Vast wel, maar niet bij ons. Iets te hoog gegrepen voor onze kindjes.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Levensbeschouwing” dat was pas een vak. Bestaat dat nog?
Wij hadden vroeger gewoon "Godsdienst". Zoals het hoort. Alsof er iets anders is dan DEN HERE.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet bij ons. Iets te hoog gegrepen voor onze kindjes.
Lekker toch dat Bourgondische levenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plezant en dik, een reservebelg ben ik
Onze kindjes gaan zondags naar de moskee hiervoor.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger gewoon "Godsdienst". Zoals het hoort. Alsof er iets anders is dan DEN HERE.
BotW.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben een Nintendo switch sinds kort![]()
Nu wil ik zelda.
Ik heb wel zin in taart.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liever dik in de kist, dan een feestje gemist
Zondag? Rare dag voor een moslim.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onze kindjes gaan zondags naar de moskee hiervoor.
Misschien zaterdag dan. Weet het niet meer.quote:
BotW is één van de beste games ooit. Heb hem zo'n 3x uitgespeeld.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die ja.
Nu hebben we alleen nog Mario
Alsof ze teruggaanquote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoop dat ze daar beter in zijn dan in Nederlands, anders kunnen ze zich daar ook niet redden
Who cares?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel slecht, we hebben 2 Playstations, een Wii en nu die switch en twee steam accounts en éigenlijk gamen we helemaal niet genoeg voor al dat spul
Ik heb m op m’n verlanglijstje staanquote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
BotW is één van de beste games ooit. Heb hem zo'n 3x uitgespeeld.
Must consumequote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel slecht, we hebben 2 Playstations, een Wii en nu die switch en twee steam accounts en éigenlijk gamen we helemaal niet genoeg voor al dat spul
Vandaar dat ik zo’n onopgevoed mormel benquote:Op zondag 5 januari 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
De kerk was de beste leerschool. Als je moeder je daarheen stuurde werd je terecht doodsbang.
Mijn ouders waren atheisten maar hebben het even gefaked.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo’n onopgevoed mormel ben
Heb laatst een Steam account aangemaakt. Nu kan in Roller Coaster Tycoon spelen 🎢quote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, het was weer gezellig.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pak nu gelijk de switch erbij![]()
Doei
Hoi CL.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoop dat m’n internet snel gefixed wordt, verveel me nu al.
Vrijdag. Zaterdag is is voor de Joden.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien zaterdag dan. Weet het niet meer.
Hebben ze ook Arabisch les.
2 euro op Marktplaats.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil New Super Mario Bros voor de Wii.
Ze hadden het over weekend.quote:
Gratis kinderkots er bij.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
20 excl verzenden en dan hopen dat de kinderen er geen krassen op hebben gemaakt.
Beetje op straat hangen en naar meisjes sissen.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedreig je ook random mensen? "Wat is jouw probleem vriend?"
0 euro en wat tijd en je hackt een Wii in 20 min, echt doodsimpel.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
20 excl verzenden en dan hopen dat de kinderen er geen krassen op hebben gemaakt.
Je weet tegen wie je het hebt.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
0 euro en wat tijd en je hackt een Wii in 20 min, echt doodsimpel.
Yep en ook jij kan hetquote:
Ik zie al allemaal filmpjes op YT. Zal het eens proberen maar niet op dit tijdstipquote:Op zondag 5 januari 2020 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep en ook jij kan het.
Gewoon de stappen volgen, kan niet misgaan.
Fair enough, maar het is echt doodsimpel. En anders heb ik er nog wel 3 liggenquote:Op zondag 5 januari 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al allemaal filmpjes op YT. Zal het eens proberen maar niet op dit tijdstip
Soms zegt ze ook: "hoe is het met jullie/jou" en dan "goed met mij ook".quote:Op zondag 5 januari 2020 22:40 schreef MCH het volgende:
[..]
meestal zeg je alleen dit en daarna ben je weer weg, @:muck doet dit ook
Korte aandachtsspannequote:Op zondag 5 januari 2020 22:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet vaak want het interesseert me vrij weinig hoe 't met jullie gaatquote:Op zondag 5 januari 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms zegt ze ook: "hoe is het met jullie/jou" en dan "goed met mij ook".
Met mij goed, dankje.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet vaak want het interesseert me vrij weinig hoe 't met jullie gaat
Het gaat toch altijd sowieso kut met iedereen hier?quote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet vaak want het interesseert me vrij weinig hoe 't met jullie gaat
precies, zoals ik het graag ziequote:Op zondag 5 januari 2020 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat toch altijd sowieso kut met iedereen hier?.
Same herequote:Op zondag 5 januari 2020 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies, zoals ik het graag zie
Lekkere zwarte weduwe van me.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies, zoals ik het graag zie
Weet je nog die keer dat ik op zaterdag naar de Portugese synagoge wilde? Ja dat ging niet door.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is de gebedsdag. Onderwijs voor jeugd doen ze meestal in het weekend.
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat was ik al dus niks aan de hand.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben het nu niet echt, terwijl ik meestal echt niets voor elkaar krijg in december/januari. Ook wel eens fijn.quote:
Alleen niet in december/januari? Wees blij.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het nu niet echt, terwijl ik meestal echt niets voor elkaar krijg in december/januari. Ook wel eens fijn.
De tijden dat ik echt mijn bed en huis niet uit kwam waren altijd in de winter.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen niet in december/januari? Wees blij.
Jij wel, kaneel wilde mij niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De tijden dat ik echt mijn bed en huis niet uit kwam waren altijd in de winter.
Maar gaan samenwonen hielp wel, stok achter de deur om dingen te blijven doen zodat het niet meer uit de hand loopt.
Wrijf het er nog even in.quote:
Schijnt de leeftijd te zijnquote:Op maandag 6 januari 2020 07:21 schreef CherryLips het volgende:
Zo onrustig slapen dat je er nu al klaar mee bent
toch niet hier op fok he?quote:Op maandag 6 januari 2020 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste maand hier, geen zin meer
Ligt eraan wat voor werk ik hierna ga krijgen. Als dat leuk is, kom ik hier minderquote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk ik hierna ga krijgen. Als dat leuk is, kom ik hier minder
Hoi, kom je voor mij werken?quote:Op maandag 6 januari 2020 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk ik hierna ga krijgen. Als dat leuk is, kom ik hier minder
Heb je een leuke functie beschikbaar?quote:
Ik heb functies beschikbaar. Of jij ze leuk vindt? Geen idee.quote:Op maandag 6 januari 2020 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een leuke functie beschikbaar?
Wat voor functies heb je beschikbaar? En in welke regio?quote:Op maandag 6 januari 2020 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb functies beschikbaar. Of jij ze leuk vindt? Geen idee.
Pas maar op, straks is je 'werkplek' in z'n kelder of zolderquote:Op maandag 6 januari 2020 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor functies heb je beschikbaar? En in welke regio?
Maar ze zijn zo lekker stil als je ze laat youtubenquote:Op maandag 6 januari 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
OUD / Dochter panisch van YouTube filmpje...
Wie weet is dat wel heel gezelligquote:Op maandag 6 januari 2020 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, straks is je 'werkplek' in z'n kelder of zolder
Broertje Zweed kon er wel tegen.quote:Op maandag 6 januari 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
OUD / Dochter panisch van YouTube filmpje...
quote:
KM zag je net de kleedkamer uitlopen toen hij erin liepquote:Op maandag 6 januari 2020 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je me gestalked?
O wacht, jullie sporten daar nu he?
Ik heb gewoon op zondag 2 lessen achter elkaar gedaan.
Van 10-11 Vinbyasa en van 11-12 Yin.
Oeh Ah Ochtendgymnastiek, oeh ah, Fanatiek!
Gvd. Ik was echt zo hard omgedraaidquote:Op maandag 6 januari 2020 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
KM zag je net de kleedkamer uitlopen toen hij erin liep. Maar besefte het te laat. Ik was een keertje meesporten maar ga daar niet standaard heen hoor, ik ga gewoon voor BasicFit
.
Hehehe, I knowquote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 10:10 schreef CherryLips het volgende:
https://twitter.com/bennyjohnson/status/1214003226938351617?s=09
Ricky Gervais bij de Golden Globes
Yes. Dat was (en wordt) nog een hele rel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Ang3l zou je ook naar Koelhuis gaan morgen?
Ik douche ook altijd thuisquote:Op maandag 6 januari 2020 10:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehe, I know. Maar we hebben samen thuis gedoucht
dus je had weinig gezien.
Thuis douchenquote:Op maandag 6 januari 2020 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik douche ook altijd thuis
Is 3 min lopen, zal ik me daar een beetje onder zo'n prut douche gaan staan zepen!
(Alhoewel...)
Regio Den Haag dus te ver weg denk ik. Tenzij je verhuisplannen hebt.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor functies heb je beschikbaar? En in welke regio?
Plannen zijn om te verhuizen naar Amersfoort of directe omgeving. Dan is het wel te doen, denk ik?quote:Op maandag 6 januari 2020 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Regio Den Haag dus te ver weg denk ik. Tenzij je verhuisplannen hebt.
Als je behoefte hebt aan 3 uur reistijd per dag. Ik raad het je af.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plannen zijn om te verhuizen naar Amersfoort of directe omgeving. Dan is het wel te doen, denk ik?
Is het 3 uur van Amersfoort naar Den Haag? Hoe dan.. het is 2,5 uur vanaf Enschede...quote:Op maandag 6 januari 2020 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je behoefte hebt aan 3 uur reistijd per dag. Ik raad het je af.
Ik neem aan dat je aan het einde van de werkdag weer naar huis gaat? Of blijf je logeren?quote:Op maandag 6 januari 2020 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het 3 uur van Amersfoort naar Den Haag? Hoe dan.. het is 2,5 uur vanaf Enschede...![]()
Je gaat voor een enkele reisquote:Op maandag 6 januari 2020 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het 3 uur van Amersfoort naar Den Haag? Hoe dan.. het is 2,5 uur vanaf Enschede...![]()
Baby Yodaquote:Op maandag 6 januari 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6-IBc8gfO5/?igshid=1e0n7r50druk1
Willik!
koop danquote:Op maandag 6 januari 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6-IBc8gfO5/?igshid=1e0n7r50druk1
Willik!
Oh, zo. 1,5 uur enkele reis ja? Hoe danquote:Op maandag 6 januari 2020 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je aan het einde van de werkdag weer naar huis gaat? Of blijf je logeren?Zo ja, dan is het maar 1,5 uur reistijd.
Ja. Ik zou ook gaan. Enorm zonde wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Laatste oude berichtje:
[..]
Yes. Dat was (en wordt) nog een hele rel.
Wij (daydaygay) hadden die avond ook een feest in de V&D als afsluiter, en hebben daarom die avond onderdak geboden aan DJ Hank Long en Mozem als afsluiters. Die zoudenbeide eigenlijk in Koelhuis draaien. Daardoor was ons feest wel echt giga druk tot sluit, maar ja, da's niet de manier.
Wat een ongelooflijk wanbeleid van de gemeente zeg.
Heb ook een brief geschreven naar ze, die de raadsvergadering in gaat.
Inmiddels niet meer nee. Vroeger met regelmaat gedaan vanwege werkgebied Nederland/België.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:01 schreef rival het volgende:
3 uur reistijd om te werken, moet je toch niet aan denken
Nooitquote:Op maandag 6 januari 2020 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Is het niet een beetje vroeg voor frietjes?
Nee, sowieso nietquote:Op maandag 6 januari 2020 11:01 schreef rival het volgende:
3 uur reistijd om te werken, moet je toch niet aan denken
Wat kun je?quote:Op maandag 6 januari 2020 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, zo. 1,5 uur enkele reis ja? Hoe dan![]()
Nouja, gelukkig wordt er voor mij gezocht
Ik ben veiligheidskundigequote:Op maandag 6 januari 2020 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kun je?
Zoek mensen omg Hengelo/ enschede
Overheid; gemeente en veiligheidsregio. Nog niet heel veel ervaring, daarom ook nog via detachering aan het werkquote:Op maandag 6 januari 2020 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welk vakgebied ligt je ervaring?
Ik hou inderdaad wel vacatures in de gaten, en het detacheringsbureau kijkt natuurlijk ook voor me rondquote:Op maandag 6 januari 2020 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh sorry daarvoor is geen vacature of we moeten die kale eruit schoppen.
Zal wel eens kijken maar je hebt zelf al vast alle vacatures bekeken?
Dus je snoepautomaten staan allemaal veilig.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh sorry daarvoor is geen vacature of we moeten die kale eruit schoppen.
Zal wel eens kijken maar je hebt zelf al vast alle vacatures bekeken?
Het is gewoon een naaistreek van de gemeente om eerst zaken soort van toe te zeggen, die ver van te voren zijn aangekondig/aangevraagd, en dan op t laatste moment met zo'n onderzoek (bibo) op de proppen te komen, net voor de opening.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Ik zou ook gaan. Enorm zonde wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt verzameld met de rest (zijn er nog meer dus) en in de meeting behandeld, kreeg ik als reactie.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Gaat verder ongelezen de shredder in.quote:Allereerst wil ik jullie fijne feestdagen toewensen. Altijd hard werken met die kalkoen in de oven en de pasteitjes met ragout.
Helaas ben ik het met rival eens dat het lichtelijk cringeworthy is.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat verder ongelezen de shredder in.
quote:Op maandag 6 januari 2020 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is gewoon een naaistreek van de gemeente om eerst zaken soort van toe te zeggen, die ver van te voren zijn aangekondig/aangevraagd, en dan op t laatste moment met zo'n onderzoek (bibo) op de proppen te komen, net voor de opening.
Is al de 2e x dat de opening verzet moet worden, maar nu zou het "echt echt echt wel doorgaan en geen probleem zijn". Super veel onkosten gemaakt.... en hoppa. Thanks gemeente. Hoe maka ik een nachtleven van een opkomende stad kapot.
Mijn brief aan de gemeente trouwens:Wil wel eens zien wat daaruit komt. Ik heb er beetje een hard hoofd in omdat het echt niet leeft bij het Eindhovense bestuur. Je ziet dat mensen gewoon echt afhaken, zeker als er tijd, energie en ook geld in gestoken wordt zonder dat daar iets uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt verzameld met de rest (zijn er nog meer dus) en in de meeting behandeld, kreeg ik als reactie.
Niet ongelezen de shredder in, maar je wordt wel minder serieus genomen door de meeste ambtenaren met zo'n briefquote:Op maandag 6 januari 2020 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat verder ongelezen de shredder in.
een klein geel visje in een zee van blauw?quote:
Niet gewoon de kinderen van de burgervader bedreigen.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:21 schreef Faxie het volgende:
Niet gelijk een molotov coctail bij het gemeentehuis naar binnen mikken
Jup. Zo voel ik me welquote:Op maandag 6 januari 2020 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een klein geel visje in een zee van blauw?
is dat goed of slecht?quote:
Ik ben helemaal van de wap door al die feestdagen. En ben heel blij dat ze weer voorbij zijnquote:
wel jammer dat daarmee ook de vakantie weer voorbij isquote:Op maandag 6 januari 2020 14:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van de wap door al die feestdagen. En ben heel blij dat ze weer voorbij zijn
Vakantie, wat is dat?quote:Op maandag 6 januari 2020 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel jammer dat daarmee ook de vakantie weer voorbij is
een aaneengesloten periode van dagen dat ik niet op mijn werk hoef te verschijnen.quote:
Dat wil ik ook.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een aaneengesloten periode van dagen dat ik niet op mijn werk hoef te verschijnen.
Ja ik ken het begrip niet..quote:Op maandag 6 januari 2020 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er wel veel over gehoord de afgelopen twee weken.
Even een paar pilletjes nemenquote:Op maandag 6 januari 2020 14:33 schreef rival het volgende:
Ik wil ook wel weer eens helemaal van de wap zijn
Doe je mee?quote:Op maandag 6 januari 2020 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even een paar pilletjes nemen
ik kan het aanraden.quote:
Nee hoorquote:
Mensen kijken wel uit om nog hun nek uit te gaan steken, als je zo hard wordt tegengewerkt. Dat gemeente bestuur is zo stokoud dat die allemaal nog uit de dorpen Gestel, Strijp, Tongelre etc komen en ook met die mentaliteit besturen.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil wel eens zien wat daaruit komt. Ik heb er beetje een hard hoofd in omdat het echt niet leeft bij het Eindhovense bestuur. Je ziet dat mensen gewoon echt afhaken, zeker als er tijd, energie en ook geld in gestoken wordt zonder dat daar iets uitkomt.
Dorp.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen kijken wel uit om nog hun nek uit te gaan steken, als je zo hard wordt tegengewerkt. Dat gemeente bestuur is zo stokoud dat die allemaal nog uit de dorpen Gestel, Strijp, Tongelre etc komen en ook met die mentaliteit besturen.
Dat heeft niets met de top 5 stad te maken met het grootste BNP per hoofd van het hele land, uitgeroepen tot 3e officiele "port" van het land. Het is geen fucking dorp meer! Wordt wakker!
Dat kon van Gijzel best wel prima, maar de laatste jaren met die nieuwe (overigens uit mijn geboortedorp, zegt genoeg) is t weer knudde hoor. DDW en woontorens krijgen de aandacht, maar mensen daarbuiten ook nog een prettige stad geven (met de nadruk op STAD)? Neuh.
Al zijn er wel sappige roddels over een eventuele toedracht van t onderzoek dat de gemeente nu ingesteld heeft naar Koelhuis
Ben jij dan die trekker? *hue hue*quote:Op maandag 6 januari 2020 18:00 schreef Faxie het volgende:
Niet hooguit een paar minuten achter een trekker moeten rijden
2e in 4 jaar tijd helaas. Had liever gehad dat ik gister niet aan watermanagement hoefde te doenquote:Op maandag 6 januari 2020 18:44 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je bent volwassen.
Daar zijn Nederlanders wel goed in schijntquote:Op maandag 6 januari 2020 18:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2e in 4 jaar tijd helaas. Had liever gehad dat ik gister niet aan watermanagement hoefde te doen
Hopelijk nu wel een Siemens of Miele gekocht?quote:Op maandag 6 januari 2020 18:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2e in 4 jaar tijd helaas. Had liever gehad dat ik gister niet aan watermanagement hoefde te doen
Samsungquote:Op maandag 6 januari 2020 19:05 schreef STING het volgende:
[..]
Hopelijk nu wel een Siemens of Miele gekocht?
Wat een ellende.quote:
Daar ga ik zaterdag achter komenquote:
Vinger er insteken hielp niet?quote:Op maandag 6 januari 2020 18:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2020 18:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2020 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een AEG nukan 8 kilo in. Kan het alleen nergens ophangen maar goed. Het idee was leuk.
Valt prima te vullen dusquote:Op maandag 6 januari 2020 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een AEG nukan 8 kilo in. Kan het alleen nergens ophangen maar goed. Het idee was leuk.
En dan pompen joh.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Valt prima te vullen dus
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ging gister naar boven om de was uit de machine te halen en toen stond ik op de overloop in een plas water er was op zolder rondom de wasmachine alles zeiknat.quote:
Had er een van 9 kilo. Nu weerquote:Op maandag 6 januari 2020 19:22 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2020 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee, maar ging gister naar boven om de was uit de machine te halen en toen stond ik op de overloop in een plas water er was op zolder rondom de wasmachine alles zeiknat.
Vervolgens maar eens het type op Google ingevoerd voor reviews en daar kreeg ie een 2 (uit 10), met allerlei opmerkingen over catastrofale gebreken na een jaar of 3-4.
Je moet je fapdoekjes uit je broek halen voordat je ze deze in de wasmachien gooitquote:Op maandag 6 januari 2020 18:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bizar, die van mij is minimaal al 7/8 jaar oud.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee, maar ging gister naar boven om de was uit de machine te halen en toen stond ik op de overloop in een plas water er was op zolder rondom de wasmachine alles zeiknat.
Vervolgens maar eens het type op Google ingevoerd voor reviews en daar kreeg ie een 2 (uit 10), met allerlei opmerkingen over catastrofale gebreken na een jaar of 3-4.
Vroegah gingen ze twintig jaar mee geloof ik. Of m'n ouders hebben stiekem een nieuwe gekocht en mij niks verteld om me geen verdriet te doen.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Bizar, die van mij is minimaal al 7/8 jaar oud.
Dat had ik dus ook. Kan wel een zooi geld uitgeven aan een reparatie, met het risico dat een jaar later iets anders ermee ophoudt. Dan maar een nieuwe.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook de reden waarom ik die van mij laatst niet heb laten maken. Allemaal recensies van mensen die dat ding een paar jaar hadden en alleen maar gekloot met de lagers hadden.
Tering :’)quote:Op maandag 6 januari 2020 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daardoor kwam het water er juist uit.
Ja precies. Dan maar een fatsoenlijk merk.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Kan wel een zooi geld uitgeven aan een reparatie, met het risico dat een jaar later iets anders ermee ophoudt. Dan maar een nieuwe.
Mijne is nu ook 7 jaar lang wasjes aan het draaien. Draait as we speak.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn oude huis had ik de oude van mijn ouders staan, die heeft het daar 10 jaar volgehouden en was al een jaar of 4 oud toen ik hem kreeg. Prima ding. Ding wat ik nu heb is gewoon kut.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Die van mij was acht. RIP.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:29 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Mijne is nu ook 7 jaar lang wasjes aan het draaien. Draait as we speak.
Kan zelfs goed zijn dat hij nog ouder is. Vriend van mij vader is nog zo'n oldschool witgoedmonteur en die had hem nog staan om weer te verkopen.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah gingen ze twintig jaar mee geloof ik. Of m'n ouders hebben stiekem een nieuwe gekocht en mij niks verteld om me geen verdriet te doen.
Schijnbaar is beton prijzig.quote:
Sterktequote:Op maandag 6 januari 2020 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over 6 weken krijg ik te horen of ik familie ben van Obama
Ik dacht dat er stond "gewoon nooit aanzetten".quote:Op maandag 6 januari 2020 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Wasmachine hier is denk ik 17 jaar..probleemloos, gewoon zelf nooit aanzitten dan blijft het goed.
Meegedaan aan DNA-test voor nazaten van de Pilgrim Fathers.quote:
Denk dat dat ook helpt.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond "gewoon nooit aanzetten".
Sorryquote:Op zondag 5 januari 2020 22:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Sowieso dat je DNA nu in de NSA database staat.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meegedaan aan DNA-test voor nazaten van de Pilgrim Fathers.
Ben benieuwd wat er uit komt.
Dus je hoort of je moslim bent of niet? #conspiracyquote:Op maandag 6 januari 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten zij weten.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sowieso dat je DNA nu in de NSA database staat.
Bloedlijn uit leiden?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan weet ik ein-de-lijk welke kant ik op moet bidden.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:06 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dus je hoort of je moslim bent of niet? #conspiracy
Je bent geen familie van Obama, je pener is slechts klein en dikquote:Op maandag 6 januari 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben stukje gekeken, maar ontbraken nog data her en der. Work in progres.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh
[..]
Bloedlijn uit leiden?
Kun je niet gewoon de stamboom verder terugzien?
In principe is jouw familie dan verantwoordelijk voor die zooi in het midden oosten.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben stukje gekeken, maar ontbraken nog data her en der. Work in progres.
https://www.omroepwest.nl(...)ather-Moses-Fletcher
Gelukkig gaat Trump het nu oplossen.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In principe is jouw familie dan verantwoordelijk voor die zooi in het midden oosten.
Dat sowieso, ik ben blank.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In principe is jouw familie dan verantwoordelijk voor die zooi in het midden oosten.
Orange man angry.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Trump het nu oplossen.
Ik zou eerder een Chinook zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:33 schreef Elvi het volgende:
Hoe heette het ook alweer als je je identificeert als een Apache gevechtshelikopter? Iets met -kin toch?
Dat laatste kan wel centjes opleveren.quote:
er is zo veel mis met dit bericht.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
https://www.gelderlander.(...)k-voor-soa~a51617b9/
Wacht wat...
Echt hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is zo veel mis met dit bericht.
Murica..
dit moet wel op een trailerpark gebeurd zijnquote:
FREEDOM!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is zo veel mis met dit bericht.
Murica..
Vroeger keek men nog op naar Amerika, maar ergens is het toch mis gegaan.quote:
Ik heb net precies dat naar een Amerikaanse vriend van me geappt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger keek men nog op naar Amerika, maar ergens is het toch mis gegaan.
ik ben nog gematigd positief.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ooh, ik heb echt zooooo geen zin vandaag
Of hij dacht 'same' of hij schoot meteen in de verdediging 'MURICAquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb net precies dat naar een Amerikaanse vriend van me geappt.
ja, schieten doen ze daar ook graagquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hij dacht 'same' of hij schoot meteen in de verdediging 'MURICA
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, schieten doen ze daar ook graag
FREEDOM!!!!!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, schieten doen ze daar ook graag
Of op de bank alvast wat uurtjes slaap pakkenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet leren om vroeger naar bed te gaan.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Of op de bank alvast wat uurtjes slaap pakken
Maar dan lig ik in bed weer wakker.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Of op de bank alvast wat uurtjes slaap pakken
Je bf standaard op de bank?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slapen doe ik alleen in bed. Mijn bed
Lekker van genieten, val je zo weer wegquote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan lig ik in bed weer wakker.
Mag hij nog van geluk spreken dat hij in ieder geval een bed heeft.quote:
Tochquote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag hij nog van geluk spreken dat hij in ieder geval een bed heeft.
Seks laten verijdelen door "ambities"quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet ook niet tot zo laat sexy time hebben met je ambitieloze chick op maandagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |