SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Ik vind het allebei afschuwelijke verkrachtingen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat nummer met PdL was beter te pruimen dan dit
Ja volgens mij ook ja, je kunt het wel herkennen als je moeite doet..quote:
Kaapstad Hooligans!quote:
Doe mij maar Metallica.quote:
misschien kunnen we een dergelijk essay allemaal schrijven aan het begin van de top 2000. Scheelt een hoop tijdquote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Gretzl het volgende:
Ik stap zo weer achter het stuur, dus ik laat nu alvast even weten dat My Immortal van Evanescence een speciaal plaatsje heeft in m’n hart♡
En ook nog even benadrukken intens kut en overgewaardeerd Freek und Suzan zijn![]()
Live heb ik zeer weinig meer mee. Onderweg is straks wel een echte klassieker. Jammer dat het de enige hit van Abel is gebleven. Sympathieke band die ik de wereld gunde en nog veel meer moois heeft gemaakt op hun eerste twee albums
Ha die Pa, teringquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef jrwl het volgende:
darten is tokkie shit
een echte vent kijkt Ha die pa en Boggle
[ afbeelding ]
Joris en Luc Lutzquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef jrwl het volgende:
darten is tokkie shit
een echte vent kijkt Ha die pa en Boggle
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We kunnen JUICHEN
(Hoe weet je dit?)
De andere versie is een bewerking van de versie die op hun oude demo staat. Beetje platgedraaid enzoquote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We kunnen JUICHEN
(Hoe weet je dit?)
Jazekersquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef skysherrif het volgende:
dt is toch ook van WAKE ME UP
CANT WAKE UP
Hoelaat?quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Zijn hier trouwens diehards die wakker blijven vannacht voor Slayer?
Even gegoogledquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Amy-Lee vind ik ook wel een knappe vrouw.
Dit nummer.. Nah
Slayer is intens kut, dus wie weet ben ik nog wakker, maar dan knal ik 'm uit vlak voor Slayer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Nee, maar wil wel wakker blijven tot Elbow dit keerquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Neuh, twijfel wel over Echoes-genot though.quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Waarom hebben al die hardrock/metal-zangeressen van die goede jetsers?quote:
't is wel m'n bedoeling.quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga gewoon weer voor de bijl om 03:00quote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Slayer is intens kut, dus wie weet ben ik nog wakker, maar dan knal ik 'm uit vlak voor Slayer.
vanwege die jurkenquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom hebben al die hardrock/metal-zangeressen van die goede jetsers?
bierdrinkcultuurquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet nog niet... zit wel na mn laatste middenindenacht stemplaatjequote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Tussen 3 en 4quote:
Korsettenquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet ook maar effe metalzangeres wordenquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maat van me gaat altijd heen. Maar goed, dit soort dingen moet ik op een festival tegenkomen want het is niet mijn ding.quote:
Omdat de geilste wijven allemaal interne struggles hebben en daardoor het beste aansluiting vinden bij emo's. TRUTHquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Balen man, theezakjes?quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet ook maar effe metalzangeres worden
Nog op Echoes gestemd? 🙀quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Kyran het volgende:
Zo, dat was weer een stemplaat genot zeg
Volgend uurtje weer één
Neuh, ze is prima bedeeld.quote:
Volgend uur 3quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Kyran het volgende:
Zo, dat was weer een stemplaat genot zeg
Volgend uurtje weer één
Zakdoekje leggen, niemand zeggenquote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef ChatGirl het volgende:
Als groep 3 het mee kan zingen is het rijmelarij van likmevestje
Deep Purple - Child In Time // 12quote:
Pics.quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ze is prima bedeeld.
Dit vraagt om pics.quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ze is prima bedeeld.
Wat zeg jij nouquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geef me stukjes tyfusmuziek.
Nee hou op, I need sleepquote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vlak daarna is ook chop suey wist niet dat dat zo hoog scoorde
Straks Neil Youngquote:
Jij hebt al een pic van een halfnaakte Giel Beelenquote:
Dit komt viesdichtbij voor deze (recente) Muierquote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef houdjemond het volgende:
Als echte Weespse distantieer ik mij hier compleet van.
Kan niet. Like a Hurricane is al geweest er niets kan hoger staan dan dat.quote:
Dit jaquote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef Cee het volgende:
Suzan en Freek, de meest vreselijke vanille act van dit jaar. Dat accent, die tekst, dat gepingel, en dit is niet eens hun ergste nummer in de lijst.
Mannenkoor Karrespoor is hiermee vergeleken pure poëzie.
Het is wel echt kladderadatsch, maar muzikaal vind ik het wel schattig.quote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef Cee het volgende:
Suzan en Freek, de meest vreselijke vanille act van dit jaar. Dat accent, die tekst, dat gepingel, en dit is niet eens hun ergste nummer in de lijst.
Mannenkoor Karrespoor is hiermee vergeleken pure poëzie.
Blauwe ruisquote:
No way! Jij een Spiering?quote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit komt viesdichtbij voor deze (recente) Muier
Blauwe beer.quote:
Hier gaan speakers sneuvelen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
266 Everlong Foo Fighters
265 Lithium Nirvana
Oh wat heerlijkquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
265 Lithium Nirvana
Uhquote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan niet. Like a Hurricane is al geweest er niets kan hoger staan dan dat.
268 No One Knows Queens Of The Stone Agequote:
Het walgelijke everlong wegspoelen met lithiumquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
265 Lithium Nirvana
Nou, ik vind het dus in feite HELEMAAL niks hier, maar ja, woon nu een jaar hier.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
No way! Jij een Spiering?woonde ik dus hiervoor
Het is wel erg.. cliché allemaal, en die tekst is niet heel sterk. Maar ik vind het ook niet zó slecht.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Ik snap de ultieme hekel aan Suzan en Freek niet. Het zal spoedig weer wegzakken maar dit is toch niet volledig kut toch?
2xquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Mag ik even zeggen dat dit ongelofelijk kut is.
Het klinkt alsof het gemaakt is om zo min mogelijk aanstootgevend te zijnquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Ik snap de ultieme hekel aan Suzan en Freek niet. Het zal spoedig weer wegzakken maar dit is toch niet volledig kut toch?
Zijn we het toch nog eens.quote:
Bland als wat, niet perse kut neequote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Ik schaar me hier volledig achter.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel erg.. cliché allemaal, en die tekst is niet heel sterk. Maar ik vind het ook niet zó slecht.
Volgend uur gaat het flink los aan het eind.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
265 Lithium Nirvana
De post die je wist dat zou komen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Martinello het volgende:
Dit nummer met al die kromme teksten. "Raakt als dit" VER-SCHRIK-KE-LIJK
Tofff zo achter elkaarquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
265 Lithium Nirvana
Abel is beterquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Dubbele portie Grohlquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
265 Lithium Nirvana
Ik was laatst in een peuterspeelzaal en toen stond dit op. Post CONFIRMEDquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Taalgebruik, metrum, uitspraak. Er klopt niets van.
En dan ook nog een buitengewoon vlakke en beperkte muzikale begeleiding. Peuterspeelzaalmuziek.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel erg.. cliché allemaal, en die tekst is niet heel sterk. Maar ik vind het ook niet zó slecht.
Er is ook niks daar, behalve brand en die nieuwe Macquote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het dus in feite HELEMAAL niks hier, maar ja, woon nu een jaar hier.
Ja ik heb deze week leukere liedjes van Suzan en Freek gehoord. Don't Give Up deden ze mooier.quote:
quote:277 Lightning Crashes Live 5
276 Onderweg Abel 4
275 Dust In The Wind Kansas 7
274 Worn Down Piano The Mark & Clark Band 7
273 Ruthless Queen Kayak 7
272 Dreams Fleetwood Mac 8
271 Heart Of Gold Neil Young 9
270 Du Peter Maffay 2
269 Against All Odds (Take A Look At Me Now) Phil Collins 6,5
268 No One Knows Queens Of The Stone Age ?
267 Welcome To The Jungle Guns N' Roses 7
266 Everlong Foo Fighters 5
265 Lithium Nirvana 5
Ik verkoop geen onzin natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik was laatst in een peuterspeelzaal en toen stond dit op. Post CONFIRMED
Nou, toch pittig mijn best gedaan blauwe dag mee te kunnen zingen maar die Freek gaat hard kan ik je zeggen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij was hij drummer van Killing Joke.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dubbele portie Grohl
(Want wisten jullie dat de frontman van de Foo Fighters eigenlijk ook de drummer van Nirvana was?)
Ik ga niet slapen vannacht hoor echt niet normaal wat er allemaal komtquote:
Overal jankende peuters natuurlijk, ik kan het ze niet eens kwalijk nemen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja is toch zo, hoe kan dit zo hoog staan, hoe kan het er instaan?quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
De post die je wist dat zou komen.
Ja, toen ik er wat meer naar ging luisteren viel het me wel op dat het qua lyrics wel echt snijtafelmateriaal isquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Taalgebruik, metrum, uitspraak. Er klopt niets van.
En dan ook nog een buitengewoon vlakke en beperkte muzikale begeleiding. Peuterspeelzaalmuziek.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nieuwbouw Vinexgod, en in een jaar een tonnetje of 2 overwaarde, dat dan weer wel.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Er is ook niks daar, behalve brand en die nieuwe Mac
Nee, je hebt absoluut gelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja is toch zo, hoe kan dit zo hoog staan, hoe kan het er instaan?
Het is gewoon van die singer songwriter bende waar ik niets mee heb. Als ze nog 30 albums uitbringen klinkt het nog hetzelfde.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Hij schijnt ook gedrumd te hebben in Juliette and the Licksquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij was hij drummer van Killing Joke.
Lightning crashes vind ik tofquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
uuropener volgend uur is wel kut. Ik kan niks met Live
quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dubbele portie Grohl
(Want wisten jullie dat de frontman van de Foo Fighters eigenlijk ook de drummer van Nirvana was?)
Krassen?quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, toen ik er wat meer naar ging luisteren viel het me wel op dat het qua lyrics wel echt snijtafelmateriaal is
Frozen?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nieuwbouw Vinexgod, en in een jaar een tonnetje of 2 overwaarde, dat dan weer wel.
Maar das logischquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef jrwl het volgende:
ik heb 100 x liever Wer Bisto van Twarres dan Suzan & Freek
Sterker nog, hij heeft met Bowie een nummer van Neil Young gecoverd.quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij schijnt ook gedrumd te hebben in Juliette and the Licks
Ja? Wat komt er aan?quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een fijn uur komt er weer aan zeg
Niet volledig kut maar NIKS te zoeken in de top 2000, laat staan in de top 300.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Lang leve Spotifyquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen vannacht hoor echt niet normaal wat er allemaal komt
0-1 Muse, Golden Earring, Iron Maiden,
1-2 Linkin Park, Metallica
2-3 Metallica, CCR
3-4 Volbeat, Slayer, System of a Down
4-5 Motorhead, CCR, Guns n Roses
5-6 Even dutje
6-7 Even doorslapen
7-8 Herman Brood, Iron Maiden, Dire Straite, Zeppelin (goden uurtjes dit)
Nah ook 3x niksquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef jrwl het volgende:
ik heb 100 x liever Wer Bisto van Twarres dan Suzan & Freek
Hij heeft ook wel eens Hallo Spaceboy meegespeeld toch?quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft met Bowie een nummer van Neil Young gecoverd.
Dat wordt een zware avond morgen danquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
2-3 Metallica, CCR
5-6 Even dutje
6-7 Even doorslapen
7-8 Herman Brood, Iron Maiden, Dire Straite, Led Zeppelin (goden uurtjes dit)
Jammer dat ze eerst een minuut of 10 stilte houden,quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
Insert New Kids Maaskantje bom erop.quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hoor, het moet maar gewoon nu. We verliezen er als natie niks mee.
Je vergeet Guns 'n Rosesquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
265 Lithium Nirvana
Laatste Rickquote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Cee het volgende:
Tussen 3 en 4 twee stemplaten maar ik ga er niet voor opblijven, is toch zonder publiek en met Rick.
Worn Down Piano vind ik stiekem wel leuk. Ik vind deze avond een stuk beter dan de middag, dat uurtje met Bat out of Hell was echt drama.quote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Worn Down Piano, ook al kitsch. Deze avond blinkt nog niet uit in briljante muziek
Ik doe de deur dicht..... boemquote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Bugno3 het volgende:
Abel (Birgit) incoming, én Dust In The Wind. GENOT GENOT GENOT
GODENGODENGODENUURquote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Dreams en Hart Of Gold achter elkaar.
Origineel van Lil Kleine en die andere autotunequerulant is natuurlijk veel...quote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Bugno3 het volgende:
Abel (Birgit) incoming, én Dust In The Wind. GENOT GENOT GENOT
Wekker op 7 uur zetten dus.quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
2-3 Metallica, CCR
5-6 Even dutje
6-7 Even doorslapen
7-8 Herman Brood, Iron Maiden, Dire Straite, Led Zeppelin (goden uurtjes dit)
Dat is wel een hele goeie tijd terug ja.quote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel eens Hallo Spaceboy meegespeeld toch?
quote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Origineel van Lil Kleine en die andere autotunequerulant is natuurlijk veel...
Nee, dit gaat me niet lukken.
Doe nog maar eentjequote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
ik gooi er nog maar even een Jutta in
Het is Verweij of Nuis hoor ik.quote:
Het is ook maar een simpele plaatjesdraaier.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Dan ben ik even ziek, hoef ik me mooi niet te kwalificeren."
Paul snapt echt niet dat je als tweevoudig Olympisch kampioen een streepje voor hebt he?
Idem, twee stemplaten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wekker op 7 uur zetten dus.
Het is dus Nuis geworden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is Verweij of Nuis hoor ik.
Dan ben ik volledig overtuigd Team Verweij
Nuis![]()
![]()
![]()
Lekker Jutta Leerdam palen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nuis![]()
![]()
![]()
Kan wel, hij heeft wel eens met ze gespeeld.quote:
Nuis is evengoed een lul en ik zie hem daar inderdaad voor aan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paul snapt echt niet dat je als tweevoudig Olympisch kampioen een streepje voor hebt he?
Door Jutta Leerdam, je kunt t slechter treffen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wordt wel genaaid hoe je het ook wendt of keert.
Langharig tuig dat een beetje teert op prestaties die hij allang niet meer kan waarmaken, maar doet alsof hij het mannetje is.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nuis![]()
![]()
![]()
En Ntab. Die is ook zijn plek kwijt aan Kwijl Nuisquote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nuis![]()
![]()
![]()
Vorige week in de ESF-SC kwam ik iemand tegen die op zo'n 4km van mij afwoont en ik kan zijn dorp vanuit mijn woonkamer zien. Best apart, als je bedenkt dat we beiden in Spanje wonen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef houdjemond het volgende:
Ik leer net dat Bugno en ik maar globaal 4km uit elkaar wonen
Dat ie maar op een hele doos legoblokjes staptquote:
Nederland zal altijd een b Sportland blijvenquote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ntab faalt altijd als t erop aankomtquote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Ntab. Die is ook zijn plek kwijt aan Kwijl Nuis
Ja.quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik Live heel erg kut vind?
Kijk, die kun je een stoot op de buik geven zonder dat ze er last van heeft. Zoals het hoort, lang leve evolutie!quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Prima ouwe rukker
[ afbeelding ]
Jammer dat het na 266 al afgelopen is.quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef Bugno3 het volgende:
277 Lightning Crashes Live
276 Onderweg Abel![]()
275 Dust In The Wind Kansas![]()
![]()
![]()
274 Worn Down Piano The Mark & Clark BandITSCHELAAR
273 Ruthless Queen Kayak(maar vorig jaar was dit een zware a-ha
272 Dreams Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
271 Heart Of Gold Neil Young![]()
270 Du Peter Maffay![]()
269 Against All Odds (Take A Look At Me Now) Phil Collins![]()
268 No One Knows Queens Of The Stone Age![]()
267 Welcome To The Jungle Guns N' Roses![]()
![]()
![]()
![]()
266 Everlong Foo Fighters![]()
265 Lithium Nirvana
BESTE UUR TOT NU TOE
En dan vervolgens 's avonds zo moe zijn dat je het niet red tot 0 uur.quote:
273 ken je vast in de Reverse queen versie.quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef Bugno3 het volgende:
273 Ruthless Queen Kayak(maar vorig jaar was dit een zware a-ha
Kleine wereld hequote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Vorige week in de ESF-SC kwam ik iemand tegen die op zo'n 4km van mij afwoont en ik kan zijn dorp vanuit mijn woonkamer zien. Best apart, als je bedenkt dat we beiden in Spanje wonen.
We kenden zelfs dezelfde mensen en zo.
Is dit een afgewezen songtekst van Guus Meeuwis?quote:
Nou is het helemaal te gek voor woorden aan het worden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Ntab. Die is ook zijn plek kwijt aan Kwijl Nuis
Zelfs zonder dat hij er wat aan kan doenquote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ntab faalt altijd als t erop aankomt
Is het waarschijnlijk ookquote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kleine wereld henu vind ik iedereen die ik tegenkom een Fok!ker
Woon jij in Spanje? Leuk man. Wat heeft je daar gebracht? En waar ongeveer?quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Vorige week in de ESF-SC kwam ik iemand tegen die op zo'n 4km van mij afwoont en ik kan zijn dorp vanuit mijn woonkamer zien. Best apart, als je bedenkt dat we beiden in Spanje wonen.
We kenden zelfs dezelfde mensen en zo.
Het is bijzonder de moeite waard.quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijk man. Heart Of Gold is genot.quote:
ja, maar op cd zijn ze wel aardigquote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik Live heel erg kut vind?
Was ook mijn 1e gedachtequote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is dit een afgewezen songtekst van Guus Meeuwis?
Heb er meer een probleem mee dat ze best wel goede muziek maken/hebben gemaakt, maar dat sommige nummers wel heeeeeeel erg overdreven religieus getint zijn. Daar zit ik niet zo op te wachten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef Kyran het volgende:
Edje solo live was wel echt sneu. Allemaal kut nummers, publiek dood, alleen wat beweging tijdens Live nummers
Ik ben 21 jaar geleden meegegaan met m'n moeder. Altijd in de provincie Alicante gewoond; eerst in het binnenland en nu sinds 2015 aan de kustquote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Woon jij in Spanje? Leuk man. Wat heeft je daar gebracht? En waar ongeveer?
20.000 years, peace is now!quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Selling the Drama is hun beste.
Lekker escortje bellen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
Giel Beelen pakt mes en vork erbij.
Als ik s ochtends in de trein zit en iedereen met zn koptelefoon over zn laptop gebogen zit, heb ik ook wel t idee dat ik met een halve coupe vol met Fokkers zitquote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kleine wereld henu vind ik iedereen die ik tegenkom een Fok!ker
Houden zoquote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shrek is niet echt aan het speren he?
Staat er nog niet zo gek lang inquote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze stond ook altijd in de laatste nacht. Jammer dat daar verandering in is gekomen.
Lekker. Toevallig omgeving Albir/Altea?quote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben 21 jaar geleden meegegaan met m'n moeder. Altijd in de provincie Alicante gewoond; eerst in het binnenland en nu sinds 2015 aan de kust
Moet je eens op FOK! posten dat er geruchten zijn dat er een terrorist in een trein op jouw traject zit in Nederland. Kijken hoeveel mensen zenuwachtig worden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ik s ochtends in de trein zit en iedereen met zn koptelefoon over zn laptop gebogen zit, heb ik ook wel t idee dat ik met een halve coupe vol met Fokkers zit
Maar wel in de studio opgenomenquote:
Toevallig en vrij accuraat wel jaquote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker. Toevallig omgeving Albir/Altea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |