Ze wil te graag, net als Maxime vorig jaar.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:17 schreef verbijstering het volgende:
Denk je dat? ik krijg juist het idee van wel
Die verwacht een gladgeschoren spierbundel vol tatoages die zo in Geordie shore kanquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij de eerste afllevering en Henk is totaal mijn type niet, maar volgens mij is het wel gewoon een leuke, oprechte man voor de juiste vrouw. Maar ik denk niet dat dat Chantal is, die zoekt een mannelijker type en gaat Henk geen kans geven.
Wow! Wat heb jij dat knap opgezocht zeg, bravo bravo!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:29 schreef Nine. het volgende:
Thierry heeft een soort van luxe taxibedrijf.
https://www.coreechauffeursdiensten.nl/
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:54 schreef Fred2 het volgende:
https://www.coreechauffeursdiensten.nl/
Zou Thierry wel écht agent zijn?
Ik beantwoorde gewoon een vraag Henk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:30 schreef GereDathan het volgende:
Wow! Wat heb jij dat knap opgezocht zeg, bravo bravo!
[..]
Doe ns normaal johquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wow! Wat heb jij dat knap opgezocht zeg, bravo bravo!
[..]
Huh wie is Kimberlyquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:12 schreef jopiebaco het volgende:
CBL / [Bewoners] Lisa
Kimberly deed in 2008 mee aan Can't Buy Me Love
Is er geen topic voor Kimberly dan? Aangezien dat het Lisa topic is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:12 schreef jopiebaco het volgende:
CBL / [Bewoners] Lisa
Kimberly deed in 2008 mee aan Can't Buy Me Love
CBL / [Bewoners] Kimberlyquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is er geen topic voor Kimberly dan? Aangezien dat het Lisa topic is.
Heldquote:
Behalve het introstukje alleen niet zoveel interessante infoquote:
Nou ja, het was goed gevondenquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
Behalve het introstukje alleen niet zoveel interessante info
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:27 schreef Michellee het volgende:
Ik ben ook weer begonnen met kijken! Leuk dat het dit seizoen zo snel gaat! Geen 6 afleveringen over de weg er naar toe.
Chantal, omg, ik irriteer mij zo aan haar.
Ik dacht ook dat hij haar leuk vind , in een voorstukjes viel hij op haar ogen oud zei hij.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:17 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Denk je dat? ik krijg juist het idee van wel
Maar wel een bruidsboeket aan je as schoondochter gevenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Treurige mensen. Je moet de keuzes van je kind (tot op zekere hoogte) accepteren en steunen.
Zeg, dat filmpje in dat topic, welke is Kimberly dan? De zittende, hoogst verbaasde dame of de beetje boze, lelijk pratende staande dame (in tuinbroek?!).quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
Behalve het introstukje alleen niet zoveel interessante info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op zondag 12 januari 2020 16:36 schreef W00fer het volgende:
JajaHoe wedde gij daSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 12 januari 2020 18:26 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Je kan vooruit kijken op videoland. Ik heb aflevering drie ook al gezien
En zijn ze getrouwd Chantal en Henk?quote:Op zondag 12 januari 2020 18:26 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Je kan vooruit kijken op videoland. Ik heb aflevering drie ook al gezien
Lachen hè , en al die eisen die ze heeftquote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:01 schreef Fokkie83 het volgende:
Gister alleen aflevering 2 gekeken.
De mannen die dit jaar meedoen, lijken mij best leuk.
Om die vrouw met die afschuwelijke wenkbrauwen Chantal moest ik lachen.
Wat een mens
Het was haar hele totaal plaatje , die kan je toch niet serieus nemenquote:Op maandag 13 januari 2020 06:37 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Lachen hè , en al die eisen die ze heeft
Vanavond gaan ze trouwenquote:Op maandag 13 januari 2020 07:28 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Het was haar hele totaal plaatje , die kan je toch niet serieus nemen
Vandaag via Videoland te zien en morgen op tvquote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:55 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Top verheug me op de bruiloft van maandag
Wordt lachenquote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef DKUp het volgende:
I
[..]
Vandaag via Videoland te zien en morgen op tv
Zijn Kimberly en Robin het volgende stel.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:18 schreef roos94 het volgende:
Zit aflev 4 te kijken. Heet chantal nou Puf van haar achternaam ?
Sanne vind ik een beetje op een man lijken
30% van de uitzending doorgespoeld want alleen maar saaie huwelijksvoorbereiding van Robin&Kimberly who cares..
Yap, vrij saai ookquote:Op maandag 13 januari 2020 09:43 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Zijn Kimberly en Robin het volgende stel.
Ik zweer het op mijn kinderen! Echt Carlo, ik zweer het op mijn kinderen! Zei ik al dat ik het op mijn kinderen heb gezworen ?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:34 schreef FireFox1 het volgende:
Die Chantal word er ook niet beter op in aflevering 4.
Wat.een.untermensch.
Gelukkig hebben we Thierry en Sanne nog, dat is (ogenschijnlijk) wél een leuke matchquote:Op maandag 13 januari 2020 14:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zweer het op mijn kinderen! Echt Carlo, ik zweer het op mijn kinderen! Zei ik al dat ik het op mijn kinderen heb gezworen ?
Die Robin lijkt mij overigens een lul van een vent.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:43 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Zijn Kimberly en Robin het volgende stel.
Die is wel een tikkie Tokkie ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:34 schreef FireFox1 het volgende:
Die Chantal word er ook niet beter op in aflevering 4.
Wat.een.untermensch.
Die heb ik nog niet gezien dus ik ben benieuwd.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die Robin lijkt mij overigens een lul van een vent.
Mee eens...quote:Op maandag 13 januari 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
Is het misschien een idee als de Videoland-vooruitkijkers hun bevindingen in een spoiler plaatsen? Ik vind het niet zo leuk om details te lezen over een aflevering die ik nog niet gezien heb(Heb zelf ook Videoland, maar toevallig aflevering 4 nog niet gezien, de spoilers over aflevering 3 zullen voor mensen zonder Videoland net zo irritant zijn
)
eensquote:Op maandag 13 januari 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
Is het misschien een idee als de Videoland-vooruitkijkers hun bevindingen in een spoiler plaatsen? Ik vind het niet zo leuk om details te lezen over een aflevering die ik nog niet gezien heb(Heb zelf ook Videoland, maar toevallig aflevering 4 nog niet gezien, de spoilers over aflevering 3 zullen voor mensen zonder Videoland net zo irritant zijn
)
Aan die slechte huid kan ze ook niet zoveel doen denk ikquote:
Straalt wel ‘lul’ uit ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die Robin lijkt mij overigens een lul van een vent.
Nou alles, die soepjurk, dat haar. Vreselijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan die slechte huid kan ze ook niet zoveel doen denk ik
Ik gok van welquote:Op maandag 13 januari 2020 20:58 schreef Nine. het volgende:
Zou ze ook zo in paniek raken als ze wat haar ziet?
En als ie je gelijk aan de ketting legt?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Een man die een armband geeft. Meteen tien punten extra
Nou echt he! Heb er ook helemaal niks mee.quote:
Ligt eraan wat voor kettingquote:Op maandag 13 januari 2020 20:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
En als ie je gelijk aan de ketting legt?
Dit, vervelend dit.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
)
wel een knappe vent.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:06 schreef Karina het volgende:
Ik vind Robin een beetje zo een kickboksfiguur.
Ik denk dat Chantal best een gevoelig type is, maar ze overschreeuwt zichzelf ontzettendquote:Op maandag 13 januari 2020 20:59 schreef vencodark het volgende:
Chantal doet toch ook gewoon mee voor de aandacht ofzo?
Of grote mond, klein hartje?
Arme Henkie straks.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Chantal best een gevoelig type is, maar ze overschreeuwt zichzelf ontzettend![]()
Zo jammer.
Die doet me enorm denken aan Johan Vlemmixquote:
Zei mij collega ook alquote:Op maandag 13 januari 2020 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die doet me enorm denken aan Johan Vlemmix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |