Ik ook niet. Die gaat nog voor heel veel heibel zorgenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:59 schreef Marrije het volgende:
En toch wil ik niet dat ze eruit gaat.
Ja dat kan nog van alles betekenen.....hopen die sjakie die nummer 34 was ff vermeld wat ze precies is...quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:39 schreef tjoelup het volgende:
p.s. ze is surinaams (zei ze zelf volgens mij)
Stel je bent de moeder van Lisa.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:54 schreef trots het volgende:
Nou sory, tis gewoon een vies wijf..neem me niet kwalijk, oprotten uit dat programma, ..kind weet niet eens wat ze zegt en als ze iets zegt zet zich echt voor schut, zou me kapot schamen als dat familie was..pffffff..vind het niks..NEXTTTTTTTT!!!!!!!!!
Ja, die roddelt het hardste van allemaal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die gaat nog voor heel veel heibel zorgen
zo zijn vrouwen nou eenmaalquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:02 schreef schatje het volgende:
Tegen Joost en Fiona zei ze dat ze met Rory geen seks kan hebben omdat ze hem als maatje ziet met wie ze lekker uren kan ouwehoeren en een paar momenten later zei je haar wel seks met hem hebben.
en jij spreekt uit ervaring?? vertelquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |