Ik denk als ik haar voor me heb met haar rotkop en lelijke lichaam, dat er bij mij ook niet meer dan 7 cm over blijft...quote:Op maandag 1 september 2008 03:23 schreef Loedertje het volgende:
Ik dacht dat ze zei 8Jeroen Bos* (maar wie is Jeroen Post/Bos met dat kleine piemeltje dan
Ze gaf met haar vingers aan hoe *groot* ie was en zei *Sorry Jeroen*
7 cm is wel héél klein
Ik denk dat zij als 1e bereid is dr benen te spreidenquote:Op maandag 1 september 2008 10:01 schreef Ziet het volgende:
ze was op een nare manier aanwezig... die mannen zullen dat toch wel doorhebben
Weten die jongens nou wel of niet dat ze al bijna 60 gasten gedaan heeftquote:Op maandag 1 september 2008 10:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
En er is vast wel 1 gozer die daar intrapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zo is het wel, toch?
quote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef DraYtje het volgende:
1 van de 57 meldt zich ..
best wel erg eigenlijkLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En, zat jij in de beginfase van haar queeste naar mannenvlees?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Denk het niet, LOL.quote:Op maandag 1 september 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
En, zat jij in de beginfase van haar queeste naar mannenvlees?
Ik zou je maar even laten testen....quote:Op maandag 1 september 2008 13:53 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Denk het niet, LOL.
November 2007 ..![]()
En die verhalen van Lisa geloof jij?quote:Op maandag 1 september 2008 03:23 schreef Loedertje het volgende:
Ik dacht dat ze zei 8Jeroen Bos* (maar wie is Jeroen Post/Bos met dat kleine piemeltje dan
Ze gaf met haar vingers aan hoe *groot* ie was en zei *Sorry Jeroen*
7 cm is wel héél klein
quote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef DraYtje het volgende:
1 van de 57 meldt zich ..
best wel erg eigenlijken de hoeveelste was zij voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Goeie vraag Blommeke.quote:
Lijkt me niet zo heel belangrijk, in ieder geval niet de eerste, als je daar soms op uit bentquote:Op maandag 1 september 2008 14:17 schreef blomst het volgende:
[..]
en de hoeveelste was zij voor jou?
Primaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |