![]()
Boven: Kimberly, Ribas, Marco,
Lisa, Rory en Yasmin.
Midden: Marco, Chelsea en Fiona.
Onder: Kelly, Joost en Suzanne.
![]()
Lisa is een echte diva. “Ik ben een dame die haar mannetje staat”, omschrijft ze zichzelf. De 22-jarige Almeerse neemt geen blad voor de mond en weet precies wat ze wil. Het liefst wordt ze een bekende Nederlander en wacht ze eigenlijk op een telefoontje van een muziekzender om daar als VJ aan de slag te gaan. Zo interviewt Lisa ook wel muzikanten voor de radio, is ze bevriend met bekende dj’s en gedraagt ze zich volgens vrienden als een ster. Een van haar grootste wensen is om ooit in de Playboy te verschijnen.
Haar divaschap probeert ze dan ook te combineren met een HBO-studie Sociaal Pedagogische Hulpverlening, waarvoor ze stage liep in Florida. Lisa heeft al twee serieuze relaties achter de rug, maar door jaloezie van hun kant liepen die stuk. Ze is een keer vreemdgegaan, maar dan wel aan het einde van de relatie, die toch al niet meer te redden viel.
Seks is belangrijk voor Lisa, die op z’n tijd geniet van een one night stand. Ze heeft naar eigen zeggen al 56 sekspartners op haar naam staan. “Ik geniet er altijd van. Ik heb ook al veel geëxperimenteerd met seks”, zegt ze. Ze doet aan Can’t Buy Me Love mee om het geld, maar toch ook om de liefde. “Beide zijn toch wel belangrijk in het leven.”
Hier kun je alles kwijt wat je maar kwijt wil over Lisa.
[ Bericht 35% gewijzigd door Noek op 31-08-2008 21:54:35 ]