Vast wel, maar niet bij ons. Iets te hoog gegrepen voor onze kindjes.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Levensbeschouwing” dat was pas een vak. Bestaat dat nog?
Wij hadden vroeger gewoon "Godsdienst". Zoals het hoort. Alsof er iets anders is dan DEN HERE.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet bij ons. Iets te hoog gegrepen voor onze kindjes.
Lekker toch dat Bourgondische levenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plezant en dik, een reservebelg ben ik
Onze kindjes gaan zondags naar de moskee hiervoor.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger gewoon "Godsdienst". Zoals het hoort. Alsof er iets anders is dan DEN HERE.
BotW.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben een Nintendo switch sinds kort![]()
Nu wil ik zelda.
Ik heb wel zin in taart.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liever dik in de kist, dan een feestje gemist
Zondag? Rare dag voor een moslim.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onze kindjes gaan zondags naar de moskee hiervoor.
Misschien zaterdag dan. Weet het niet meer.quote:
BotW is één van de beste games ooit. Heb hem zo'n 3x uitgespeeld.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die ja.
Nu hebben we alleen nog Mario
Alsof ze teruggaanquote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoop dat ze daar beter in zijn dan in Nederlands, anders kunnen ze zich daar ook niet redden
Who cares?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel slecht, we hebben 2 Playstations, een Wii en nu die switch en twee steam accounts en éigenlijk gamen we helemaal niet genoeg voor al dat spul
Ik heb m op m’n verlanglijstje staanquote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
BotW is één van de beste games ooit. Heb hem zo'n 3x uitgespeeld.
Must consumequote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel slecht, we hebben 2 Playstations, een Wii en nu die switch en twee steam accounts en éigenlijk gamen we helemaal niet genoeg voor al dat spul
Vandaar dat ik zo’n onopgevoed mormel benquote:Op zondag 5 januari 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
De kerk was de beste leerschool. Als je moeder je daarheen stuurde werd je terecht doodsbang.
Mijn ouders waren atheisten maar hebben het even gefaked.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo’n onopgevoed mormel ben
Heb laatst een Steam account aangemaakt. Nu kan in Roller Coaster Tycoon spelen 🎢quote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, het was weer gezellig.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pak nu gelijk de switch erbij![]()
Doei
Hoi CL.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoop dat m’n internet snel gefixed wordt, verveel me nu al.
Vrijdag. Zaterdag is is voor de Joden.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien zaterdag dan. Weet het niet meer.
Hebben ze ook Arabisch les.
2 euro op Marktplaats.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil New Super Mario Bros voor de Wii.
Ze hadden het over weekend.quote:
Gratis kinderkots er bij.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
20 excl verzenden en dan hopen dat de kinderen er geen krassen op hebben gemaakt.
Beetje op straat hangen en naar meisjes sissen.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedreig je ook random mensen? "Wat is jouw probleem vriend?"
0 euro en wat tijd en je hackt een Wii in 20 min, echt doodsimpel.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
20 excl verzenden en dan hopen dat de kinderen er geen krassen op hebben gemaakt.
Je weet tegen wie je het hebt.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
0 euro en wat tijd en je hackt een Wii in 20 min, echt doodsimpel.
Yep en ook jij kan hetquote:
Ik zie al allemaal filmpjes op YT. Zal het eens proberen maar niet op dit tijdstipquote:Op zondag 5 januari 2020 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep en ook jij kan het.
Gewoon de stappen volgen, kan niet misgaan.
Fair enough, maar het is echt doodsimpel. En anders heb ik er nog wel 3 liggenquote:Op zondag 5 januari 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al allemaal filmpjes op YT. Zal het eens proberen maar niet op dit tijdstip
Soms zegt ze ook: "hoe is het met jullie/jou" en dan "goed met mij ook".quote:Op zondag 5 januari 2020 22:40 schreef MCH het volgende:
[..]
meestal zeg je alleen dit en daarna ben je weer weg, @:muck doet dit ook
Korte aandachtsspannequote:Op zondag 5 januari 2020 22:40 schreef MCH het volgende:
[..]
meestal zeg je alleen dit en daarna ben je weer weg, @:muck doet dit ook
Dat zeg ik niet vaak want het interesseert me vrij weinig hoe 't met jullie gaatquote:Op zondag 5 januari 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms zegt ze ook: "hoe is het met jullie/jou" en dan "goed met mij ook".
Met mij goed, dankje.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet vaak want het interesseert me vrij weinig hoe 't met jullie gaat
Het gaat toch altijd sowieso kut met iedereen hier?quote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet vaak want het interesseert me vrij weinig hoe 't met jullie gaat
precies, zoals ik het graag ziequote:Op zondag 5 januari 2020 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat toch altijd sowieso kut met iedereen hier?.
Same herequote:Op zondag 5 januari 2020 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies, zoals ik het graag zie
Lekkere zwarte weduwe van me.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies, zoals ik het graag zie
Weet je nog die keer dat ik op zaterdag naar de Portugese synagoge wilde? Ja dat ging niet door.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is de gebedsdag. Onderwijs voor jeugd doen ze meestal in het weekend.
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat was ik al dus niks aan de hand.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben het nu niet echt, terwijl ik meestal echt niets voor elkaar krijg in december/januari. Ook wel eens fijn.quote:
Alleen niet in december/januari? Wees blij.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het nu niet echt, terwijl ik meestal echt niets voor elkaar krijg in december/januari. Ook wel eens fijn.
De tijden dat ik echt mijn bed en huis niet uit kwam waren altijd in de winter.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen niet in december/januari? Wees blij.
Jij wel, kaneel wilde mij niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De tijden dat ik echt mijn bed en huis niet uit kwam waren altijd in de winter.
Maar gaan samenwonen hielp wel, stok achter de deur om dingen te blijven doen zodat het niet meer uit de hand loopt.
Wrijf het er nog even in.quote:
Schijnt de leeftijd te zijnquote:Op maandag 6 januari 2020 07:21 schreef CherryLips het volgende:
Zo onrustig slapen dat je er nu al klaar mee bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |