Lol ja zoietsquote:Op zondag 12 januari 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Ah dus toch uitsteeksels
[ afbeelding ]
Oh die van deze foto is niet voor binnen?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja zoiets
En dan voor uitwendig gebruik zeg maar.
En nu hou ik er over op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van mijn collega gemaakt
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ja ik probeerde bij het onderwerp weg te sturen maar hij lijkt erg op die sleeve uit dat plaatjequote:Op zondag 12 januari 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
Vega kipkorn, bah, vast van die quorntroep
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef Muck het volgende:
Is dat de bewuste kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van mijn collega gemaaktBis vincit qui se vincit!
Zou doodsbang zijn dat dat los schiet ofzoquote:Op zondag 12 januari 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Ah dus toch uitsteeksels
[ afbeelding ]
Denk van wel. Geen idee, ik gebruik hem voor buiten.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh die van deze foto is niet voor binnen?
Is dat een speciale sleeve?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van mijn collega gemaaktOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
awwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van mijn collega gemaakt
Mwah, pluk je er zo uit hoor.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou doodsbang zijn dat dat los schiet ofzo
Ok, dit klinkt alsof mijn kut de grotten van Han overstijgt ofzo![]()
Neequote:
Yepquote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik probeerde bij het onderwerp weg te sturen maar hij lijkt erg op die sleeve uit dat plaatje
Uitwendig staat er toch. Is voor de oppervlakkige impedantie.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ha, kan ik koffie zetten.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ [url=https://images.internetstores.de/products//862087/02/134a9a/MSR_Pocket_Rocket_DLX_Stove[640x480].jpg?forceSize=true&forceAspectRatio=true&useTrim=true]afbeelding[/url] ]
Voor het kamperen?
Zeker.quote:
Raak je daar wel eens dingen kwijt ja?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Geeft ook aardig wat wrijving dit jaquote:Op zondag 12 januari 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ [url=https://images.internetstores.de/products//862087/02/134a9a/MSR_Pocket_Rocket_DLX_Stove[640x480].jpg?forceSize=true&forceAspectRatio=true&useTrim=true]afbeelding[/url] ]
Voor het kamperen?
Ik heb nog een heel mooi verhaal van een vriendin...die mij in blinde paniek belde....omdat het condoom afgeschoten was.. precies toen ie op het diepst was...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Wel een keer zo'n sekstampon in kwijt geraaktquote:Op zondag 12 januari 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Raak je daar wel eens dingen kwijt ja?
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel een keer zo'n sekstampon in kwijt geraakt
Nooooooit meer
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel mooi verhaal van een vriendin...die mij in blinde paniek belde....omdat het condoom afgeschoten was.. precies toen ie op het diepst was...
En ze konden hem niet meer vinden.. of ik nog een tip wist....Oh wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zo'n sponsding? Lijkt me ook lastig vastpakken.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooooooit meer
Wat is een sekstampon nou weerquote:Op zondag 12 januari 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooooooit meer
[..]
Ik heb nog een heel mooi verhaal van een vriendin...die mij in blinde paniek belde....omdat het condoom afgeschoten was.. precies toen ie op het diepst was...
En ze konden hem niet meer vinden.. of ik nog een tip wist....Ik zeg niets meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En ze konden hem niet meer vinden.. of ik nog een tip wist....WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat heb ik me ook altijd afgevraagdquote:Op zondag 12 januari 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n sponsding? Lijkt me ook lastig vastpakken.
Hij was al weggegaan... en had haar laten zitten met ding en al...quote:Op zondag 12 januari 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
Dat ze dat oo niet met zijn 2en samen konden verzinnen en iemand daarvoor gingen bellen
en dan belt ze jou?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zit een oogje in.. zeg maar.. een gat in het sponsje waar je vinger in kan haken.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook altijd afgevraagd![]()
Nog nooit gebruikt
Een schaarbeweging met je vingers I guess? Lekker een volgezogen spons pletten.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook altijd afgevraagd![]()
Nog nooit gebruikt
En ze kon niet zelf verzinnen hoe die er weer uit moest?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij was al weggegaan... en had haar laten zitten met ding en al...
De liefde van de man gaat door de maag.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze kon niet zelf verzinnen hoe die er weer uit moest?
En ook niet meer kunnen vinden.... Het is niet alsof het naar de maag gaat ofzo![]()
Of misschien wel
Yepquote:Op zondag 12 januari 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n sponsding? Lijkt me ook lastig vastpakken.
Ah oké!quote:Op zondag 12 januari 2020 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zit een oogje in.. zeg maar.. een gat in het sponsje waar je vinger in kan haken.
team handdoekquote:Op zondag 12 januari 2020 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een schaarbeweging met je vingers I guess? Lekker een volgezogen spons pletten.
Handdoek it is.
Tja, ik heb er verder geen verstand van, maar kan mij voorstellen dat door de hoek die je moet maken met je vingers, je dan niet erg diep kan komen..quote:Op zondag 12 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ook niet meer kunnen vinden.... Het is niet alsof het naar de maag gaat ofzo![]()
Of misschien wel
Het topje he? Dat is een iniminie friemeltje rubber. En ja dat kan kwijt raken. Al was de tandenborstel niet mijn oplossing. Gewoon blijven zoeken.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of misschien wel
Waarom belt ze dan iemand zonder vagina?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tja, ik heb er verder geen verstand van, maar kan mij voorstellen dat door de hoek die je moet maken met je vingers, je dan niet erg diep kan komen..
En dan zitten we weer op dat verhaal van paar maanden terug... veeg je voorlangs of achterlangs of zijdelings af??
Oh Jezus, lekker danquote:Op zondag 12 januari 2020 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, in blinde paniek bel je je beste vriend?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom belt ze dan iemand zonder vagina?
Vragen vragen vragen
Hij zei het condoomquote:Op zondag 12 januari 2020 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het topje he? Dat is een iniminie friemeltje rubber. En ja dat kan kwijt raken. Al was de tandenborstel niet mijn oplossing. Gewoon blijven zoeken.
Jaquote:Op zondag 12 januari 2020 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zit een oogje in.. zeg maar.. een gat in het sponsje waar je vinger in kan haken.
Dat werkte niet omdat hij helemaal in de Mines of Moria verdwenen wasquote:Op zondag 12 januari 2020 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een schaarbeweging met je vingers I guess? Lekker een volgezogen spons pletten.
Handdoek it is.
Hmm ja misschien. Ik heb het nooit mee gemaakt dat k daar iets kwijt ben geraaktquote:Op zondag 12 januari 2020 22:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, in blinde paniek bel je je beste vriend?
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zat met mijn hele familie in Eurodisney toen....
Heb jij ook een Cave Troll?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja
Maarrrrr
[..]
Dat werkte niet omdat hij helemaal in de Mines of Moria verdwenen was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme dat was kut
Oh, nou daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij zei het condoomMaar zou zou zoiets niet vanzelf weer naar beneden komen?
Ik vergeet af en toe dat ik best lange vingers heb geloof ik.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja
Maarrrrr
[..]
Dat werkte niet omdat hij helemaal in de Mines of Moria verdwenen was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme dat was kut
Die is er niet via die kant uitgekomen, you sick fuckquote:
Mooie combinatie wel.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zat met mijn hele familie in Eurodisney toen....
Nee, zo ver staat die handel niet openquote:Op zondag 12 januari 2020 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vergeet af en toe dat ik best lange vingers heb geloof ik.
Tenminste, hij zal niet in je baarmoeder gezeten hebben neem ik aan.
Jas of 'jas'quote:Op zondag 12 januari 2020 22:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende meet neem ik een mithril jas mee dan....
Beppies, condoomtopjes, cavetrolls en baby Yodaquote:
Echtquote:
Condoom topjes?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Beppies, condoomtopjes, cavetrolls en baby Yoda
Weleens een uritip gezien ook?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooie toevoeging aan "dingen die je kwijt kan raken in een vagina", die Yoda.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, het tuutje en wat te doen als het kwijt raaktquote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie toevoeging aan "dingen die je kwijt kan raken in een vagina", die Yoda.
Die wordt er geheid ook ingeproptquote:Op zondag 12 januari 2020 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie toevoeging aan "dingen die je kwijt kan raken in een vagina", die Yoda.
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Dat je alleen die oogjes zo ziet als je richting de spleet kijkt
Geloof me. Het gebeurt.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
dat raakt helemaal niet los dat topje. Het is geen raket hoor
Ik weet dat baby Jezus-buttplugs een ding zijn, dus hey, waarom niet!quote:
Hij is voor mijn collegaquote:
Met oor en al?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat baby Jezus-buttplugs een ding zijn, dus hey, waarom niet!
Zo'n eikel die eraf klapt net als de angel van een bijquote:Op zondag 12 januari 2020 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
dat raakt helemaal niet los dat topje. Het is geen raket hoor
Meteen een unique selling point.quote:
Ik wist dit nog niet, even googlen nu dusquote:Op zondag 12 januari 2020 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat baby Jezus-buttplugs een ding zijn, dus hey, waarom niet!
ik vind dat iets heel raars. Maar goed, wat weet ik er ook vanquote:
Oh mennnnn, niet coolquote:Op zondag 12 januari 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, Liesje was puber en hield van goedkope condooms.
Met smaakjes dat dan weer wel.
Nou ja ik weet wel dat de Amerikanen in de Golfoorlog condooms over de loop van hun tanks spanden om te voorkomen dat er zand in zou waaien. En als er dan geschoten moest worden ging zo'n 155mm granaat er dwars doorheen. Als je nou als man krachtig genoeg spuit dan is zoiets theoretisch denkbaar. Maar erg waarschijnlijk is het allemaal nietquote:Op zondag 12 januari 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n eikel die eraf klapt net als de angel van een bij
Graag gedaan.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
En ik moest al zo lachen om deze![]()
[ afbeelding ]
Kan die ook met baby Yoda oogjes?
Dat klinkt als vrij onmogelijk, praktische menselijk gezien jaquote:Op zondag 12 januari 2020 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik weet wel dat de Amerikanen in de Golfoorlog condooms over de loop van hun tanks spanden om te voorkomen dat er zand in zou waaien. En als er dan geschoten moest worden ging zo'n 155mm granaat er dwars doorheen. Als je nou als man krachtig genoeg spuit dan is zoiets theoretisch denkbaar. Maar erg waarschijnlijk is het allemaal niet
Vriendje toen eerst heel raar doen in bed zoeken. Ik vroeg wat is er kwijt? Wilde die het eerst niet zeggen. Naja is goed gekomen en hij heeft hem uiteindelijk zelf weer gevonden. In mij.quote:
Ik ben 'm ook nooit vergeten, 10 jaar terug ofzo eens ergens tegengekomen online.quote:
Kom op, je kent me, ik vertel geen leugens ofzo he?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik weet wel dat de Amerikanen in de Golfoorlog condooms over de loop van hun tanks spanden om te voorkomen dat er zand in zou waaien. En als er dan geschoten moest worden ging zo'n 155mm granaat er dwars doorheen. Als je nou als man krachtig genoeg spuit dan is zoiets theoretisch denkbaar. Maar erg waarschijnlijk is het allemaal niet
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vriendje toen eerst heel raar doen in bed zoeken. Ik vroeg wat is er kwijt? Wilde die het eerst niet zeggen. Naja is goed gekomen en hij heeft hem uiteindelijk zelf weer gevonden. In mij.
Pehehehe.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vriendje toen eerst heel raar doen in bed zoeken. Ik vroeg wat is er kwijt? Wilde die het eerst niet zeggen. Naja is goed gekomen en hij heeft hem uiteindelijk zelf weer gevonden. In mij.
Aan die post van AI te zien ben ik al te laat.quote:
Nee dat is ook wel zoquote:Op zondag 12 januari 2020 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom op, je kent me, ik vertel geen leugens ofzo he?
RIP goed ideequote:Op zondag 12 januari 2020 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan die post van AI te zien ben ik al te laat.
Asiansquote:Op zondag 12 januari 2020 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan die post van AI te zien ben ik al te laat.
Ik vertel het hele verhaal van het weekend wel even. In de bus ofzo, kan niemand ons toch verstaan.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel zoMaar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen
Eigenlijk twee.quote:
Hoop jequote:Op zondag 12 januari 2020 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vertel het hele verhaal van het weekend wel even. In de bus ofzo, kan niemand ons toch verstaan.
Er zijn nog breekbroodjes over hierquote:
Okee. Ik zal proberen niet te hard te lachenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vertel het hele verhaal van het weekend wel even. In de bus ofzo, kan niemand ons toch verstaan.
Waar is ie?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nou Paultjuh is weg hoor jongens, we kunnen het weer over gewone dingen hebben.
Placebo of eckte sterke?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Heb al tanden gepoetst en een melatonine ingenomen
Lol dat verwacht je dan ook niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
Hoo
[..]
Hoop je
Mijn vriendinnengroep heeft zo een keer in Portugal gezeten en toen werden we aangesproken dat het te schandalig was waar we het over hadden. Door een zooi Belgen
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
Hoo
[..]
Hoop je
Mijn vriendinnengroep heeft zo een keer in Portugal gezeten en toen werden we aangesproken dat het te schandalig was waar we het over hadden. Door een zooi Belgen
Op zoek naar een verloren condoomtopje?quote:
Kwam die rellen?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nou Paultjuh is weg hoor jongens, we kunnen het weer over gewone dingen hebben.
Nou, ja, we brulden vrij hard over dat hele terras allemaal onzedige illegale shitquote:Op zondag 12 januari 2020 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat verwacht je dan ook niet.En waar bemoeien ze zich mee ook.
Mwah gewoon placebo van 5mg, ik heb het gevoel er beter van in te slapen op zondagavond dus dikke prima. Zondagavond normaal dramatisch om te slapenquote:
Tukse!quote:Op zondag 12 januari 2020 22:43 schreef Muck het volgende:
Aaaaanyway, ik ga maar eens proberen te slapen![]()
Ransballen
Truste Muckjequote:Op zondag 12 januari 2020 22:43 schreef Muck het volgende:
Aaaaanyway, ik ga maar eens proberen te slapen![]()
Ransballen
Hopelijk niet zijn eigen eikeltopjequote:Op zondag 12 januari 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zoek naar een verloren condoomtopje?
Prima dan tochquote:Op zondag 12 januari 2020 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah gewoon placebo van 5mg, ik heb het gevoel er beter van in te slapen op zondagavond dus dikke prima. Zondagavond normaal dramatisch om te slapen
Ik heb nog vers desembrood met kaas hierquote:
Nerm.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nog vers desembrood met kaas hier
Alles dat helpt om doelen te bereiken, ook al helpt het alleen tussen de orenquote:
Laat ze lekker het lazarus krijgen zegquote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
Hoo
[..]
Hoop je
Gezondquote:Op zondag 12 januari 2020 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nerm.
Ik ga denk ik maar voor wat yoghurt.
Belangrijkste iddquote:Op zondag 12 januari 2020 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles dat helpt om doelen te bereiken, ook al helpt het alleen tussen de oren
Achteraf gezien vonden we best dat ze een punt haddenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ze lekker het lazarus krijgen zeg
Ik heb verder vegan chocolade en chips en chips heb ik geen zin in.quote:
MI van een schattig Vlaams gezinnetje op een terrasje waarvan de dag ruw verstoord wordt door ransbakken.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Achteraf gezien vonden we best dat ze een punt hadden
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Achteraf gezien vonden we best dat ze een punt hadden
Mwah, bij écht ranzige verhalen zou jij ook vragen of 't wat minder kon als je ernaast zat.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
We zien snel genoeg of er tere Belgenzieltjes in een willekeurige streekbus in Albanië zitten.
Kwam het wel op neer jaquote:Op zondag 12 januari 2020 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van een schattig Vlaams gezinnetje op een terrasje waarvan de dag ruw verstoord wordt door ransbakken.
Ik kan weleens wat te ver gaan jaquote:Op zondag 12 januari 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, bij écht ranzige verhalen zou jij ook vragen of 't wat minder kon als je ernaast zat.
Met de stem van Jambers er bij om het plaatje compleet te makenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van een schattig Vlaams gezinnetje op een terrasje waarvan de dag ruw verstoord wordt door ransbakken.
Dan moet het NOGAL ranzig worden kan ik je vertellen.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, bij écht ranzige verhalen zou jij ook vragen of 't wat minder kon als je ernaast zat.
Het is Molo he.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet het NOGAL ranzig worden kan ik je vertellen.
Ik heb geen kinderen, misschien dat dat nog wat uitmaakt.
Klote is dat. Eigenlijk hetzelfde hierquote:Op maandag 13 januari 2020 06:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Mwa, werd erg vroeg wakker en kon toen ook niet meer slapen. Waar kwam t bij jou door?
Bagger hmquote:Op maandag 13 januari 2020 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klote is dat. Eigenlijk hetzelfde hier
[..]
En ze konden hem niet meer vinden.. of ik nog een tip wist....Tja altijd beter hele dan ,als je alleen topje van de condoom tijdens een zaadlozing er af scheurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je die grot gaan zoeken waar die is gebleven.
Verdomme kon ik gaan zoeken waar het is gebleven met me vingers.
Ja uit eindelijk gevonden.
Na afloop er om kunnen lachen maar de einde had je toch anders voorgesteld .Wil je mijn boot zien PTA / Mijn boot en de aanpassing die worden gedaan.
Niet te hard van stapel lopenquote:Op maandag 13 januari 2020 07:47 schreef gianni61 het volgende:
goedemorgen
op naar het volgende weekend !
laat mij lekker lopen.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen
OEI, ik was daar zaterdag nog. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:44 schreef Bos81 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-in-vlaardingen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2020 08:44 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Vlaardingen? Zo, jij durftquote:Op maandag 13 januari 2020 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OEI, ik was daar zaterdag nog. Komt wel dichtbij zo.
Ik ken alleen de watersportweg daar. Van het MTB parcours. En de SushiA20.quote:
Ja dat dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ooit in de Stadsgehoorzaal geweest in Vlaardingen
quote:Op maandag 13 januari 2020 09:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ken alleen de watersportweg daar. Van het MTB parcours. En de SushiA20.
Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 13 januari 2020 09:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ooit in de Stadsgehoorzaal geweest in Vlaardingen
Voor mij is het al bijna 20 jaar geledenquote:
Zo zie ik ze graag.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:44 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We worden oud johquote:Op maandag 13 januari 2020 09:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij is het al bijna 20 jaar geleden![]()
Past wel bij jou ookquote:Op maandag 13 januari 2020 09:15 schreef Molo het volgende:
De Vreemde Vogel is een tof horecatentje in Vlaardingen, kom ik regelmatig
Tuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2020 09:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar hoop ik 40 te worden
Kleine kans dat ik het vier. Waarschijnlijk uit eten met pa en vriendin bij het restaurant waar ik bijna ieder jaar ga eten op mijn verjaardag, want gratis voerquote:
Ik dacht dat we gisteren nog vastgesteld hadden dat jij nog jong was.quote:
Dat is toch ook fijnquote:Op maandag 13 januari 2020 09:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kleine kans dat ik het vier. Waarschijnlijk uit eten met pa en vriendin bij het restaurant waar ik bijna ieder jaar ga eten op mijn verjaardag, want gratis voer
Zit dat vlakbij die stadsgehoorzaal?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:15 schreef Molo het volgende:
De Vreemde Vogel is een tof horecatentje in Vlaardingen, kom ik regelmatig
Ja, ík wel ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik dacht dat we gisteren nog vastgesteld hadden dat jij nog jong was.
Ik heb het echt heel rustig voor een maandag.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:32 schreef Muck het volgende:
Manmanman, wat een drukte op de maandagochtend
ik zie ook vrouwen hoorquote:Op maandag 13 januari 2020 09:32 schreef Muck het volgende:
Manmanman, wat een drukte op de maandagochtend
ik ookquote:Op maandag 13 januari 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel rustig voor een maandag.
Straks alleen om 10.30 een afspraak en verder wat kantoorwerk. Dikke prima!quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks alleen om 10.30 een afspraak en verder wat kantoorwerk. Dikke prima!
Lekkah!quote:Op maandag 13 januari 2020 09:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik ben gewoon helemaal vrij vandaag, want zaterdag gewerkt.
Lekker Bossie. Nog wilde plannen?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik ben gewoon helemaal vrij vandaag, want zaterdag gewerkt.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat vanavond iedereen thuis eet
Nee, woonbegeleiding komt zo even langs, voor de rest de gebruikelijke dingen op maandag.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker Bossie. Nog wilde plannen?
nee, bij mn vader.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat vanavond iedereen thuis eet
ach zo ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Want dan heb ik een rustige avond
enjoyquote:Op maandag 13 januari 2020 09:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, woonbegeleiding komt zo even langs, voor de rest de gebruikelijke dingen op maandag.
is toch te ver weg om bij jou te gaan eten op een maandag avond.quote:
Mooiquote:Op maandag 13 januari 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is toch te ver weg om bij jou te gaan eten op een maandag avond.
Ik niet... de telefoon staat om de haverklap te rinkelen en users staan ook telkens bij de baliequote:Op maandag 13 januari 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel rustig voor een maandag.
Verdomdquote:
Is daar een oorzaak van dat het drukker is dan normaal?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik niet... de telefoon staat om de haverklap te rinkelen en users staan ook telkens bij de balie
[..]
Verdomd
Niet echt.... het zijn allemaal verschillend dingetjesquote:Op maandag 13 januari 2020 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is daar een oorzaak van dat het drukker is dan normaal?
Wil je ons iets vertellen, Muckjes?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:55 schreef Muck het volgende:
So she said what's the problem baby
What's the problem I don't know
Well maybe I'm in love (love)
Think about it every time
I think about it
Can't stop thinking 'bout it![]()
![]()
Oftewel:quote:Op maandag 13 januari 2020 09:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet echt.... het zijn allemaal verschillend dingetjes![]()
Gedoe met een beveiligingscertificaat op een telefoon
Wachtwoorddingetjes na het weekend
Programma dat niet op wil starten
Etc etc etc
Budaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 januari 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen, Muckjes?
E10 schijnt wel te ‘bederven’ na twee maandenquote:Op maandag 13 januari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie nu in een aflevering van radar dat dat nieuwe E10 helemaal niet zo goed is en ik merkte idd verschil.
Scooters die allemaal kapot gaan
Neuhhhh, ik heb de radio gewoon lekker aanstaan en zing meequote:Op maandag 13 januari 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen, Muckjes?
Jupquote:
Tuurlijkquote:
En auto´s nergens last van.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie nu in een aflevering van radar dat dat nieuwe E10 helemaal niet zo goed is en ik merkte idd verschil.
Scooters die allemaal kapot gaan
in de aflevering zeggen ze dat de alcohol in de bezine kunststof aantast waardoor onderdelen kapot gaan.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
E10 schijnt wel te ‘bederven’ na twee maanden
Uhuhquote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuhhhh, ik heb de radio gewoon lekker aanstaan en zing mee
[..]
Jup
Meer koffie
[..]
Tuurlijk
De mijne rijdt weer, dus het zal wel goed zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En auto´s nergens last van.
Heb je een vriend/man? Of vriendin/vrouw?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuhhhh, ik heb de radio gewoon lekker aanstaan en zing mee
[..]
Jup
Meer koffie
[..]
Tuurlijk
Och, accidentally in love kan ik wel hebbenquote:
O, alleen bij scooters?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de aflevering zeggen ze dat de alcohol in de bezine kunststof aantast waardoor onderdelen kapot gaan.
Nee ook mensen met auto's hebben last.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En auto´s nergens last van.
Het is een oorwurm en ik hoef 'm niet te horen om 'm in m'n hoofd te krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Och, accidentally in love kan ik wel hebben
Shrek
Oh ja daar was ook iets meequote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne rijdt weer, dus het zal wel goed zijn.
Serieus? Hmmquote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook mensen met auto's hebben last.
Lege accu.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja daar was ook iets mee
Ja, grotere pompstations hebben nog normale Euro95 ook. Is alleen even zoeken.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar vooral kleine motoren hebben meer last.
Is er nog een alternatief?
Ja 1 meneer is gemiddeld 15 euro meer kwijt per beurt en hij zegt dat zijn auto sindsdiens toch minder chill rijdt.quote:
Oke.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lege accu.
[..]
Ja, grotere pompstations hebben nog normale Euro95 ook. Is alleen even zoeken.
Oké, oké, ik date met mijn collegaquote:
Dat is altijd kut.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lege accu.
[..]
Ja, grotere pompstations hebben nog normale Euro95 ook. Is alleen even zoeken.
oh ja dat het iets duurder is merk ik wel maar ik rijd er niet minder om eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja 1 meneer is gemiddeld 15 euro meer kwijt per beurt en hij zegt dat zijn auto sindsdiens toch minder chill rijdt.
De mijne maakte het klassieke lege accu-geluid.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is altijd kut.
Zo stond ik 2 jaar geleden, ik had mijn auto net nieuw, ineens stil in Utrecht. Niks deed het meer, was de accu ook leeg, reden: de min pool van de accu zat los.
Like WTF![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook mensen met auto's hebben last.
De autos met zon kunststof slangending in de tank kunnen er last van gaan krijgen omdat dat alcohol dus dat kunststof kan slopen.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh ja dat het iets duurder is merk ik wel maar ik rijd er niet minder om eigenlijk.
nee dat vinden auto´s idd niet prettig hahaquote:Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne maakte het klassieke lege accu-geluid.
Achteraf ook ruim drie weken niet gereden, dat heeft 'ie nooit leuk gevonden.
e5 dan meestal de 98.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Komt erop neer dat de pompstations verplicht zijn om E10 aan te bieden, maar E5 aanbieden is niet verboden verder.
Goed wel! Gisteravond had ik keelpijn, maar valt nu wel mee. Zo even douchen en dan de stad verkennenquote:
okequote:Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De autos met zon kunststof slangending in de tank kunnen er last van gaan krijgen omdat dat alcohol dus dat kunststof kan slopen.
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je een vriend/man? Of vriendin/vrouw?
Ja dusquote:
COME ON, COME ONquote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een oorwurm en ik hoef 'm niet te horen om 'm in m'n hoofd te krijgen.
De stem van die kerel vind ik niks.
Leukquote:Op maandag 13 januari 2020 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ja dus
[..]
COME ON, COME ON
JUMP A LITTLE HIGHER
[ afbeelding ]
Lekker lekker, je bent er nog even toch?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed wel! Gisteravond had ik keelpijn, maar valt nu wel mee. Zo even douchen en dan de stad verkennen
Gewoon gaan lopenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar vooral kleine motoren hebben meer last.
Is er nog een alternatief?
Leukquote:Op maandag 13 januari 2020 10:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Oké, oké, ik date met mijn collega![]()
Als ik op jou moet wachten...
Gaan we hier door ja?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LeukGefeliciteerd!
![]()
Ik denk dat ik binnenkort ook een date heb met een collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |