepast?
#dtv
In een serieuze discussie over gehandicapten zou ik hem achterwege laten, voor de rest altijd wel gepast.quote:Op maandag 16 december 2019 23:47 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wanneer is het gebruik vangepast en ongepast?
#dtv
Bij die laatste komt het wat sensueel over.quote:Op maandag 16 december 2019 23:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Gaan we wat leuks doen?
vs
Gaan we wat leuks doen?
Enquote:Op maandag 16 december 2019 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij die laatste komt het wat sensueel over.
quote:Op maandag 16 december 2019 23:54 schreef Ifrane het volgende:
[..]
En
Gaan we wat leuks doen?
komt het wat stomlollig over.
Porno bedoel jequote:Op maandag 16 december 2019 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij die laatste komt het wat sensueel over.
Nee bah.quote:
Porno nietquote:
Sowieso porno als je kiest tussen die twee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:01 schreef Cronometer het volgende:
Kan niet slapen, zal ik nu porno kijken dan.
Of Ash zn dickpic
Scatquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sowieso porno als je kiest tussen die twee.
Wat zijn je favoriete categorieën?
Hey vriend goed je te zien.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
mensen die geen porno meer kijken zijn net zo godsgruwelijkirritant als ex-rokers
hou nou maar gewoon je bek dicht, kan me echt niet verrotten dat je telekinese hebt nu je gestopt bent met vijftien keer per dag op pornhub kijken
Ik wil je geen stijve bezorgen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sowieso porno als je kiest tussen die twee.
Wat zijn je favoriete categorieën?
Wat is daar mis meequote:
Ik ben mans genoeg om mijzelf onder controle te houden, no worries.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wil je geen stijve bezorgen.
Hij zal geen stijve krijgen van het woord “midgetporn” hoorquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wil je geen stijve bezorgen.
Smaken verschillen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er echt niemand wil wil ik wel hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:09 schreef Cronometer het volgende:
Hmm, varieert.
Spitroast wel.
Zoek nog een man om dat te doen. Twee zelfs.
Niemand wil.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Smaken verschillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten vind ik niet zo geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat is raar. Kan uit ervaring spreken dat spitroasten fk geil isquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:09 schreef Cronometer het volgende:
Hmm, varieert.
Spitroast wel.
Zoek nog een man om dat te doen. Twee zelfs.
Niemand wil.![]()
![]()
Nee, hoeft niet in het echt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dat is raar. Kan uit ervaring spreken dat spitroasten fk geil is![]()
wat vind je geiler, de pik in je mond of in je kont?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dat is raar. Kan uit ervaring spreken dat spitroasten fk geil is
verwijder dit account.![]()
De grap waarvan je wist dat die er aan kwam.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat vind je geiler, de pik in je mond of in je kont?![]()
Gefeliciteerd met de eerste plek!![]()
![]()
Zo danquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat vind je geiler, de pik in je mond of in je kont?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Verhaal was op zich grappig. Het was een stelletje met een open relatie, die eens in de zoveel tijd aan cuckolding deden. Ze dachten aan mij en voor het meisje was ik door de vleeskeuring heen.
Straalbezopen hadden ze mij uitgenodigd en had ik ja gezegd.
Ewa ja
[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 17-12-2019 00:19:18 ]![]()
En jij?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat vind je geiler, de pik in je mond of in je kont?![]()
Zie je haar nog wel eens?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:18 schreef Ifrane het volgende:
Verhaal was op zich grappig. Het was een stelletje met een open relatie, die eens in de zoveel tijd aan cuckolding deden.
Ewa ja![]()
Da’s niet echt cuckolding toch. Dat is meer als je de man laat toekijken. Dit was gewoon een trioquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:18 schreef Ifrane het volgende:
Verhaal was op zich grappig. Het was een stelletje met een open relatie, die eens in de zoveel tijd aan cuckolding deden. Ze dachten aan mij en voor het meisje was ik door de vleeskeuring heen.
Ewa jaGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja, via gemeenschappelijke vrienden. Paar keer per jaar. Contact is nog altijd even vriendschappelijk als daarvoor.quote:
Een of andere reden had ik de volgende contacten als awkward verwacht, maar juist omdat alles afgesproken en er een chille vibe was, een leuke ervaring aan overgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 17-12-2019 00:27:00 ]![]()
Was beiden. Ronde 2 mocht ik het alleen doen lolquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da’s niet echt cuckolding toch. Dat is meer als je de man laat toekijken. Dit was gewoon een trio![]()
Zou je dit ook met je vriendin doen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ja, via gemeenschappelijke vrienden. Paar keer per jaar. Contant is nog altijd even vriendschappelijk als daarvoor.
Een of andere reden had ik de volgende contacten als awkward verwacht, maar juist omdat alles afgesproken en er een chille vibe was, een leuke ervaring aan overgehouden.![]()
Hij trok zich af en keek toe?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:21 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was beiden. Ronde 2 mocht ik het alleen doen lol![]()
Koekoekjes lekker man.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:21 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was beiden. Ronde 2 mocht ik het alleen doen lolGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Niet eens duo verhalen.quote:
Alleen maar gangbangs.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nope, ben daar veel te jaloers voor ingesteld, geef ik eerlijk toe. Alleen ik mag mijn vriendin neuken. Dus zou ik ook nooit een open relatie kunnen hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zou je dit ook met je vriendin doen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 17-12-2019 00:25:13 ]![]()
Ben ik te jaloers voor. En als vrouw zou ik dan in het voordeel zijn, maar denk niet dat het slim is te doen.quote:![]()
Dat kan een man toch ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:24 schreef Cronometer het volgende:
Ik ben blij dat ik als een zeester seks kan hebben.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat is hier nou interessant aanquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Swsquote:Op maandag 16 december 2019 23:25 schreef Cronometer het volgende:
waarom is Ash weg nou weer, komt dat door mij![]()
Geen idee. Ik was nog bezig met zijn vriendin, stond hij op van zijn stoel dat voor het bed stond en kwam niet meer terug.quote:
Zag ik hem later, was een biertje gaan drinken in de keuken.
Dit gebeurde tijdens het stappen hè, we waren allemaal bezopen as fuck. Ook toen ze het voorstelden. En ze woonden niet zo ver van de kroeg vandaan. Dus mijn impulsieve dronken geilheid dacht: prima, ik ga met jullie mee dan
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 17-12-2019 00:31:53 ]![]()
Als je van harde seks houdt (iedereen is anders), dan kan ik een trio wel aanraden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben ik te jaloers voor. En als vrouw zou ik dan in het voordeel zijn, maar denk niet dat het slim is te doen.![]()
Daar ga ik straks aan denken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is hier nou interessant aan![]()
Ik hou van lang ja. Hard ook. Maar vrij traditioneel als in geen andere pikkies in mn buurt buiten een relatie om.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Als je van harde seks houdt (iedereen is anders), dan kan ik een trio wel aanraden.![]()
Stim je praat over niets anders dan seks. Gooi die jezelf opgelegde restricties eens los en ga gewoon je fucketlist beleven nu je nog lekker bent.![]()
Gewoon in de pleepot. Wel zo praktisch.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Is het niet gewoon een dudequote:Op dinsdag 17 december 2019 00:38 schreef 00wildchild het volgende:
Stim je praat over niets anders dan seks. Gooi die jezelf opgelegde restricties eens los en ga gewoon je fucketlist beleven nu je nog lekker bent.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Respect. Kon ik dat maar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hou van lang ja. Hard ook. Maar vrij traditioneel als in geen andere pikkies in mn buurt buiten een relatie om.
Als ik single ben, dan zijn mijn lusten sterker dan mijn principes. Dan slet ik lekker rond tot ik de ware ben tegengekomen.
Lang leve de condoom.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 17-12-2019 00:41:10 ]![]()
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Respect. Kon ik dat maar.
Als ik single ben, dan zijn mijn lusten sterker dan mijn principes. Dan slet ik lekker rond tot ik de ware ben tegengekomen.
Lang leve de condoom.Niet mijn ding in ieder geval.
![]()
Denk dat je ipv “toen”, “tot” bedoeldequote:Op dinsdag 17 december 2019 00:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Respect. Kon ik dat maar.
Lang leve de condoom.
Oh het is al verbeterd.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Daarom zei ik respect, jij kan iets wat ik niet kan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten?Niet mijn ding in ieder geval.
![]()
![]()
Ben gewoon geil af met een hoog libido. Het zijn geen zelf opgelegde restricties, ik bescherm mijzelf gewoon. Laat me er over praten man leipequote:Op dinsdag 17 december 2019 00:38 schreef 00wildchild het volgende:
Stim je praat over niets anders dan seks. Gooi die jezelf opgelegde restricties eens los en ga gewoon je fucketlist beleven nu je nog lekker bent.![]()
Wat vreselijk.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kom nachtje met mij en fwb laten we je alle hoeken van de suite zien.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten?Niet mijn ding in ieder geval.
![]()
JA HET IS AL VERBETERD VERDULLEMEquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat je ipv “toen”, “tot” bedoelde
Oh het is al verbeterd.
Maar toch bedankt waerde CC![]()
![]()
Bitch pls, ik neuk jou en hem er uit. Dat jij aan meer pik heb gezogen zegt niets.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kom nachtje met mij en fwb laten we je alle hoeken van de suite zien.![]()
Sorry moest het toch ff zeggen. Het klonk wel lekker absurdistischquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:43 schreef Ifrane het volgende:
[..]
JA HET IS AL VERBETERD VERDULLEME
Maar toch bedankt waerde CC
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Klinkt helemaal perfect we zijn namelijk vrij heftig kom gaan we allemaal beurs en blauw naar huis.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bitch pls, ik neuk jou en hem er uit. Dat jij aan meer pik heb gezogen zegt niets.![]()
Vertel me meer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klinkt helemaal perfect we zijn namelijk vrij heftig kom gaan we allemaal beurs en blauw naar huis.![]()
Godverdomme wat geil ditGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Geen probleem, collega’s moeten elkaar scherp houden tijdens deze ongoddelijke uren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry moest het toch ff zeggen. Het klonk wel lekker absurdistisch
Ik ga maar eens snurken voordat de wekker weer gaat om 8:30 uur![]()
Zit die bij de politie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:46 schreef 00wildchild het volgende:
Hij heeft week dikke neus gehad heb m verkeerd geraakt met zijn eigen handboeien oeps
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Goede nachtrust, blauwe.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:46 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Geen probleem, collega’s moeten elkaar scherp houden tijdens deze ongoddelijke uren.
Ik ga maar eens snurken voordat de wekker weer gaat om 8:30 uurGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: