Lol ja zoietsquote:Op zondag 12 januari 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Ah dus toch uitsteeksels
[ afbeelding ]
Oh die van deze foto is niet voor binnen?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja zoiets
En dan voor uitwendig gebruik zeg maar.
En nu hou ik er over op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van mijn collega gemaakt
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ja ik probeerde bij het onderwerp weg te sturen maar hij lijkt erg op die sleeve uit dat plaatjequote:Op zondag 12 januari 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
Vega kipkorn, bah, vast van die quorntroep
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef Muck het volgende:
Is dat de bewuste kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van mijn collega gemaaktBis vincit qui se vincit!
Zou doodsbang zijn dat dat los schiet ofzoquote:Op zondag 12 januari 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Ah dus toch uitsteeksels
[ afbeelding ]
Denk van wel. Geen idee, ik gebruik hem voor buiten.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh die van deze foto is niet voor binnen?
Is dat een speciale sleeve?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van mijn collega gemaaktOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
awwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van mijn collega gemaakt
Mwah, pluk je er zo uit hoor.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou doodsbang zijn dat dat los schiet ofzo
Ok, dit klinkt alsof mijn kut de grotten van Han overstijgt ofzo![]()
Neequote:
Yepquote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik probeerde bij het onderwerp weg te sturen maar hij lijkt erg op die sleeve uit dat plaatje
Uitwendig staat er toch. Is voor de oppervlakkige impedantie.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou doodsbang zijn dat dat los schiet ofzo
Ok, dit klinkt alsof mijn kut de grotten van Han overstijgt ofzo![]()
Ha, kan ik koffie zetten.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ [url=https://images.internetstores.de/products//862087/02/134a9a/MSR_Pocket_Rocket_DLX_Stove[640x480].jpg?forceSize=true&forceAspectRatio=true&useTrim=true]afbeelding[/url] ]
Voor het kamperen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |