![]()
Boven: Kimberly, Ribas, Marco, Lisa,
Rory en Yasmin.
Midden: Marco, Chelsea en Fiona.
Onder: Kelly, Joost en Suzanne.
![]()
Voor Rory zullen de drie maanden in de villa nog zwaar gaan worden. Zo zegt hij zelf over zijn onrustige persoonlijkheid: “Ik moet echt elk weekend op stap, het liefst elke week ergens anders.” Het voordeel van zijn betrokkenheid bij dit programma is echter dat hij constant omringd zal worden door vrouwen. Daar houdt de 25-jarige wel van, hij heeft immers al met meer dan vijftig meisjes het bed gedeeld. Seks in de Villa vindt Rory dan ook geen probleem.
Rory is ervan overtuigd het spel slim te kunnen spelen door zijn mensenkennis en charmes bij de dames. “Ik heb het snel door als ik aan het lijntje wordt gehouden.” Met deze kwaliteiten hoopt Rory nu ook het meisje van zijn dromen tegen te komen want hij is op zoek naar een vaste relatie. Een andere reden voor zijn deelname aan Can’t Buy Me Love is het geld dat er te winnen valt. Dit heeft hij dan ook nodig om zijn dure levensstijl te bekostigen. “Ik vind het heerlijk als mensen met een bepaalde afgunst naar mij kijken.” Geld, macht en status zijn voor hem erg belangrijk. “Ik denk dat je meer aandacht krijgt als je een dikke bak rijdt.”
De sportieve jongen uit Tiel is nog maar net klaar met zijn opleiding maar heeft na drie maanden gewerkt te hebben als accountmanager al zijn baan opgegeven om de villa te kunnen betreden. Rory omschrijft zichzelf als arrogant, ijdel, vrolijk en materialistisch, en zegt daarnaast erg goed te kunnen dansen. Vandaar dat hij zich eerder al had opgegeven voor het programma So You Think You Can Dance.
Hier kun je alles kwijt wat je maar kwijt wil over Rory.
[ Bericht 14% gewijzigd door Noek op 31-08-2008 21:52:04 ]