Ah oké!quote:Op zondag 12 januari 2020 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zit een oogje in.. zeg maar.. een gat in het sponsje waar je vinger in kan haken.
team handdoekquote:Op zondag 12 januari 2020 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een schaarbeweging met je vingers I guess? Lekker een volgezogen spons pletten.
Handdoek it is.
Tja, ik heb er verder geen verstand van, maar kan mij voorstellen dat door de hoek die je moet maken met je vingers, je dan niet erg diep kan komen..quote:Op zondag 12 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze kon niet zelf verzinnen hoe die er weer uit moest?
En ook niet meer kunnen vinden.... Het is niet alsof het naar de maag gaat ofzo![]()
Of misschien wel
Het topje he? Dat is een iniminie friemeltje rubber. En ja dat kan kwijt raken. Al was de tandenborstel niet mijn oplossing. Gewoon blijven zoeken.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze kon niet zelf verzinnen hoe die er weer uit moest?
En ook niet meer kunnen vinden.... Het is niet alsof het naar de maag gaat ofzo![]()
Of misschien wel
Waarom belt ze dan iemand zonder vagina?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tja, ik heb er verder geen verstand van, maar kan mij voorstellen dat door de hoek die je moet maken met je vingers, je dan niet erg diep kan komen..
En dan zitten we weer op dat verhaal van paar maanden terug... veeg je voorlangs of achterlangs of zijdelings af??
Oh Jezus, lekker danquote:Op zondag 12 januari 2020 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij was al weggegaan... en had haar laten zitten met ding en al...
Ja, in blinde paniek bel je je beste vriend?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom belt ze dan iemand zonder vagina?
Vragen vragen vragen
Hij zei het condoomquote:Op zondag 12 januari 2020 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het topje he? Dat is een iniminie friemeltje rubber. En ja dat kan kwijt raken. Al was de tandenborstel niet mijn oplossing. Gewoon blijven zoeken.
Jaquote:Op zondag 12 januari 2020 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zit een oogje in.. zeg maar.. een gat in het sponsje waar je vinger in kan haken.
Dat werkte niet omdat hij helemaal in de Mines of Moria verdwenen wasquote:Op zondag 12 januari 2020 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een schaarbeweging met je vingers I guess? Lekker een volgezogen spons pletten.
Handdoek it is.
Hmm ja misschien. Ik heb het nooit mee gemaakt dat k daar iets kwijt ben geraaktquote:Op zondag 12 januari 2020 22:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, in blinde paniek bel je je beste vriend?
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij was al weggegaan... en had haar laten zitten met ding en al...
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zat met mijn hele familie in Eurodisney toen....
Heb jij ook een Cave Troll?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja
Maarrrrr
[..]
Dat werkte niet omdat hij helemaal in de Mines of Moria verdwenen was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme dat was kut
Oh, nou daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij zei het condoomMaar zou zou zoiets niet vanzelf weer naar beneden komen?
Ik vergeet af en toe dat ik best lange vingers heb geloof ik.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja
Maarrrrr
[..]
Dat werkte niet omdat hij helemaal in de Mines of Moria verdwenen was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme dat was kut
Die is er niet via die kant uitgekomen, you sick fuckquote:
Mooie combinatie wel.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zat met mijn hele familie in Eurodisney toen....
Nee, zo ver staat die handel niet openquote:Op zondag 12 januari 2020 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vergeet af en toe dat ik best lange vingers heb geloof ik.
Tenminste, hij zal niet in je baarmoeder gezeten hebben neem ik aan.
Jas of 'jas'quote:Op zondag 12 januari 2020 22:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende meet neem ik een mithril jas mee dan....
Beppies, condoomtopjes, cavetrolls en baby Yodaquote:
Echtquote:
Condoom topjes?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Beppies, condoomtopjes, cavetrolls en baby Yoda
Weleens een uritip gezien ook?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooie toevoeging aan "dingen die je kwijt kan raken in een vagina", die Yoda.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, het tuutje en wat te doen als het kwijt raaktquote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie toevoeging aan "dingen die je kwijt kan raken in een vagina", die Yoda.
Die wordt er geheid ook ingeproptquote:Op zondag 12 januari 2020 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie toevoeging aan "dingen die je kwijt kan raken in een vagina", die Yoda.
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Dat je alleen die oogjes zo ziet als je richting de spleet kijkt
Geloof me. Het gebeurt.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
dat raakt helemaal niet los dat topje. Het is geen raket hoor
Ik weet dat baby Jezus-buttplugs een ding zijn, dus hey, waarom niet!quote:
Hij is voor mijn collegaquote:
Met oor en al?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat baby Jezus-buttplugs een ding zijn, dus hey, waarom niet!
Zo'n eikel die eraf klapt net als de angel van een bijquote:Op zondag 12 januari 2020 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
dat raakt helemaal niet los dat topje. Het is geen raket hoor
Meteen een unique selling point.quote:
Ik wist dit nog niet, even googlen nu dusquote:Op zondag 12 januari 2020 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat baby Jezus-buttplugs een ding zijn, dus hey, waarom niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |