quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn eerste voetbalherinnering is Robben Tjechië.
Koetjie koetjiequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:06 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn eerste voetbalherinnering is de 0-1 van Robben tegen Servië in Leipzig 2006.
Shotsquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, Blokhuis aan het kloten.
Ik DM je wel ff, m'n volledige naam staat bij de berichten. Vind ik niet zo tof om dat gekoppeld te hebben met mn online van FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Welke zender? Als ik vragen mag?
SINEAD GODINquote:
Doe maar flink. Ik kan me ook nog de kopstoot van Zidane herinneren gelukkig.quote:
Dat zijn wel mooie herinneringen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn eerste voetbalherinnering is de UEFA Cup van Feyenoord
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar ben jij mijn hele leven geweest!?
1974! Held!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn eerste voetbalherinnering is de UEFA Cup van Feyenoord
Snap ik!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik DM je wel ff, m'n volledige naam staat bij de berichten. Vind ik niet zo tof om dat gekoppeld te hebben met mn online van FOK!
We zijn er nog 23 uurquote:
Verstandige actie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik DM je wel ff, m'n volledige naam staat bij de berichten. Vind ik niet zo tof om dat gekoppeld te hebben met mn online van FOK!
Later wel ff draaien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Bugno3 het volgende:
STEMLIJSTALARM
Maar hier moet de live versie staan.
Voorzichtig geselecteerd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Strani het volgende:
Grappig wel eigenlijk dat alle berichtjes op TV positief zijn. Nooit eens gewoon 'Coldplay, gatverdamme!'.
Gelukkig zijn A.F.R. Ukken en Ridouan er nog doorgekomen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Strani het volgende:
Grappig wel eigenlijk dat alle berichtjes op TV positief zijn. Nooit eens gewoon 'Coldplay, gatverdamme!'.
Jezus! Ben jij mij!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Bugno3 het volgende:
STEMLIJSTALARM
Maar hier moet de live versie staan.
Ja, al mijn escapades hier moeten wel hier blijven natuurlijkquote:
Goed nieuws show.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorzichtig geselecteerd.
Iedereen is van harte welkom in WLR.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah het is de melancholische avond, iedereen realiseert zich weer dat het morgen weer voorbij is en dat we elkaar dan weer een jaar moeten missen
RR omschrijft dit mooi als de braakopwekkende goednieuwsshow.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Strani het volgende:
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah het is de melancholische avond, iedereen realiseert zich weer dat het morgen weer voorbij is en dat we elkaar dan weer een jaar moeten missen
Nee hoor, er is gewoon niemand die een hekel heeft aan Coldplay.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorzichtig geselecteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |