quote:Nu online: Auto crasht, bestuurder aangehouden Hildebrandplein Den Haag district8.net/auto-crasht-be… pic.twitter.com/u2Sh5Vdkhm
Woont die gozâh hiâh? Tesselseplèn/Pluviâhstraatquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoppa![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)tot-rellen~a5bf91a1/
[ afbeelding ]
Yep, volgens mij heeft Monopoly in die flat gewoond.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Troelstrakade, bij het oude FC ADO stadion.
Yup!quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Troelstrakade, bij het oude FC ADO stadion.
Gelukkig staat zijn kenteken goed op de foto.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:04 schreef Tengano het volgende:
Is je auto niet uitgefikt en dan verziek je hem zelf![]()
[ afbeelding ]
[..]
Is van oud vrouwtje geweest... altijd zuinig op geweestquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:12 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig staat zijn kenteken goed op de foto.
BMW-rijdersquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:04 schreef Tengano het volgende:
Is je auto niet uitgefikt en dan verziek je hem zelf![]()
[ afbeelding ]
[..]
Schadevrij altijd binnen gestaanquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is van oud vrouwtje geweest... altijd zuinig op geweest
Erover wil ik het niet noemen met zoveel krasjes in de lak.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:19 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Desondanks over een hekje gesprongen.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:20 schreef IxCalypso het volgende:
Wat een triest topic is dit, van alle kanten.
Jouw trieste bijdrage maakt het niet veel beter.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:20 schreef IxCalypso het volgende:
Want?quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jouw trieste bijdrage maakt het niet veel beter.
Mja, er zijn wel bitterballen he! @bitterbalquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:20 schreef IxCalypso het volgende:
Alles bij elkaar, rellen en mensen die daar voor juichen en mensen die dat afkeuren.quote:
Das altijd positiefquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:23 schreef maily het volgende:
[..]
Mja, er zijn wel bitterballen he! @:bitterbal
Komt zeker wel dichtbij zo?quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Alles bij elkaar, rellen en mensen die daar voor juichen en mensen die dat afkeuren.
Andermans eigendom vernielen. Volwassenen die zich zo misdragen irl.
Endless list.
Mods die dit toejuichen.
Mijn moeder kwam uit Den Haag...
Oke.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb dat soort aso's gelukkig niet in mijn omgeving ')
Ja ga lekker door ophitsenquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:27 schreef bitterbal het volgende:
Op de Loosduinsekade in Den Haag wordt een steekpartij gemeld.
ja, dat komt omdat dit een forum is en dit topic gaat daarover.quote:
Hetzelfde.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:31 schreef IxCalypso het volgende:
Maar een gelukkig en boring jaar voor jullie gewenst
Dat zeg ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:31 schreef bitterbal het volgende:
tot nu toe is het wel vrij normaal in Den Haag :p
Jij ook. Stay safequote:Op woensdag 1 januari 2020 01:31 schreef IxCalypso het volgende:
Maar een gelukkig en boring jaar voor jullie gewenst
Dat is nogal een lange kade. Meer info?quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:27 schreef bitterbal het volgende:
Op de Loosduinsekade in Den Haag wordt een steekpartij gemeld.
01:14:53 P1 JOHAN MAASBACH LOOSDUINSEKADE SGRAVH STEEKINCIDENTquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:32 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is nogal een lange kade. Meer info?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |