Vast wel, maar niet bij ons. Iets te hoog gegrepen voor onze kindjes.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Levensbeschouwing” dat was pas een vak. Bestaat dat nog?
Wij hadden vroeger gewoon "Godsdienst". Zoals het hoort. Alsof er iets anders is dan DEN HERE.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet bij ons. Iets te hoog gegrepen voor onze kindjes.
Lekker toch dat Bourgondische levenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plezant en dik, een reservebelg ben ik
Onze kindjes gaan zondags naar de moskee hiervoor.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger gewoon "Godsdienst". Zoals het hoort. Alsof er iets anders is dan DEN HERE.
BotW.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben een Nintendo switch sinds kort![]()
Nu wil ik zelda.
Ik heb wel zin in taart.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liever dik in de kist, dan een feestje gemist
Zondag? Rare dag voor een moslim.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onze kindjes gaan zondags naar de moskee hiervoor.
Misschien zaterdag dan. Weet het niet meer.quote:
BotW is één van de beste games ooit. Heb hem zo'n 3x uitgespeeld.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die ja.
Nu hebben we alleen nog Mario
Alsof ze teruggaanquote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoop dat ze daar beter in zijn dan in Nederlands, anders kunnen ze zich daar ook niet redden
Who cares?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel slecht, we hebben 2 Playstations, een Wii en nu die switch en twee steam accounts en éigenlijk gamen we helemaal niet genoeg voor al dat spul
Ik heb m op m’n verlanglijstje staanquote:Op zondag 5 januari 2020 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
BotW is één van de beste games ooit. Heb hem zo'n 3x uitgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |