Volgend jaar moeten ze Stenders laten selecteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorzichtig geselecteerd.
quote:OH, DOES SHE LOVE YOU
WHAT DO YOU WANT TO DO?
DOES SHE NEED YOU LIKE I DO?
DO YOU LOVE HER?
IS SHE GOOD FOR YOU?
DOES SHE HOLD YOU LIKE I DO?
"Samen met Ria op de bank oliebollen eten en genieten van de Top2000"quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorzichtig geselecteerd.
Vergeet die man uit Ruinerwold niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig zijn A.F.R. Ukken en Ridouan er nog doorgekomen.
Het gezelligste forumonderdeel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen is van harte welkom in WLR.
Had-ie maar ocTroy aangevraagd...quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef het_fokschaap het volgende:
origineel van Prince is wel beter
Uh, oké.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, er is gewoon niemand die een hekel heeft aan Coldplay.
Dat bestaat niet.
Ik ga dit jaar ook eens meedoen met al die spelletjes (dit neem ik me ieder jaar voor maar vergeet het dan)quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen is van harte welkom in WLR.
Je vind dit kut?quote:
Ik wil opstaan rond half 8. Is de kust dan veilig qua echte bagger?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit even mn slaap uit te kienen. Man man man wat staat er een hoop bagger tegen de ochtend geprogrammeerd. Ik zal niks spoilen voor Mexi maar schaamrood op de kaken
quote:DO YOU WANT ME?
SHOULD I LEAVE?
I KNOW YOU'RE ALWAYS TELLING ME
THAT YOU LOVE ME
JUST SOMETIMES I WONDER
IF I SHOULD BELIEVE
OH, I LOVE YOU
GOD, I LOVE YOU
I'D KILL A DRAGON FOR YOU
I'LL DIE
BUT I WILL RISE
AND I WILL RETURN
THE PHOENIX FROM THE FLAME
I HAVE LEARNED
I WILL RISE
AND YOU'LL SEE ME RETURN
BEING WHAT I AM
THERE IS NO OTHER TROY
Ben toch jullie kleine puberale zusje inmiddelsquote:
Tuurlijk, een kerk is ook maar gewoon een gebouw.quote:
Ochtend as in ... 09:00? 10:00? Niet 11:00 hoop ik?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit even mn slaap uit te kienen. Man man man wat staat er een hoop bagger tegen de ochtend geprogrammeerd. Ik zal niks spoilen voor Mexi maar schaamrood op de kaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |