Asiansquote:Op zondag 12 januari 2020 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan die post van AI te zien ben ik al te laat.
Ik vertel het hele verhaal van het weekend wel even. In de bus ofzo, kan niemand ons toch verstaan.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel zoMaar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen
Eigenlijk twee.quote:
Hoop jequote:Op zondag 12 januari 2020 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vertel het hele verhaal van het weekend wel even. In de bus ofzo, kan niemand ons toch verstaan.
Er zijn nog breekbroodjes over hierquote:
Okee. Ik zal proberen niet te hard te lachenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vertel het hele verhaal van het weekend wel even. In de bus ofzo, kan niemand ons toch verstaan.
Waar is ie?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nou Paultjuh is weg hoor jongens, we kunnen het weer over gewone dingen hebben.
Placebo of eckte sterke?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Heb al tanden gepoetst en een melatonine ingenomen
Lol dat verwacht je dan ook niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
Hoo
[..]
Hoop je
Mijn vriendinnengroep heeft zo een keer in Portugal gezeten en toen werden we aangesproken dat het te schandalig was waar we het over hadden. Door een zooi Belgen
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
Hoo
[..]
Hoop je
Mijn vriendinnengroep heeft zo een keer in Portugal gezeten en toen werden we aangesproken dat het te schandalig was waar we het over hadden. Door een zooi Belgen
Op zoek naar een verloren condoomtopje?quote:
Kwam die rellen?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nou Paultjuh is weg hoor jongens, we kunnen het weer over gewone dingen hebben.
Nou, ja, we brulden vrij hard over dat hele terras allemaal onzedige illegale shitquote:Op zondag 12 januari 2020 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat verwacht je dan ook niet.En waar bemoeien ze zich mee ook.
Mwah gewoon placebo van 5mg, ik heb het gevoel er beter van in te slapen op zondagavond dus dikke prima. Zondagavond normaal dramatisch om te slapenquote:
Tukse!quote:Op zondag 12 januari 2020 22:43 schreef Muck het volgende:
Aaaaanyway, ik ga maar eens proberen te slapen![]()
Ransballen
Truste Muckjequote:Op zondag 12 januari 2020 22:43 schreef Muck het volgende:
Aaaaanyway, ik ga maar eens proberen te slapen![]()
Ransballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |