quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mede Haagse mensjes!
Gewoon omdat ie zo lekker is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Den Haag. Mooiste stad achter de duinen
Ben je als tukker ook bijna-Hagenees? #dtvquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:45 schreef Perrin het volgende:
Idd alle Hagenezen en bijna-Hagenezen een onwijs gaaf nieuw decennium toegewenst vol geluk en gezondheid.
Iedereen die niet in Den Haag woontquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:48 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ben je als tukker ook bijna-Hagenees? #dtv
Das niet te doen.quote:
Onkruidquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iedereen die niet in Den Haag woont
Eens! Sowieso Outsiders en Darkraver. En de kraaien natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel man! Hou normaal helemaal niet van dit soort muziek maar deze vind ik leuk.
Hoppaquote:‘Voorzitter vreugdevuur Duindorp gearresteerd wegens aanzetten tot rellen’
Neem aan dat niemand zich hierover verbaastquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoppa![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)tot-rellen~a5bf91a1/
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er nog nieuwe vuren komen na zo een maand. jij wel?quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Neem aan dat niemand zich hierover verbaast
Dit komt eventuele nieuwe vuren absoluut niet ten goede.
Staat er 1 gepland voor februari toch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog nieuwe vuren komen na zo een maand. jij wel?
Spoorviaduct Moerwijk, toch? grens Laak.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:50 schreef bitterbal het volgende:
Bakkie teveel op?
[ afbeelding ]
Met spoed naar ziekenhuis
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Spoorviaduct Moerwijk, grens Laak.
Echt?quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat er 1 gepland voor februari toch?
Wel knap als je je auto daar kunt parkeren.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaDaar is het wel handig als je binnen de lijntjes kan rijden
Ik parkeer altijd zo.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:02 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wel knap als je je auto daar kunt parkeren.
Nee dat bedoel ik ook. Dit helpt sowieso al niet mee, maar als dan ook blijkt dat de organisatie op dergelijke manier bij ongeregeldheden betrokken is dan houdt het wel echt definitief op me dunkt ja.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog nieuwe vuren komen na zo een maand. jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |