Hopelijk niet zijn eigen eikeltopjequote:Op zondag 12 januari 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zoek naar een verloren condoomtopje?
Prima dan tochquote:Op zondag 12 januari 2020 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah gewoon placebo van 5mg, ik heb het gevoel er beter van in te slapen op zondagavond dus dikke prima. Zondagavond normaal dramatisch om te slapen
Ik heb nog vers desembrood met kaas hierquote:
Nerm.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nog vers desembrood met kaas hier
Alles dat helpt om doelen te bereiken, ook al helpt het alleen tussen de orenquote:
Laat ze lekker het lazarus krijgen zegquote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
Hoo
[..]
Hoop je
Mijn vriendinnengroep heeft zo een keer in Portugal gezeten en toen werden we aangesproken dat het te schandalig was waar we het over hadden. Door een zooi Belgen
Gezondquote:Op zondag 12 januari 2020 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nerm.
Ik ga denk ik maar voor wat yoghurt.
Belangrijkste iddquote:Op zondag 12 januari 2020 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles dat helpt om doelen te bereiken, ook al helpt het alleen tussen de oren
Achteraf gezien vonden we best dat ze een punt haddenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ze lekker het lazarus krijgen zeg
Ik heb verder vegan chocolade en chips en chips heb ik geen zin in.quote:
MI van een schattig Vlaams gezinnetje op een terrasje waarvan de dag ruw verstoord wordt door ransbakken.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Achteraf gezien vonden we best dat ze een punt hadden
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Achteraf gezien vonden we best dat ze een punt hadden
Mwah, bij écht ranzige verhalen zou jij ook vragen of 't wat minder kon als je ernaast zat.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
We zien snel genoeg of er tere Belgenzieltjes in een willekeurige streekbus in Albanië zitten.
Kwam het wel op neer jaquote:Op zondag 12 januari 2020 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van een schattig Vlaams gezinnetje op een terrasje waarvan de dag ruw verstoord wordt door ransbakken.
Ik kan weleens wat te ver gaan jaquote:Op zondag 12 januari 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, bij écht ranzige verhalen zou jij ook vragen of 't wat minder kon als je ernaast zat.
Met de stem van Jambers er bij om het plaatje compleet te makenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van een schattig Vlaams gezinnetje op een terrasje waarvan de dag ruw verstoord wordt door ransbakken.
Dan moet het NOGAL ranzig worden kan ik je vertellen.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, bij écht ranzige verhalen zou jij ook vragen of 't wat minder kon als je ernaast zat.
Het is Molo he.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet het NOGAL ranzig worden kan ik je vertellen.
Ik heb geen kinderen, misschien dat dat nog wat uitmaakt.
Klote is dat. Eigenlijk hetzelfde hierquote:Op maandag 13 januari 2020 06:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Mwa, werd erg vroeg wakker en kon toen ook niet meer slapen. Waar kwam t bij jou door?
Bagger hmquote:Op maandag 13 januari 2020 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klote is dat. Eigenlijk hetzelfde hier
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel mooi verhaal van een vriendin...die mij in blinde paniek belde....omdat het condoom afgeschoten was.. precies toen ie op het diepst was...
En ze konden hem niet meer vinden.. of ik nog een tip wist....Tja altijd beter hele dan ,als je alleen topje van de condoom tijdens een zaadlozing er af scheurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je die grot gaan zoeken waar die is gebleven.
Verdomme kon ik gaan zoeken waar het is gebleven met me vingers.
Ja uit eindelijk gevonden.
Na afloop er om kunnen lachen maar de einde had je toch anders voorgesteld .Wil je mijn boot zien PTA / Mijn boot en de aanpassing die worden gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |