En dit zijn de 4 artiesten die we zaterdag terugzien in de eerste semi:quote:The five pre-qualified finalists
Five of the finalists have been selected by an expert jury. These five are:
Didrik & Emil Solli-Tangen – “Out of Air”
Ulrikke Brandstorp – “Attention”
Akuvi – “Som du er”
Sondrey – “Take My Time”
Tone Damli – “Hurts Sometimes”
In every semi-final, one of the pre-qualified acts will perform their entry. Their songs will be premiered the day before each semi-final.
De andere artiesten worden later bekendgemaakt:quote:The first semifinal takes place on January 11. Here we will get to hear the four songs from Southern Norway, and one of the pre-qualified entries. The four Southern songs who are fighting for the ticket to the final are:
Kim Rysstad – “Rainbow”
Raylee – “Wild”
Geirmund – “Come Alive”
Lisa Børud – “Talking About Us”
These four will go head to head in duels. The initial duels will be drawn live, and the two winners will battle it out in a Gold Duel. The winners will be decided by televote.
quote:11 January: Southern Norway Semi-final
18 January: Eastern Norway Semi-final. Acts are announced 13 January.
25 January: Central Norway Semi-final. Acts are announced 20 January.
1 February: Western Norway Semi-final. Acts are announced 27 January.
8 February: Northern Norway Semi-final. Acts are announced 3 February.
https://escxtra.com/2020/(...)20-artists-revealed/
Ja die uithaal.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop wel dat Didrik iets beter bij stem is dan in 2010
Daar verknalde hij toch wel best een liedje met potentie, in de stijl van Josh Groban
Best leuk!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 00:17 schreef grazz het volgende:
Liedje van één van de finalisten staat al online
Ik sluit me aan bij deze top 4! Nummers zoals Wild zijn heerlijk welkomquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:44 schreef grazz het volgende:
Leuk dat Tone Damli er weer bij zit. Butterflies was in 2009 ook één van mijn favorieten in MGP. Mooi stemgeluid ook. Haar duet met Eric Saade had ook niet misstaan op het ESF.
![]()
Mijn top 4:
1.Wild
2.Talking about us
3.Come alive
4.Rainbow
twitter:ESF_FOK twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 16:41:24Vanavond aflevering 1 van #WIDN: Wie Is De Noorse inzending voor het Eurovisie Songfestival 2020! 🇳🇴 Kijk vanaf 19.50 mee via https://t.co/Btrfw2H4T3Praat mee in het Noorwegen-topic op het Songfestivalforum! ESF / [2020] Noorwegen - Melodi Grand Prix#nrkmgp #OpenUp #Eurovision #ESC2020 reageer retweet
Ik denk dat ze voor Keiino gaan laten zien eigenlijk als publiekswinnaarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:53 schreef Cee het volgende:
Ik ga denk ik kippenvel krijgen elke keer dat ze refereren naar NL.
Vijf weken?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:53 schreef lashatumbai het volgende:
Zo leuk 5 weken lang Noorse voorrondes! En dat het ook al nu begint en dus niet vier schermpjes open hebben moeten staan
Oh jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:53 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor Keiino gaan laten zien eigenlijk als publiekswinnaar
Zou hilarisch zien als ze dit jaar de jury winnenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:53 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor Keiino gaan laten zien eigenlijk als publiekswinnaar
Sexti ore zei die gozer net. Zou zestig jaar ook kunnen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:54 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Jaa! Het is hun jubileumjaar, 50 jaar doen ze al mee volgens mij. Dus dat vieren ze
Misschien net in een deel waar ze geen grotere zaal hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:57 schreef lashatumbai het volgende:
Wat een kleine studio, het lijkt wel de IJslandse voorronde vanuit het plaatselijke gemeentehuis.
Oh reizen ze ook rond natuurlijk! Ze zijn nu in het Zuiden natuurlijk. En dan de finale straks wel in een Arenaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien net in een deel waar ze geen grotere zaal hebben
Zo heel vaak gebeurt dat niet volgens mij. Tenzij het zo’n Emmelie de Forest is, die komt nog naar de opening van een envelop.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:56 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe vaak Duncan gaat optreden in de nationale voorrondes door Europa... Ik hoop dat we hem toch wel in Zweden of Noorwegen of IJsland terug gaan zien bijvoorbeeld.
Opgezocht: blind in z'n rechteroog, heeft/had staar in z'n linkerquote:
Netta en Eleni zagen we vorig jaar nog wel een aantal keer verschijnen volgens mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo heel vaak gebeurt dat niet volgens mij. Tenzij het zo’n Emmelie de Forest is, die komt nog naar de opening van een envelop.
8 februari is de finale toch? Dat zou dan 5 shows in totaal zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:00 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Correctie: 6 weken volgens mij. 5 voorrondes en een finale
Netta heb ik wel een paar keer langs zien/horen komen in andere landen jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:00 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Netta en Eleni zagen we vorig jaar nog wel een aantal keer verschijnen volgens mij.
Nee 15 februariquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
8 februari is de finale toch? Dat zou dan 5 shows in totaal zijn.
Die losse briefjes zien er niet uit. In een balletje is dan toch beterquote:
Nu er nog maar twee briefjes over zijn welquote:
Door het multitasken nu al gemist waar die briefjes voor waren.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die losse briefjes zien er niet uit. In een balletje is dan toch beter
Om het duel te bepalen!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Door het multitasken nu al gemist waar die briefjes voor waren.
Ze doen twee battles, de winnaars gaan door naar een gold battle (of duell, zo noemen zij het). Daar moest nog voor geloot wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Door het multitasken nu al gemist waar die briefjes voor waren.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nu al voor zijn tegenstander
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:12 schreef lashatumbai het volgende:
Ik vind wel dat hij goed zingt. De nummers kunnen mij sowieso niet heel erg bekoren deze voorronde. Op Wild na dan nog een beetje.
Ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nu al voor zijn tegenstander
Vind ik alleen het laatste nummer van de avond interessant. Maar de stream staat aan in een ander tabbladquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Misschien hadden we beter naar Litouwen kunnen kijken nu
Dit is ook niet veel neequote:
Zo doe ik het ook, gaat goed tot nu toe. Nu al bekaf.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Litouwen en Noorwegen allebei aan staan, met Litouwen nu op mute. Als ze in een land zingen en in het andere land leuteren zet ik de zang wel aan. Het verhaal er omheen verstaan gaat toch niet lukken
Ik had net even tussendoor ook een twitterfeed erbij. Niet te doenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, gaat goed tot nu toe. Nu al bekaf.
En dit zijn er nog maar twee, 8 februari overleven we niet!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, gaat goed tot nu toe. Nu al bekaf.
Tot nu toe gaat dat nog welquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:35 schreef Em31 het volgende:
Even naar Litouwen en dan snel terug naar Noorwegen
Het loopt nog goed jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat dat nog welNiet al te veel overlap ook
IK OOK!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:40 schreef Em31 het volgende:
Nou achteraf vond ik die eerste jongen dan nog het beste
Behoorlijk jaquote:
Neeee. Ik wil alleeen maar potentiële winnaars dit jaar. Vorig jaar dacht ik ook zo. Als er maar niet een beter nummer komt. Maar nu ik het live ga meemaken hoop ik echt op de hoogste kwaliteit sinds jaren!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorlopig niets te vrezen van Noorwegen dus
Is dat zo? Ik dacht misschien alleen in de 5 semi's...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:43 schreef Em31 het volgende:
Noorwegen heeft trouwens de jury in hun nationale finale ook afgeschaft, dus wie weet zien we dit nog terug ook
Als ik het goed heb in de finale ook.. al twijfel ik nuquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:44 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht misschien alleen in de 5 semi's...
Ik hoop toch op een paar inzendingen waarvan je denkt 'hoe hebben ze dit in hemelsnaam kunnen sturen'. Vind ik ook wel leuk om live te zienquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:43 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Neeee. Ik wil alleeen maar potentiële winnaars dit jaar. Vorig jaar dacht ik ook zo. Als er maar niet een beter nummer komt. Maar nu ik het live ga meemaken hoop ik echt op de hoogste kwaliteit sinds jaren!
Wel terecht door dezequote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij komt die ene jongen die al door is ook nog zingen
Erg glad jaquote:
Als dat het beste is wat de Noren hebben dit jaar zie ik het somber in.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:20 schreef lashatumbai het volgende:
Prima.. Hoop alleen niet dat het wint op 15feb.
Waarschijnlijk niet... We hebben nog maar 2 van de 10 finalisten gehoordquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Als dat het beste is wat de Noren hebben dit jaar zie ik het somber in.
Toevallig het enige wat ik heb gezien. Originaliteit nul komma nul, zag er wel goed uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Raylee met Wild is door naar de finale. Dat was die vlecht met de Replay-replay
Ja, ik houd ook goede hoop.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:34 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet... We hebben nog maar 2 van de 10 finalisten gehoord
Eerste gedachte idd.quote:
Bij Wild denk ik, leuk maar daar gaan wij weer---Fuego..quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:39 schreef grazz het volgende:
Wild, dat vanavond de eerste semi won:
En de rechtstreeks geplaatste finalist:
https://www47.zippyshare.com/v/fbUw0kWt/file.htmltwitter:aussievisionnet twitterde op maandag 13-01-2020 om 11:40:28Didrik Solli-Tangen reveals that his #NRKmgp song 'Out of Air' was supposed to go on a 2013 album and has been sitting in his "dusty drawers". Read his full Q&A with us here: https://t.co/rmZuxEgH4L reageer retweet
In de voetsporen van Hindquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:16 schreef Em31 het volgende:
Voordat je gaat luisteren naar het nummer:https://www47.zippyshare.com/v/fbUw0kWt/file.htmltwitter:aussievisionnet twitterde op maandag 13-01-2020 om 11:40:28Didrik Solli-Tangen reveals that his #NRKmgp song 'Out of Air' was supposed to go on a 2013 album and has been sitting in his "dusty drawers". Read his full Q&A with us here: https://t.co/rmZuxEgH4L reageer retweet
Deze staat dus meteen in de finale.
Ik vind dit eigenlijk best wel leukquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:25 schreef TheVulture het volgende:
https://www.nrk.no/mgp/xl(...)0-1.14832079#Finalen
Hele lied van de Solli Tangen-broers, het valt zowaar niet tegen voor een lied van de plank. Boyband-achtig, en allesbehalve vernieuwend, maar het luistert wel lekker weg. Betwijfel wel of dit de winnaar is.
Zo op het eerste gehoor vind ik het echt enorm dertien in een dozijn, maar dit zou live nog weleens een flink stukkie beter kunnen zijn. Want het tweestemmige refrein is hier bijna weggeproduceerd en wellicht klinkt dat live een stuk beter/echter. Maar een winnend lied wordt het idd niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Hele lied van de Solli Tangen-broers, het valt zowaar niet tegen voor een lied van de plank
Boyband-achtig, en allesbehalve vernieuwend, maar het luistert wel lekker weg
Ik zet m'n geld op Tone Damli om met een knaller te komenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:46 schreef blackswangreen het volgende:
Dit wint die Raylee op haar sloffen, als er niet wat beters komt.
Wat lijkt het op een ander nummer. Klinkt gelikt maar wel lekker.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Hele lied van de Solli Tangen-broers, het valt zowaar niet tegen voor een lied van de plank. Boyband-achtig, en allesbehalve vernieuwend, maar het luistert wel lekker weg. Betwijfel wel of dit de winnaar is.
Wat een zoutloze clipquote:
Ach er moeten nog circa 16 nummers en er zijn nog de finalisten. Dus nog even afwachten. Meestal heeft Noorwegen (net als Denemarken) een gelukstreffer tussen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:04 schreef joko97 het volgende:
Noorwegen komt wel goedkoop over als ze Raylee sturen...
twitter:ESF_FOK twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 18:08:39Vanavond zijn er 3 selectieshows: 🇳🇴 Noorwegen 2e semi - 19.50 uur👀 https://t.co/Y6D4omvTqK🇸🇮 Slovenië EMA FRE¦ - 20:00 uur👀 https://t.co/3D9xZI78hx🇱🇹 Litouwen ronde 2 - 20.00 uur 👀 https://t.co/IyYJQY7u9l#mgp2020 #nrkmgp #ema2020 #emafres #PabandomIsNaujo #ESC2020 reageer retweet
Ik vind dit best tof eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik schakel vast in en zie de Noorse lotto, inclusief balletjesmachine! Ze kunnen het dus wel
Topkostuums waren dat! Glittercapes én hoge hoeden! Wat wil een mens nog meer?quote:
Ja, gelukkig vonden ze het zelf super grappigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Topkostuums waren dat! Glittercapes én hoge hoeden! Wat wil een mens nog meer?
Ik heb Noren en Litouwen op pc, ook nog de Slovenen erbij vanaf het begin lijkt me wat erg veel worden. Misschien als de Noren allemaal een keer geweest zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:05 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu met de Noren op de iPad en de Litouwers streamend op mijn tv, de Serviërs negeer ik vandaag even, ik kan zo veel multitasking niet aan.
Ik was vergeten dat ik het aan heb staanquote:
Het was ook 20x het zelfde slechte stukje, het was zo slecht, ik heb hier geen woorden voor.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:10 schreef Em31 het volgende:
Voelde alsof het 5 minuten duurde
Verschrikkelijk
Subliem! Dit kan niet meer mis gaan!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was ook 20x het zelfde slechte stukje, het was zo slecht, ik heb hier geen woorden voor.
Nou echt, zo'n voorronde moeten ze gewoon niet weer doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was ook 20x het zelfde slechte stukje, het was zo slecht, ik heb hier geen woorden voor.
Ik luisterde naar de Litouwers, dus zag de beelden al voor ik de muziek er bij hoorde. Dit is niet het genre dat ik verwachttequote:
Hélemaal klaar meequote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:38 schreef Cee het volgende:
Deze gaat het duel gewoon winnen jongens.
Slovenenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:05 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu met de Noren op de iPad en de Litouwers streamend op mijn tv, de Serviërs negeer ik vandaag even, ik kan zo veel multitasking niet aan.
Als Jaeger tegen een ander had gemoeten had ze dat denk ik wel gewonnenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:46 schreef BramVeen het volgende:
De viking heeft het duel gewonnen, terecht vind ik ook
Mars ging wel, de tegenstander in het duel vond ik gewoon leukerquote:
Ok ben benieuwd kijk het later.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mars ging wel, de tegenstander in het duel vond ik gewoon leuker
quote:Poll Results: Who should win semi-final two of Norway’s Melodi Grand Prix 2020?
Anna Jæger – “How About Mars” 54.97% (697 votes)
Rein Alexander – “One Last Time” 30.21% (383 votes)
Kim Wigaard and Maria Mohn – “Fool for Love” 12.07% (153 votes)
Tore Petterson – “The Start of Something New” 2.75% (35 votes)
Dat mag ik toch hopen van niet...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:22 schreef ato het volgende:
Liedje van de broers gaat meedingen voor de nr 1 in Noorwegen denk ik.
Ik heb de broers nu opstaan. Van de vijf Noorse nummers die ik vandaag heb gehoord gaat mijn voorkeur uit naar Rein Alexanderquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:22 schreef ato het volgende:
Liedje van de Viking klinkt wel aardig, maar dit genre heb ik beter gehoord. (Zweden 2000),
Liedje van de broers gaat meedingen voor de nr 1 in Noorwegen denk ik.
Zoiets riep ik vorige week rond dit tijdstip ook. Hoop niet dat we dit nog twee zaterdagen gaan herhalenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:32 schreef Em31 het volgende:
We hebben 11 nummers nog niet gehoord, mag toch hopen dat er nog wat beters is.
Nou ook niet meteen mijn nr 1) maar klinkt zo gelikt en ziet er ook zo uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:28 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen van niet...
Het is wel erg gedateerd en houterig, voorlopig ligt Raylee mijlenver voor.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:43 schreef ato het volgende:
[..]
Nou ook niet meteen mijn nr 1) maar klinkt zo gelikt en ziet er ook zo uit.
Ja dat ookquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is wel erg gedateerd en houterig, voorlopig ligt Raylee mijlenver voor.
na het luisteren voelde ik me opeens twee keer zou oudquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is wel erg gedateerd en houterig, voorlopig ligt Raylee mijlenver voor.
Ohja dacht dat er 4 voorrondes waren en 1 finale! Nou gelukkig, nog meer kansquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:34 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zoiets riep ik vorige week rond dit tijdstip ook. Hoop niet dat we dit nog twee zaterdagen gaan herhalen![]()
Trouwens, volgens mij kennen we 15 nummers nog niet toch? (drie voorrondes x4 + 3 direct geplaatste)
Ik was nieuwe muziek aan het luisteren, stuitte op dit nummer en bedacht toen ineens: zou dit soms een inzending voor het Nationale Songfestival zijn? Ja dus.quote:Didrik & Emil Solli Tangen - Out of Air
Is dat deze?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dat deze?
Die doet me aan het begin heel (!) sterk denken aan dat duet van Birgit Kaandorp met Herman Finkers.
Nou, ik begin steeds meer mijn geloof te verliezen in een goede nationale finale voor Noorwegen...Het zou leuk zijn als we een keer verrast worden, maar het voelt allemaal zo generiek tot nu toequote:
Meh.quote:
Hier is niets mis mee, maar het is gewoon niet erg origineel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
Volgende nummer dat meteen in de finale staat:
Vind dit het beste nummer tot nu toe, alleen nog steeds niet mega bijzonder verder
Dit is erg leukquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
Volgende nummer dat meteen in de finale staat:
Vind dit het beste nummer tot nu toe, alleen nog steeds niet mega bijzonder verder
Hoe laat is dit?quote:
Ik twijfel. Ik heb geen zin om die duels af te wachten. Ik ga denk ik net als de vorige keer de optredens later terug kijken. Kan ik widm gewoon op tv kijken.quote:
Helaas geen tijdquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat had zelfs beter per DM gekund!
Op de website van NRK lijkt me.quote:
Ja had dat nou eerder gezegd, dan was ik ook tijdig Spanjool gewordenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb NRK gewoon op de kabel hier, voordeeltje van wonen in gebied met veel Noren
Je kan altijd nog bij mij komen wonen!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja had dat nou eerder gezegd, dan was ik ook tijdig Spanjool geworden
Ah, thanksquote:
Ik ben wel een lastig huisdier hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan altijd nog bij mij komen wonen!
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben wel een lastig huisdier hoor
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hier!
https://tv.nrk.no/serie/m(...)HU26002320/avspiller
Spamfolder?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, thanks!
Heb nog geen mailtje ontvangen met mijn wachtwoord alleen...
Nee ook nietquote:
Nou hup allemaal een account regelen dan en hopen dat het wachtwoord niet bij Aoibhin in de prullenbak terechtkomt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
Huh nee vorige keren was dat niet nodig?
twitter:NRKmgp twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 19:56:37We are working on the streaming issue #nrkmgp reageer retweet
oke dan! Vond t al zo raarquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:59 schreef koffieleuk het volgende:
http://nrk.no/mgp
Dit zou de stream moeten zijn, maar zie deze tweet:twitter:NRKmgp twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 19:56:37We are working on the streaming issue #nrkmgp reageer retweet
Nee doet het ook niet hierquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:59 schreef koffieleuk het volgende:
http://nrk.no/mgp
Dit zou de stream moeten zijn, maar zie deze tweet:twitter:NRKmgp twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 19:56:37We are working on the streaming issue #nrkmgp reageer retweet
Ja maar dat was helemaal niet nodig de vorige keren!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
Als jullie doen alsof jullie in Noorwegen zit dan hoeft dat van die BankID niet. Ik gebruik zelf Urban VPN, die's heel goed.
Ja maar nu wel Em, nu wel!!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat was helemaal niet nodig de vorige keren!
ik ben het zat!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar nu wel Em, nu wel!!
*probeert de radeloze Em wakker te schudden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |