Dit vraagt om pics.quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ze is prima bedeeld.
Wat zeg jij nouquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geef me stukjes tyfusmuziek.
Nee hou op, I need sleepquote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vlak daarna is ook chop suey wist niet dat dat zo hoog scoorde
Straks Neil Youngquote:
Jij hebt al een pic van een halfnaakte Giel Beelenquote:
Dit komt viesdichtbij voor deze (recente) Muierquote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef houdjemond het volgende:
Als echte Weespse distantieer ik mij hier compleet van.
Kan niet. Like a Hurricane is al geweest er niets kan hoger staan dan dat.quote:
Dit jaquote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef Cee het volgende:
Suzan en Freek, de meest vreselijke vanille act van dit jaar. Dat accent, die tekst, dat gepingel, en dit is niet eens hun ergste nummer in de lijst.
Mannenkoor Karrespoor is hiermee vergeleken pure poëzie.
Het is wel echt kladderadatsch, maar muzikaal vind ik het wel schattig.quote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef Cee het volgende:
Suzan en Freek, de meest vreselijke vanille act van dit jaar. Dat accent, die tekst, dat gepingel, en dit is niet eens hun ergste nummer in de lijst.
Mannenkoor Karrespoor is hiermee vergeleken pure poëzie.
Blauwe ruisquote:
No way! Jij een Spiering?quote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit komt viesdichtbij voor deze (recente) Muier
Blauwe beer.quote:
Hier gaan speakers sneuvelen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
266 Everlong Foo Fighters
265 Lithium Nirvana
Oh wat heerlijkquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
265 Lithium Nirvana
Uhquote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan niet. Like a Hurricane is al geweest er niets kan hoger staan dan dat.
268 No One Knows Queens Of The Stone Agequote:
Het walgelijke everlong wegspoelen met lithiumquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
265 Lithium Nirvana
Nou, ik vind het dus in feite HELEMAAL niks hier, maar ja, woon nu een jaar hier.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
No way! Jij een Spiering?woonde ik dus hiervoor
Het is wel erg.. cliché allemaal, en die tekst is niet heel sterk. Maar ik vind het ook niet zó slecht.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Ik snap de ultieme hekel aan Suzan en Freek niet. Het zal spoedig weer wegzakken maar dit is toch niet volledig kut toch?
2xquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Mag ik even zeggen dat dit ongelofelijk kut is.
Het klinkt alsof het gemaakt is om zo min mogelijk aanstootgevend te zijnquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Ik snap de ultieme hekel aan Suzan en Freek niet. Het zal spoedig weer wegzakken maar dit is toch niet volledig kut toch?
Zijn we het toch nog eens.quote:
Bland als wat, niet perse kut neequote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Ik schaar me hier volledig achter.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel erg.. cliché allemaal, en die tekst is niet heel sterk. Maar ik vind het ook niet zó slecht.
Volgend uur gaat het flink los aan het eind.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
265 Lithium Nirvana
De post die je wist dat zou komen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Martinello het volgende:
Dit nummer met al die kromme teksten. "Raakt als dit" VER-SCHRIK-KE-LIJK
Tofff zo achter elkaarquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
265 Lithium Nirvana
Abel is beterquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Dubbele portie Grohlquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet het nog beter:
265 Lithium Nirvana
Ik was laatst in een peuterspeelzaal en toen stond dit op. Post CONFIRMEDquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Taalgebruik, metrum, uitspraak. Er klopt niets van.
En dan ook nog een buitengewoon vlakke en beperkte muzikale begeleiding. Peuterspeelzaalmuziek.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel erg.. cliché allemaal, en die tekst is niet heel sterk. Maar ik vind het ook niet zó slecht.
Er is ook niks daar, behalve brand en die nieuwe Macquote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het dus in feite HELEMAAL niks hier, maar ja, woon nu een jaar hier.
Ja ik heb deze week leukere liedjes van Suzan en Freek gehoord. Don't Give Up deden ze mooier.quote:
quote:277 Lightning Crashes Live 5
276 Onderweg Abel 4
275 Dust In The Wind Kansas 7
274 Worn Down Piano The Mark & Clark Band 7
273 Ruthless Queen Kayak 7
272 Dreams Fleetwood Mac 8
271 Heart Of Gold Neil Young 9
270 Du Peter Maffay 2
269 Against All Odds (Take A Look At Me Now) Phil Collins 6,5
268 No One Knows Queens Of The Stone Age ?
267 Welcome To The Jungle Guns N' Roses 7
266 Everlong Foo Fighters 5
265 Lithium Nirvana 5
Ik verkoop geen onzin natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik was laatst in een peuterspeelzaal en toen stond dit op. Post CONFIRMED
Nou, toch pittig mijn best gedaan blauwe dag mee te kunnen zingen maar die Freek gaat hard kan ik je zeggen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij was hij drummer van Killing Joke.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dubbele portie Grohl
(Want wisten jullie dat de frontman van de Foo Fighters eigenlijk ook de drummer van Nirvana was?)
Ik ga niet slapen vannacht hoor echt niet normaal wat er allemaal komtquote:
Overal jankende peuters natuurlijk, ik kan het ze niet eens kwalijk nemen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja is toch zo, hoe kan dit zo hoog staan, hoe kan het er instaan?quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
De post die je wist dat zou komen.
Ja, toen ik er wat meer naar ging luisteren viel het me wel op dat het qua lyrics wel echt snijtafelmateriaal isquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Taalgebruik, metrum, uitspraak. Er klopt niets van.
En dan ook nog een buitengewoon vlakke en beperkte muzikale begeleiding. Peuterspeelzaalmuziek.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nieuwbouw Vinexgod, en in een jaar een tonnetje of 2 overwaarde, dat dan weer wel.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Er is ook niks daar, behalve brand en die nieuwe Mac
Nee, je hebt absoluut gelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja is toch zo, hoe kan dit zo hoog staan, hoe kan het er instaan?
Het is gewoon van die singer songwriter bende waar ik niets mee heb. Als ze nog 30 albums uitbringen klinkt het nog hetzelfde.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Hij schijnt ook gedrumd te hebben in Juliette and the Licksquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij was hij drummer van Killing Joke.
Lightning crashes vind ik tofquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
uuropener volgend uur is wel kut. Ik kan niks met Live
quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dubbele portie Grohl
(Want wisten jullie dat de frontman van de Foo Fighters eigenlijk ook de drummer van Nirvana was?)
Krassen?quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, toen ik er wat meer naar ging luisteren viel het me wel op dat het qua lyrics wel echt snijtafelmateriaal is
Frozen?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nieuwbouw Vinexgod, en in een jaar een tonnetje of 2 overwaarde, dat dan weer wel.
Maar das logischquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef jrwl het volgende:
ik heb 100 x liever Wer Bisto van Twarres dan Suzan & Freek
Sterker nog, hij heeft met Bowie een nummer van Neil Young gecoverd.quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij schijnt ook gedrumd te hebben in Juliette and the Licks
Ja? Wat komt er aan?quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een fijn uur komt er weer aan zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |