Ik denk als ik haar voor me heb met haar rotkop en lelijke lichaam, dat er bij mij ook niet meer dan 7 cm over blijft...quote:Op maandag 1 september 2008 03:23 schreef Loedertje het volgende:
Ik dacht dat ze zei 8Jeroen Bos* (maar wie is Jeroen Post/Bos met dat kleine piemeltje dan
Ze gaf met haar vingers aan hoe *groot* ie was en zei *Sorry Jeroen*
7 cm is wel héél klein
Ik denk dat zij als 1e bereid is dr benen te spreidenquote:Op maandag 1 september 2008 10:01 schreef Ziet het volgende:
ze was op een nare manier aanwezig... die mannen zullen dat toch wel doorhebben
Weten die jongens nou wel of niet dat ze al bijna 60 gasten gedaan heeftquote:Op maandag 1 september 2008 10:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
En er is vast wel 1 gozer die daar intrapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zo is het wel, toch?
quote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef DraYtje het volgende:
1 van de 57 meldt zich ..
best wel erg eigenlijkLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En, zat jij in de beginfase van haar queeste naar mannenvlees?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Denk het niet, LOL.quote:Op maandag 1 september 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
En, zat jij in de beginfase van haar queeste naar mannenvlees?
Ik zou je maar even laten testen....quote:Op maandag 1 september 2008 13:53 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Denk het niet, LOL.
November 2007 ..![]()
En die verhalen van Lisa geloof jij?quote:Op maandag 1 september 2008 03:23 schreef Loedertje het volgende:
Ik dacht dat ze zei 8Jeroen Bos* (maar wie is Jeroen Post/Bos met dat kleine piemeltje dan
Ze gaf met haar vingers aan hoe *groot* ie was en zei *Sorry Jeroen*
7 cm is wel héél klein
quote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef DraYtje het volgende:
1 van de 57 meldt zich ..
best wel erg eigenlijken de hoeveelste was zij voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Goeie vraag Blommeke.quote:
Lijkt me niet zo heel belangrijk, in ieder geval niet de eerste, als je daar soms op uit bentquote:Op maandag 1 september 2008 14:17 schreef blomst het volgende:
[..]
en de hoeveelste was zij voor jou?
Primaquote:
ehm, dat zei ze gister op tv ook.. nu begin ik toch te twijfelen aan je verhaalquote:Op maandag 1 september 2008 16:04 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Prima![]()
Alleen met haar kun je serieus nooit samenleven, haar gedrag, je wilt niet weten .. Soms zei ze tegen me "ik ben een BAAS!" en allemaal van dat soort shit.. Zogenaamd baas
Mwah, paar weekjes plezier (3 ongeveer), meer niet .. Het was een verkapte relatie.quote:Op maandag 1 september 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Heb je echt een relatie met haar gehad dan, of was het een uit de hand gelopen one night stand?
(Nu willen we ook alles weten, ook)
56. 22 jaar. En zojuist noemt ze zichzelf "niet makkelijk" en "kieskeurig"...quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Boven: Kimberly, Ribas, Marco, Lisa, Rory en Yasmin.
Midden: Marco, Chelsea en Fiona.
Onder: Kelly, Joost en Suzanne.
[ afbeelding ]
Ze heeft naar eigen zeggen al 56 sekspartners op haar naam staan. “Ik geniet er altijd van. Ik heb ook al veel geëxperimenteerd met seks”, zegt ze. Ze doet aan Can’t Buy Me Love mee om het geld, maar toch ook om de liefde. “Beide zijn toch wel belangrijk in het leven.”
Hier kun je alles kwijt wat je maar kwijt wil over Lisa.
Dat was idd een leuke verklaring tegenover de kapper... ze is kennelijk nogal kort van memorie en binnen een dag vergeten dat ze gelijk all over iedere nieuwe man in huis wasquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
56. 22 jaar. En zojuist noemt ze zichzelf "niet makkelijk" en "kieskeurig"...![]()
Of zou ze "vergeleken met de andere meiden in dit programma" bedoelen..
Ik denk dat ze met niet makkelijk bedoelde 'niet zo makkelijk in de omgang als de andere meiden'.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
56. 22 jaar. En zojuist noemt ze zichzelf "niet makkelijk" en "kieskeurig"...![]()
Of zou ze "vergeleken met de andere meiden in dit programma" bedoelen..
Dat opdringerige is spel, maar echt haar hart veroveren is niet makkelijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:30 schreef avonne het volgende:
Bij de kapper?
Nee, hoor, daar bedoelde ze echt "niet makkelijk te veroveren door mannen". Ze vervolgde met "ze moeten er wat voor doen"(of zoiets)
Terwijl de mannen al meteen klaagden dat ze opdringeris is
Haar hart veroveren niet, misschien. Maar een plekje in haar bed heb je zo voor elkaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:35 schreef Marrije het volgende:
Dat opdringerige is spel, maar echt haar hart veroveren is niet makkelijk.
waar ben ik mee bezig?
k val niet op vrouwenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat opdringerige is spel, maar echt haar hart veroveren is niet makkelijk.
waar ben ik mee bezig?
Ehm... maar iemand met zelfrespect zou niet mee doen aan zo'n programma...quote:Op woensdag 3 september 2008 01:30 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ze hebben de hoeren echt uitgekozen....Flop programma! Doe mij maar een vrouw met zelfrespect, in plaats van zo'n afgelikte boterham!
Ik hoorde haar vandaag toch duidelijk tegen Ribas zeggen dat ze het NIET voor het geld deed........quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
Ze doet aan Can’t Buy Me Love mee om het geld, maar toch ook om de liefde.
Je bedoelt, waarna Ribas aangaf dat hij dat liever niet wilde omdat dat zo kriebelde?quote:Op donderdag 4 september 2008 04:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik hoorde haar vandaag toch duidelijk tegen Ribas zeggen dat ze het NIET voor het geld deed........
vlak voordat ze ''lieflijk'' haar hoofdje op zijn schouder liet rusten![]()
Ik ook niet. Die gaat nog voor heel veel heibel zorgenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:59 schreef Marrije het volgende:
En toch wil ik niet dat ze eruit gaat.
Ja dat kan nog van alles betekenen.....hopen die sjakie die nummer 34 was ff vermeld wat ze precies is...quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:39 schreef tjoelup het volgende:
p.s. ze is surinaams (zei ze zelf volgens mij)
Stel je bent de moeder van Lisa.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:54 schreef trots het volgende:
Nou sory, tis gewoon een vies wijf..neem me niet kwalijk, oprotten uit dat programma, ..kind weet niet eens wat ze zegt en als ze iets zegt zet zich echt voor schut, zou me kapot schamen als dat familie was..pffffff..vind het niks..NEXTTTTTTTT!!!!!!!!!
Ja, die roddelt het hardste van allemaal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die gaat nog voor heel veel heibel zorgen
zo zijn vrouwen nou eenmaalquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:02 schreef schatje het volgende:
Tegen Joost en Fiona zei ze dat ze met Rory geen seks kan hebben omdat ze hem als maatje ziet met wie ze lekker uren kan ouwehoeren en een paar momenten later zei je haar wel seks met hem hebben.
en jij spreekt uit ervaring?? vertelquote:
Oh ja minimaal, daar keek ik al chargerend voor het gemak even overheen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
Minimaal hè? Hoe oud is ze? Ach, boeit het ook. Ik ken haar niet maar omdat ze neukt maakt het voor mij geen smerig wijf. Dan moet het toch haar karakter zijn.
Ze heeft 57 verschillende gasten gedaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
Minimaal hè? Hoe oud is ze? Ach, boeit het ook. Ik ken haar niet maar omdat ze neukt maakt het voor mij geen smerig wijf. Dan moet het toch haar karakter zijn.
Soort zoekt soort zullen we maar zeggen. En ja, hij heeft ook een kutkop.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:54 schreef noekje het volgende:
Kijk.
[Bewoners] Rory
Geen woord over zijn smerige vuile vieze karakter omdat hij met Lisa heeft geneukt. Ja, het is apart, hij zal wel een enorm ego hebben, kneus heeft 50 vrouwen gehad maar een hoer? Neh.
Maar goed, Lisa blijft. Ze is spraakmakend. Al heeft ze wel een kutkop.
Voor een man geldt hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:54 schreef noekje het volgende:
Kijk.
[Bewoners] Rory
Geen woord over zijn smerige vuile vieze karakter omdat hij met Lisa heeft geneukt. Ja, het is apart, hij zal wel een enorm ego hebben, kneus heeft 50 vrouwen gehad maar een hoer? Neh.
De foto uit de OP vind ik niet zo goed, maar in de show ziet ze er aantrekkelijk uit.quote:Al heeft ze wel een kutkop.
Zo te zien raakt Lisa bij speler Rory de juiste snaar ..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:42 schreef Windigo het volgende:
Tsja op de website staat dat zij er 57 gehad heeft
en hij 'minstens' 50..Soort zoekt soort denk ik he?
Noemen de hoeren tegenwoordig hun klanten gasten ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze heeft 57 verschillende gasten gedaan.
Als je 57 verschillende kerels neukt ben je gewoon een smerig wijf.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
Op je 22ste wel. Ben niet preuts ben zelf ook altijd op jacht geweest.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als je 57 verschillende kerels neukt ben je gewoon een smerig wijf.
post eerst maar eens een foto van jezelf..quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:44 schreef Desii het volgende:
[..]
en jij spreekt uit ervaring?? vertel
en nu ff ontopic... Lisa mag blijven, maar het is wel een gratis hoer
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar hart veroveren niet, misschien. Maar een plekje in haar bed heb je zo voor elkaar.
Ze lijkt er zeker op. Dacht er ook meteen aan toen ik haar zag.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:46 schreef spapaars het volgende:
Ze lijkt veel op die Roekshana van de gouden kooi.
Roekshana.
[ afbeelding ]
Kun je wel stellen, die is de schaamte voorbij, zoals ze zich laat zien.quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef minor het volgende:
Ze lijkt vooralop Kim Holland. Qua ambities dan.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze lijkt er zeker op. Dacht er ook meteen aan toen ik haar zag.
Maar, ... dat is ze niet. Roekshana sprak ook iets anders en was knapper.
like uhm... iellll!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:42 schreef Windigo het volgende:
Tsja op de website staat dat zij er 57 gehad heeft en hij 'minstens' 50..Soort zoekt soort denk ik he?
Heel triest inderdaad. Ook erg jammer dat juist deze foute, vooroordeel bevestigende dreigementen in die paar minuten uitzending terecht moeten komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:34 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb haar nu al 2 keer horen dreigen dat haar opponent gelukkig moest zijn dat dit geen real-life-conflict is, omdat ze daar marokkanen/honden bij zich heeft die ze op 'die' meisje kan afsturen.
Kan ze het niet alleen af
Zo werkt de media, dat geldt ook voor bijvoorbeeld politici die een interview van 4 uur geven en 2 minuten vaag lopen te kleppen dan worden die 2 minuten groot uitgemeten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
ok erg jammer dat juist deze foute, vooroordeel bevestigende dreigementen in die paar minuten uitzending terecht moeten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |