SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
My friends all drive horses
Deze ken ik wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:58 schreef Bonken het volgende:
[..]1,4M viewers
Oh, zie nu dat het er niet in staat, laat maar
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Korfbal is geen sport.
Sorry maat.
Al vijf jaar geleden mee gekapt en geen spijt van.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten Stijn, maar: Korfbal
quote:251 We Are The Champions Queen 4
250 Troy Sinead O'Connor 6
249 Numb Linkin Park 5
248 California Dreamin' The Mamas & The Papas 7
247 Dancing In The Dark Bruce Springsteen 6
246 Karma Police Radiohead 7
245 Fast Car Tracy Chapman 8
244 Skyfall Adele 2
243 Ring Of Fire Johnny Cash 6,5
242 She Charles Aznavour 7
241 Fade To Black Metallica 8
240 Zij Gelooft In Mij André Hazes 6
239 Roxanne The Police 6,5
238 Dream On Aerosmith 5,5
Camping Bgodquote:
Zoiets zal het wel zijn ja, zo heb ik ook nummers uit bijvoorbeeld Fallout die ik anders nooit zou kennen. Skeeter Davis - The End Of The World en Dion DiMucci - The Wanderer zijn nou niet echt bepaald grote hits in Nederland (en ook oud), maar wat kan ik daar van genietenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb ik toevallig laatst zitten lezen; lang verhaal kort, het versterkt elkaar. Je emotie bij een Bazengame icm met die muziek en andersom.
Niks. Uitbrakken en eten. Heel veel eten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Zo.. wat doen jullie morgen eigenlijk?
Mezelf vervloeken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Beetje vrijwilligerwerk, hier hangen, wachten tot het sociaal geaccepteerd is om aan te schuiven bij het gourmettenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik rol om 11:00 uit bed, ga om 17u30 de deur uit en dan op nieuwjaarsnacht probeer ik ergens het muziekjaar traditioneel te openen. Life's what You Make It denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
600x gehoord dat weekendquote:
Als in live muziek?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik rol om 11:00 uit bed, ga om 17u30 de deur uit en dan op nieuwjaarsnacht probeer ik ergens het muziekjaar traditioneel te openen. Life's what You Make It denk ik.
Skeeterquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, zo heb ik ook nummers uit bijvoorbeeld Fallout die ik anders nooit zou kennen. Skeeter Davis - The End Of The World en Dion DiMucci - The Wanderer zijn nou niet echt bepaald grote hits in Nederland (en ook oud), maar wat kan ik daar van genieten
Lang, lang geleden heb ik hoofdklasse junioren gekorfbald. True story.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Al vijf jaar geleden mee gekapt en geen spijt van.
Ik ook, wij stonden er tegenover. Wat een bazen.quote:
Je moe... Ohnee, laten we het netjes houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Dat ben je alquote:
Feestje bij een vriend van mij 's avonds, verder niks bijzondersquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
is zelfs 60 plekken gedaald.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan Skyfall nou weer zo mokerhoog staan
Echt he.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, wij stonden er tegenover. Wat een bazen.
ik roep al 3 dagen dat ik aan mezelf moet denken en optijd moet slapen.quote:
Gewoon hier blijven jijquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
ik roep al 3 dagen dat ik aan mezelf moet denken en optijd moet slapen.
Wat doe ik; ja, dit dus.
Nederland he... nou ja je weet het zelf vast ook wel verder aan te vullen inmiddels denk ik zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan Skyfall nou weer zo mokerhoog staan
Vrijwilligerswerk in wat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beetje vrijwilligerwerk, hier hangen, wachten tot het sociaal geaccepteerd is om aan te schuiven bij het gourmetten
wel een beetje herkenbaar....quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat doe ik; ja, dit dus.
Hopen op een paar uur uitslapen, beetje opruimen en dan buurmeisje op bezoek voor zuipen en hapjesquote:
Hier nog eenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck it, ik blijf gewoon minimaal tot Slayer.
Oh kut, het is alweer 1 uur geweestquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat doe ik; ja, dit dus.
Tenzij je mijn vader bent... f%%^ youquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moe... Ohnee, laten we het netjes houden
Regionale radio. Stukjes schrijven voor de site. Kan vanuit huis, dus kan lekker de hele dag in m'n pyjama met de t2k aan binnen zittenquote:
2019 samengevat ^quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef peaceman het volgende:
tering ik wilde nog wel vroeg naar bed
Zo probleemloos mogelijk de dag door slalommen, genietend van muziek en ijskoud bier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
In de pauze oliebollen eten op de zaak en hopelijk vroeg naar huis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Dat klinkt beterquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hopen op een paar uur uitslapen, beetje opruimen en dan buurmeisje op bezoek voor zuipen en hapjes
+1quote:
Dikke eeuw geleden.quote:
Dit is zo ongeveer mijn 1e voetbal herinnering, ik was 4 en half toenquote:
Leuk buurmeisje?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hopen op een paar uur uitslapen, beetje opruimen en dan buurmeisje op bezoek voor zuipen en hapjes
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck it, ik blijf gewoon minimaal tot Slayer/SOAD.
Breakthru is lekker om tijdens Ajax-wedstrijden te luisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Enige nummer dat ik oprecht leuk vind
We Will Rock You is inderdaad verschrikkelijk. Jammer van een band die zoveel moois heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dadelijk We Are The Champions.
Dat vind ik een parodie op een nummer. Alleen We Will Rock You is nog erger. Goedkoper en platter zijn de nummers nooit gemaakt. Effectbejag tot en met, en het klootjesvolk trapt er gretig in.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man... mijn piemel bewoog een beetje!
Goed bezig!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Regionale radio. Stukjes schrijven voor de site. Kan vanuit huis, dus kan lekker de hele dag in m'n pyjama met de t2k aan binnen zitten
Mijn eerste voetbalherinnering is Robben Tjechië.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer mijn 1e voetbal herinnering, ik was 4 en half toen![]()
Dat is een stuk meer gepolyesterdquote:
Geen moment in het jaar waar we meer gepassioneerd over muziek praten als deze.quote:
De laatste uurtjes zijn aangebrokenquote:
Ah, bonen zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:05 schreef ChatGirl het volgende:
Dikke knallen hier nu.
Gvd de hele avond niks gehoord
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn eerste voetbalherinnering is Robben Tjechië.
Koetjie koetjiequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:06 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn eerste voetbalherinnering is de 0-1 van Robben tegen Servië in Leipzig 2006.
Shotsquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, Blokhuis aan het kloten.
Ik DM je wel ff, m'n volledige naam staat bij de berichten. Vind ik niet zo tof om dat gekoppeld te hebben met mn online van FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Welke zender? Als ik vragen mag?
SINEAD GODINquote:
Doe maar flink. Ik kan me ook nog de kopstoot van Zidane herinneren gelukkig.quote:
Dat zijn wel mooie herinneringen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn eerste voetbalherinnering is de UEFA Cup van Feyenoord
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar ben jij mijn hele leven geweest!?
1974! Held!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn eerste voetbalherinnering is de UEFA Cup van Feyenoord
Snap ik!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik DM je wel ff, m'n volledige naam staat bij de berichten. Vind ik niet zo tof om dat gekoppeld te hebben met mn online van FOK!
We zijn er nog 23 uurquote:
Verstandige actie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik DM je wel ff, m'n volledige naam staat bij de berichten. Vind ik niet zo tof om dat gekoppeld te hebben met mn online van FOK!
Later wel ff draaien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Bugno3 het volgende:
STEMLIJSTALARM
Maar hier moet de live versie staan.
Voorzichtig geselecteerd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Strani het volgende:
Grappig wel eigenlijk dat alle berichtjes op TV positief zijn. Nooit eens gewoon 'Coldplay, gatverdamme!'.
Gelukkig zijn A.F.R. Ukken en Ridouan er nog doorgekomen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Strani het volgende:
Grappig wel eigenlijk dat alle berichtjes op TV positief zijn. Nooit eens gewoon 'Coldplay, gatverdamme!'.
Jezus! Ben jij mij!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Bugno3 het volgende:
STEMLIJSTALARM
Maar hier moet de live versie staan.
Ja, al mijn escapades hier moeten wel hier blijven natuurlijkquote:
Goed nieuws show.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorzichtig geselecteerd.
Iedereen is van harte welkom in WLR.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah het is de melancholische avond, iedereen realiseert zich weer dat het morgen weer voorbij is en dat we elkaar dan weer een jaar moeten missen
RR omschrijft dit mooi als de braakopwekkende goednieuwsshow.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Strani het volgende:
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah het is de melancholische avond, iedereen realiseert zich weer dat het morgen weer voorbij is en dat we elkaar dan weer een jaar moeten missen
Nee hoor, er is gewoon niemand die een hekel heeft aan Coldplay.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgend jaar moeten ze Stenders laten selecteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:OH, DOES SHE LOVE YOU
WHAT DO YOU WANT TO DO?
DOES SHE NEED YOU LIKE I DO?
DO YOU LOVE HER?
IS SHE GOOD FOR YOU?
DOES SHE HOLD YOU LIKE I DO?
"Samen met Ria op de bank oliebollen eten en genieten van de Top2000"quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeet die man uit Ruinerwold niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig zijn A.F.R. Ukken en Ridouan er nog doorgekomen.
Het gezelligste forumonderdeel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen is van harte welkom in WLR.
Had-ie maar ocTroy aangevraagd...quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef het_fokschaap het volgende:
origineel van Prince is wel beter
Uh, oké.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, er is gewoon niemand die een hekel heeft aan Coldplay.
Dat bestaat niet.
Ik ga dit jaar ook eens meedoen met al die spelletjes (dit neem ik me ieder jaar voor maar vergeet het dan)quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen is van harte welkom in WLR.
Je vind dit kut?quote:
Ik wil opstaan rond half 8. Is de kust dan veilig qua echte bagger?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit even mn slaap uit te kienen. Man man man wat staat er een hoop bagger tegen de ochtend geprogrammeerd. Ik zal niks spoilen voor Mexi maar schaamrood op de kaken
quote:DO YOU WANT ME?
SHOULD I LEAVE?
I KNOW YOU'RE ALWAYS TELLING ME
THAT YOU LOVE ME
JUST SOMETIMES I WONDER
IF I SHOULD BELIEVE
OH, I LOVE YOU
GOD, I LOVE YOU
I'D KILL A DRAGON FOR YOU
I'LL DIE
BUT I WILL RISE
AND I WILL RETURN
THE PHOENIX FROM THE FLAME
I HAVE LEARNED
I WILL RISE
AND YOU'LL SEE ME RETURN
BEING WHAT I AM
THERE IS NO OTHER TROY
Ben toch jullie kleine puberale zusje inmiddelsquote:
Tuurlijk, een kerk is ook maar gewoon een gebouw.quote:
Ochtend as in ... 09:00? 10:00? Niet 11:00 hoop ik?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit even mn slaap uit te kienen. Man man man wat staat er een hoop bagger tegen de ochtend geprogrammeerd. Ik zal niks spoilen voor Mexi maar schaamrood op de kaken
dat dit niet in de top 100 staat is een regelrechte schande!quote:
Lijkt me niet zo netjes en ik weet niet of die kerk vlak bij je huis is.quote:
conchita wurst?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:10 schreef Bugno3 het volgende:
I WILL RISE
AND I WILL RETURN
THE PHOENIX FROM THE FLAMES
"Op dit nummer hebben papa en mama je verwekt, gefeliciteerd met je zwemdiploma Milan!"quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
"Samen met Ria op de bank oliebollen eten en genieten van de Top2000"
"Hey Cynthia ik hou nog steeds van je hoor xx roy"
Bij de vroege ochtend denk ik aan 6/7 uurquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ochtend as in ... 09:00? 10:00? Niet 11:00 hoop ik?
quote:
Zin in.quote:
3.30quote:
Die geloof ik eerlijkheidshalve wel en daarna kwam ook een hoop matigheid. Denk dat ik daarvoor ga slapen.quote:
Het begon, ik kreeg ook meteen kippenvel. Was dit nummer helemaal vergeten. Dit luisterden mijn ouders ook vroegerquote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
BEING WHAT I AM
THERE IS NO OTHER TROY
FOR ME TO BURN![]()
![]()
![]()
![]()
AND YOU SHOULD'VE LEFT THE LIGHT ON![]()
![]()
![]()
![]()
YOU SHOULD'VE LEFT THE LIGHT ON
THEN I WOULDN'T HAVE TRIED
AND YOU'D NEVER HAVE KNOWN
AND I WOULDN'T HAVE PULLED YOU TIGHTER
NO I WOULDN'T HAVE PULLED YOU CLOSE![]()
![]()
![]()
Van deze tonen ga je vanzelf een trein koppen jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zou best van een brug willen springen, als dit maar op staat dan
No Brugno!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:10 schreef Bugno3 het volgende:
Mijn vrouw denkt altijd dat ik van een brug wil springen als ik dit luister.
"Net met Frans terug van de krokettenwedstrijd. Nu genieten van de Top2000. Je doet het geweldig gijs!!1!1!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Op dit nummer hebben papa en mama je verwekt, gefeliciteerd met je zwemdiploma Milan!"
Blöf !quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zou best van een brug willen springen, als dit maar op staat dan
Met bier op kan ik alles hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit kattengejank
Nee dan krijg je nog iig 1 echte baggerplaat. Dat wordt gewoon radio uit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil opstaan rond half 8. Is de kust dan veilig qua echte bagger?
Altijd meters kippenvelquote:
je ouders? hoe jong ben je danquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef Magica het volgende:
[..]
Het begon, ik kreeg ook meteen kippenvel. Was dit nummer helemaal vergeten. Dit luisterden mijn ouders ook vroeger
Ochtend als in tussen 6 en 8/9quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ochtend as in ... 09:00? 10:00? Niet 11:00 hoop ik?
230 plaatsen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef Gretzl het volgende:
Sinead staat zeker 200 plaatsen te laag, niet?
Gewoon een maandelijks Fok! Top 2000 organiseren, dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je maar een fijne jaarwisseling hebtquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die geloof ik eerlijkheidshalve wel en daarna kwam ook een hoop matigheid. Denk dat ik daarvoor ga slapen.
Geldt ook voor mij. Ik wacht nog even op het volgende liedje (Numb) en dan ben ik er ook klaar meequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die geloof ik eerlijkheidshalve wel en daarna kwam ook een hoop matigheid. Denk dat ik daarvoor ga slapen.
Kan ik goed hebben.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Door mijn ziel.
YOU’RE STILL A FUCKING LIAR!!!!!!
Welk nummer stap ik dan ongeveer in? Ik weet de notering van Davina namelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee dan krijg je nog iig 1 echte baggerplaat. Dat wordt gewoon radio uit.
Welk nummer is Karma Polies?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij. Ik wacht nog even op het volgende liedje (Numb) en dan ben ik er ook klaar mee
Far too kind.quote:
+1quote:
In The End.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Maar wat is nu echt de beste van Linkin Park?
171 U2 - The unforgettable Fire en dan krijg je idd Davina Michelle nog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer stap ik dan ongeveer in? Ik weet de notering van Davina namelijk.
Ik mis Jay-Zquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is toch wel zo ongeveer het puberanthem van mijn generatie.
Huhwatquote:
Truste.quote:
Nog 2quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer is Karma Polies?
Ze kan toch ook gewoon zeggen 'Henk doe je het licht nog even aan? Ik kan m'n oordopjes niet vinden". Zo overdreven, dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:12 schreef Gretzl het volgende:
BUT YOU SHOULD'VE LEFT THE LIGHT ON![]()
![]()
![]()
![]()
YOU SHOULD'VE LEFT THE LIGHT ON![]()
![]()
![]()
![]()
AND THE FLAMES BURNED AWAY![]()
![]()
![]()
![]()
BUT YOU'RE STILL SPITTING FIRE![]()
![]()
![]()
![]()
MAKE NO DIFFERENCE WHAT YOU SAY![]()
![]()
![]()
Somewhere I Belongquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Ook al.quote:
quote:
Do you want more?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
Doe mij maar een Encore. I wanna hear you roar!
Katey P?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
Doe mij maar een Encore. I wanna hear you roar!
Hmm, dan hoop ik dat dat ongeveer al het slechte is. Klinkt wel acceptabel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
171 U2 - The unforgettable Fire en dan krijg je idd Davina Michelle nog.
Dezequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Die is al geweest.quote:
Het helpt vaak om je in een artiest in te lezen. Dit nummer kwam echt recht uit haar ziel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef Kyran het volgende:
Ik vind haar echt een ziekelijk goede stem hebben, maar als nummer doet dit mij echt niks.
Het origineel van Dr Evil en Mini me is beterquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:14 schreef skysherrif het volgende:
Jay Z - Hard knock life is ook leuk trouwens
one step closerquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Wie heb jij niet live gezien?quote:
Mijn nr. 1 ga ik gruwelijk mislopen dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
171 U2 - The unforgettable Fire
Ah bedankt, nou hoef ik em niet meer op te zoekenquote:
68 concerten in een jaar koekoekquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wie heb jij niet live gezien?
Dan nog moet het me trekkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:14 schreef Bonken het volgende:
[..]
Het helpt vaak om je in een artiest in te lezen. Dit nummer kwam echt recht uit haar ziel.
Leuk.quote:
Ik ga ophouden hier nog slechte grapjes over te maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hangt die zanger tegenwoordig eigenlijk uit?
Ja, wat is dit nou.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd om de tandjes te poetsen, dit wordt geen nachtje doorhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |