Je bestaande kinderen hebben prioriteit, maar dat derde kind bestaat ook al hč.quote:
Hetquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:38 schreef Mijn2eAccount het volgende:
[..]
Dit is nu nog niet mogelijk, 2 van de 3 zijn in leven. De derde is nog een klompje cellen. Ik kan niet overal tegelijk zijn. Eerst moet ik een stabiele basis opbouwen, daarna hopen dat dit verder ook mogelijk is voor de derde. Maar voor nu gaat dit gewoon niet.
Wat jij wil is niet zo relevant. Als je je leuter in een ander steekt en die krijgt jouw kind, dan moet je een vent zijn en het laten werken. Ook als dat betekent dat jij jezelf gaat wegcijferen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:38 schreef Mijn2eAccount het volgende:
[..]
Dit is nu nog niet mogelijk, 2 van de 3 zijn in leven. De derde is nog een klompje cellen. Ik kan niet overal tegelijk zijn. Eerst moet ik een stabiele basis opbouwen, daarna hopen dat dit verder ook mogelijk is voor de derde. Maar voor nu gaat dit gewoon niet.
Met alle respect, maar dit is gewoon een paar maanden enkel en alleen doen wat je zelf wil, met NIEMAND rekening houden, en nu de rekening op tafel komt is het allemaal te zwaar en kunnen we het allemaal niet aan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:32 schreef Mijn2eAccount het volgende:
[..]
Wat ik fijn had gevonden is in ieder geval een schouder in mijn omgeving, maar zoals het nu lijkt heb ik elke kans daarop verpest. Ik kan het niemand kwalijk nemen, ben me ook echt wel bewust van de schade welke ik heb aangericht. Maar deze berg problemen alleen oplossen, hoe zwak dit ook klinkt, dat ga ik niet redden.
Te simpel, de reden om dit te plaatsen is geen zoektocht naar sympathie. Ik zoek oplossingen omdat het mezelf op dit moment niet lukt. Ik probeer verantwoordelijkheid te nemen maar overzie het geheel niet omdat ik er midden in zit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit is gewoon een paar maanden enkel en alleen doen wat je zelf wil, met NIEMAND rekening houden, en nu de rekening op tafel komt is het allemaal te zwaar en kunnen we het allemaal niet aan.
Mensen denken volgens mij soms dat als je maar vaak genoeg zegt “ja, dat was mijn schuld, nee, het ligt aan mij, ja, ik ben stom geweest” dat je daar mee je verantwoordelijkheid af kan kopen.
Leuk dat je het allemaal zo weet te verwoorden, op zoek naar sympathie, maar ga jij nou maar eerst eens eventjes wat doen. Voor een ander.
Nog een belangrijk punt: heb voorlopig maar even met niemand seks. Niet met Olivia en niet met Nina, maar ook niet met een ander. En als je in de toekomst weer gaat denken over seks, ALTIJD een condoom gebruiken.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:50 schreef Mijn2eAccount het volgende:
[..]
Te simpel, de reden om dit te plaatsen is geen zoektocht naar sympathie. Ik zoek oplossingen omdat het mezelf op dit moment niet lukt. Ik probeer verantwoordelijkheid te nemen maar overzie het geheel niet omdat ik er midden in zit.
Het is makkelijker voor een derde om dit te zien, dus eventjes wat voor een ander doen zou ik wel willen maar de concrete invulling is nu het probleem.
En ja, het klopt wat je stelt, ik heb een paar weken gedaan waar ik zelf zin in had, direct na een scheiding. En wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Ook dat klopt. Maar de manier waarop je dit nu omschrijft klopt niet, ik heb de intentie dit zo goed mogelijk op te lossen maar het ontbreekt me nu aan overzicht.
Ik heb een aantal reacties gehad waar ik wel wat mee kon.
Wees eerlijk pik je zoekt echt geen oplossingen met dit topicquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:50 schreef Mijn2eAccount het volgende:
[..]
Te simpel, de reden om dit te plaatsen is geen zoektocht naar sympathie. Ik zoek oplossingen omdat het mezelf op dit moment niet lukt. Ik probeer verantwoordelijkheid te nemen maar overzie het geheel niet omdat ik er midden in zit.
Het is makkelijker voor een derde om dit te zien, dus eventjes wat voor een ander doen zou ik wel willen maar de concrete invulling is nu het probleem.
En ja, het klopt wat je stelt, ik heb een paar weken gedaan waar ik zelf zin in had, direct na een scheiding. En wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Ook dat klopt. Maar de manier waarop je dit nu omschrijft klopt niet, ik heb de intentie dit zo goed mogelijk op te lossen maar het ontbreekt me nu aan overzicht.
Maar zo moeilijk is het nou ook weer niet, toch? De situatie is lastig misschien omdat je weet dat je zoveel mensen pijn hebt gedaan, maar de oplossing is toch écht niet zo moeilijk? Iedereen zegt hetzelfde. Zet. Je. Kinderen. Voorop. En dan hebben we het óók over kind nummer drie, want ja, die komt er aan of je het nou wil of niet.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:50 schreef Mijn2eAccount het volgende:
[..]
Vanaf 1-1-2020quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:21 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat je eerste 2 kinderen betreft met die andere vrouw, dat loopt zoals het bij de meeste echtscheidigen gaat.
Je kinderen, en het zien, bezoeken en contact van jou met die kinderen, wordt nu door je ex gebruikt om zoveel mogelijk uit de echtscheiding te halen, voor haar. Chantage, ik zal dit niet en ik wil dat niet. Daar kot dan een rechter aan te pas, en dan weet je het wel. IN zeker 74 % van d egevallen mag je dan 100 % betalen en en 10 % de kinderen zien.
Wanneer gaat die switch in, dat de alimentatie van ik meen 13 jaar terug gaat naar 5 jaar?
En wat die deur betreft, die 's nachts open en dicht gaat, (alarm erop?) misschien zit er ook van de kant van je vrouw een bepaalde planning, eventueel aangespoord en geadviseerd door een nieuwe partner van je vrouw. (Partner m / v).
Denk vooral aan jezelf. Want vergeet niet, als het papa niet goed gaat kan het de kinderen ook niet echt goed gaan.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:21 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat je eerste 2 kinderen betreft met die andere vrouw, dat loopt zoals het bij de meeste echtscheidigen gaat.
Je kinderen, en het zien, bezoeken en contact van jou met die kinderen, wordt nu door je ex gebruikt om zoveel mogelijk uit de echtscheiding te halen, voor haar. Chantage, ik zal dit niet en ik wil dat niet. Daar kot dan een rechter aan te pas, en dan weet je het wel. IN zeker 74 % van d egevallen mag je dan 100 % betalen en en 10 % de kinderen zien.
Wanneer gaat die switch in, dat de alimentatie van ik meen 13 jaar terug gaat naar 5 jaar?
En wat die deur betreft, die 's nachts open en dicht gaat, (alarm erop?) misschien zit er ook van de kant van je vrouw een bepaalde planning, eventueel aangespoord en geadviseerd door een nieuwe partner van je vrouw. (Partner m / v).
Vreemde dingen zoals de deur die nachtelijk open en dicht gaat?quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:35 schreef Mijn2eAccount het volgende:
Nadat na een zakenreis van mij ik op afstand wat vreemde dingen had waargenomen (nachtelijk de deur open en dicht) en hier op afstand ruzie over gemaakt te hebben kwam ik terug en hebben we er nogmaals een punt achter gezet.
Dat gaat op als je Remy heet en alleen op de wereld bent. Deze TS heeft twee kinderen en eentje onderweg, naast een ex-partner en een nieuwe chick.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:29 schreef LeesFoknl het volgende:
Denk vooral aan jezelf. Want vergeet niet, als het papa niet goed gaat kan het de kinderen ook niet echt goed gaan.
Zie ook post 184 in R en P in het topic ....
Honderdvijftig dates via datingapps en nog steeds single: hoe kan dat?
Je kan zo veel vreemd vinden als je wil, maar het is zo. En TS is daar gewoon medeverantwoordelijk voor. Ook hij kan voorbehoudsmiddelen gebruiken.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:09 schreef LeesFoknl het volgende:
Men wil vooral jou hier schuld aanpraten. Wat IK vreemd vind is dat een volwassen vrouw die van zichzelf weet dat ze geen voorbehoedsmiddel gebruikt (pil spiraaltje oid) of gesteriliseerdis, in 4-5 weken zwanger is. Heb jij soms een redelijk tot goed betaalde baan? Volgens mij ben je het slachtoffer van een heel uitgekookte "dame". Of je nou wel of niet nog in een relatie zat, dit is niet normaal.
Dan naar je ex. Jullie relatie was uit. Deuren gaan niet 's nachts open en dicht enz. Veel ruzie, al een hele tijd. Die relatie was voorbij. Logisch dat je dan kijkt voor een anere, en logisch dat als je er een vindt dat je dan ook sex hebt. Het is alleen niet logisch dat een volwassen vrouw (hoe oud is die nieuwe) in 4-5 weken zwanger is !!
![]()
![]()
Je hoeft het geen 10x te posten. Daarnaast is het m.i. een slecht advies.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:29 schreef LeesFoknl het volgende:
Zie ook post 184 in R en P in het topic ....
Honderdvijftig dates via datingapps en nog steeds single: hoe kan dat?
Je bent een wereldvreemde raaaaare vogel jijquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:33 schreef LeesFoknl het volgende:
Neen, die vrouwen denken wel voldoende aan zichzelf. En ook aan wat zij denken dat het beste is voor HAAR kinderen. En dat betekent meestal de vader oet betalen en verder zo ver mogelijk weg blijven. En dan niet een nieuwe partner, tenminste niet officieel, maar "slechts" voor af en toe, en geld opstrijken van de ex. Partner M / V !!
Juist. En zij ook !!!! En zij weet zeker dat zij zelf niets gebruikt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kan zo veel vreemd vinden als je wil, maar het is zo. En TS is daar gewoon medeverantwoordelijk voor. Ook hij kan voorbehoudsmiddelen gebruiken.
Gevalletje vrouwenhaat spuwen dus ipv TS van advies voorzien?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:33 schreef LeesFoknl het volgende:
Neen, die vrouwen denken wel voldoende aan zichzelf. En ook aan wat zij denken dat het beste is voor HAAR kinderen. En dat betekent meestal de vader oet betalen en verder zo ver mogelijk weg blijven. En dan niet een nieuwe partner, tenminste niet officieel, maar "slechts" voor af en toe, en geld opstrijken van de ex. Partner M / V !!
Wat is je punt? Dat ontslaat TS op geen enkele manier van zijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:34 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Juist. En zij ook !!!! En zij weet zeker dat zij zelf niets gebruikt.
En als hij toen zijn verantwoordelijkheid had genomen en een condoom had gebruikt, was ze ook niet zwanger geworden.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:09 schreef LeesFoknl het volgende:
Men wil vooral jou hier schuld aanpraten. Wat IK vreemd vind is dat een volwassen vrouw die van zichzelf weet dat ze geen voorbehoedsmiddel gebruikt (pil spiraaltje oid) of gesteriliseerdis, in 4-5 weken zwanger is. Heb jij soms een redelijk tot goed betaalde baan? Volgens mij ben je het slachtoffer van een heel uitgekookte "dame". Of je nou wel of niet nog in een relatie zat, dit is niet normaal.
Dan naar je ex. Jullie relatie was uit. Deuren gaan niet 's nachts open en dicht enz. Veel ruzie, al een hele tijd. Die relatie was voorbij. Logisch dat je dan kijkt voor een anere, en logisch dat als je er een vindt dat je dan ook sex hebt. Het is alleen niet logisch dat een volwassen vrouw (hoe oud is die nieuwe) in 4-5 weken zwanger is !!
![]()
![]()
Ben je echt al gescheiden of is dat "van tafel en bed"? Wat hebben je vrouw en jij daarbij afgesproken over de kinderen, en waarom zou dat nu niet meer gelden?quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:50 schreef Mijn2eAccount het volgende:
[..]
Dit!quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:37 schreef De_Onnoembare het volgende:
Sorry hoor maar na iemand 1 keer (1!) gezien te hebben 'op slag verliefd'? Kom op. Wat een onzin.
Enne... als je iemand net 4/5 weken kent en ze gelijk zwanger is, weet je hoe groot de kans daarop is? Wie zegt dat dat überhaupt van jou is (als het al waar is)? Niet erg wijs gelijk de boel zonder condoom vol te spuiten, maar zat ze dan niet aan anti-conceptie? Ik neem aan dat zij toch ook weet hoe de boel werkt?
En gelijk over samenwonen en verhuizen beginnen, elkaars kinderen zien in een tijdspanne van 4 weken? Wat is dit voor onzin?
Gewoon een goeie kloon maar evengoed leuk vermaak zo aam het begin van het jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:14 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dit!
Ik geloof niks van dit verhaal.
Na 13 jaar samenzijn met een vrouw na 1 date stapelverliefd zijn op een ander en binnen een paar dates (binnen een tijdbestek van nog geen 2 maanden) het hele leven uitgestippeld hebben samen, elkaars kinderen zien, zwanger zijn en abortus bespreken.
Welke info krijgen we hier niet TS?
Ben je al langer aan het daten met deze vrouw?
Is ze wel echt zwanger?
Topicstarter of LeesFoknl?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop zo dat hij een typetje zit te doen. De tering.
Wie zegt dat ik niet beide ben, geval gesplitste persoonlijkheidquote:
Ze zijn er echt, dit soort typesquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop zo dat hij een typetje zit te doen. De tering.
Oke, ik begrijp het vermaak dan niet zoquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gewoon een goeie kloon maar evengoed leuk vermaak zo aam het begin van het jaar.
Leuke fokrel waarin iedereen zich op kan winden over een domme of evil TS alsof zich GTST online afspeelt. Gebeurt wel eens vaker tijdens de vakantieperiode.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:28 schreef FYazz het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp het vermaak dan niet zo
Vind ik heel goed gezegd. Begrijp mij svp, ik zeg zeker niet dat ik gecharmeerd ben van deze man, maar ik reageer ook fel op de vrouwen die alléén maar, zoals zovaak hier, de schuld op de man willen leggen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:43 schreef sp3c het volgende:
kan dat ik iets mis is hoor maar hoe is je leven verpest hier dan?
je huwelijk was een aflopende zaak, altijd ruzie en er al zoveel punten achter gezet dat het morsecode begint te lijken, je lijkt redelijk open en eerlijk te zijn geweest tegen iedereen dus het is ook niet alsof er elk moment een bom kan barsten ofzo
goed er is een extra kindje onderweg maar daar heb je er al 2 van dus dat kan ook niet echt meer voor paniek zorgen dus wat zit je nu eigenlijk moeilijk te doen?
relatie met je nieuwe vlam zit je wel echt goed te verpesten atm, eerst probeer je iemand abortus aan te praten die daar fel tegen is en nu ze toch besluit van niet krijgt ze doodleuk te horen dat jullie elkaar veel minder gaan zien in de toekomst ... dat zal niet lekker zitten hoor
en als iemand zijn of haar moeder doodgaat dan is 'man wat een kutmoment zeg, kan ik er eigenlijk niet bijhebben nu maar ok doe maar ...' ook geen hele mooie reactie
maar verder
Eensquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:43 schreef sp3c het volgende:
kan dat ik iets mis is hoor maar hoe is je leven verpest hier dan?
je huwelijk was een aflopende zaak, altijd ruzie en er al zoveel punten achter gezet dat het morsecode begint te lijken, je lijkt redelijk open en eerlijk te zijn geweest tegen iedereen dus het is ook niet alsof er elk moment een bom kan barsten ofzo
goed er is een extra kindje onderweg maar daar heb je er al 2 van dus dat kan ook niet echt meer voor paniek zorgen dus wat zit je nu eigenlijk moeilijk te doen?
relatie met je nieuwe vlam zit je wel echt goed te verpesten atm, eerst probeer je iemand abortus aan te praten die daar fel tegen is en nu ze toch besluit van niet krijgt ze doodleuk te horen dat jullie elkaar veel minder gaan zien in de toekomst ... dat zal niet lekker zitten hoor
en als iemand zijn of haar moeder doodgaat dan is 'man wat een kutmoment zeg, kan ik er eigenlijk niet bijhebben nu maar ok doe maar ...' ook geen hele mooie reactie
maar verder
Niet haar moeder, maar oma. Substantieel verschil.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:31 schreef sp3c het volgende:
anyways tips over hoe hier mee om te gaan ...
zorg voor die vrouw die dr moeder verloren is, die zou nu prioriteit moeten hebben en de rest kan ff wachten, is the right thing to do en niemand gaat het je kwalijk nemen
en verschuil je niet zo achter je kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |