SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![2019.png]() My friends all drive horses
My friends all drive horses

Deze ken ik wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:58 schreef Bonken het volgende:
[..]1,4M viewers
Oh, zie nu dat het er niet in staat, laat maar

quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Korfbal is geen sport.
Sorry maat.
Al vijf jaar geleden mee gekapt en geen spijt van.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten Stijn, maar: Korfbal

quote:251 We Are The Champions Queen 4
250 Troy Sinead O'Connor 6
249 Numb Linkin Park 5
248 California Dreamin' The Mamas & The Papas 7
247 Dancing In The Dark Bruce Springsteen 6
246 Karma Police Radiohead 7
245 Fast Car Tracy Chapman 8
244 Skyfall Adele 2
243 Ring Of Fire Johnny Cash 6,5
242 She Charles Aznavour 7
241 Fade To Black Metallica 8
240 Zij Gelooft In Mij André Hazes 6
239 Roxanne The Police 6,5
238 Dream On Aerosmith 5,5

Camping Bgodquote:

Zoiets zal het wel zijn ja, zo heb ik ook nummers uit bijvoorbeeld Fallout die ik anders nooit zou kennen. Skeeter Davis - The End Of The World en Dion DiMucci - The Wanderer zijn nou niet echt bepaald grote hits in Nederland (en ook oud), maar wat kan ik daar van genietenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb ik toevallig laatst zitten lezen; lang verhaal kort, het versterkt elkaar. Je emotie bij een Bazengame icm met die muziek en andersom.

Niks. Uitbrakken en eten. Heel veel eten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Zo.. wat doen jullie morgen eigenlijk?

Mezelf vervloeken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:

Beetje vrijwilligerwerk, hier hangen, wachten tot het sociaal geaccepteerd is om aan te schuiven bij het gourmettenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:

Ik rol om 11:00 uit bed, ga om 17u30 de deur uit en dan op nieuwjaarsnacht probeer ik ergens het muziekjaar traditioneel te openen. Life's what You Make It denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:

600x gehoord dat weekendquote:

Als in live muziek?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik rol om 11:00 uit bed, ga om 17u30 de deur uit en dan op nieuwjaarsnacht probeer ik ergens het muziekjaar traditioneel te openen. Life's what You Make It denk ik.

Skeeterquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, zo heb ik ook nummers uit bijvoorbeeld Fallout die ik anders nooit zou kennen. Skeeter Davis - The End Of The World en Dion DiMucci - The Wanderer zijn nou niet echt bepaald grote hits in Nederland (en ook oud), maar wat kan ik daar van genieten

Lang, lang geleden heb ik hoofdklasse junioren gekorfbald. True story.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Al vijf jaar geleden mee gekapt en geen spijt van.

Ik ook, wij stonden er tegenover. Wat een bazen.quote:

Je moe... Ohnee, laten we het netjes houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:

Dat ben je alquote:

Feestje bij een vriend van mij 's avonds, verder niks bijzondersquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:

is zelfs 60 plekken gedaald.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan Skyfall nou weer zo mokerhoog staan

Echt he.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, wij stonden er tegenover. Wat een bazen.

ik roep al 3 dagen dat ik aan mezelf moet denken en optijd moet slapen.quote:

Gewoon hier blijven jijquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
ik roep al 3 dagen dat ik aan mezelf moet denken en optijd moet slapen.
Wat doe ik; ja, dit dus.

Nederland he... nou ja je weet het zelf vast ook wel verder aan te vullen inmiddels denk ik zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan Skyfall nou weer zo mokerhoog staan

Vrijwilligerswerk in wat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beetje vrijwilligerwerk, hier hangen, wachten tot het sociaal geaccepteerd is om aan te schuiven bij het gourmetten

wel een beetje herkenbaar....quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat doe ik; ja, dit dus.

Hopen op een paar uur uitslapen, beetje opruimen en dan buurmeisje op bezoek voor zuipen en hapjesquote:

Hier nog eenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck it, ik blijf gewoon minimaal tot Slayer.

Oh kut, het is alweer 1 uur geweestquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat doe ik; ja, dit dus.

Tenzij je mijn vader bent... f%%^ youquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moe... Ohnee, laten we het netjes houden

Regionale radio. Stukjes schrijven voor de site. Kan vanuit huis, dus kan lekker de hele dag in m'n pyjama met de t2k aan binnen zittenquote:

2019 samengevat ^quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef peaceman het volgende:
tering ik wilde nog wel vroeg naar bed

Zo probleemloos mogelijk de dag door slalommen, genietend van muziek en ijskoud bier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:

In de pauze oliebollen eten op de zaak en hopelijk vroeg naar huis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:

Dat klinkt beterquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hopen op een paar uur uitslapen, beetje opruimen en dan buurmeisje op bezoek voor zuipen en hapjes

+1quote:

Dikke eeuw geleden.quote:

Dit is zo ongeveer mijn 1e voetbal herinnering, ik was 4 en half toenquote:

Leuk buurmeisje?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hopen op een paar uur uitslapen, beetje opruimen en dan buurmeisje op bezoek voor zuipen en hapjes

quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck it, ik blijf gewoon minimaal tot Slayer/SOAD.

Breakthru is lekker om tijdens Ajax-wedstrijden te luisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Enige nummer dat ik oprecht leuk vind

We Will Rock You is inderdaad verschrikkelijk. Jammer van een band die zoveel moois heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dadelijk We Are The Champions.
Dat vind ik een parodie op een nummer. Alleen We Will Rock You is nog erger. Goedkoper en platter zijn de nummers nooit gemaakt. Effectbejag tot en met, en het klootjesvolk trapt er gretig in.

quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man... mijn piemel bewoog een beetje!

Goed bezig!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Regionale radio. Stukjes schrijven voor de site. Kan vanuit huis, dus kan lekker de hele dag in m'n pyjama met de t2k aan binnen zitten

Mijn eerste voetbalherinnering is Robben Tjechië.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer mijn 1e voetbal herinnering, ik was 4 en half toen

Dat is een stuk meer gepolyesterdquote:

Geen moment in het jaar waar we meer gepassioneerd over muziek praten als deze.quote:

De laatste uurtjes zijn aangebrokenquote:

Ah, bonen zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:05 schreef ChatGirl het volgende:
Dikke knallen hier nu.
Gvd de hele avond niks gehoord

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |