abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190850763
TS sommigen daten al jaren en krijgen geen vrouw of verliefde gevoelens.
Jij weet tenminste van doorpakken! _O_
Vakman pur sang
pi_190851014
Ik voorspel ook nog eens, en dit is een gokje, dat TS en vrouw nog weer samenkomen en lang en gelukkig leven.
Vrouwen kunnen deze shit accepteren als ze zelf ook fout waren.
Gewoon even een vroege midlifecrisis.
Vakman pur sang
pi_190851115
Heb zojuist een hoop puin zitten ruimen.

Graag ontopic reageren, en kappen met de offtopic man vs. vrouw rel.

Bij voorbaat dank.

[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 03-01-2020 00:35:55 ]
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 00:36:14 #104
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190851127
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 00:35 schreef Ifrane het volgende:
Heb zojuist een hoop puin zitten ruimen.

Graag ontopic reageren, en kappen met de offtopic man vs. vrouw rel.

Bij voorbaat dank.
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190851150
Dankzij dit soort topics weet ik weer waarom ik geen kinderen wil :')
metal up your ass
pi_190851453
Goed, beetje een late en vreemde update. Zojuist de waarheid aan allen verteld.
Positief: Co-ouderen kan in ieder geval de komende tijd, mits geen contact tussen kinderen en Nina ontstaat.
Negatief: Co-ouden mag niet meer zodra dit wel het geval is.

Olivia: Nina is niet te vertrouwen, ze luist je er gewoon in. Ik kan dit niet geloven. Ze mag niet in de buurt van MIJN kinderen komen. Wie laat zich zwanger maken in een paar weken tijd? Die is toch helemaal van het padje af. Ze is 33, ze weet wel hoe dit werkt. Als je maar niet denkt dat je co-ouderschap krijgt als zij voor de kinderen zorgt. Ik vertrouw jou wel met de kinderen maar haar niet. Jij werkt heel veel en dan zal zij voor ze moeten zorgen, dat wil ik gewoon niet!

[ Bericht 20% gewijzigd door Mijn2eAccount op 03-01-2020 01:27:57 (aanvullingen) ]
pi_190851576
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 01:26 schreef Mijn2eAccount het volgende:
Positief: Co-ouderen kan in ieder geval de komende tijd, mits geen contact tussen kinderen en Nina ontstaat.

Olivia: Nina is niet te vertrouwen, ze luist je er gewoon in. Ik kan dit niet geloven. Ze mag niet in de buurt van MIJN kinderen komen. Wie laat zich zwanger maken in een paar weken tijd? Die is toch helemaal van het padje af. Ze is 33, ze weet wel hoe dit werkt. Als je maar niet denkt dat je co-ouderschap krijgt als zij voor de kinderen zorgt. Ik vertrouw jou wel met de kinderen maar haar niet. Jij werkt heel veel en dan zal zij voor ze moeten zorgen, dat wil ik gewoon niet!
Hmm, wees niet te naïef om te denken dat Olivia geen gelijk kán hebben. Dit soort dingen gebeuren echt heel erg vaak, zeker op die leeftijd.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 06:30:44 #108
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_190851937
Niet onredelijk toch? Het lijkt me sowieso al erg snel om je kinderen aan je nieuwe vlam voor te stellen.

Al maakt die zwangerschap dat wel anders natuurlijk, ze krijgen er een broertje/zusje bij.
pi_190852314
quote:

Drukke avond gehad, zo tussen 20.00 en 1.30 uur!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190852413
quote:

Hoe zie jij het co-ouderschap voor je dan? Ga je dan ook minder werken om zelf een grotere rol in de zorg van de kinderen te spelen? Want Nina zorg laten dragen voor jouw kinderen is inderdaad geen goed idee, dat ben ik met Olivia eens. Hoe zou je het aanpakken als je geen nieuwe lover had gehad?
  vrijdag 3 januari 2020 @ 08:29:23 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190852438
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 08:25 schreef Chia het volgende:
Hoe zou je het aanpakken als je geen nieuwe lover had gehad?
Dat moet hij idd sowieso doen. Want ansich is die relatie ook niet stabiel te noemen, als het al echt een relatie te noemen is.

Daarop dient hij de zaken in te regelen, met in gedachten houdend het 3e kind dat komt, maar niet de mogelijke relatie met Nina.. Ja de ouderlijke relatie door het kind.
pi_190852446
En ik zou trouwens mediation inschakelen om de zorg voor de kinderen en het co-ouderschap te regelen.
pi_190852606
quote:

Je schrijft dat ook al in je OP, dat Olivia jou, volgens mij, vanaf dag één voor Nina waarschuwt. En dat zij aan jou vraagt of ze zwanger is en dat jij dit moet bevestigen. Ik heb geen idee waarom Olivia die Nina niet vertrouwt, en wat zij allemaal weet (je lijkt een open en eerlijk boek), maar het is wel knap toevallig.

Helpt je niet met de situatie en het is voor mij makkelijk naar een ander (Nina) te wijzen, maar wellicht zou je toch wat meer pas op de plaats kunnen maken.

Je had het al na een paar weken (?) over samenwonen met Nina en dat zij dan haar omgeving maar moest verlaten. Wacht nog even met samenwonen, neem even de tijd, je kent die Nina pas kort dus jullie zitten nog in de allereerste fase van verliefd zijn.

Als samenwonen niet goed bevalt, heb je weer een acuut probleem. Dus eerst ademhalen en ondertussen aan beide dames vragen hoe zij zouden willen dat het leven er volgend jaar het beste uit kan zien.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 08:58:20 #114
5428 crew  miss_sly
pi_190852622
quote:

Of Nina al dan niet te vertrouwen is (geweest en je erin geluisd heeft), doet er eigenlijk niet echt iets toe. De situatie is zoals hij is. Ik ben het wel met Olivia eens dat Nina voorlopig nog een hele tijd uit de buurt van je kinderen moet blijven. Hoe dat eventueel moet als dat andere kindje dadelijk geboren is, kun je tegen die tijd bekijken. Dan ben je toch alweer een poos verder. Dus richt je voorlopig op het op een goede manier inrichten van dat co-ouderschap. Daarnaast heb je dan voldoende tijd om met Nina in gesprek te blijven over hoe nu verder met de baby die op komst is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:32:17 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190854377
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 02:11 schreef DW457 het volgende:

[..]

Hmm, wees niet te naïef om te denken dat Olivia geen gelijk kán hebben. Dit soort dingen gebeuren echt heel erg vaak, zeker op die leeftijd.
mwah kan kloppen ja maar het is vooral de gekrenkte trots en de onderbuik die spreekt, ze kent haar verder niet en woont 120km verderop ... als ik nu roep dat Nina een snode kinderhandelaar met IS sympathien is kan ik ook gelijk hebben

dat de nieuwe zich niet met de opvoeding moet bemoeien lijkt me niet meer dan redelijk maar haar helemaal uit de buurt van de kinderen houden lijkt me een onredelijk en onmogelijke missie

Olivia moet gewoon doorgaan met haar leven en zich niet meer met dat van dr ex bemoeien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:38:42 #116
5428 crew  miss_sly
pi_190854485
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

mwah kan kloppen ja maar het is vooral de gekrenkte trots en de onderbuik die spreekt, ze kent haar verder niet en woont 120km verderop ... als ik nu roep dat Nina een snode kinderhandelaar met IS sympathien is kan ik ook gelijk hebben

dat de nieuwe zich niet met de opvoeding moet bemoeien lijkt me niet meer dan redelijk maar haar helemaal uit de buurt van de kinderen houden lijkt me een onredelijk en onmogelijke missie

Olivia moet gewoon doorgaan met haar leven en zich niet meer met dat van dr ex bemoeien
Ik vind het echt niet teveel gevraagd om toch voorlopig Nina bij de kinderen weg te houden, volledig. Het is niet dat hij met haar nou al een lange, stabiele relatie heeft. Het is niet eens duidelijk of er in de toekomst sprake zal zijn van een relatie, behalve die van ouders van een kind. Dus dat Olivia wil dat Nina toch in ieder geval de komende tijd op geen enkele manier in de buurt van de kinderen komt, vind ik wel terecht. Wie weet hoeveel scharrels er nog komen, die horen niet allemaal in het leven van de kinderen.
  FOK!Babe vrijdag 3 januari 2020 @ 11:40:18 #117
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_190854517
Het laatste wat die twee kinderen nodig hebben is meegesleurd te worden in de fantastische keuzes die hun vader de laatste tijd aan het maken is, lijkt me. Dus ik kan me goed voorstellen dat moeders het niet zo'n geweldig idee vindt dat die nieuwe zich ergens mee komt bemoeien.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:46:19 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190854626
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het echt niet teveel gevraagd om toch voorlopig Nina bij de kinderen weg te houden, volledig. Het is niet dat hij met haar nou al een lange, stabiele relatie heeft. Het is niet eens duidelijk of er in de toekomst sprake zal zijn van een relatie, behalve die van ouders van een kind. Dus dat Olivia wil dat Nina toch in ieder geval de komende tijd op geen enkele manier in de buurt van de kinderen komt, vind ik wel terecht. Wie weet hoeveel scharrels er nog komen, die horen niet allemaal in het leven van de kinderen.
ligt er een beetje aan of hij al die scharrels zwanger schiet _O-

deze is iig de moeder van hun broer of zus, die gaat linksom of rechtsom hoe dan ook in aanraking komen met die kinderen
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:48:45 #119
5428 crew  miss_sly
pi_190854665
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

deze is iig de moeder van hun broer of zus, die gaat linksom of rechtsom hoe dan ook in aanraking komen met die kinderen
Ooit, maar nu nog niet. Vind ik echt niet meer dan logisch.
Bovendien, heel fatalistisch maar ook reëel: een groot deel van de prille zwangerschappen gaat ook nog mis.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:52:28 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190854745
en dan over 9 maanden die afspraak nog maar eens herzien?

ik was er na een half jaar al uit _O-
pi_190854809
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ook wel een goed idee om gewoon de startkabels te laten doorknippen als je het zo moeilijk vindt om geen vrouwen te bezwangeren.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:56:09 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190854825
das sowieso wel een goed idee nu denk ik
  FOK!Babe vrijdag 3 januari 2020 @ 11:58:46 #123
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_190854877
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:55 schreef Chia het volgende:

[..]

Ook wel een goed idee om gewoon de startkabels te laten doorknippen als je het zo moeilijk vindt om geen vrouwen te bezwangeren.
Dit lijkt me sowieso bijzonder verstandig.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 12:03:42 #124
5428 crew  miss_sly
pi_190854975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:52 schreef sp3c het volgende:
en dan over 9 maanden die afspraak nog maar eens herzien?

ik was er na een half jaar al uit _O-
Het gaat nu over een prille periode van een paar (2-3?) maanden waarin men uit elkaar gaat, een nieuwe scharrel vindt, die zwanger maakt, terug wil naar de ex en uiteindelijk helemaal geen vrouw maar wel een extra kind in de planning heeft.

Eerst maar eens een paar maanden alles laten bezinken, goed regelen, het co-ouderschap voor de reeds aanwezige kinderen goed uit te werken in in praktijk te brengen. En ja, dan na een half jaar bijvoorbeeld eens verder kijken. Jammer dat er telkens weer iets terug geboomerangd komt, maar dat heet "op de blaren zitten".
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 12:03:46 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190854980
'je mag mijn kids nog niet zien hoor want reeël gezien kun je nog een miskraam krijgen :*'

shit ... voor die stream zou ik tickets kopen _O-
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 12:04:46 #126
5428 crew  miss_sly
pi_190854997
Dat is ook wat ik zeg.
pi_190855618
Zeg TS, jij moet echt even leren om je kinderen (alle drie!) op de eerste plaats te zetten.

Wat gebeurd is, is gebeurd. Ja, dom. Sterker nog, kwa domheid van de beslissingen die je maakt doe je mij aan een andere user denken. Maar goed, je kan niet terug in de tijd, dus je zal het beste moeten maken van wat er is.

Ten aanzien van de tweeling geldt dat je gewoon voor co ouderschap moet gaan. Dat kan overigens prima in combinatie met samenwonen met een ander. Dat jouw ex het niet wil zal wel. Het gaat om wat het beste is voor jullie kinderen.

Wat betreft jouw ongeboren kind: step up. Desnoods ga je maar in de weekenden dat je de tweeling niet hebt in een hotel in de buurt zitten, maar je loopt niet weg van je eigen vlees en bloed.

Kortom, wees een vent en ga de rommel die je gemaakt hebt opruimen.
pi_190861988
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat nu over een prille periode van een paar (2-3?) maanden waarin men uit elkaar gaat, een nieuwe scharrel vindt, die zwanger maakt, terug wil naar de ex en uiteindelijk helemaal geen vrouw maar wel een extra kind in de planning heeft.

Eerst maar eens een paar maanden alles laten bezinken, goed regelen, het co-ouderschap voor de reeds aanwezige kinderen goed uit te werken in in praktijk te brengen. En ja, dan na een half jaar bijvoorbeeld eens verder kijken. Jammer dat er telkens weer iets terug geboomerangd komt, maar dat heet "op de blaren zitten".
Ik wil niet terug naar mijn ex, ik wil co-ouderschap. Terug naar mijn ex is nooit het plan geweest.
De rest klopt wel aardig, op het stukje relatie na. Ik vind Nina erg leuk. Maar als ik moet kiezen van mijn ex tussen Nina en mijn kinderen, dan winnen de kinderen het altijd.
pi_190862087
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:36 schreef Mijn2eAccount het volgende:

[..]

Ik wil niet terug naar mijn ex, ik wil co-ouderschap. Terug naar mijn ex is nooit het plan geweest.
De rest klopt wel aardig, op het stukje relatie na. Ik vind Nina erg leuk. Maar als ik moet kiezen van mijn ex tussen Nina en mijn kinderen, dan winnen de kinderen het altijd.
Ga jij je ex later ook zo chanteren en dwars zitten als ze een nieuwe vriend heeft?

Ze kent die hele vrouw (ook moeder) niet eens en heeft al een mening :') Ik snap niet dat je niet voor je kinderen EN je vriendin gaat staan. Kom op zeg, grow a pair.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_190862667
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:42 schreef Koral het volgende:
Ga jij je ex later ook zo chanteren en dwars zitten als ze een nieuwe vriend heeft?

Ze kent die hele vrouw (ook moeder) niet eens en heeft al een mening :') Ik snap niet dat je niet voor je kinderen EN je vriendin gaat staan. Kom op zeg, grow a pair.
Omdat de vraag nu is wat er op dit moment het belangrijkst is. En dat is zorgen dat de kinderen niet gekwetst uit deze situatie komen, voor zover mogelijk. Door nu voor mijn vriendin te gaan staan zullen (niet vanuit mijn kant) de kinderen hier meer last van krijgen. Dat zal ik voorkomen.
pi_190862869
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:12 schreef Mijn2eAccount het volgende:

[..]

Omdat de vraag nu is wat er op dit moment het belangrijkst is. En dat is zorgen dat de kinderen niet gekwetst uit deze situatie komen, voor zover mogelijk. Door nu voor mijn vriendin te gaan staan zullen (niet vanuit mijn kant) de kinderen hier meer last van krijgen. Dat zal ik voorkomen.
Is volgend scenario geen optie?
Je dumpt Nina, mens heeft je toch bedrogen.
Je vrouw dient meer respect te krijgen voor alle tijd en zorg voor je kinderen en je wilt een opvoedende rol.
Zeg dat je 100% bij haar wil zijn en de kinderen. Maar dat je voor seks buiten de deur gaat, voor de rest doe je alles wat je gezin nodig heeft.

En die Nina redt zich wel met dat kind, is misschien niet eens van jou.
Vakman pur sang
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:50:40 #132
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_190863505
Tering, wat een nachtmerrie. Maar bedenk wel dat je hier uit kunt komen. Als man wil je direct en snel puinruimen, echter heeft dit tijd nodig. Bekijk het stap voor stap en ‘vier’ de kleine succesjes in je hoofd als weer een probleem is opgelost.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:51:29 #133
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_190863528
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is volgend scenario geen optie?
Je dumpt Nina, mens heeft je toch bedrogen.
Je vrouw dient meer respect te krijgen voor alle tijd en zorg voor je kinderen en je wilt een opvoedende rol.
Zeg dat je 100% bij haar wil zijn en de kinderen. Maar dat je voor seks buiten de deur gaat, voor de rest doe je alles wat je gezin nodig heeft.

En die Nina redt zich wel met dat kind, is misschien niet eens van jou.
Hoezo heeft Nina de TS bedrogen ?
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_190863863
Gelukkig nieuw jaar TS!
pi_190864942
quote:

[..]

Kinderen zijn loyaal aan beide ouders. Zeker als ze nog zo klein zijn als bij jou. Dat kwetsen zal dus vooral zijn als je ex haar bizarre gedrag niet onder controle houdt. Ze was toch degene die de vader suggereerde om met iemand anders te gaan daten? Ze is nu degene die zo idioot (onder het mom van haar kinderen beschermen) reageert, zonder je vriendin te kennen? Als je je kinderen ergens voor moet beschermen is het hun ogenschijnlijk labiele moeder.

Z.s.m. weer thuis gaan wonen totdat je ouderschap of omgangsregeling is geregeld! Ze kan ook gaan werken zodat jij meer thuis kan zijn. Jij kan ook minder gaan werken zodat haar argument over dat haar kinderen door je vriendin worden opgevoed niet op gaat. Zoveel andere mogelijkheden (BSO, jij elk weekend je kinderen, etc) en jij laat je chanteren! Wees een vent en neem echt je verantwoordelijkheid.

En dan heb ik het nog niet eens over hoe je je bezwangerde vriendin laat zakken. :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_190865620
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:51 schreef Kamover het volgende:

[..]

Hoezo heeft Nina de TS bedrogen ?
Maakt niet uit, was bevlieging/neukertje gewoon dumpen.
Vakman pur sang
  zaterdag 4 januari 2020 @ 00:28:36 #137
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_190868137
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Iets meer dan neukertje, namelijk een zwanger neukertje
  Moderator zaterdag 4 januari 2020 @ 00:46:19 #138
441859 crew  Lenny77
pi_190868310
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als ik je posts zo de laatste tijd bekijk... Dan vraag ik me echt af wat er in godsnaam mis met je is :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_190869307
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:36 schreef Mijn2eAccount het volgende:

[..]

Jouw ex heeft helemaal niets te beslissen daarover. Was je in de relatie met haar ook al een laf schoothondje?

Tijd om even ballen te kweken. Want anders zit je over 10 jaar nog met dit gedrag.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 06:23:23 #140
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190869361
quote:

[..]

Wie zegt er dat het voor de kinderen het beste is als jij je nog meer met hun leven gaat bemoeien? Jij bent degene die het tot dusver heeft verpest: breuk met hun moeder, ongewenst halfbroertje of -zusje, onenigheid tussen alle betrokken volwassenen...
Misschien is het beter als je uit hun leven verdwijnt tot ze zelf contact zoeken.

Volgens mij gaat het je helemaal niet om de kinderen, maar om jezelf (jij wilt die kinderen hebben), waarbij je er niet voor schroomt die kinderen te misbruiken door ze onderdeel van je strijd te maken.
Had aan die kinderen gedacht toen je met Nina tussen de lakens dook, of zelfs daarvoor, voordat het misging in de relatie met je vrouw.
Maar toen waren ze niet belangrijk genoeg.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 06:31:51 #141
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190869375
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 08:25 schreef Chia het volgende:

[..]

Hoe zie jij het co-ouderschap voor je dan? Ga je dan ook minder werken om zelf een grotere rol in de zorg van de kinderen te spelen? Want Nina zorg laten dragen voor jouw kinderen is inderdaad geen goed idee, dat ben ik met Olivia eens.
Niet om het een of ander, maar Nina zal zeker voor een van de drie kinderen gaan zorgen, namelijk het kind van haar en TS. De kans dat Olivia voor dat kind gaat zorgen lijkt me nihil.
Maar als je Nina niet vertrouwt met de kinderen van Olivia, heb je er dan wel vertrouwen in dat ze haar eigen kind goed opvoed? Zo ja, waarom zou het spaarzame contact met de stiefkinderen dan zo schadelijk zijn voor die kinderen?
pi_190869407
Ik had het uiteraard over de reeds bestaande kinderen. En ook erg vreemd om erbij te halen dat Olivia de zorg voor het kind van Nina niet op zich gast nemen. |:(
  zaterdag 4 januari 2020 @ 06:50:51 #143
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190869413
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 06:46 schreef Chia het volgende:
Ik had het uiteraard over de reeds bestaande kinderen. En ook erg vreemd om erbij te halen dat Olivia de zorg voor het kind van Nina niet op zich gast nemen. |:(
Hoezo? Als Nina een slechte moeder is en kinderen zijn het allerbelangrijkste voor TS, dan laat je dat derde kind toch ook niet bij die slechte moeder leven? En als dat kind daar niet terecht kan, waar dan wel? Als TS er zelf voor wil zorgen, krijg je helemaal scheve verhoudingen tussen de kinderen onderling, de oudste twee mogen van hun moeder Nina niet zien en de derde moet hij ver van Olivia zien te houden? #hoedan
pi_190869530
Juist als TS zelf vol alle kinderen een grote rol speelt in de zorgtaken worden de verhoudingen het minst scheef.

En ik heb even gemist waarom Nina een slechte moeder zou zijn.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2020 08:00:07 ]
  zaterdag 4 januari 2020 @ 08:42:31 #145
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_190869725
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 05:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jouw ex heeft helemaal niets te beslissen daarover. Was je in de relatie met haar ook al een laf schoothondje?

Tijd om even ballen te kweken. Want anders zit je over 10 jaar nog met dit gedrag.
Dit dus, kan zijn dat de liefde voor Nina Is weggeëbd en dat de TS zich verschuilt achter Het standpunt van zijn ex.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 12:23:16 #146
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190872026
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 07:59 schreef Chia het volgende:
Juist als TS zelf vol alle kinderen een grote rol speelt in de zorgtaken worden de verhoudingen het minst scheef.

Olivia vind Nina niet betrouwbaar. Ze wil niet dat haar kinderen in contact komen met Nina.
Hoe stel je je dat in de praktijk voor? "Oh, daar komt Nina om Dyeelaneaux* op te halen voor de omgangsregeling, snel, verstop je op zolder, anders mag ik geen co-ouder meer zijn!"

Het gaat een logistieke uitdaging worden om dat vol te houden. Nooit op vakantie met Nina en de drie kinderen, nooit een verjaardag samen. Dyeelaneaux kan nooit zijn verjaardag vieren met zijn moeder en zijn halfbroertje en -zusje (met wie hij toch een band zal hebben als ze samen opgroeien). Dat is gewoon sneu voor alle kinderen. En het is ook niet eerlijk, want Dyeelaneaux zal er wel bij mogen zijn als de andere kinderen met hun vader en moeder iets ondernemen. Althans, je mag hopen dat Nina daarin niet zo'n egoïstische is als Olivia.

* ik verzin maar even een naam voor het ongeboren kind.
pi_190872265
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 07:59 schreef Chia het volgende:

Volgens mij kan die Nina prima voor haar eerste kind zorgen alleen, kan ze die 2e toch ook opvoeden?
Vakman pur sang
pi_190872328
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Volgens mij kan die Nina prima voor haar eerste kind zorgen alleen, kan ze die 2e toch ook opvoeden?
TS heeft haar bezwangerd dus die heeft daar net zo goed een verantwoordelijkheid in?
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:23 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Olivia vind Nina niet betrouwbaar. Ze wil niet dat haar kinderen in contact komen met Nina.
Hoe stel je je dat in de praktijk voor? "Oh, daar komt Nina om Dyeelaneaux* op te halen voor de omgangsregeling, snel, verstop je op zolder, anders mag ik geen co-ouder meer zijn!"

Het gaat een logistieke uitdaging worden om dat vol te houden. Nooit op vakantie met Nina en de drie kinderen, nooit een verjaardag samen. Dyeelaneaux kan nooit zijn verjaardag vieren met zijn moeder en zijn halfbroertje en -zusje (met wie hij toch een band zal hebben als ze samen opgroeien). Dat is gewoon sneu voor alle kinderen. En het is ook niet eerlijk, want Dyeelaneaux zal er wel bij mogen zijn als de andere kinderen met hun vader en moeder iets ondernemen. Althans, je mag hopen dat Nina daarin niet zo'n egoïstische is als Olivia.

* ik verzin maar even een naam voor het ongeboren kind.
:')

Daarom is mediation zo'n goed idee, voor mensen die alleen maar in problemen kunnen denken.
pi_190872634
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef Chia het volgende:

[..]

TS heeft haar bezwangerd dus die heeft daar net zo goed een verantwoordelijkheid in?
[..]

:')
Opzich een beetje eens behalve als je doorziet dat er voorbedachte rade in het spel was, dan alle contact keihard afkappen.
Vakman pur sang
pi_190873149
Sorry hoor, maar ik vind, los van alles wat je ex vindt, meteen gaan samenwonen met een nieuwe (zwangere notabene!) partner echt alles behalve in het belang van je tweeling denken.

Alsof het voor die kids nog niet erg genoeg is om 2 huizen te moeten hebben en altijd óf papa óf mama te moeten missen, duw je dan ook meteen een “stiefmoeder”, “stiefbroertje” en een halfbrusje door hun strot heen. Dat is nogal veel tegelijk allemaal.

Scheidingen zijn nooit optimaal, maar als jij écht in het belang van je kinderen denkt, dan laat je je eigen relatie met Nina even voor wat hij is, regel je alles goed voor je tweeling en geef je ze vooral tijd om te wennen aan het uberhaupt gescheiden zijn van papa en mama voor je nog iemand in de mix gooit. Want eh, stel nu dat het samenwonen met Nina ook niet werkt? Wat dan? Moet dan weer alles op de schop voor je al bestaande kinderen?
En de ongeboren baby, tsja, ik denk dat je daar ook een manier in moet vinden om daar wel vader voor te zijn, maar dat moet je los zien van je relatie met de moeder, in ieder geval voor nu.
pi_190875008
Gewoon dat kind niet erkennen en geen medewerking verlenen aan een dna test.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_190875430
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 15:28 schreef Aiciu het volgende:
Jij adviseert ts om een enorme paardenlul te gaan uithangen?
  zaterdag 4 januari 2020 @ 16:10:32 #153
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190875537
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 05:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jazeker heeft ze dat wel. Het zijn ook haar kinderen.

Ik kan me prima voorstellen dat iemand wat moeite heeft de eigen kinderen bij iemand te laten zijn die het verantwoordelijkheidsgevoel van een ui heeft laten zien.

Binnen twee maaanden niet alleen een nieuwe vent bij haar in huis en bij haar al bestaande kind laten komen, maar ook nog eens zich direct zwanger laten schoppen.

Ik zou ook niet zo happig zijn om mijn (jonge) kinderen daat bij te zetten zonder eerst nog even wat maanden de kat uit de boom te kijken.
Die kinderen hebben het al zwaar zat met de scheiding zonder dat gedoe er ook nog eens bij.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190878876
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 15:28 schreef Aiciu het volgende:
Dat is niet hoe het werkt.

Gefeliciteerd TS, je zit straks in je eentje in een flatje met om de week 3 koters. Want daar gaat dit wel op uitdraaien.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 20:18:59 #155
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190879005
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik kan me prima voorstellen dat iemand wat moeite heeft de eigen kinderen bij iemand te laten zijn die het verantwoordelijkheidsgevoel van een ui heeft laten zien.

Binnen twee maaanden niet alleen een nieuwe vent bij haar in huis en bij haar al bestaande kind laten komen, maar ook nog eens zich direct zwanger laten schoppen.

Ik zou ook niet zo happig zijn om mijn (jonge) kinderen daat bij te zetten zonder eerst nog even wat maanden de kat uit de boom te kijken.
Die kinderen hebben het al zwaar zat met de scheiding zonder dat gedoe er ook nog eens bij.
Alsof TS daarin niet ook heeft gefaald. Dan zou je je kinderen ook niet aan TS toe willen vertrouwen.
pi_190879347
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:12 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Dat is niet hoe het werkt.

Gefeliciteerd TS, je zit straks in je eentje in een flatje met om de week 3 koters. Want daar gaat dit wel op uitdraaien.
Hoe zit het trouwens juridisch als je een onvoorzichtige vrouw hebt gepaald (casual) en die is zwanger, ben je iets verplicht?
Vakman pur sang
pi_190879433
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hoe zit het trouwens juridisch als je een onvoorzichtige vrouw hebt gepaald (casual) en die is zwanger, ben je iets verplicht?
Jep, als de vrouw in kwestie daar werk van maakt heb je als verwekker gewoon verplichtingen, zoals het betalen van alimentatie.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 20:48:20 #158
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_190879509
quote:

[..]

TS was er toch zelf bij toen hij die voeg aan het volyoghurten was?
  Moderator zaterdag 4 januari 2020 @ 21:34:01 #159
5428 crew  miss_sly
pi_190880372
quote:

[..]

Als eveneens onvoorzichtige man, bedoel je?
Uiteraard.
  Moderator zaterdag 4 januari 2020 @ 21:34:52 #160
5428 crew  miss_sly
pi_190880391
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Alsof TS daarin niet ook heeft gefaald. Dan zou je je kinderen ook niet aan TS toe willen vertrouwen.
Dat zijn zijn kinderen en dat ligt uiteraard heel anders.
pi_190880407
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:43 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Jep, als de vrouw in kwestie daar werk van maakt heb je als verwekker gewoon verplichtingen, zoals het betalen van alimentatie.
Hoe kan ze aantonen dat het kind van die man komt?
Vakman pur sang
  Moderator zaterdag 4 januari 2020 @ 21:37:42 #162
5428 crew  miss_sly
pi_190880454
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hoe kan ze aantonen dat het kind van die man komt?
DNA test, wel eens van gehoord?
pi_190880471
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

DNA test, wel eens van gehoord?
Jazeker.
Maar als ze ook een ander heeft gedaan zou ze het dan zover laten komen?
Vakman pur sang
pi_190880558
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jazeker.
Maar als ze ook een ander heeft gedaan zou ze het dan zover laten komen?

Ja weet je, als zij natuurlijk zeker weet dat dat niet zo is, en ze stapt naar een rechter, dan ben je als verwekker gewoon de sjaak.

En je moet het als vent ook maar zover willen laten komen trouwens. Je bent er bij als je seks met iemand hebt, en als je het onveilig doet ken je ook de risico’s. Dan kan je ook zonder “dwang” je verantwoordelijkheid nemen.
pi_190880573
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:42 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja weet je, als zij natuurlijk zeker weet dat dat niet zo is, en ze stapt naar een rechter, dan ben je als verwekker gewoon de sjaak.

En je moet het als vent ook maar zover willen laten komen trouwens. Je bent er bij als je seks met iemand hebt, en als je het onveilig doet ken je ook de risico’s. Dan kan je ook zonder “dwang” je verantwoordelijkheid nemen.
Meestal zeggen dames dat ze aan de pil
zijn toch, wel raar dat ze niet aan de pil was.
Vakman pur sang
pi_190880659
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het spijt me, maar feitelijk heeft die ex niets te beslissen. Dat doet de rechter wel.
pi_190880667
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Meestal zeggen dames dat ze aan de pil
zijn toch, wel raar dat ze niet aan de pil was.
Een pil kan je ook wel is vergeten en als je als vrouw een keer buikgriep oid hebt of antibiotica gebruikt is dat ding meteen niet meer betrouwbaar. Daar zijn veel vrouwen niet zo alert op, in de zin dat ze het of niet weten of er niet zo bewust bij stilstaan. Als je als man seks hebt met een vrouw en niet 100% zeker weet dat haar pil 100% betrouwbaar is, dan moet je zelf maatregelen nemen.
pi_190880706
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:48 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Een pil kan je ook wel is vergeten en als je als vrouw een keer buikgriep oid hebt of antibiotica gebruikt is dat ding meteen niet meer betrouwbaar. Daar zijn veel vrouwen niet zo alert op, in de zin dat ze het of niet weten of er niet zo bewust bij stilstaan. Als je als man seks hebt met een vrouw en niet 100% zeker weet dat haar pil 100% betrouwbaar is, dan moet je zelf maatregelen nemen.
De eerste verantwoordelijkheid ligt toch echt bij de vrouw.
Ik zou me nooit meer laten zien en maar afwachten of ze contact neemt met een rechter.
De kans is klein denk ik.
Vakman pur sang
pi_190880904
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik zou me nooit meer laten zien en maar afwachten of ze contact neemt met een rechter.
Eh. En hoezo ligt die verantwoordelijkheid dan eerst bij de vrouw? Dat is onzin, je hebt met 2 mensen seks, je maakt met 2 mensen een baby, die verantwoordelijkheid heb je samen.

En even ver doorgetrokken; stel dat een vrouw zwanger raakt door een verkrachting. Is ze dan ook verantwoordelijk? Immers; ze had ook preventief een pil kunnen slikken?
pi_190880920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Eh. En hoezo ligt die verantwoordelijkheid dan eerst bij de vrouw? Dat is onzin, je hebt met 2 mensen seks, je maakt met 2 mensen een baby, die verantwoordelijkheid heb je samen.

En even ver doorgetrokken; stel dat een vrouw zwanger raakt door een verkrachting. Is ze dan ook verantwoordelijk? Immers; ze had ook preventief een pil kunnen slikken?
Nee dan is die hufter verantwoordelijk.
Vakman pur sang
pi_190881000
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee dan is die hufter verantwoordelijk.
En waar ligt de grens dan? Wanneer zou jij als verwekker je verantwoordelijkheid nemen?
Want, de “ik zie het wel als ze met een rechtzaak op de proppen komt” is wel een beetje makkelijk niet? Wat doe je dan als je niks hoort en er na 15 jaar een puber op je stoep staat met de vraag waar je zijn hele leven bent geweest? Je hebt namelijk niet alleen met de moeder van doen, maar ook met je eigen kind.
pi_190881087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:03 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En waar ligt de grens dan? Wanneer zou jij als verwekker je verantwoordelijkheid nemen?
Want, de “ik zie het wel als ze met een rechtzaak op de proppen komt” is wel een beetje makkelijk niet? Wat doe je dan als je niks hoort en er na 15 jaar een puber op je stoep staat met de vraag waar je zijn hele leven bent geweest? Je hebt namelijk niet alleen met de moeder van doen, maar ook met je eigen kind.
Het is ook niet mijn verhaal, want mij overkomt dat niet.
Maar na 15/jaar wil ik weleens kijken wat er van geworden is.
Ik bedoel de vrouw draagt het kind en dus vind ik haar verantwoordelijk.
Vakman pur sang
  Moderator zaterdag 4 januari 2020 @ 22:18:25 #173
5428 crew  miss_sly
pi_190881380
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt de eerste verantwoordelijkheid niet bij de vrouw.

Dat buiten beschouwing gelaten: de pil beschermt tevens niet tegen SOA’s. Het is dus echt voor beiden een aanrader om condooms te gebruiken bij een nieuwe sekspartner.
pi_190881428
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt de eerste verantwoordelijkheid niet bij de vrouw.

Dat buiten beschouwing gelaten: de pil beschermt tevens niet tegen SOA’s. Het is dus echt voor beiden een aanrader om condooms te gebruiken bij een nieuwe sekspartner.
Jullie namen lijken zo op elkaar, ik dacht reageert ze nu weer op hetzelfde bericht? :P
Vakman pur sang
  zondag 5 januari 2020 @ 00:16:46 #175
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190883725
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:12 schreef Koral het volgende:
"Olivia gaf aan erg boos te zijn, raakte compleet overstuur en weigerde elke medewerking aan co ouderschap als ik hier zou gaan wonen met Nina."

Sinds wanneer bepaald je ex met wie je gaat samenwonen? Dat soort chantage geeft maar precies aan dat je een goede keuze hebt gemaakt om de relatie te beëindigen. Al is het misschien ook een emotionele reactie die niet zo stellig zal blijken als deze nu verkondigd wordt.

Wat je nu moet doen is die co-ouderschap opzetten in het belang van je kinderen. Ongeacht hoe gepikeerd je ex ook is over de snelheid waarmee e.e.a. gaat, dat is ook in haar belang.

En als dat eenmaal loopt alsnog kijken of je van latten met je nieuwe relatie kunt groeien naar samenwonen. Voor je nieuwe relatie is een vertrouwde omgeving immers ook wat waard tijdens haar zwangerschap.
Helemaal met deze post eens, je ex komt echt niet normaal over gezien wat er hier verteld wordt en lijkt die kinderen vooral te willen gebruiken als chantagemiddel om die relatie terug te krijgen.

Laat je niet zo piepelen want ongeacht of je 1 week of 13 jaar met iemand bent is het echt niet normaal wat je ex doet.
  zondag 5 januari 2020 @ 00:18:08 #176
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190883745
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zijn zijn kinderen en dat ligt uiteraard heel anders.
:?
  zondag 5 januari 2020 @ 00:28:53 #177
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190883914
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:42 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Zeker in het geval van TS zou ik daar niet zo zeker van zijn. TS wil het verwekte kind niet, Nina wil per se geen abortus (en heeft ook geen MAP genomen).
Eerder al was er op FOK! discussie over abortus, het komt er op neer als een vrouw zwanger is geworden, gewild of ongewild, heb je er niks meer over te zeggen als man. Ook niet als hij wel het kind wil en zij niet.
Dat kan pech zijn (condoom kapot, is nooit 100% betrouwbaar), het kan ook opzet /sabotage door de vrouw zijn.
Hoe wil je wettelijk indekken dat een man door pech of sabotage bij het neuken het risico loopt om jarenlang duizenden euro te moeten betalen aan alimentatie, zonder dat hij daar iets aan kan doen (behalve helemaal niet neuken)?
  zondag 5 januari 2020 @ 00:36:46 #178
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190884020
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Zodra ze zwanger is, is het de vrouw die beslist of het kind geboren wordt of niet. Als man heb je daar helemaal niets over te zeggen.
Als een vrouw heel erg tegen abortus is, en ook geen kind wil, is het haar verantwoordelijkheid om zoveel mogelijk te doen om zwangerschap te voorkomen. Zelf de pil slikken (of andere anticonceptie), van de partner eisen dat hij een condoom gebruikt. Immers, geen enkele manier van anticonceptie is 100% betrouwbaar, gewoon is een abortus een laatste noodgreep om een geboorte te voorkomen. Als je die noodgreep niet wilt, zeur dan niet over dat die man moet betalen voor het kind dat hij niet wil.
pi_190884041
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:48 schreef silliegirl het volgende:

[..]

.. Hoiiii
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 5 januari 2020 @ 00:38:57 #180
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190884052
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:03 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik vind dat meegaan naar de abortuskliniek en daarvoor betalen wel voldoende is qua je verantwoordelijkheid nemen. Als zij dat niet wil, ja jammer dan maar dan zoekt ze het zelf maar uit.
pi_190884070
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:36 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zodra ze zwanger is, is het de vrouw die beslist of het kind geboren wordt of niet. Als man heb je daar helemaal niets over te zeggen.
Als een vrouw heel erg tegen abortus is, en ook geen kind wil, is het haar verantwoordelijkheid om zoveel mogelijk te doen om zwangerschap te voorkomen. Zelf de pil slikken (of andere anticonceptie), van de partner eisen dat hij een condoom gebruikt. Immers, geen enkele manier van anticonceptie is 100% betrouwbaar, gewoon is een abortus een laatste noodgreep om een geboorte te voorkomen. Als je die noodgreep niet wilt, zeur dan niet over dat die man moet betalen voor het kind dat hij niet wil.
Wijze woorden.
Vakman pur sang
pi_190884091
quote:

[..]

Eens.

Baas in eigen buik geldt altijd, als een vrouw een man op zo een groot punt zo makkelijk buitenspel kan zetten, (terecht overigens..) dan is het niet gek dat de verantwoordelijkheid op het punt dat er nog geen verantwoording is genomen door de man. Volledig bij de vrouw ligt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 00:57:42 #183
441859 crew  Lenny77
pi_190884237
Heren.. Sabotage of niet, jullie moeten gewoon voor jullie eigen veiligheid zorgen! Gebruik een condoom! Neem ze zelf mee en doe ze zelf om (voor de 'ze prikt er een gat in' discussie begint). Koop desnoods al een morningafterpil die je in de buurt bij je kan houden. Scheurt dat ding? Hup: pil.
En gezien het feit dat duidelijk iedereen zo graag zonder condoom wil rondvogelen: volg de manier van onze 70+ vriend: laat een flink deel sperma invriezen en laat je steriliseren. Steek hem dan waar je wil en geniet ervan.
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 01:00:12 #184
441859 crew  Lenny77
pi_190884267
By the way: Nina had al gezegd dat ze wel voor de kleine zou zorgen en ook geen geld moest van hem.
Denk niet dat ze hem probeert te strikken. Ze zijn gewoon alletwee als hitsige domme pubers beginnen neuken en dat is mis gegaan.
Ts: heb je uberhaupt wel aan haar gevraagd of ze aan de pil zat?
pi_190884312
Hoog soap serie gehalte en weinig consistent, maar goed.
Vermakelijk is t wel.
pi_190884354
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:57 schreef Lenny77 het volgende:
Heren.. Sabotage of niet, jullie moeten gewoon voor jullie eigen veiligheid zorgen! Gebruik een condoom! Neem ze zelf mee en doe ze zelf om (voor de 'ze prikt er een gat in' discussie begint). Koop desnoods al een morningafterpil die je in de buurt bij je kan houden. Scheurt dat ding? Hup: pil.
En gezien het feit dat duidelijk iedereen zo graag zonder condoom wil rondvogelen: volg de manier van onze 70+ vriend: laat een flink deel sperma invriezen en laat je steriliseren. Steek hem dan waar je wil en geniet ervan.
Iedereen moet voor z'n eigen veiligheid zorgen, maar bij een zwangerschap is het garantie tot aan de deur. Het is volslagen onredelijk om vanaf dat punt 0% zeggenschap te geven en 100% verantwoordelijkheid te eisen. Dat moet je ongetwijfeld zelf ook kunnen inzien.
  zondag 5 januari 2020 @ 01:14:28 #187
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190884383
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:57 schreef Lenny77 het volgende:
Condoom is niet 100% veilig:
quote:
Bij zorgvuldig gebruik is de kans op zwangerschap tussen de 2 en 5% per jaar. Dit betekent dat als 100 mannen altijd condooms gebruiken er per jaar 2 tot 5 zwangerschappen ontstaan.
Bron: https://www.thuisarts.nl/condooms/ik-wil-condooms-gaan-gebruiken
De kans dat je de loterij wint is kleiner.

De morning after pil klinkt leuk, maar heb je die weleens gebruikt of iemand gesproken die hem had geslikt? Ik wel, die vrouw vond het de hel en dacht dat ze doodging, ze wil dat nóóit meer.
Je kunt een vrouw niet dwingen dat te slikken, dat is onmenselijk (en verboden). Ook daar is de vrouw baas in eigen buik nadat je je kwakkie binnen hebt gebracht. Het is onzinnig dat je dan financieel verantwoordelijk bent voor de beslissingen die zij neemt en waar jij wettelijk geen invloed op hebt.
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 01:16:59 #188
441859 crew  Lenny77
pi_190884403
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 01:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Iedereen moet voor z'n eigen veiligheid zorgen, maar bij een zwangerschap is het garantie tot aan de deur. Het is volslagen onredelijk om vanaf dat punt 0% zeggenschap te geven en 100% verantwoordelijkheid te eisen. Dat moet je ongetwijfeld zelf ook kunnen inzien.
Jazeker. Maar ts heeft duidelijk ook niet aan zijn eigen veiligheid gedacht. Dan was zijn verhaal nu heel anders geweest!
En Nina.. Heel raar dat zij ook niet voor haar veiligheid heeft gezorgd.. Waar ts er nog wel onderuit kan muizen, zit zij wel effectief met een kind voor de volgende 18 jaar (30 jaar zelfs als het een plakker is)
pi_190884445
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 01:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jazeker. Maar ts heeft duidelijk ook niet aan zijn eigen veiligheid gedacht. Dan was zijn verhaal nu heel anders geweest!
En Nina.. Heel raar dat zij ook niet voor haar veiligheid heeft gezorgd.. Waar ts er nog wel onderuit kan muizen, zit zij wel effectief met een kind voor de volgende 18 jaar (30 jaar zelfs als het een plakker is)
Is er een berg aan te merken op de preventieve maatregelen van TS? Jazeker. Maar als we hier een sociaal-maatschappelijke discussie van gaan maken moet je niet raar opkijken dat er verweer komt.
Daarbij begrijpt TS vermoedelijk zelf ook wel dat zijn leven er anders uit had gezien mits hij andere keuzes had gemaakt. Dat gezegd hebbende zou je dat ook voor de moeder kunnen zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2020 01:22:54 ]
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 01:25:42 #190
441859 crew  Lenny77
pi_190884474
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 01:14 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Condoom is niet 100% veilig:
[..]

Bron: https://www.thuisarts.nl/condooms/ik-wil-condooms-gaan-gebruiken
De kans dat je de loterij wint is kleiner.

De morning after pil klinkt leuk, maar heb je die weleens gebruikt of iemand gesproken die hem had geslikt? Ik wel, die vrouw vond het de hel en dacht dat ze doodging, ze wil dat nóóit meer.
Je kunt een vrouw niet dwingen dat te slikken, dat is onmenselijk (en verboden). Ook daar is de vrouw baas in eigen buik nadat je je kwakkie binnen hebt gebracht. Het is onzinnig dat je dan financieel verantwoordelijk bent voor de beslissingen die zij neemt en waar jij wettelijk geen invloed op hebt.
Ja ik heb die morningafterpil al 2 keer genomen. De eerste keer 23 jaar geleden met een gescheurde condoom, ik zat nog niet aan de pil toen. En idd, ik was hondsziek (toen moest je nog 2 pillen nemen)!
De laatste keer was een 4 jaar geleden, ook gescheurde condoom (wel aan de pil maar ziek geweest en geen risico willen nemen): toen heb ik er niets van gemerkt. Ze zijn naar ik hoorde van de apotheek er goed op vooruit gegaan qua bijwerkingen.

En over dat financieel stuk: een kind kost haar ook hopen geld he.
Maar ik begrijp je punt (haar keuze) en je hebt gewoon gelijk.
Zolang er mensen als Aiciu rondlopen die iedereen zwanger schopt (dus niets veilig doet), een aantal abortussen op zijn naam heeft staan en dan nog zegt: niet erkennen en DNA weigeren.. Wel, dan zie ik dit nog niet veranderen. Hardleers is ie wel ;).
Maar fair is het niet tov de jongens die per ongeluk iemand zwanger maken.
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 01:26:37 #191
441859 crew  Lenny77
pi_190884484
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 01:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Is er een berg aan te merken op de preventieve maatregelen van TS? Jazeker. Maar als we hier een sociaal-maatschappelijke discussie van gaan maken moet je niet raar opkijken dat er verweer komt.
Daarbij begrijpt TS vermoedelijk zelf ook wel dat zijn leven er anders uit had gezien mits hij andere keuzes had gemaakt. Dat gezegd hebbende zou je dat ook voor de moeder kunnen zeggen.
Absoluut!
pi_190885531
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 01:00 schreef Lenny77 het volgende:
By the way: Nina had al gezegd dat ze wel voor de kleine zou zorgen en ook geen geld moest van hem.
Denk niet dat ze hem probeert te strikken. Ze zijn gewoon alletwee als hitsige domme pubers beginnen neuken en dat is mis gegaan.
Ts: heb je uberhaupt wel aan haar gevraagd of ze aan de pil zat?
Waarschijnlijk niet.

En overigens, zelf ook vaak zat niet gedaan. Vaak begin je er pas over na een paar keer. Meestal hoor je dan dat ze aan de pil is. En soms ook niet. Altijd even zo’n wtf momentje.

Maar goed, verder altijd goed gegaan gelukkig. Nou ja, wel eens een keer tot een ongeplande zwangerschap geleid, maar die eindigden gelukkig allebei in een miskraam.

Maar je weet als man gewoon dat onbeschermd neuken een flinke rekening op kan leveren. Een echte man accepteert de consequenties van zijn handelen.

Plus, je kan je kind ook niet in de steek laten. Ik zou altijd een rol willen spelen in hun leven en met liefde en plezier kinderalimentatie betalen.
pi_190885773
quote:

[..]

Ik snap je punt wel en ben het er ook niet perse mee oneens, maar zo werkt het juridisch niet. Als dat kind er komt heb je als verwekker écht juridisch verplichtingen.

En, dan nog de andere kwestie; elk kind gaat vroeg of laat vragen naar zijn verwekker. Wat voor persoon wil je dan zijn? Een vader die er al
was? Of iemand die er nooit meer wat te maken mee wil hebben? Want dat kind kan er al helemaal niks aan doen dat hij/zij bestaat.
pi_190885837
quote:

[..]

Yup, tenzij een ander het kind erkent, zoals je hier kunt lezen.
pi_190885966
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn verhaal, want mij overkomt dat niet.
Maar na 15/jaar wil ik weleens kijken wat er van geworden is.
Ik bedoel de vrouw draagt het kind en dus vind ik haar verantwoordelijk.
Oh echt? Dus zij mag/moet het kind opvoeden en na 15, 16 jaar wil jij wel eens kijken wat er van geworden is? Je snapt toch wel dat je dan alsnog je portemonnee mag trekken? Sterker nog, als kind 18 is kan hij paps gewoon voor de rechter slepen, ongeacht wat moeder en vader afgesproken hebben. Ik moet als vrouw kotsen van de uitspraak 'baas in eigen buik' en ben helemaal voor abortus en map's, maar dit is natuurlijk te bizar voor woorden. Of je bent er, of je bent er niet. Maar niet eerst het kind door een ander op laten voeden en dan ineens willen weten 'wat er van geworden is' :')

Bottom line, TS is gewoon de lul, ongeacht wat Nina nu zegt. Hij kan 21 jaar lang verantwoordelijk gehouden worden. Tenzij het kind toch ineens door een ander verwekt blijkt te zijn.
  zondag 5 januari 2020 @ 09:32:41 #196
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190886075
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Die kent ze wat langer en die heeft gewoon rechten. Waar ze niet omheen kan.
Maar ja, de ts heeft ook nogal gefaald idd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190886161
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 08:43 schreef DW457 het volgende:

[..]

Yup, tenzij een ander het kind erkent, zoals je hier kunt lezen.
Vrouwen in een lastige financiële positie hebben hiermee een fantastisch wapen in handen. :)
Vakman pur sang
  zondag 5 januari 2020 @ 09:53:45 #198
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190886188
Lekker man, je pik achterna gelopen _O-
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 10:00:10 #199
441859 crew  Lenny77
pi_190886239
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vrouwen in een lastige financiële positie hebben hiermee een fantastisch wapen in handen. :)
Ik zeg niet dat het niet voorkomt maar zou het echt een vreselijke naaistreek vinden. Ook zwaar fout naar het kind toe wat er uiteindelijk voor zo een reden gekomen is. Bah!
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 10:19:20 #200
5428 crew  miss_sly
pi_190886404
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het is niet dat je van kinderalimentatie financieel veel beter wordt. Het is een bijdrage in het levensonderhoud van dat extra kind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')