Gvd dit sucks. Wil natuurlijk ook geen loonsverlaging maar ik huur een fricking student achtig kut woning voor veels te veel geld.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:36 schreef F1gamer het volgende:
Je zit met dat brutomaandloon al ver boven de grens voor sociale huur van een alleenstaande.
Ik heb toentertijd mazzel gehad dat ik qua jaarinkomen eronder zat, maar ik verdiende toentertijd 2400 bruto.
meten ze niet van 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:42 schreef kree het volgende:
Ja maar waar ik nu woon wil ik weg
Ok even ik wil beetje uitrekenen
Met 3250 bruto pm kom ik daar nog net mee weg ja?
Ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 2 januari 2020 07:45 schreef halfway het volgende:
[..]
meten ze niet van 2 jaar geleden?
Dat kloptquote:Op donderdag 2 januari 2020 07:45 schreef halfway het volgende:
[..]
meten ze niet van 2 jaar geleden?
Welke regio woon je of wil je wonen?quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:48 schreef kree het volgende:
Ik ben al bang dat ik fucked ben ofzo hahaha
Katwijk ZH werk is almere ofzo in de buurt maar mag vanuit huis verterekken enzoquote:Op donderdag 2 januari 2020 07:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Welke regio woon je of wil je wonen?
Ja weet ik sta daar ingeschreven. Maar het is nogal wachtlijst dingquote:Op donderdag 2 januari 2020 07:57 schreef F1gamer het volgende:
https://www.woningnetalme(...)eelgestelde%20vragen
https://www.dunavie.nl/ik-zoek/sociale-huurwoningen/inschrijven/
Beide hebben vrijesector woningen
Proef lol ja dat gaat nog even duren ben ik bang met 700 euro op mijn rekening totaal....quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:59 schreef F1gamer het volgende:
Anders gaan zoveel mogelijk sparen en eventueel een huis kopen
Daar kan ik ook weinig aan doen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weet ik sta daar ingeschreven. Maar het is nogal wachtlijst ding
Als je huur boven de 720 euro uitkomt heb je ongeacht je inkomen sowieso geen recht meer op huurtoeslag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
Gvd dit sucks. Wil natuurlijk ook geen loonsverlaging maar ik huur een fricking student achtig kut woning voor veels te veel geld.
Dat hoeft niet eens. Ik verdien te veel om huurtoeslag te ontvangen, terwijl mijn huur wel onder 720 euro grens ligtquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je huur boven de 720 euro uitkomt heb je ongeacht je inkomen sowieso geen recht meer op huurtoeslag.
Weet ik wel. Maar daarom vraag ik hier ook ff advies. Want ik ben geen kenner op dit gebied. Minder loon vragen lijkt nu eigenlijk het handigste en dat sucksquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Daar kan ik ook weinig aan doen.
Je ben niet enigste met dit probleem.
Het is gewoon dat het vorige kabinet en dit kabinet de middenhuur segment de nek heeft omgedraaid
Maar kree heeft het over een hoge huur, dus vandaar.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens. Ik verdien te veel om huurtoeslag te ontvangen, terwijl mijn huur wel onder 720 euro grens ligt
Nou huurtoeslag gaat het me niet om, nog wel kunnen huren sociale woningbouw welquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je huur boven de 720 euro uitkomt heb je ongeacht je inkomen sowieso geen recht meer op huurtoeslag.
Nee dat weet ik maar sta best een tijd ingeschreven al dus sta redelijk hoog. Maar waar ik me zorgen over maak, straks val ik 40 euro ofzo over de limiet en dan is dat net weer niet mogelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:03 schreef F1gamer het volgende:
Maar dat ga je niet hoger plaatsen op de wachtlijst.
Enigste wat je nu kan doen is reageren op de woningen en sparen voor een koopwoning.
Ze kijken naar inkomen naar ib60 formulier, dat is meestal 2 jaar terug.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar sta best een tijd ingeschreven al dus sta redelijk hoog. Maar waar ik me zorgen over maak, straks val ik 40 euro ofzo over de limiet en dan is dat net weer niet mogelijk.
Tja dan ben ik aardig de lul want kopen kan ik niet no way dus dan is het hier blijven waar ik eigenlijk weg wil of ander particulier wat sowieso al kut te vinden is. En als het er is extreem duur
Weet niet hoor ze vragen toch wel naar huidige salaris ook op die site van ze. En je moet dat ook echt inleveren. Nu heb ik paar jaar terug bijna kans gehad op leuk huisje maar was gvd nr 2quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ze kijken naar inkomen naar ib60 formulier, dat is meestal 2 jaar terug.
Ik had 2018 juist anders. Inkomen van 2016 was te laag (toendertijd nog student) om mijn huidige appartement te kunnen huren. Ik had toen 3 loonstroken van 2018 aangeleverd en voorlopige aanslag van 2017 aangeleverd en dat haalde ze over de streep dat ik mocht huren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:10 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet hoor ze vragen toch wel naar huidige salaris ook op die site van ze. En je moet dat ook echt inleveren. Nu heb ik paar jaar terug bijna kans gehad op leuk huisje maar was gvd nr 2
Ja nouja ask me ik weet ook niet hoe het nu allemaal precies zit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik had 2018 juist anders. Inkomen van 2016 was te laag (toendertijd nog student) om mijn huidige appartement te kunnen huren. Ik had toen 3 loonstroken van 2018 aangeleverd en voorlopige aanslag van 2017 aangeleverd en dat haalde ze over de streep dat ik mocht huren.
Je moet dat salaris ook nog *1.08 doen om op bruto jaarsalaris uit te komen ivm vakantiegeld. Een eventuele eindejaarsuitkering oid moet er ook nog bij.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nouja ask me ik weet ook niet hoe het nu allemaal precies zit.
Maar ok wat zou zeg maar Max kunnen zijn wat je kunt verdienen bruto pm om nog kans te maken op een sociale huurwoning? Weten jullie dat.
Als ik 3250x12 doe dan lukt het net maar op de valreep als ik het al allemaal goed begrepen heb?
Minder loon vragen zou ik nooit doen. Dat werkt gewoon in zoveel dingen door. Minder loon betekent minder pensioenopbouw, jaarlijks minder salarisopbouw meer moeite met een eventuele toekomstige hypotheek want lager salaris. Etc. Dat zou ik echt nooit doen, maar goed je moet toch ergens wonen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:02 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar daarom vraag ik hier ook ff advies. Want ik ben geen kenner op dit gebied. Minder loon vragen lijkt nu eigenlijk het handigste en dat sucks
3250 euro per maand, 700 euro spaargeld en een boekhouder?quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:28 schreef kree het volgende:
Hoe shit lol ben zo fucked nu is er maandag as ook nog gesprekje hoor met boekhouder maar het zou opzich ff handig zijn om van jullie te weten even wat eigenlijk mijn rechten zijn met werk en hoeveel ik mag verdienen etc of andere opties
Omgquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je moet dat salaris ook nog *1.08 doen om op bruto jaarsalaris uit te komen ivm vakantiegeld. Een eventuele eindejaarsuitkering oid moet er ook nog bij.
Tuurlijk wil ook geen minder loon vragen. Maar het lijkt het er toch voordeliger uit te komen als ik het wel doe.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Minder loon vragen zou ik nooit doen. Dat werkt gewoon in zoveel dingen door. Minder loon betekent minder pensioenopbouw, jaarlijks minder salarisopbouw meer moeite met een eventuele toekomstige hypotheek want lager salaris. Etc. Dat zou ik echt nooit doen, maar goed je moet toch ergens wonen.
Al vraag ik me af of je je pijlen moet richten op sociale woningbouw, voor je een woning hebt ben je zo weer jaren verder, dus dat betekent dat je inkomen over een aantal jaar laag genoeg moet zijn. Dan moet je nu dus jaren lang je salaris onderdrukken om misschien over 8 jaar een sociale huurwoning te kunnen huren.
Ik zou er op in zetten om juist méér te gaan verdienen zodat je makkelijker particulier kunt huren of kunt kopen. De sociale huurmarkt zou ik zo lang mogelijk zo ver mogelijk vandaan blijven.
Ik zal nog eens zoeken wat ik vond. Maar let wel ik ben geen expert hierin.quote:
Lijkt me beter om een loonsverhoging te fixen en iets fatsoenlijks te kopen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:29 schreef kree het volgende:
Ok even voor de experts die dit allemaal weten met die regels
Wat als ik 3250 bruto ga verdienen, mijn eigen berekening komt op dat ik nog net sociale woningbouw kan dan maar scheelt echt maar 50. Op een jjaar nou
Zit te denken aan loonsverlaging. Want huur nu particulier. En dat is al duur. Ik val straks tussen wal en schip
Ja tuurlijk maar dat gaat jaren duren. Ik moet hier dit jaar weg. Of althans ze dwingen me nog niet maar dat kan zo veranderen. Dus moet een huurhuis en ok je kunt zelf wel bedenken dat bij start nieuwe baan je niet na 1 maand ofzo loonsverhoging krijgt. En dit salaris is niet slecht kon voor 1000pm minder aan de slag bij liander.......quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:11 schreef baskick het volgende:
[..]
Lijkt me beter om een loonsverhoging te fixen en iets fatsoenlijks te kopen.
Klopt mits vast contract wat er dus niet isquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met 3250 bruto ben je in principe wel in staat om ergens iets te kopen. Ja goed, geen huis hartje centrum maar het kan wel.
Regel dát dan i.p.v. trucjes om voor sociale huur in aanmerking te komenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt mits vast contract wat er dus niet is
Hoezo jaren duren? Dit jaar loonsverhoging fixen en vanaf deze maand 1k per maand sparen, kun je eind volgend jaar heus iets kopenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar dat gaat jaren duren. Ik moet hier dit jaar weg. Of althans ze dwingen me nog niet maar dat kan zo veranderen. Dus moet een huurhuis en ok je kunt zelf wel bedenken dat bij start nieuwe baan je niet na 1 maand ofzo loonsverhoging krijgt. En dit salaris is niet slecht kon voor 1000pm minder aan de slag bij liander.......
Nouja doe mijn best.... oja er was nog een studieschuld ook van euro of 15000. Maargoed dat reken(de?) ze niet mee? Hahaha ik kom hier nooit meer wegquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:15 schreef baskick het volgende:
[..]
Regel dát dan i.p.v. trucjes om voor sociale huur in aanmerking te komen
[..]
Hoezo jaren duren? Dit jaar loonsverhoging fixen en vanaf deze maand 1k per maand sparen, kun je eind volgend jaar heus iets kopen
Je doet je best? Als je met 3k een spaarsaldo van ¤700 hebt...quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja doe mijn best.... oja er was nog een studieschuld ook van euro of 15000. Maargoed dat reken(de?) ze niet mee? Hahaha ik kom hier nooit meer weg
Ja jij zegt het? Ik weet het niet dacht dat ze die erbuiten lieten omdat het naar inkomen aflossen is. Maargoed ja weet ik veelquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:18 schreef baskick het volgende:
[..]
Je doet je best? Als je met 3k een spaarsaldo van ¤700 hebt...
Natuurlijk rekent een hypotheeknemer een studieschild wel mee. Clown.
Ergens in schubbekutteveen gaan wonen waar men geen huurders kan vinden. Volgens mij is in Lelystad nog wel wat normaal aanbod dat ligt dichter bij Almere als Katwijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:21 schreef kree het volgende:
Nouja kortom kopen kan ik wel vergeten dus even voor de komende jaren dus dan toch huren. Maar ok hoe de fuck `zorg ik dat ik wel sociale woningbouw nog kan dan?
Nou zou het bijna overwegen ja... 1 of ander fuck dorp ergens in de middle of nowhere mss zijn de prijzen daar nog wel normaalquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ergens in schubbekutteveen gaan wonen waar men geen huurders kan vinden. Volgens mij is in Lelystad nog wel wat normaal aanbod dat ligt dichter bij Almere als Katwijk.
Dan wacht je tot je een vast contract hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt mits vast contract wat er dus niet is
Ja maar afstand tot werk maakt niet super veel uit want het is door heel het land incl Brabant en verder. Dus dat maakt het een voordeel om hier te wonen opzich.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ergens in schubbekutteveen gaan wonen waar men geen huurders kan vinden. Volgens mij is in Lelystad nog wel wat normaal aanbod dat ligt dichter bij Almere als Katwijk.
Jaaa paar keer al gedaan. Maar ok gaat niet zo simpel weer jesus het zit mij geloof ik altijd tegen met die dingen ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan wacht je tot je een vast contract hebt.
Met je salaris kan je in principe prima leven en ook nog beetje sparen. Dus ja, het zit je niet tegen... Het is maar hoe je het bekijkt, als je alles negatief bekijkt zit alles tegen...quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa paar keer al gedaan. Maar ok gaat niet zo simpel weer jesus het zit mij geloof ik altijd tegen met die dingen ofzo
Begrepenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:40 schreef Rene het volgende:
Euh kree, iets minder zelf reageren zou ook fijn zijn?!
Dan zou je juist dat werk in krimpregios zoals noord Groningen of zuidoost Limburg moeten gaan doen dan kun je goedkoop huren en flink doorsparen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar afstand tot werk maakt niet super veel uit want het is door heel het land incl Brabant en verder. Dus dat maakt het een voordeel om hier te wonen opzich.
Lelystad lijkt me ook een graf stad,. Maar ik moet ff kijken naar sociale huur. Nu pakt die woningbouw site wel een best grote regio mee. Maarja liever zou ik hier willen blijven wonen.
Nou nee dat zeg ik niet heb paar jaar gewerkt voor minder als 2000 nog dit is nieuwe kans. Maar geen idee hoe het gaat aflopen weer en het is toch startend bedrijf dus moet beetje rekening houden met het slechtste denkquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met je salaris kan je in principe prima leven en ook nog beetje sparen. Dus ja, het zit je niet tegen... Het is maar hoe je het bekijkt, als je alles negatief bekijkt zit alles tegen...
Nee, eigenlijk al niet meer, want dan zit je al in de hoogste 10% (dus 90% van sociale huurwoningen vallen al af). Plus: als de nieuwe grens 35000 wordt voor singles wordt het nog lastiger.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:06 schreef kree het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat ik 42000 bruto -mag verdienen als single?
Om in een sociaal huurwoning to komen mag je echt belabberd laag verdienen. Dit is volledig bedoeld voor mensen die op minimum loon zitten en dan vaak ook niet 5 dagen willen/kunnen werken.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:06 schreef kree het volgende:
Nee dat kan niet het is een nieuwe baan start pas as maandag. Kan niet gelijk loonsverhoging vragen bovendien is 3250 eigenlijk al vrij veel? Dat us de deal en heb er een heel aantal gehad hoor maar dan kun je meer kijken naar 2200 ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:11 schreef baskick het volgende:
[..]
Lijkt me beter om een loonsverhoging te fixen en iets fatsoenlijks te kopen.
Nee. ¤ 35.000,-.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:06 schreef kree het volgende:
Je kunt je werkgever om een intentieverklaring (voor vaste aanstelling vragen), die accepteert een geldverstrekker als je met een tijdelijk contract een hypotheek aan wil vragen. Dat is nu nog wat vroeg als je net gaat beginnen, maar je kunt het misschien nog wel een aantal maanden volhouden in je huidige huurwoning, zodat je werkgever genoeg vertrouwen in je heeft die intentieverklaring te geven.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat kan niet het is een nieuwe baan start pas as maandag. Kan niet gelijk loonsverhoging vragen bovendien is 3250 eigenlijk al vrij veel? Dat us de deal en heb er een heel aantal gehad hoor maar dan kun je meer kijken naar 2200 ofzo
Of is dat weinig denken jullie dan? Maar ik ging natuurlijk het topic niet over,. Maar goed beetje zijsprong mag altijd.
De verkoop van het pand waarin je woont geeft de nieuwe eigenaar niet het recht je er uit te zetten. De verkoop gebeurt met overdracht van aanwezige huurovereenkomsten en de huurders behouden hun rechten en plichten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:18 schreef kree het volgende:
My god raak hier gestrest over. Straks val ik er op een paar euro naast. Nu is het ook nog wat ik nu huur die verhuurders verkopen het huis. Ok ze hebben dat besproken met nieuwe mensen en mocht blijven huren wel. Maaaaar dat is een risico factor. Want weet je nooit. Moet hier gewoon zsm weg
quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:42 schreef Lafoy het volgende:
Sociale huur is voor de mensen die echt geen andere optie hebben, niet voor mensen zoals TS die meer dan modaal verdienen
Hij moet nog beginnen met die baan. Dus zijn inkomen en de hoogte ervan is redelijk onzeker. Op die basis duur gaan huren is nog best risicovol.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:42 schreef Lafoy het volgende:
Sociale huur is voor de mensen die echt geen andere optie hebben, niet voor mensen zoals TS die meer dan modaal verdienen
Komt bij dat hij in theorie zo'n ¤ 200.000 zou kunnen lenen voor een woning (netto hypotheeklasten van rond de ¤ 630 per maand), maar hij de "kosten koper" (ook al snel tussen de ¤ 10.000 en ¤ 15.000) wel zelf moet ophoesten (want die mag je niet meer financieren) en hij heeft maar ¤ 700 spaargeld.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij moet nog beginnen met die baan. Dus zijn inkomen en de hoogte ervan is redelijk onzeker. Op die basis duur gaan huren is nog best risicovol.
Sociale huur is voor iedereen die er eentje weet te bemachtigen, als ik moest huren voor de prijzen die ik zelf reken zou ik emigreren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:42 schreef Lafoy het volgende:
Je loopt wel elk jaar tegen dat probleem weer aan dan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:55 schreef kree het volgende:
Ik denk echt hoe bad het ook is, dat als ik minder loon vraag en wel nog net die kans heb dat ik beter uit kom financieel. Dat sucks natuurlijk want het gaat tegen alles in enzo voor mezelf ook. Maarja tja kun je nog mindere legale manieren bedenken.
Winstuitkering is een variabel gegeven, dus die wordt niet meegenomen toch?quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:51 schreef Beldewouten het volgende:
[..]
Je kunt je werkgever om een intentieverklaring (voor vaste aanstelling vragen), die accepteert een geldverstrekker als je met een tijdelijk contract een hypotheek aan wil vragen. Dat is nu nog wat vroeg als je net gaat beginnen, maar je kunt het misschien nog wel een aantal maanden volhouden in je huidige huurwoning, zodat je werkgever genoeg vertrouwen in je heeft die intentieverklaring te geven.
Jouw plan om loon in te leveren zou ik je niet adviseren. Je moet dan namelijk erg veel geld inleveren (zeker als de plannen van het kabinet doorgaan dat een eenpersoonshuishouden nog maar ¤ 35.000 mag verdienen):
¤ 3.250 - ¤ 2.700 = ¤ 550 p/m van je brutosalaris in gaan leveren (¤ 2.700×12×1,08 = ¤ 34.992). Hierbij ervan uitgaande dat je geen 13e maand of winstuitkering krijgt want dan zou je nog meer in moeten leveren.
Nee alleen 8% vakantiegeld omdat verplicht.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:19 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Winstuitkering is een variabel gegeven, dus die wordt niet meegenomen toch?
Je hebt (uiteraard) gelijk, ik pas het aan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:19 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Winstuitkering is een variabel gegeven, dus die wordt niet meegenomen toch?
Maar 13e maand toch wel als die vast staat/afgesproken is in de CAO (zoals in mijn geval), dan is dat toch vast onderdeel van het jaarinkomen?quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee alleen 8% vakantiegeld omdat verplicht.
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:45 schreef Beldewouten het volgende:
[..]
Maar 13e maand toch wel als die vast staat/afgesproken is in de CAO (zoals in mijn geval), dan is dat toch vast onderdeel van het jaarinkomen?
Niet doen. Krijg je loonsverhoging en heb je alsnog geen woning.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:02 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar daarom vraag ik hier ook ff advies. Want ik ben geen kenner op dit gebied. Minder loon vragen lijkt nu eigenlijk het handigste en dat sucks
Welke partij is dat dan en wat is volgens jou de oplossing dan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Niet doen. Krijg je loonsverhoging en heb je alsnog geen woning.
Accepteer dat je buiten de groep valt die sociaal mag huren. Is eigenlijk alleen voor tokkies, laagopgeleiden en allochtonen.
Zoek een andere gepaste woning, dat is lastig. En stem op de juiste partij voor enige verbetering in dit huizenmarktgedrocht dat Nederland heet.
De partij die je luchtkastelen belooft natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:39 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Welke partij is dat dan en wat is volgens jou de oplossing dan?
Weinig partijen die echt een oplossing hebben. Ik ook niet perse. Maar met zoals het nu gaat hoeft ts voorlopig geen sociale huur te verwachten. Ze kan beter zsm in loon stijgen en iets kopen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:39 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Welke partij is dat dan en wat is volgens jou de oplossing dan?
Groen links?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:40 schreef Peter het volgende:
[..]
De partij die je luchtkastelen belooft natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |