abonnement Unibet Coolblue
pi_190823452
quote:
6s.gif Op woensdag 1 januari 2020 04:10 schreef KingRoland het volgende:
kom net daar vandaan helemaal naar de tering daar

ME stond meteen al klaar hoor met paar busjes

beetje schreeuwen, vuurwerk gooien is niets mis mee. mensen liepen daar gewoon te rellen daar want we werden daar gewoon geprovoceerd. ME begint daar zelf uit te schelden, dan moeten ze niet huilen als er met vuurwerk wordt gegooid
:') tokkie
  woensdag 1 januari 2020 @ 07:09:19 #277
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190823479
quote:
6s.gif Op woensdag 1 januari 2020 04:10 schreef KingRoland het volgende:
kom net daar vandaan helemaal naar de tering daar

ME stond meteen al klaar hoor met paar busjes

beetje schreeuwen, vuurwerk gooien is niets mis mee. mensen liepen daar gewoon te rellen daar want we werden daar gewoon geprovoceerd. ME begint daar zelf uit te schelden, dan moeten ze niet huilen als er met vuurwerk wordt gegooid
:') :') :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_190823494
quote:
6s.gif Op woensdag 1 januari 2020 04:10 schreef KingRoland het volgende:
kom net daar vandaan helemaal naar de tering daar

ME stond meteen al klaar hoor met paar busjes

beetje schreeuwen, vuurwerk gooien is niets mis mee. mensen liepen daar gewoon te rellen daar want we werden daar gewoon geprovoceerd. ME begint daar zelf uit te schelden, dan moeten ze niet huilen als er met vuurwerk wordt gegooid
:')
metal up your ass
pi_190823537
quote:
6s.gif Op woensdag 1 januari 2020 04:10 schreef KingRoland het volgende:
kom net daar vandaan helemaal naar de tering daar

ME stond meteen al klaar hoor met paar busjes

beetje schreeuwen, vuurwerk gooien is niets mis mee. mensen liepen daar gewoon te rellen daar want we werden daar gewoon geprovoceerd. ME begint daar zelf uit te schelden, dan moeten ze niet huilen als er met vuurwerk wordt gegooid
Dit kan echt niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_190823544
Dus even een samenvatting van de rellen in Duindorp en Scheveningen: 1 autobrand. That's it.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190823552
De ernst van de rellen wordt uitgedrukt in uitgefikte auto's? Weer wat geleerd.
pi_190823558
Rust lijkt wedergekeerd. Straks autootje weer ophalen uit de garage... #Laak

Fantastisch 2020! beste Fokkers!! *O*
pi_190823574
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 08:07 schreef Questular het volgende:
De ernst van de rellen wordt uitgedrukt in uitgefikte auto's? Weer wat geleerd.
Vertel eens wat er verder nog voorgekomen is?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190823580
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 08:07 schreef Questular het volgende:
De ernst van de rellen wordt uitgedrukt in uitgefikte auto's? Weer wat geleerd.
Idd mocht ik dit jaar een hond uit Den Haag adopteren dan noem ik hem Fikkie
metal up your ass
pi_190823631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 08:27 schreef Messina het volgende:

[..]

Vertel eens wat er verder nog voorgekomen is?
Geen idee, misschien zijn ze de auto's ergens anders in de fik gaan steken? Of, en dat hoop ik, zaten ze allemaal in een politiecel ergens
pi_190823667
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 08:46 schreef Questular het volgende:

[..]

Geen idee, misschien zijn ze de auto's ergens anders in de fik gaan steken? Of, en dat hoop ik, zaten ze allemaal in een politiecel ergens
Er was een feestje op het plein in Duindorp met BBQ, vuurkorven, muziek en vuurwerk. Maar het is natuurlijk fijner voor jou om te denken dat ze ergens tóch ongein zijn gaan schoppen. Want het zijn toch maar tokkies, right?
Er zaten wel enkele etterbakken vast, en dat is goed, want je moet geen vuurwerk gooien naar politie, hulpverleners hinderen, etc. Maar het overgrote deel van Duindorp (en Scheveningen) heeft zich gewoon lekker vermaakt zonder gezeik.
Je raekt an de dinge geweun.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 1 januari 2020 @ 09:04:36 #287
186611 Haags
pi_190823689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 03:09 schreef sp3c het volgende:
@:haags_kwartiertje

beste wensen maat
Jij ook vrind
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 woensdag 1 januari 2020 @ 09:05:12 #288
186611 Haags
pi_190823691
Prima jaarwisseling voor Den Haag, vooral feestelijk en aan de rustige kant. Niks mis mee ^O^
Zonder wrijving geen glans
pi_190823695
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 08:56 schreef Messina het volgende:

[..]

Er was een feestje op het plein in Duindorp met BBQ, vuurkorven, muziek en vuurwerk. Maar het is natuurlijk fijner voor jou om te denken dat ze ergens tóch ongein zijn gaan schoppen. Want het zijn toch maar tokkies, right?
Er zaten wel enkele etterbakken vast, en dat is goed, want je moet geen vuurwerk gooien naar politie, hulpverleners hinderen, etc. Maar het overgrote deel van Duindorp (en Scheveningen) heeft zich gewoon lekker vermaakt zonder gezeik.
Het gaat hier al tig pagina's over de relschoppers :') Dus bespaar me dat gepraat over de mensen die wel normaal doen want daar gaat het al die tijd helemaal niet over.
pi_190823706
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 09:06 schreef Questular het volgende:

[..]

Het gaat hier al tig pagina's over de relschoppers :') Dus bespaar me dat gepraat over de mensen die wel normaal doen want daar gaat het al die tijd helemaal niet over.
Het gaat al minstens 3 topics over ongeregeldheden in Delft, Zoetermeer, Rotterdam, en hoe er in Heerlen niets te horen is van de relletjes in Den Haag.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190823718
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 09:07 schreef Messina het volgende:

[..]

Het gaat al minstens 3 topics over ongeregeldheden in Delft, Zoetermeer, Rotterdam, en hoe er in Heerlen niets te horen is van de relletjes in Den Haag.
Blijven er nog 8 topics over die over het achterlijke gedrag van Duindorpers en Hagenezen gaan. Dus als ik reageer in een topic over mensen die zich misdragen dan zou het zo maar eens kunnen zijn dat mijn mening over die mensen gaat.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 1 januari 2020 @ 09:12:04 #292
186611 Haags
pi_190823723
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 09:07 schreef Messina het volgende:

[..]

Het gaat al minstens 3 topics over ongeregeldheden in Delft, Zoetermeer, Rotterdam, en hoe er in Heerlen niets te horen is van de relletjes in Den Haag.
Het is natuurlijk ook moeilijk te accepteren voor buitenstaanders dat Den Haag op een normale manier feest kan vieren.
Zonder wrijving geen glans
pi_190823726
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook moeilijk te accepteren voor buitenstaanders dat Den Haag op een normale manier feest kan vieren.
:') ik verwacht ook niks anders van je.
  woensdag 1 januari 2020 @ 09:13:43 #294
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190823730
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 09:07 schreef Messina het volgende:

[..]

Het gaat al minstens 3 topics over ongeregeldheden in Delft, Zoetermeer, Rotterdam, en hoe er in Heerlen niets te horen is van de relletjes in Den Haag.
Meer auto's in de fik dan voorgaande jaren, ME op 3 plaatsen in de stad actief (waaronder Duindorp), straat in het centrum ontruimd bij club Lustig.

Iedereen weet toch wel dat die vreugdevuren werden bezocht door allerlei Hagenezen en niet alleen Duindorpers of Scheveningers, en de rellen in het beruchte Duindorp trokken beroepstuig uit heel Den Haag. Je ziet nu dat het afgrendelen van Duindorp half Den Haag in de chaos stort, van Trekvlietplein tot de Pachtersgaarde, van Noordzee tot Laak.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 1 januari 2020 @ 09:17:45 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190823750
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 01:30 schreef IxCalypso het volgende:
Teveel aandacht en het loopt op niks uit, leukje voor mensen als Nikonlover en al die anderen ')
Waarom noem je mij nou weer? Ik was niet eens actief, ik was namelijk oud&nieuw aan het vieren. Flikker toch lekker op!!!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_190823768
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 09:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Meer auto's in de fik dan voorgaande jaren, ME op 3 plaatsen in de stad actief (waaronder Duindorp), straat in het centrum ontruimd bij club Lustig.

Iedereen weet toch wel dat die vreugdevuren werden bezocht door allerlei Hagenezen en niet alleen Duindorpers of Scheveningers, en de rellen in het beruchte Duindorp trokken beroepstuig uit heel Den Haag. Je ziet nu dat het afgrendelen van Duindorp half Den Haag in de chaos stort, van Trekvlietplein tot de Pachtersgaarde, van Noordzee tot Laak.
ME was preventief aanwezig, niet omdat er hommeles was. :P
Het was trouwens in heel Nederland gezeik, maar dat vergeten we maar even ;) Vooral blijven inbeuken op dat volk daar, dat is leuk. *O*
Je raekt an de dinge geweun.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 1 januari 2020 @ 09:23:06 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190823774
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 08:56 schreef Messina het volgende:

[..]

Er was een feestje op het plein in Duindorp met BBQ, vuurkorven, muziek en vuurwerk. Maar het is natuurlijk fijner voor jou om te denken dat ze ergens tóch ongein zijn gaan schoppen. Want het zijn toch maar tokkies, right?
Er zaten wel enkele etterbakken vast, en dat is goed, want je moet geen vuurwerk gooien naar politie, hulpverleners hinderen, etc. Maar het overgrote deel van Duindorp (en Scheveningen) heeft zich gewoon lekker vermaakt zonder gezeik.
Ja viel best mee allemaal :) Jammer dat ze geen beelden laten zien van het mooie buurtfeest. Alleen maar al die negativiteit ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 1 januari 2020 @ 09:23:24 #298
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190823776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 09:21 schreef Messina het volgende:

[..]

ME was preventief aanwezig, niet omdat er hommeles was. :P
Het was trouwens in heel Nederland gezeik, maar dat vergeten we maar even ;) Vooral blijven inbeuken op dat volk daar, dat is leuk. *O*
Barbie ben jij het
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 1 januari 2020 @ 09:26:11 #299
186611 Haags
pi_190823785
Al was er iemand die een scheet liet in Scrubbekuttenveen, het zou en moest op Twitter benoemd worden met #duindorp.

Of de mist in Friesland #duindorp


Sensatiezoekers :r
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 1 januari 2020 @ 09:27:31 #300
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190823790
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 09:21 schreef Messina het volgende:

Het was trouwens in heel Nederland gezeik, maar dat vergeten we maar even ;) Vooral blijven inbeuken op dat volk daar, dat is leuk. *O*
Dit topic gaat over Den Haag, de rest van Nederland is off-topic.
En Den Haag lijkt vooralsnog de meeste heibel qua autobranden te hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')