Dat je loyaal bent aan je stadsgenoten wil niet zeggen dat je moet steunen dat ze je stad willen slopen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze komen uit den haag. Meeste mensen hebben toch een soort loyaliteit met waar ze wonen, ik ook. Wil ook niet zeggen dat ze of we het goedkeuren, dit soort gedoe. We herkennen het wel
Dus datquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze komen uit den haag. Meeste mensen hebben toch een soort loyaliteit met waar ze wonen, ik ook. Wil ook niet zeggen dat ze of we het goedkeuren, dit soort gedoe. We herkennen het wel
Tweedequote:Op woensdag 1 januari 2020 02:17 schreef bitterbal het volgende:
Lezen jullie nou over de eerste dode heen?
Of teveel gesnoven ofzo... We weten verder nog niet zoveel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:18 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar deze is op straat aangetroffen. Zeker te hard tegen een paaltje gelopen?
Woon je in Den Haag?quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat je loyaal bent aan je stadsgenoten wil niet zeggen dat je moet steunen dat ze je stad willen slopen.
Ga iets nuttigs doen met je leven en steun mensen die een nuttige bijdrage willen leveren aan je stad.
Hoe moeilijk kan dit principe zijn?!
Niet tegen Liesje gaan beginnenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat je loyaal bent aan je stadsgenoten wil niet zeggen dat je moet steunen dat ze je stad willen slopen.
Ga iets nuttigs doen met je leven en steun mensen die een nuttige bijdrage willen leveren aan je stad.
Hoe moeilijk kan dit principe zijn?!
Nee, maar er staat nog niet dat het een misdrijf is of zo.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:17 schreef bitterbal het volgende:
Lezen jullie nou over de eerste dode heen?
En users hoeven zich niet zo enorm aan te stellenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:16 schreef IxCalypso het volgende:
Het is simple, je hebt mensen die echt goed zijn en mensen die dat niet zijn.
Maar moderaten is een job an sich
Daar gaat het toch niet omquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, maar er staat nog niet dat het een misdrijf is of zo.
Kan ook dat iemand zich is doodgeschrokken van een harde knal.
doe ik volgens mij nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Asociaal gedrag goedpraten en toejuichen.
Je persoonlijk word, hou het algemeen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik mag niet met iemand discussiėren omdat??
Dat was vorig jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op de A32 ook een dode vanwege de mist.
Liesje is alleen voor premium users. Kun je een abbo voor aanschaffen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik mag niet met iemand discussiėren omdat??
Pure uitlokkingquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:23 schreef Lunatiek het volgende:
ME actief op de Pachtersgaarde.
Wat is daar dan gaande?
twitter:regio15 twitterde op woensdag 01-01-2020 om 02:24:08Op de #Staverdenstraat in #DenHaag is een overleden persoon op straat aangetroffen. Onbekend wat de doodsoorzaak is. De politie verricht onderzoek. https://t.co/PwOqj7HArt reageer retweet
En een dode bij een schietincident in Zwolle. https://nos.nl/artikel/23(...)incident-zwolle.htmlquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is vanavond ook een dode gevallen bij een ongeluk vanwege mist. Dacht ergens in Friesland?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:26 schreef Momo het volgende:
twitter:regio15 twitterde op woensdag 01-01-2020 om 02:24:08Op de #Staverdenstraat in #DenHaag is een overleden persoon op straat aangetroffen. Onbekend wat de doodsoorzaak is. De politie verricht onderzoek. https://t.co/PwOqj7HArt reageer retweet
Ja, op 31 december 2019. Welkom in 2020.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is vanavond ook een dode gevallen bij een ongeluk vanwege mist. Dacht ergens in Friesland?
Ga iets nuttigs doen met je leven was niet gericht tegen Liesje, maar tegen mensen die hulpverleners aanvallen. En oud en nieuw zien als een moment om te rellen. En mensen die dit goed praten in iets mindere mate.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je persoonlijk word, hou het algemeen.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:26 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, op 31 december 2019. Welkom in 2020.
twitter:regio15 twitterde op woensdag 01-01-2020 om 02:27:08Ook in #Laak #DenHaag, bij de #AllardPiersonlaan #Damasstraat, was de ME in actie. Daarbij zijn door de ME enkele tikken uitgedeeld. https://t.co/DbiWS62S8E reageer retweet
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ga iets nuttigs doen met je leven was niet gericht tegen Liesje, maar tegen mensen die hulpverleners aanvallen. En oud en nieuw zien als een moment om te rellen. En mensen die dit goed praten in iets mindere mate.
Sorry voor de verwarring.
Ik neem niet Hagenezen de maat.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem de Hagenezen niet de maat.
Het is een slechte dag voor grijze BMW's uit de 3 seriequote:Op woensdag 1 januari 2020 02:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok, got it![]()
Merk BMW
Type 3ER REIHE
Kleur GRIJS
Bouwjaar 01-02-2001
Nieuwprijs ¤ 36.754
Brandstof Diesel
Vermogen 100 kW / 136 PK
0-100km/h 10,3 seconden
Topsnelheid 207 km/h
Transmissie 5 v., sequentiėle automaat
Aantal eigenaren (bekijk uitgebreid rapport)
Importauto Nee
APK tot 30-07-2020
truste.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lief.
En zomaar ook.
Nu lekker slapen, het begint stil te worden in het Haajgse.
Mooie dromenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lief.
En zomaar ook.
Nu lekker slapen, het begint stil te worden in het Haajgse.
Ja hij bedoeld 2019 want we zitten nu in 2020. Vorig jaar dus huehuehuequote:Op woensdag 1 januari 2020 02:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://www.lc.nl/friesla(...)rokken-25192267.html
Afgemeten aan je eigen normen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik neem niet Hagenezen de maat.
Ik neem mensen de maat die zich asociaal gedragen. Ik scheer niet alle Hagenezen over één kam.
Misschien moet jij dit onderscheid ook maken?
Oh, hij had de lolbroek aan.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:39 schreef bitterbal het volgende:
Ja hij bedoeld 2019 want we zitten nu in 2020. Vorig jaar dus huehuehue
Ja of het hoofd vloog er af. Je weet het niet he.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, hij had de lolbroek aan.
[..]
Niet bijzonder zwaar vuurwerk geweest, een 1 persoons laken is genoeg...
Ik heb niet mee geteld hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:44 schreef Lunatiek het volgende:
Korbootstraat Scheveningen, auto afgefikt. Is niet veel van over.
Ben wel de tel kwijt, gaan we al richting 80 autobranden in Den Haag?
Klinkt als een rustige nieuwjaarsvieringquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:44 schreef Lunatiek het volgende:
Korbootstraat Scheveningen, auto afgefikt. Is niet veel van over.
Ben wel de tel kwijt, gaan we al richting 80 autobranden in Den Haag?
Normen die het niet ok vinden dat er 80 auto’s afbranden.quote:
Maar het zijn geen allochtonen. Dus eigenlijk is er niks aan de handquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Normen die het niet ok vinden dat er 80 auto’s afbranden.
Dat beschouw ik als universele normen.
je weet niet wat er gebeurt als uitlekt dat MUZ niet meer werkt!!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 03:01 schreef Stray_cat het volgende:
Lekker belangrijk al die kutbrandjes
wie danquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 03:07 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga slapen, beste wensen enzo
sterkte met MUZ
quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:10 schreef KingRoland het volgende:
kom net daar vandaan helemaal naar de tering daar
ME stond meteen al klaar hoor met paar busjes
beetje schreeuwen, vuurwerk gooien is niets mis mee. mensen liepen daar gewoon te rellen daar want we werden daar gewoon geprovoceerd. ME begint daar zelf uit te schelden, dan moeten ze niet huilen als er met vuurwerk wordt gegooid
beetje schreeuwen, vuurwerk gooien is niets mis mee. mensen liepen daar gewoon te rellen daar want we werden daar gewoon geprovoceerd. ME begint daar zelf uit te schelden, dan moeten ze niet huilen als er met vuurwerk wordt gegooid
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:10 schreef KingRoland het volgende:
Vertel eens wat er verder nog voorgekomen is?quote:Op woensdag 1 januari 2020 08:07 schreef Questular het volgende:
De ernst van de rellen wordt uitgedrukt in uitgefikte auto's? Weer wat geleerd.
Idd mocht ik dit jaar een hond uit Den Haag adopteren dan noem ik hem Fikkiequote:Op woensdag 1 januari 2020 08:07 schreef Questular het volgende:
De ernst van de rellen wordt uitgedrukt in uitgefikte auto's? Weer wat geleerd.
Geen idee, misschien zijn ze de auto's ergens anders in de fik gaan steken? Of, en dat hoop ik, zaten ze allemaal in een politiecel ergensquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Vertel eens wat er verder nog voorgekomen is?
Er was een feestje op het plein in Duindorp met BBQ, vuurkorven, muziek en vuurwerk. Maar het is natuurlijk fijner voor jou om te denken dat ze ergens tóch ongein zijn gaan schoppen. Want het zijn toch maar tokkies, right?quote:Op woensdag 1 januari 2020 08:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Geen idee, misschien zijn ze de auto's ergens anders in de fik gaan steken? Of, en dat hoop ik, zaten ze allemaal in een politiecel ergens
Het gaat hier al tig pagina's over de relschoppersquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Er was een feestje op het plein in Duindorp met BBQ, vuurkorven, muziek en vuurwerk. Maar het is natuurlijk fijner voor jou om te denken dat ze ergens tóch ongein zijn gaan schoppen. Want het zijn toch maar tokkies, right?
Er zaten wel enkele etterbakken vast, en dat is goed, want je moet geen vuurwerk gooien naar politie, hulpverleners hinderen, etc. Maar het overgrote deel van Duindorp (en Scheveningen) heeft zich gewoon lekker vermaakt zonder gezeik.
Het gaat al minstens 3 topics over ongeregeldheden in Delft, Zoetermeer, Rotterdam, en hoe er in Heerlen niets te horen is van de relletjes in Den Haag.quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Het gaat hier al tig pagina's over de relschoppersDus bespaar me dat gepraat over de mensen die wel normaal doen want daar gaat het al die tijd helemaal niet over.
Blijven er nog 8 topics over die over het achterlijke gedrag van Duindorpers en Hagenezen gaan. Dus als ik reageer in een topic over mensen die zich misdragen dan zou het zo maar eens kunnen zijn dat mijn mening over die mensen gaat.quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:07 schreef Messina het volgende:
[..]
Het gaat al minstens 3 topics over ongeregeldheden in Delft, Zoetermeer, Rotterdam, en hoe er in Heerlen niets te horen is van de relletjes in Den Haag.
Het is natuurlijk ook moeilijk te accepteren voor buitenstaanders dat Den Haag op een normale manier feest kan vieren.quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:07 schreef Messina het volgende:
[..]
Het gaat al minstens 3 topics over ongeregeldheden in Delft, Zoetermeer, Rotterdam, en hoe er in Heerlen niets te horen is van de relletjes in Den Haag.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook moeilijk te accepteren voor buitenstaanders dat Den Haag op een normale manier feest kan vieren.
Meer auto's in de fik dan voorgaande jaren, ME op 3 plaatsen in de stad actief (waaronder Duindorp), straat in het centrum ontruimd bij club Lustig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:07 schreef Messina het volgende:
[..]
Waarom noem je mij nou weer? Ik was niet eens actief, ik was namelijk oud&nieuw aan het vieren. Flikker toch lekker op!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:30 schreef IxCalypso het volgende:
Teveel aandacht en het loopt op niks uit, leukje voor mensen als Nikonlover en al die anderen ')
ME was preventief aanwezig, niet omdat er hommeles was.quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Meer auto's in de fik dan voorgaande jaren, ME op 3 plaatsen in de stad actief (waaronder Duindorp), straat in het centrum ontruimd bij club Lustig.
Iedereen weet toch wel dat die vreugdevuren werden bezocht door allerlei Hagenezen en niet alleen Duindorpers of Scheveningers, en de rellen in het beruchte Duindorp trokken beroepstuig uit heel Den Haag. Je ziet nu dat het afgrendelen van Duindorp half Den Haag in de chaos stort, van Trekvlietplein tot de Pachtersgaarde, van Noordzee tot Laak.
Ja viel best mee allemaalquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Er was een feestje op het plein in Duindorp met BBQ, vuurkorven, muziek en vuurwerk. Maar het is natuurlijk fijner voor jou om te denken dat ze ergens tóch ongein zijn gaan schoppen. Want het zijn toch maar tokkies, right?
Er zaten wel enkele etterbakken vast, en dat is goed, want je moet geen vuurwerk gooien naar politie, hulpverleners hinderen, etc. Maar het overgrote deel van Duindorp (en Scheveningen) heeft zich gewoon lekker vermaakt zonder gezeik.
Barbie ben jij hetquote:Op woensdag 1 januari 2020 09:21 schreef Messina het volgende:
[..]
ME was preventief aanwezig, niet omdat er hommeles was.
Het was trouwens in heel Nederland gezeik, maar dat vergeten we maar evenVooral blijven inbeuken op dat volk daar, dat is leuk.
Dit topic gaat over Den Haag, de rest van Nederland is off-topic.quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:21 schreef Messina het volgende:
Het was trouwens in heel Nederland gezeik, maar dat vergeten we maar evenVooral blijven inbeuken op dat volk daar, dat is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |