Nee, maar wil wel wakker blijven tot Elbow dit keerquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Zijn hier trouwens diehards die wakker blijven vannacht voor Slayer?
Neuh, twijfel wel over Echoes-genot though.quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Waarom hebben al die hardrock/metal-zangeressen van die goede jetsers?quote:
't is wel m'n bedoeling.quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga gewoon weer voor de bijl om 03:00quote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Slayer is intens kut, dus wie weet ben ik nog wakker, maar dan knal ik 'm uit vlak voor Slayer.
vanwege die jurkenquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom hebben al die hardrock/metal-zangeressen van die goede jetsers?
bierdrinkcultuurquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet nog niet... zit wel na mn laatste middenindenacht stemplaatjequote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Tussen 3 en 4quote:
Korsettenquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet ook maar effe metalzangeres wordenquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maat van me gaat altijd heen. Maar goed, dit soort dingen moet ik op een festival tegenkomen want het is niet mijn ding.quote:
Omdat de geilste wijven allemaal interne struggles hebben en daardoor het beste aansluiting vinden bij emo's. TRUTHquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Balen man, theezakjes?quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet ook maar effe metalzangeres worden
Nog op Echoes gestemd? 🙀quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Kyran het volgende:
Zo, dat was weer een stemplaat genot zeg
Volgend uurtje weer één
Neuh, ze is prima bedeeld.quote:
Volgend uur 3quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Kyran het volgende:
Zo, dat was weer een stemplaat genot zeg
Volgend uurtje weer één
Zakdoekje leggen, niemand zeggenquote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef ChatGirl het volgende:
Als groep 3 het mee kan zingen is het rijmelarij van likmevestje
Deep Purple - Child In Time // 12quote:
Pics.quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ze is prima bedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |