Nederland zal altijd een b Sportland blijvenquote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Dan ben ik even ziek, hoef ik me mooi niet te kwalificeren."
Paul snapt echt niet dat je als tweevoudig Olympisch kampioen een streepje voor hebt he?
Ntab faalt altijd als t erop aankomtquote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Ntab. Die is ook zijn plek kwijt aan Kwijl Nuis
Ja.quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik Live heel erg kut vind?
Kijk, die kun je een stoot op de buik geven zonder dat ze er last van heeft. Zoals het hoort, lang leve evolutie!quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Prima ouwe rukker
[ afbeelding ]
Jammer dat het na 266 al afgelopen is.quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef Bugno3 het volgende:
277 Lightning Crashes Live
276 Onderweg Abel![]()
275 Dust In The Wind Kansas![]()
![]()
![]()
274 Worn Down Piano The Mark & Clark BandITSCHELAAR
273 Ruthless Queen Kayak(maar vorig jaar was dit een zware a-ha
272 Dreams Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
271 Heart Of Gold Neil Young![]()
270 Du Peter Maffay![]()
269 Against All Odds (Take A Look At Me Now) Phil Collins![]()
268 No One Knows Queens Of The Stone Age![]()
267 Welcome To The Jungle Guns N' Roses![]()
![]()
![]()
![]()
266 Everlong Foo Fighters![]()
265 Lithium Nirvana
BESTE UUR TOT NU TOE
En dan vervolgens 's avonds zo moe zijn dat je het niet red tot 0 uur.quote:
273 ken je vast in de Reverse queen versie.quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef Bugno3 het volgende:
273 Ruthless Queen Kayak(maar vorig jaar was dit een zware a-ha
Kleine wereld hequote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Vorige week in de ESF-SC kwam ik iemand tegen die op zo'n 4km van mij afwoont en ik kan zijn dorp vanuit mijn woonkamer zien. Best apart, als je bedenkt dat we beiden in Spanje wonen.
We kenden zelfs dezelfde mensen en zo.
Is dit een afgewezen songtekst van Guus Meeuwis?quote:
Nou is het helemaal te gek voor woorden aan het worden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Ntab. Die is ook zijn plek kwijt aan Kwijl Nuis
Zelfs zonder dat hij er wat aan kan doenquote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ntab faalt altijd als t erop aankomt
Is het waarschijnlijk ookquote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kleine wereld henu vind ik iedereen die ik tegenkom een Fok!ker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |