Jij bent hier gewoon aan het liegen en trollen terwijl ik gewoon met de discussie mee doe.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat je verder niets te melden hebt.
Voornamelijk heel veel berichten nadat Amerika eenzijdig de stekker eruit getrokken heeft, zouden ze ook die overtredingen hebben durven maken als amerika wel nog die deal had?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:44 schreef Red_85 het volgende:
Simpele google search met iran nuclear deal violations levert ook genoeg op.
Ad Hominem, jij bent afquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]!
Oh mijn god. Zelden iemand met zo weinig kennis zo bizar dom zien doen! Ga door, alsjeblieft!
Inderdaad, een kut regime, maar vreselijk aardige mensen. Ik kan het alleen maar eens zijn met jouw post.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep.
En dat is echt kut. Hogere energieprijzen in aantocht en die Iraniërs zijn meestal echt hele aardige mensen. Vooral die van de nieuwere generaties.
Hoop ernstig dat diegene die zo dapper waren te protesteren tegen het regime, van de situatie gebruik gaan maken en het regime van binnenuit ook aan te vallen. De nieuwe generaties zijn echt veel progressiever dan de oude daar en worden nog steeds ondergesneeuwd door de ayatola's.
Terug naar Iran van voor de islamitische revolutie zou ik zeggen.
Kom nog even terug als je je eigen linkje leest. En probeer dan iets minder uit de hoogte te doen uit schaamtequote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad, een kut regime, maar vreselijk aardige mensen. Ik kan het alleen maar eens zijn met jouw post.
De machtsstrijd tussen Iran en de Saoedi's/Israeli's is al heel lang aan de gang en strekt zich uit in alle landen waar er een strijd tussen de sji'ieten en soennieten bestaat - of nog uitgelokt kan worden. Er is in dit conflict niet 1 foute kant, er zijn 2 foute kanten. En 1 van beide foute kanten probeert al heel lang constant de VS te betrekken in dit conflict. De Israeli's en de Arabieren zouden maar wat graag zien dat de VS weer opnieuw de fout in gaan door miljarden belastingdollars en duizenden mensenlevens (waaronder veel Amerikaanse jongemannen) op te offeren voor een voortdurende proxy-oorlog die de VS eigenlijk helemaal niks aangaat. Zie ook:quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:33 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat de kans op een daadwerkelijke oorlog met Iran niet zo heel groot is. Simpelweg omdat Iran heel goed weet dat ze die niet winnen en het einde van hun regime betekent. En de VS heeft, zeker onder Trump, helemaal geen zin in een langdurige buitenlandse oorlog.
Waarschijnlijk zal Iran gewoon verder gaan met speldenprikken uitdelen op buitenlands grondgebied. Irak, Syrië, Jemen...
De aandacht in de Nederlandse pers ligt wel heel erg bij het roekeloze gedrag van Trump, terwijl de rol van Iran (zeker ook de afgelopen weken weer) natuurlijk ook allesbehalve de-escalerend heeft gewerkt.
Ja, die durf was aanwezig.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voornamelijk heel veel berichten nadat Amerika eenzijdig de stekker eruit getrokken heeft, zouden ze ook die overtredingen hebben durven maken als amerika wel nog die deal had?
The ‘Worst Deal Ever’ That Actually Wasn’tquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:54 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ja, die durf was aanwezig.
Iran Breaches the Nuclear Deal and UN Resolutions for Third Time
Iran once again exceeds a nuclear deal limit: IAEA report
Dus in 2016 hebben ze wat gedaan en daar moest trump dan 2 jaar over nadenken of het voldoende was dit verdrag eenzijdig op te zeggen. Wat een twijfelaar is het soms toch.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:54 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ja, die durf was aanwezig.
Iran Breaches the Nuclear Deal and UN Resolutions for Third Time
Iran once again exceeds a nuclear deal limit: IAEA report
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
The ‘Worst Deal Ever’ That Actually Wasn’t
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:42 schreef dellipder het volgende:
Het ligt er nogal aan wat voor bronnen je betrekt om maar in jouw eigen gelijk te geloven.
anti trumpquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:05 schreef Selqae het volgende:
Ik verheug me al op de duiding vanavond van alle deskundigen/experts in de actualteitenprogramma's.
De duiding is in grote lijnen goed te voorspellen toch? Orange man bad.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:05 schreef Selqae het volgende:
Ik verheug me al op de duiding vanavond van alle deskundigen/experts in de actualteitenprogramma's.
Orange man bad Iran new friendquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:05 schreef Selqae het volgende:
Orange man bad huhuhuhuquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:03 schreef Scorpie het volgende:
Maar goed, samenvattend, Trump is een mongool
Je kan wel uit de hoogte gaan doen en gaan liegen, maar hier heb ik nog steeds geen antwoord op:quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kom nog even terug als je je eigen linkje leest. En probeer dan iets minder uit de hoogte te doen uit schaamte.
Hint: "Any assessment of whether Iran should be trusted to abide by its commitments under the terms of a final nuclear agreement between the P5+1 and Iran must be informed by the regime’s previous behavior. "
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leg dat eens uit dan?
Zie dat regelmatig mensen doen hier... Kan ik misschien ook wel gaan gebruiken. Maakt discussies een stuk eenvoudiger als je dat 'dus jij zegt dat [insert ik leg jou woorden in de mond die je eigenlijk niet bedoeld, maar waar ik je wel mee kan framen en de verdediging mee in kan drukken]'.
Dan heeft NL echt een tering groot probleemquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:07 schreef Jojoke het volgende:
Misschien dat dit het einde van de NAVO is.
Iran is een schurkenstaat en de nucleaire deal was wellicht niet perfect. Maar de huidige situatie is dat de spanningen rap oplopen, met alle mogelijke gevolgen van dien.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:07 schreef Jojoke het volgende:
Misschien dat dit het einde van de NAVO is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |