Oh ja minimaal, daar keek ik al chargerend voor het gemak even overheen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
Minimaal hè? Hoe oud is ze? Ach, boeit het ook. Ik ken haar niet maar omdat ze neukt maakt het voor mij geen smerig wijf. Dan moet het toch haar karakter zijn.
Ze heeft 57 verschillende gasten gedaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
Minimaal hè? Hoe oud is ze? Ach, boeit het ook. Ik ken haar niet maar omdat ze neukt maakt het voor mij geen smerig wijf. Dan moet het toch haar karakter zijn.
Soort zoekt soort zullen we maar zeggen. En ja, hij heeft ook een kutkop.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:54 schreef noekje het volgende:
Kijk.
[Bewoners] Rory
Geen woord over zijn smerige vuile vieze karakter omdat hij met Lisa heeft geneukt. Ja, het is apart, hij zal wel een enorm ego hebben, kneus heeft 50 vrouwen gehad maar een hoer? Neh.
Maar goed, Lisa blijft. Ze is spraakmakend. Al heeft ze wel een kutkop.
Voor een man geldt hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:54 schreef noekje het volgende:
Kijk.
[Bewoners] Rory
Geen woord over zijn smerige vuile vieze karakter omdat hij met Lisa heeft geneukt. Ja, het is apart, hij zal wel een enorm ego hebben, kneus heeft 50 vrouwen gehad maar een hoer? Neh.
De foto uit de OP vind ik niet zo goed, maar in de show ziet ze er aantrekkelijk uit.quote:Al heeft ze wel een kutkop.
Zo te zien raakt Lisa bij speler Rory de juiste snaar ..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:42 schreef Windigo het volgende:
Tsja op de website staat dat zij er 57 gehad heeft
en hij 'minstens' 50..Soort zoekt soort denk ik he?
Noemen de hoeren tegenwoordig hun klanten gasten ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze heeft 57 verschillende gasten gedaan.
Als je 57 verschillende kerels neukt ben je gewoon een smerig wijf.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
Op je 22ste wel. Ben niet preuts ben zelf ook altijd op jacht geweest.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als je 57 verschillende kerels neukt ben je gewoon een smerig wijf.
post eerst maar eens een foto van jezelf..quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:44 schreef Desii het volgende:
[..]
en jij spreekt uit ervaring?? vertel
en nu ff ontopic... Lisa mag blijven, maar het is wel een gratis hoer
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar hart veroveren niet, misschien. Maar een plekje in haar bed heb je zo voor elkaar.
Ze lijkt er zeker op. Dacht er ook meteen aan toen ik haar zag.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:46 schreef spapaars het volgende:
Ze lijkt veel op die Roekshana van de gouden kooi.
Roekshana.
[ afbeelding ]
Kun je wel stellen, die is de schaamte voorbij, zoals ze zich laat zien.quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef minor het volgende:
Ze lijkt vooralop Kim Holland. Qua ambities dan.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze lijkt er zeker op. Dacht er ook meteen aan toen ik haar zag.
Maar, ... dat is ze niet. Roekshana sprak ook iets anders en was knapper.
like uhm... iellll!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:42 schreef Windigo het volgende:
Tsja op de website staat dat zij er 57 gehad heeft en hij 'minstens' 50..Soort zoekt soort denk ik he?
Heel triest inderdaad. Ook erg jammer dat juist deze foute, vooroordeel bevestigende dreigementen in die paar minuten uitzending terecht moeten komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:34 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb haar nu al 2 keer horen dreigen dat haar opponent gelukkig moest zijn dat dit geen real-life-conflict is, omdat ze daar marokkanen/honden bij zich heeft die ze op 'die' meisje kan afsturen.
Kan ze het niet alleen af
Zo werkt de media, dat geldt ook voor bijvoorbeeld politici die een interview van 4 uur geven en 2 minuten vaag lopen te kleppen dan worden die 2 minuten groot uitgemeten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
ok erg jammer dat juist deze foute, vooroordeel bevestigende dreigementen in die paar minuten uitzending terecht moeten komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |