Wat is daar mis meequote:Op donderdag 16 januari 2020 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken iemand die nu is getrouwd met haar tindermatch.
Persoonlijk zou ik dit stilhouden, maar ieder zo zijn meug.
Ja, niets, maar loop er niet zo te koop mee.quote:
Had hem er weer op gezet danquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:25 schreef Solotovski het volgende:
Flikkert m'n ketting vanochtend van m'n fiets, moest ik lopen
T is wat
Nou zal ik (niet) doen als het weer zo ver is.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets, maar loop er niet zo te koop mee.
Nou ja niets, het blijft wel een beetje sneu om zo aan een partner te moeten komenquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets, maar loop er niet zo te koop mee.
Goed zo, steile leercurvequote:Op donderdag 16 januari 2020 11:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zal ik (niet) doen als het weer zo ver is.
Ja, dat heb ik maar niet tegen de persoon in kwestie gezegd.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nou ja niets, het blijft wel een beetje sneu om zo aan een partner te moeten komen
Jij bent zo afgewerkt dat je ze al over de grens moet zoeken, dat is pas triest. (lol)quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nou ja niets, het blijft wel een beetje sneu om zo aan een partner te moeten komen
Binnenkort is het niet meer over de grens hoor (lol)quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent zo afgewerkt dat je ze al over de grens moet zoeken, dat is pas triest. (lol)
Leuk man zo'n kansloze die elke week gaat staan staken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Binnenkort is het niet meer over de grens hoor (lol)
Kan hij lekker het huishouden doen (lol)quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk man zo'n kansloze die elke week gaat staan staken.
Alsof je daar tijd voor hebt als je met een geel hesje aan de ME aan het bekogelen bent en ook nog een winkel moet leegroven.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan hij lekker het huishouden doen (lol)
Ja dan kun je beter een topic maken in Klaagbaakquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof je daar tijd voor hebt als je met een geel hesje aan de ME aan het bekogelen bent en ook nog een winkel moet leegroven.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja dan kun je beter een topic maken in Klaagbaak
Haha ik heb de discussie gewonnenquote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha ik heb de discussie gewonnen
Ik ga toch niet trouwenquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, steile leercurve
Ja dat zou ik normaal gesproken ook zelf wel kunnen maar dichte kettingkast dit datquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had hem er weer op gezet dan
Zit je er ook daadwerkelijk met die intentie op?quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk vriend. Het is eerder voorgekomen.
Waarom nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:16 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zit je er ook daadwerkelijk met die intentie op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |