Waarom denk je dat het kind aanspraak kan maken op secret service protection ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval wordt er verwezen naar zaken die in de documenten m.b.t. de rechtszaak zouden staan. De relevante vraag lijkt me eerder wat een eventueel buitenechtelijk kind van Hunter Biden precies met de Amerikaanse politiek van doen heeft.
Maakt het niet interessanterquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
@:Gehenna
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)-dna-test/index.html
cnn.com/politics
dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval wordt er verwezen naar zaken die in de documenten m.b.t. de rechtszaak zouden staan. De relevante vraag lijkt me eerder wat een eventueel buitenechtelijk kind van Hunter Biden precies met de Amerikaanse politiek van doen heeft.
Vind je dat werkelijk interessant?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het kind aanspraak kan maken op secret service protection ?
Ik betwijfel of dat het geval is eerlijk gezegd. Als voormalig vice president hadden Biden en zijn directe familie tot 6 maanden na zijn aftreden recht op bescherming. Dat strekt zich echter niet uit tot kleinkinderen en bovendien is die termijn al lang verstreken. Potentiële presidentskandidaten hebben niet direct ergens recht op.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het kind aanspraak kan maken op secret service protection ?
Misschien heb je gelijk, ik zou het ook niet weten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat het geval is eerlijk gezegd. Als voormalig vice president hadden Biden en zijn directe familie tot 6 maanden na zijn aftreden recht op bescherming. Dat strekt zich echter niet uit tot kleinkinderen en bovendien is die termijn al lang verstreken. Potentiële presidentskandidaten hebben niet direct ergens recht op.
Waar deze claim van de advocaat op gebaseerd is, is me dan ook een raadsel.
Stukken uit een rechtbank is nou niet bepaald geroddel he.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:58 schreef klappernootopreis het volgende:
Voor we door Fox news geroddel van de Amerikaanse politiek afdreven hadden we het over Iran.
Misschien is het beter dat we vanaf nu over dit onderwerp verder gaan.
Geen idee wie Joy Behar is en ik vind dat ook totaal niet interessant.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:20 schreef Chivaz het volgende:
https://twitter.com/johnr(...)947709146275843?s=21
Peak TDS.
Juichen voor Richard Spencer omdat hij Trump niet meer steunt.
Wat heeft Trump precies opgegeven dat je dit een knieval noemt?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.politico.com/(...)bama-iran-war-096359
Een mooie knieval van onze oranje blaaskaak.
het is een stuk belangrijker dan de gebeurtenissen in Iran voor sommige users..quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als iemand zoiets post, dan ligt het voor de hand om te vragen naar zijn of haar beweegredenen. Ik was persoonlijk ook nieuwsgierig wat de relevante is van Hunter Biden die buiten de deur neukt.
Een goedwerkende nucleaire deal.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat heeft Trump precies opgegeven dat je dit een knieval noemt?
Alles goed en wel, maar als onderwerpen steeds maar weer worden afgebogen met irrelevante links en artikelen is het heel normaal dat er stekelig op wordt gereageerd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:53 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
Let even op de bronnen die je gebruikt.
En wat voor de een interessant is, is dat voor de ander niet. Voor beiden is ruimte, je hoeft elkaar hier niet persoonlijk op aan te vallen. Reageer dan gewoon niet, als het je niet interesseert.
[/modbreak]
Iran ging iig geval niet akkoord met de shotgun-wedding deals van Trump. En Kim Jong-un ook niet.quote:
Een terrorist is dood en om verdere escalatie te voorkomen denk ik dat Iran bereid is om weer rond de tafel te zitten.quote:
Misschien omdat hij een impulsieve idioot is die vooralsnog met zijn vinger op de rode knop kan drukken wanneer hij een tantrum heeft?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een terrorist is dood en om verdere escalatie te voorkomen denk ik dat Iran bereid is om weer rond de tafel te zitten.
Hoe hard je deze man ook haat, je kan niet ontkennen dat zijn onderhandelingspositie bijzonder sterk is.
Goed argument, “orange man bad”.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Misschien omdat hij een impulsieve idioot is die vooralsnog met zijn vinger op de rode knop kan drukken wanneer hij een tantrum heeft?
Hoe kom je erbij dat Iran bereid is de onderhandelingen te heropenen? Waar blijkt dat uit? Ik heb Republikeinen ook iets in die richting zien roepen, maar ik kan nergens vinden dat Iran daarvoor is te porren.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een terrorist is dood en om verdere escalatie te voorkomen denk ik dat Iran bereid is om weer rond de tafel te zitten.
Hoe hard je deze man ook haat, je kan niet ontkennen dat zijn onderhandelingspositie bijzonder sterk is.
Of die Soleimani een terrorist was valt te betwijfelen, de US kan wie ze maar willen als terrorist aanwijzen. Iran was bereid om om de tafel te zitten maar het wordt steeds duidelijker dat de US ze helemaal niks wil bieden. Op het moment dat je niets kan bieden in een onderhandeling is je positie superzwak. Onderhandelingen hebben zelfs eigenlijk geen zin als een partij niets kan bieden. Hoe verblind je ook bent door je liefde voor Trump je kunt niet ontkennen dat hij uberhaupt geen onderhandelingspositie heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |