Dit.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:35 schreef Ifrane het volgende:
Heb zojuist een hoop puin zitten ruimen.
Graag ontopic reageren, en kappen met de offtopic man vs. vrouw rel.
Bij voorbaat dank.
Hmm, wees niet te naïef om te denken dat Olivia geen gelijk kán hebben. Dit soort dingen gebeuren echt heel erg vaak, zeker op die leeftijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 01:26 schreef Mijn2eAccount het volgende:
Goed, beetje een late en vreemde update. Zojuist de waarheid aan allen verteld.
Positief: Co-ouderen kan in ieder geval de komende tijd, mits geen contact tussen kinderen en Nina ontstaat.
Negatief: Co-ouden mag niet meer zodra dit wel het geval is.
Olivia: Nina is niet te vertrouwen, ze luist je er gewoon in. Ik kan dit niet geloven. Ze mag niet in de buurt van MIJN kinderen komen. Wie laat zich zwanger maken in een paar weken tijd? Die is toch helemaal van het padje af. Ze is 33, ze weet wel hoe dit werkt. Als je maar niet denkt dat je co-ouderschap krijgt als zij voor de kinderen zorgt. Ik vertrouw jou wel met de kinderen maar haar niet. Jij werkt heel veel en dan zal zij voor ze moeten zorgen, dat wil ik gewoon niet!
Drukke avond gehad, zo tussen 20.00 en 1.30 uur!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 01:26 schreef Mijn2eAccount het volgende:
Positief: Co-ouderen kan in ieder geval de komende tijd, mits geen contact tussen kinderen en Nina ontstaat.
Olivia: Nina is niet te vertrouwen, ze luist je er gewoon in. Ik kan dit niet geloven. Ze mag niet in de buurt van MIJN kinderen komen. Wie laat zich zwanger maken in een paar weken tijd? Die is toch helemaal van het padje af. Ze is 33, ze weet wel hoe dit werkt. Als je maar niet denkt dat je co-ouderschap krijgt als zij voor de kinderen zorgt. Ik vertrouw jou wel met de kinderen maar haar niet. Jij werkt heel veel en dan zal zij voor ze moeten zorgen, dat wil ik gewoon niet!
Hoe zie jij het co-ouderschap voor je dan? Ga je dan ook minder werken om zelf een grotere rol in de zorg van de kinderen te spelen? Want Nina zorg laten dragen voor jouw kinderen is inderdaad geen goed idee, dat ben ik met Olivia eens. Hoe zou je het aanpakken als je geen nieuwe lover had gehad?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 01:26 schreef Mijn2eAccount het volgende:
Dat moet hij idd sowieso doen. Want ansich is die relatie ook niet stabiel te noemen, als het al echt een relatie te noemen is.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:25 schreef Chia het volgende:
Hoe zou je het aanpakken als je geen nieuwe lover had gehad?
Je schrijft dat ook al in je OP, dat Olivia jou, volgens mij, vanaf dag één voor Nina waarschuwt. En dat zij aan jou vraagt of ze zwanger is en dat jij dit moet bevestigen. Ik heb geen idee waarom Olivia die Nina niet vertrouwt, en wat zij allemaal weet (je lijkt een open en eerlijk boek), maar het is wel knap toevallig.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 01:26 schreef Mijn2eAccount het volgende:
Of Nina al dan niet te vertrouwen is (geweest en je erin geluisd heeft), doet er eigenlijk niet echt iets toe. De situatie is zoals hij is. Ik ben het wel met Olivia eens dat Nina voorlopig nog een hele tijd uit de buurt van je kinderen moet blijven. Hoe dat eventueel moet als dat andere kindje dadelijk geboren is, kun je tegen die tijd bekijken. Dan ben je toch alweer een poos verder. Dus richt je voorlopig op het op een goede manier inrichten van dat co-ouderschap. Daarnaast heb je dan voldoende tijd om met Nina in gesprek te blijven over hoe nu verder met de baby die op komst is.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 01:26 schreef Mijn2eAccount het volgende:
mwah kan kloppen ja maar het is vooral de gekrenkte trots en de onderbuik die spreekt, ze kent haar verder niet en woont 120km verderop ... als ik nu roep dat Nina een snode kinderhandelaar met IS sympathien is kan ik ook gelijk hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 02:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hmm, wees niet te naïef om te denken dat Olivia geen gelijk kán hebben. Dit soort dingen gebeuren echt heel erg vaak, zeker op die leeftijd.
Ik vind het echt niet teveel gevraagd om toch voorlopig Nina bij de kinderen weg te houden, volledig. Het is niet dat hij met haar nou al een lange, stabiele relatie heeft. Het is niet eens duidelijk of er in de toekomst sprake zal zijn van een relatie, behalve die van ouders van een kind. Dus dat Olivia wil dat Nina toch in ieder geval de komende tijd op geen enkele manier in de buurt van de kinderen komt, vind ik wel terecht. Wie weet hoeveel scharrels er nog komen, die horen niet allemaal in het leven van de kinderen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah kan kloppen ja maar het is vooral de gekrenkte trots en de onderbuik die spreekt, ze kent haar verder niet en woont 120km verderop ... als ik nu roep dat Nina een snode kinderhandelaar met IS sympathien is kan ik ook gelijk hebben
dat de nieuwe zich niet met de opvoeding moet bemoeien lijkt me niet meer dan redelijk maar haar helemaal uit de buurt van de kinderen houden lijkt me een onredelijk en onmogelijke missie
Olivia moet gewoon doorgaan met haar leven en zich niet meer met dat van dr ex bemoeien
ligt er een beetje aan of hij al die scharrels zwanger schietquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet teveel gevraagd om toch voorlopig Nina bij de kinderen weg te houden, volledig. Het is niet dat hij met haar nou al een lange, stabiele relatie heeft. Het is niet eens duidelijk of er in de toekomst sprake zal zijn van een relatie, behalve die van ouders van een kind. Dus dat Olivia wil dat Nina toch in ieder geval de komende tijd op geen enkele manier in de buurt van de kinderen komt, vind ik wel terecht. Wie weet hoeveel scharrels er nog komen, die horen niet allemaal in het leven van de kinderen.
Ooit, maar nu nog niet. Vind ik echt niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan of hij al die scharrels zwanger schiet
deze is iig de moeder van hun broer of zus, die gaat linksom of rechtsom hoe dan ook in aanraking komen met die kinderen
Ook wel een goed idee om gewoon de startkabels te laten doorknippen als je het zo moeilijk vindt om geen vrouwen te bezwangeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan of hij al die scharrels zwanger schiet
deze is iig de moeder van hun broer of zus, die gaat linksom of rechtsom hoe dan ook in aanraking komen met die kinderen
Dit lijkt me sowieso bijzonder verstandig.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook wel een goed idee om gewoon de startkabels te laten doorknippen als je het zo moeilijk vindt om geen vrouwen te bezwangeren.
Het gaat nu over een prille periode van een paar (2-3?) maanden waarin men uit elkaar gaat, een nieuwe scharrel vindt, die zwanger maakt, terug wil naar de ex en uiteindelijk helemaal geen vrouw maar wel een extra kind in de planning heeft.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:52 schreef sp3c het volgende:
en dan over 9 maanden die afspraak nog maar eens herzien?
ik was er na een half jaar al uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |