abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190839405
Met 3250 bruto ben je in principe wel in staat om ergens iets te kopen. Ja goed, geen huis hartje centrum maar het kan wel.
pi_190839422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:11 schreef baskick het volgende:

[..]

Lijkt me beter om een loonsverhoging te fixen en iets fatsoenlijks te kopen.
Ja tuurlijk maar dat gaat jaren duren. Ik moet hier dit jaar weg. Of althans ze dwingen me nog niet maar dat kan zo veranderen. Dus moet een huurhuis en ok je kunt zelf wel bedenken dat bij start nieuwe baan je niet na 1 maand ofzo loonsverhoging krijgt. En dit salaris is niet slecht kon voor 1000pm minder aan de slag bij liander.......
Do what you love, love what you do!
pi_190839428
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met 3250 bruto ben je in principe wel in staat om ergens iets te kopen. Ja goed, geen huis hartje centrum maar het kan wel.
Klopt mits vast contract wat er dus niet is
pi_190839433
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:14 schreef kree het volgende:

[..]

Regel dát dan i.p.v. trucjes om voor sociale huur in aanmerking te komen :')

quote:

[..]

Ja tuurlijk maar dat gaat jaren duren. Ik moet hier dit jaar weg. Of althans ze dwingen me nog niet maar dat kan zo veranderen. Dus moet een huurhuis en ok je kunt zelf wel bedenken dat bij start nieuwe baan je niet na 1 maand ofzo loonsverhoging krijgt. En dit salaris is niet slecht kon voor 1000pm minder aan de slag bij liander.......
Hoezo jaren duren? Dit jaar loonsverhoging fixen en vanaf deze maand 1k per maand sparen, kun je eind volgend jaar heus iets kopen :Y

En als je daar 1k minder zou verdienen, waarom heb je dat dan niet gedaan? Kon je prima terecht in een sociale huurwoning :+
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_190839455
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:15 schreef baskick het volgende:

[..]

Regel dát dan i.p.v. trucjes om voor sociale huur in aanmerking te komen :')
[..]

Hoezo jaren duren? Dit jaar loonsverhoging fixen en vanaf deze maand 1k per maand sparen, kun je eind volgend jaar heus iets kopen :Y
Nouja doe mijn best.... oja er was nog een studieschuld ook van euro of 15000. Maargoed dat reken(de?) ze niet mee? Hahaha ik kom hier nooit meer weg
pi_190839459
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:17 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja doe mijn best.... oja er was nog een studieschuld ook van euro of 15000. Maargoed dat reken(de?) ze niet mee? Hahaha ik kom hier nooit meer weg
Je doet je best? Als je met 3k een spaarsaldo van ¤700 hebt...

Natuurlijk rekent een hypotheeknemer een studieschild wel mee. Clown.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_190839462
Ik krijg hier de zenuwen van may god echt moet er eigenlijk gewoon maar niet over denken. Maarja je moet dingen regelen etc en dan loop je er tegen aan
pi_190839472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:18 schreef baskick het volgende:

[..]

Je doet je best? Als je met 3k een spaarsaldo van ¤700 hebt...

Natuurlijk rekent een hypotheeknemer een studieschild wel mee. Clown.
Ja jij zegt het? Ik weet het niet dacht dat ze die erbuiten lieten omdat het naar inkomen aflossen is. Maargoed ja weet ik veel
pi_190839482
Nouja kortom kopen kan ik wel vergeten dus even voor de komende jaren dus dan toch huren. Maar ok hoe de fuck `zorg ik dat ik wel sociale woningbouw nog kan dan?
pi_190839501
Die huurtoeslag etc maakt me niet uit want dat krijg ik toch niet. Het gaat echt ga ik nu net over de grens om sociaal te huren of net te ver
pi_190839532
Simpel sociaal huren 700 ga ik private voor hetzelfde 1500 of meer nog zelfs dus wil daar best ff paar honderd euro salaris voor inleveren want dan is het nog 10x goedkoper. Tja ik verzin de regels niet he maar dit is de waarheid
pi_190839534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:21 schreef kree het volgende:
Nouja kortom kopen kan ik wel vergeten dus even voor de komende jaren dus dan toch huren. Maar ok hoe de fuck `zorg ik dat ik wel sociale woningbouw nog kan dan?
Ergens in schubbekutteveen gaan wonen waar men geen huurders kan vinden. Volgens mij is in Lelystad nog wel wat normaal aanbod dat ligt dichter bij Almere als Katwijk. :D
pi_190839573
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ergens in schubbekutteveen gaan wonen waar men geen huurders kan vinden. Volgens mij is in Lelystad nog wel wat normaal aanbod dat ligt dichter bij Almere als Katwijk. :D
Nou zou het bijna overwegen ja... 1 of ander fuck dorp ergens in de middle of nowhere mss zijn de prijzen daar nog wel normaal
pi_190839618
quote:

[..]

Dan wacht je tot je een vast contract hebt.
pi_190839627
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja maar afstand tot werk maakt niet super veel uit want het is door heel het land incl Brabant en verder. Dus dat maakt het een voordeel om hier te wonen opzich.

Lelystad lijkt me ook een graf stad,. Maar ik moet ff kijken naar sociale huur. Nu pakt die woningbouw site wel een best grote regio mee. Maarja liever zou ik hier willen blijven wonen.
pi_190839648
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dan wacht je tot je een vast contract hebt.
Jaaa paar keer al gedaan. Maar ok gaat niet zo simpel weer jesus het zit mij geloof ik altijd tegen met die dingen ofzo
  Moderator donderdag 2 januari 2020 @ 09:40:31 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190839663
Euh kree, iets minder zelf reageren zou ook fijn zijn?!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_190839667
Kopen gaat niet lukken de komende 5 jaar niet en dat is nog met dat ik dan nog steeds datzelfde werk heb..... want heb ff vaak meegemaakt einde contract en doei.
pi_190839670
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:37 schreef kree het volgende:

[..]

Jaaa paar keer al gedaan. Maar ok gaat niet zo simpel weer jesus het zit mij geloof ik altijd tegen met die dingen ofzo
Met je salaris kan je in principe prima leven en ook nog beetje sparen. Dus ja, het zit je niet tegen... Het is maar hoe je het bekijkt, als je alles negatief bekijkt zit alles tegen...
pi_190839676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:40 schreef Rene het volgende:
Euh kree, iets minder zelf reageren zou ook fijn zijn?!
Begrepen ;)
pi_190839696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:36 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar afstand tot werk maakt niet super veel uit want het is door heel het land incl Brabant en verder. Dus dat maakt het een voordeel om hier te wonen opzich.

Lelystad lijkt me ook een graf stad,. Maar ik moet ff kijken naar sociale huur. Nu pakt die woningbouw site wel een best grote regio mee. Maarja liever zou ik hier willen blijven wonen.
Dan zou je juist dat werk in krimpregios zoals noord Groningen of zuidoost Limburg moeten gaan doen dan kun je goedkoop huren en flink doorsparen.
pi_190839706
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Met je salaris kan je in principe prima leven en ook nog beetje sparen. Dus ja, het zit je niet tegen... Het is maar hoe je het bekijkt, als je alles negatief bekijkt zit alles tegen...
Nou nee dat zeg ik niet heb paar jaar gewerkt voor minder als 2000 nog dit is nieuwe kans. Maar geen idee hoe het gaat aflopen weer en het is toch startend bedrijf dus moet beetje rekening houden met het slechtste denk
pi_190839919
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:06 schreef kree het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat ik 42000 bruto -mag verdienen als single?
Nee, eigenlijk al niet meer, want dan zit je al in de hoogste 10% (dus 90% van sociale huurwoningen vallen al af). Plus: als de nieuwe grens 35000 wordt voor singles wordt het nog lastiger.

Anyway. Even uitgaande van die 42000, dan zou je, als je ook vakantiegeld en eindejaarsbonus krijgt zo’n 2950 bruto per maand mogen verdienen.

Bij 35000 is dat zo’n 2450.
pi_190839956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:06 schreef kree het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat ik 42000 bruto -mag verdienen als single?
Om in een sociaal huurwoning to komen mag je echt belabberd laag verdienen. Dit is volledig bedoeld voor mensen die op minimum loon zitten en dan vaak ook niet 5 dagen willen/kunnen werken.

Jij zit met je salaris al boven wat je met z'n tweeën mag verdienen om in een sociale huurwoning te komen. Helaas pindakaas en zo is het in Nederland. Met een inkomen van ¤35000-¤45000 ben je in Nederland het meest genaaid. Daaronder veel toeslagen, daarboven daadwerkelijk genoeg om te leven.
pi_190839970
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:11 schreef baskick het volgende:

[..]

Lijkt me beter om een loonsverhoging te fixen en iets fatsoenlijks te kopen.
Nee dat kan niet het is een nieuwe baan start pas as maandag. Kan niet gelijk loonsverhoging vragen bovendien is 3250 eigenlijk al vrij veel? Dat us de deal en heb er een heel aantal gehad hoor maar dan kun je meer kijken naar 2200 ofzo

Of is dat weinig denken jullie dan? Maar ik ging natuurlijk het topic niet over,. Maar goed beetje zijsprong mag altijd. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')