Moet hij weten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
16 miljoen viewtjes al koekoekjes. Leuke bonus om het jaar mee te beginnen.
Huh "hij" waar heb je het overquote:
Ja weet ik het. Wat is het tegenwoordig?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh "hij" waar heb je het over
Ja geen idee HAHAquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ik het. Wat is het tegenwoordig?
Ga je je nu ook als een mongooltje gedragenquote:
Nee maar ik moest hier wel om lachenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je je nu ook als een mongooltje gedragen
quote:
Alleen mongooltjes lachen om die kuthumor van Haagsquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee maar ik moest hier wel om lachen
Had eerder bijval van jou verwachtquote:
Want?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had eerder bijval van jou verwacht
Omdat jij conservatief bent.quote:
Noem jij @TTSS nu bekrompen?quote:
Zou wel leuk zijn als die nu helemaal mad werd (lol)quote:
Wat ben jij?quote:
Dat zeg je alleen omdat HaagsGod het zegt. Als iemand anders die grap had gemaakt had je gezellig meegelachen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:00 schreef TTSS het volgende:
Beetje stoer doen met mislukte kutgrapjes op een forum over een transgender persoon is pas bekrompen.
Nee, ik vind jou bijvoorbeeld nog een veel grotere mongool dan Haags.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat HaagsGod het zegt. Als iemand anders die grap had gemaakt had je gezellig meegelachen.
Maar het is veel stoerder om tegen Haags aan te schoppen
Rare opmerking dit, Haags is helemaal geen Mongool. Gewoon een echt Hagenaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou bijvoorbeeld nog een veel grotere mongool dan Haags.
Ach hij leest dit toch niet dus wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:00 schreef TTSS het volgende:
Beetje stoer doen met mislukte kutgrapjes op een forum over een transgender persoon is pas bekrompen.
Hageneesquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rare opmerking dit, Haags is helemaal geen Mongool. Gewoon een echt Hagenaar.
Het Hagenees-gedeelte is hij wel met je eens denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hagenees
Hagenaren hebben wel enige verstandelijke vermogens
Hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou bijvoorbeeld nog een veel grotere mongool dan Haags.
Lekker mad worden en je hele leven op dit forum doorbrengen, zo kennen we die sneue Chevy weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel leuk, afkomstig van een mislukte leraar met nazi-ideeën.
Ga jij even heel gauw toetsen nakijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lekker mad worden en je hele leven op dit forum doorbrengen, zo kennen we die sneue Chevy weer.
Als ik kook van woede kan ik dat niet lang verbergen, sorry.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:51 schreef Catkiller het volgende:
Nou zeg, eerst ga je er niet echt op in en dan lacht iemand en dan ga je helemaal wild doen Chevy
Zal hoogstens magere zesjes zijn als hij het ze geleerd heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik kook van woede kan ik dat niet lang verbergen, sorry.
Maar volgens mij is die met de eerste toets begonnen
Ben benieuwd welk cijfer het wordt.
Een voldoende is een voldoende.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal hoogstens magere zesjes zijn als hij het ze geleerd heeft.
Dat dacht je ook bij die Franse 5,5 van je zekerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een voldoende is een voldoende.
(Lol)quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lekker mad worden en je hele leven op dit forum doorbrengen, zo kennen we die sneue Chevy weer.
(lol)quote:
Kijk mijn tagje kijk mijn tagjequote:
Echt een prestatie met zulke concurrentie zegquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk mijn tagje kijk mijn tagje
In het land der blindenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk mijn tagje kijk mijn tagje
99% daarvan die niet allochtoon zijn zit ook op FOK! helaas.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb iets op Marktplaats staan die berichten zijn echt cultuurverrijking weer op zijn best
Ik biedt 20 ik kom vanavont halen is goed grquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
99% daarvan die niet allochtoon zijn zit ook op FOK! helaas.
Over F1 gesproken man. Gister nog een paar racejes gedaan, was na elven dus wilde stoppen maar heb toch nog eentje gedaan.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:33 schreef Catkiller het volgende:
Wel leuk dat je met machtsmisbruik @:ChevyCaprice zijn vriend @:Kiid hebt weggejaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |