abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190850763
TS sommigen daten al jaren en krijgen geen vrouw of verliefde gevoelens.
Jij weet tenminste van doorpakken! _O_
Vakman pur sang
pi_190851014
Ik voorspel ook nog eens, en dit is een gokje, dat TS en vrouw nog weer samenkomen en lang en gelukkig leven.
Vrouwen kunnen deze shit accepteren als ze zelf ook fout waren.
Gewoon even een vroege midlifecrisis.
Vakman pur sang
pi_190851115
Heb zojuist een hoop puin zitten ruimen.

Graag ontopic reageren, en kappen met de offtopic man vs. vrouw rel.

Bij voorbaat dank.

[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 03-01-2020 00:35:55 ]
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 00:36:14 #104
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190851127
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 00:35 schreef Ifrane het volgende:
Heb zojuist een hoop puin zitten ruimen.

Graag ontopic reageren, en kappen met de offtopic man vs. vrouw rel.

Bij voorbaat dank.
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190851150
Dankzij dit soort topics weet ik weer waarom ik geen kinderen wil :')
metal up your ass
pi_190851453
Goed, beetje een late en vreemde update. Zojuist de waarheid aan allen verteld.
Positief: Co-ouderen kan in ieder geval de komende tijd, mits geen contact tussen kinderen en Nina ontstaat.
Negatief: Co-ouden mag niet meer zodra dit wel het geval is.

Olivia: Nina is niet te vertrouwen, ze luist je er gewoon in. Ik kan dit niet geloven. Ze mag niet in de buurt van MIJN kinderen komen. Wie laat zich zwanger maken in een paar weken tijd? Die is toch helemaal van het padje af. Ze is 33, ze weet wel hoe dit werkt. Als je maar niet denkt dat je co-ouderschap krijgt als zij voor de kinderen zorgt. Ik vertrouw jou wel met de kinderen maar haar niet. Jij werkt heel veel en dan zal zij voor ze moeten zorgen, dat wil ik gewoon niet!

[ Bericht 20% gewijzigd door Mijn2eAccount op 03-01-2020 01:27:57 (aanvullingen) ]
pi_190851576
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 01:26 schreef Mijn2eAccount het volgende:
Positief: Co-ouderen kan in ieder geval de komende tijd, mits geen contact tussen kinderen en Nina ontstaat.

Olivia: Nina is niet te vertrouwen, ze luist je er gewoon in. Ik kan dit niet geloven. Ze mag niet in de buurt van MIJN kinderen komen. Wie laat zich zwanger maken in een paar weken tijd? Die is toch helemaal van het padje af. Ze is 33, ze weet wel hoe dit werkt. Als je maar niet denkt dat je co-ouderschap krijgt als zij voor de kinderen zorgt. Ik vertrouw jou wel met de kinderen maar haar niet. Jij werkt heel veel en dan zal zij voor ze moeten zorgen, dat wil ik gewoon niet!
Hmm, wees niet te naïef om te denken dat Olivia geen gelijk kán hebben. Dit soort dingen gebeuren echt heel erg vaak, zeker op die leeftijd.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 06:30:44 #108
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_190851937
Niet onredelijk toch? Het lijkt me sowieso al erg snel om je kinderen aan je nieuwe vlam voor te stellen.

Al maakt die zwangerschap dat wel anders natuurlijk, ze krijgen er een broertje/zusje bij.
pi_190852314
quote:

Drukke avond gehad, zo tussen 20.00 en 1.30 uur!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190852413
quote:

Hoe zie jij het co-ouderschap voor je dan? Ga je dan ook minder werken om zelf een grotere rol in de zorg van de kinderen te spelen? Want Nina zorg laten dragen voor jouw kinderen is inderdaad geen goed idee, dat ben ik met Olivia eens. Hoe zou je het aanpakken als je geen nieuwe lover had gehad?
  vrijdag 3 januari 2020 @ 08:29:23 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190852438
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 08:25 schreef Chia het volgende:
Hoe zou je het aanpakken als je geen nieuwe lover had gehad?
Dat moet hij idd sowieso doen. Want ansich is die relatie ook niet stabiel te noemen, als het al echt een relatie te noemen is.

Daarop dient hij de zaken in te regelen, met in gedachten houdend het 3e kind dat komt, maar niet de mogelijke relatie met Nina.. Ja de ouderlijke relatie door het kind.
pi_190852446
En ik zou trouwens mediation inschakelen om de zorg voor de kinderen en het co-ouderschap te regelen.
pi_190852606
quote:

Je schrijft dat ook al in je OP, dat Olivia jou, volgens mij, vanaf dag één voor Nina waarschuwt. En dat zij aan jou vraagt of ze zwanger is en dat jij dit moet bevestigen. Ik heb geen idee waarom Olivia die Nina niet vertrouwt, en wat zij allemaal weet (je lijkt een open en eerlijk boek), maar het is wel knap toevallig.

Helpt je niet met de situatie en het is voor mij makkelijk naar een ander (Nina) te wijzen, maar wellicht zou je toch wat meer pas op de plaats kunnen maken.

Je had het al na een paar weken (?) over samenwonen met Nina en dat zij dan haar omgeving maar moest verlaten. Wacht nog even met samenwonen, neem even de tijd, je kent die Nina pas kort dus jullie zitten nog in de allereerste fase van verliefd zijn.

Als samenwonen niet goed bevalt, heb je weer een acuut probleem. Dus eerst ademhalen en ondertussen aan beide dames vragen hoe zij zouden willen dat het leven er volgend jaar het beste uit kan zien.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 08:58:20 #114
5428 crew  miss_sly
pi_190852622
quote:

Of Nina al dan niet te vertrouwen is (geweest en je erin geluisd heeft), doet er eigenlijk niet echt iets toe. De situatie is zoals hij is. Ik ben het wel met Olivia eens dat Nina voorlopig nog een hele tijd uit de buurt van je kinderen moet blijven. Hoe dat eventueel moet als dat andere kindje dadelijk geboren is, kun je tegen die tijd bekijken. Dan ben je toch alweer een poos verder. Dus richt je voorlopig op het op een goede manier inrichten van dat co-ouderschap. Daarnaast heb je dan voldoende tijd om met Nina in gesprek te blijven over hoe nu verder met de baby die op komst is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:32:17 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190854377
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 02:11 schreef DW457 het volgende:

[..]

Hmm, wees niet te naïef om te denken dat Olivia geen gelijk kán hebben. Dit soort dingen gebeuren echt heel erg vaak, zeker op die leeftijd.
mwah kan kloppen ja maar het is vooral de gekrenkte trots en de onderbuik die spreekt, ze kent haar verder niet en woont 120km verderop ... als ik nu roep dat Nina een snode kinderhandelaar met IS sympathien is kan ik ook gelijk hebben

dat de nieuwe zich niet met de opvoeding moet bemoeien lijkt me niet meer dan redelijk maar haar helemaal uit de buurt van de kinderen houden lijkt me een onredelijk en onmogelijke missie

Olivia moet gewoon doorgaan met haar leven en zich niet meer met dat van dr ex bemoeien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:38:42 #116
5428 crew  miss_sly
pi_190854485
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

mwah kan kloppen ja maar het is vooral de gekrenkte trots en de onderbuik die spreekt, ze kent haar verder niet en woont 120km verderop ... als ik nu roep dat Nina een snode kinderhandelaar met IS sympathien is kan ik ook gelijk hebben

dat de nieuwe zich niet met de opvoeding moet bemoeien lijkt me niet meer dan redelijk maar haar helemaal uit de buurt van de kinderen houden lijkt me een onredelijk en onmogelijke missie

Olivia moet gewoon doorgaan met haar leven en zich niet meer met dat van dr ex bemoeien
Ik vind het echt niet teveel gevraagd om toch voorlopig Nina bij de kinderen weg te houden, volledig. Het is niet dat hij met haar nou al een lange, stabiele relatie heeft. Het is niet eens duidelijk of er in de toekomst sprake zal zijn van een relatie, behalve die van ouders van een kind. Dus dat Olivia wil dat Nina toch in ieder geval de komende tijd op geen enkele manier in de buurt van de kinderen komt, vind ik wel terecht. Wie weet hoeveel scharrels er nog komen, die horen niet allemaal in het leven van de kinderen.
  FOK!Babe vrijdag 3 januari 2020 @ 11:40:18 #117
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_190854517
Het laatste wat die twee kinderen nodig hebben is meegesleurd te worden in de fantastische keuzes die hun vader de laatste tijd aan het maken is, lijkt me. Dus ik kan me goed voorstellen dat moeders het niet zo'n geweldig idee vindt dat die nieuwe zich ergens mee komt bemoeien.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:46:19 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190854626
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het echt niet teveel gevraagd om toch voorlopig Nina bij de kinderen weg te houden, volledig. Het is niet dat hij met haar nou al een lange, stabiele relatie heeft. Het is niet eens duidelijk of er in de toekomst sprake zal zijn van een relatie, behalve die van ouders van een kind. Dus dat Olivia wil dat Nina toch in ieder geval de komende tijd op geen enkele manier in de buurt van de kinderen komt, vind ik wel terecht. Wie weet hoeveel scharrels er nog komen, die horen niet allemaal in het leven van de kinderen.
ligt er een beetje aan of hij al die scharrels zwanger schiet _O-

deze is iig de moeder van hun broer of zus, die gaat linksom of rechtsom hoe dan ook in aanraking komen met die kinderen
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:48:45 #119
5428 crew  miss_sly
pi_190854665
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

deze is iig de moeder van hun broer of zus, die gaat linksom of rechtsom hoe dan ook in aanraking komen met die kinderen
Ooit, maar nu nog niet. Vind ik echt niet meer dan logisch.
Bovendien, heel fatalistisch maar ook reëel: een groot deel van de prille zwangerschappen gaat ook nog mis.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:52:28 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190854745
en dan over 9 maanden die afspraak nog maar eens herzien?

ik was er na een half jaar al uit _O-
pi_190854809
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ook wel een goed idee om gewoon de startkabels te laten doorknippen als je het zo moeilijk vindt om geen vrouwen te bezwangeren.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:56:09 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190854825
das sowieso wel een goed idee nu denk ik
  FOK!Babe vrijdag 3 januari 2020 @ 11:58:46 #123
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_190854877
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:55 schreef Chia het volgende:

[..]

Ook wel een goed idee om gewoon de startkabels te laten doorknippen als je het zo moeilijk vindt om geen vrouwen te bezwangeren.
Dit lijkt me sowieso bijzonder verstandig.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 12:03:42 #124
5428 crew  miss_sly
pi_190854975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:52 schreef sp3c het volgende:
en dan over 9 maanden die afspraak nog maar eens herzien?

ik was er na een half jaar al uit _O-
Het gaat nu over een prille periode van een paar (2-3?) maanden waarin men uit elkaar gaat, een nieuwe scharrel vindt, die zwanger maakt, terug wil naar de ex en uiteindelijk helemaal geen vrouw maar wel een extra kind in de planning heeft.

Eerst maar eens een paar maanden alles laten bezinken, goed regelen, het co-ouderschap voor de reeds aanwezige kinderen goed uit te werken in in praktijk te brengen. En ja, dan na een half jaar bijvoorbeeld eens verder kijken. Jammer dat er telkens weer iets terug geboomerangd komt, maar dat heet "op de blaren zitten".
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 12:03:46 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190854980
'je mag mijn kids nog niet zien hoor want reeël gezien kun je nog een miskraam krijgen :*'

shit ... voor die stream zou ik tickets kopen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')