SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Krystl niet meer.quote:
Komt nogquote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef skysherrif het volgende:
Aspinall komt op met mr brightside (moet die nog komen in de lijst?)
ik ben dus alsnog voor aspinall
quote:
KEUKENCONCURRENT WENST MICHAEL VAN GERWEN VEEL SUCCESquote:
Die twee dames hier in het topic spreiden de beentjes vrij snel.quote:
terecht!quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef Isorden het volgende:
Fleetwood Mac staat ook gewoon 18 keer in de lijst valt me nu pas op
Nou nou nouquote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kensington had best een post-natale abortus mogen krijgen ja
prinses Ariane (of die andere)quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
Wat voor categorie mensen stemt op Kensington?
Serieuze vraag. Ik ken ze niet namelijk
Ik moet nu aan de amateur-aborteur van de Mannen van de Radio denken.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat die pics van je zus maar zitten, @:el-stinho
ouwe lullen muziek is veel cooler dan moderne muziekquote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ver voor mijn tijd geloof ik. Ik vind het nogal ouwe lullen muziek
Mijn moeder verzorgt zijn oma, aardige vrouw. Ik zou haar doen.quote:
Vertel je vriendin dat je een ‘keeper’ bent!quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef EDMAN- het volgende:
Ik stop even het gesprek met m’n vriendin en log even speciaal in om af te geven op Kensington.
Bij deze.
Kutmuziek.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die twee dames hier in het topic spreiden de beentjes vrij snel.
Je moeder?quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mijn moeder verzorgt zijn oma, aardige vrouw. Ik zou haar doen.
Els en Roos van 45 die hartstikke van muziek houden en festivals blijven doen, zoals Concert at Sea en Parkpop.quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ligt er maar net aan waar je naar luistert. Zoek en gij zult goede hedendaagse muziek vinden...quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef jrwl het volgende:
[..]
ouwe lullen muziek is veel cooler dan moderne muziek
Muziek uit de 21e eeuw is over het algemeen erg lame
Ed de Goey?quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vertel je vriendin dat je een ‘keeper’ bent!
De SP had ik nou niet achter Springsteen gezocht.quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hem dus een beetje zingen als Bruce SPringsteen, maar dan nog slechter.
Dat is geen grote categoriequote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
prinses Ariane (of die andere)
Ja,iets over dat het verhaal over de abortus van Stevie Nicks op straat lag, en toen zei Paul iets als 'over streets gesproken'.quote:
Ditquote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef alopio het volgende:
Kut Kensington![]()
![]()
Met je klote gaaaaaalm
Wansmaak Nederland, skyradio pop, smurfen pop, huis tuin en keuken muziek, brave huisvader gitaren
Van die xenos moeders die opeens los gaan in de arena, en dan denken dat ze tof zijn
Persoonlijk vind ik Human een beter nummer van hun. Staat met 8xx ook veel te laag.quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]![]()
![]()
wat had ik hier graag bij willen zijn zeg![]()
Die ja, en dan lekker wild gaan doen op harde rock zoals kensingtonquote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Els en Roos van 45 die hartstikke van muziek houden en festivals blijven doen, zoals Concert at Sea en Parkpop.
Als je als enkele persoon één categorie voor jezelf hebt ben je een hele grote.quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is geen grote categorie
quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Els en Roos van 45 die hartstikke van muziek houden en festivals blijven doen, zoals Concert at Sea en Parkpop.
Mensen die 10,5 uur in de rij gaan staan bij t Top 2000-cafe om dan een half uur lang alleen maar foto's te maken om te laten zien dat ze erbij waren, zonder daar iets bij te voelenquote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien is Ariane helemaal los ge gaan met vpn en is dat gewoon de verklaringquote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is geen grote categorie
En geilheid 😂quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Da's Logisch tochquote:Op maandag 30 december 2019 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogste notering sinds 2003, waar komt dat dan vandaan?
Precies.quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef alopio het volgende:
Kut Kensington![]()
![]()
Met je klote gaaaaaalm
Wansmaak Nederland, skyradio pop, smurfen pop, huis tuin en keuken muziek, brave huisvader gitaren
Van die xenos moeders die opeens los gaan in de arena, en dan denken dat ze tof zijn
Vooral doen, ik zal ze kopen 💶quote:Op maandag 30 december 2019 22:20 schreef Strani het volgende:
Ik maak ook vast even 'I survived Kensington'-stickers.
Kensington zou willen dat ze Creed warenquote:Op maandag 30 december 2019 22:20 schreef jrwl het volgende:
Kensington is de Nederlandse Creed
die stem is cringe
Ik had ze gratis weggegeven maar dit opent wel een hele nieuwe gedachtegangquote:Op maandag 30 december 2019 22:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vooral doen, ik zal ze kopen 💶
quote:Op maandag 30 december 2019 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie het al Aspinall gaat winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
De beste muziek ooit gemaakt; plekje 287.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]Boh in die roos wil ik mn pijl wel sperenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
[..]SOOWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
[..]Waarom heeft ze een halsband om? #dtvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]Ik zag pas na een minuut waarom dit iets met darts te maken hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die trots zijn op het feit dat NEDERLAND zo'n band heeft voortgebracht!! !quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
He wat, darts?quote:Op maandag 30 december 2019 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag pas na een minuut waarom dit iets met darts te maken had
Huh, darts?quote:Op maandag 30 december 2019 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag pas na een minuut waarom dit iets met darts te maken had
[..]Jezus wat een reetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Di-Kanesingtonquote:Op maandag 30 december 2019 22:22 schreef alopio het volgende:
Het erge is dat het een soort plaag is die zich vermenigvuldigd, een virus, iets wat evolueert naar steeds iets kutters
Eerst Kane, toen Kensington...what’s next?
Dat zei ik vanmorgen ook nog.quote:
genot iddquote:
[..]Laat ESS het niet zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je nu mee...quote:Op maandag 30 december 2019 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had ze gratis weggegeven maar dit opent wel een hele nieuwe gedachtegang
quote:Op maandag 30 december 2019 22:24 schreef Poppejans het volgende:
Nou ik zit weer klaar voor WT genotttttt
t is wel een mooiequote:Op maandag 30 december 2019 22:24 schreef Poppejans het volgende:
Nou ik zit weer klaar voor WT genotttttt
Nein.quote:
U zei?quote:
Hun laatste cd vind ik echt niks aanquote:
Ik verwacht Ice Queen nu niet in de top 200.quote:Op maandag 30 december 2019 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Utopia van WT is ook wel aardig.
Aldus deze snob
DAT Ess.quote:
Nee, die zal wel snel komenquote:Op maandag 30 december 2019 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht Ice Queen nu niet in de top 200.
Oh is dat deze?quote:
Jij bent meer van de Damien Jurado's he?quote:
Kijk eens aanquote:Op maandag 30 december 2019 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je meehelpt met de marketing, krijg jij de jouwe gratis.
Heerlijk ouwe reus, niks mis mee.quote:
Mwah, die stond altijd wel ruim boven Mother Earth hoor. Ik denk 215 ongeveer.quote:
ZO kolere, tussen die jetsers wil ik m wel even lekker keilenquote:
quote:
Zeker, net als mijn goede vriend @Slobeendquote:Op maandag 30 december 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Damien Jurado's he?
Blijven wel moeilijk goeie ja.quote:
Floorquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, hier kan Floor toch nog niet aan tippen.
Niks mis met bi zijnquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Poppejans het volgende:
Als ik bi was, werd ik vast verliefd op Sharon. Prachtige vrouw
Bi-vrouwenquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Poppejans het volgende:
Oh niet mee eens. Denk dat Floor vocaal wel echt beter isquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
FloorDaar veegt Sharon de vloer mee aan.
Ja Sharon wou dat ze die vocals hafquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bah. Kikvors.quote:
Lekker scharenquote:
Floor - vloer, je weet toch?quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh niet mee eens. Denk dat Floor vocaal wel echt beter is
Ja van t darts hoeven we t niet meer te hebben sinds Fallus eruit ligtquote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De hormonen vliegen door het topic.
Qua stem niet, looks welquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh niet mee eens. Denk dat Floor vocaal wel echt beter is
Dit 100% ja, Sharon vind ik helemaal niet zo sterk vocaal, die staat altijd te knijpen.quote:
*deelt fapdoekjes uit.quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niks voor zijne eloquentie, snap ik.quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:
Van darts hoef je het nooit te hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja van t darts hoeven we t niet meer te hebben sinds Fallus eruit ligt
De woordgrap ontging me dit keerquote:
JuradoGodquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker, net als mijn goede vriend @:slobeend
Lekker toch man, niks mis met mooie vrouwen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En price voor de vrouwtjesquote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja van t darts hoeven we t niet meer te hebben sinds Fallus eruit ligt
Ik hou niet zo van dat platte en ordinaire gedoe.quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niks voor zijne eloquentie, snap ik.
Bambi was nog wel dikke prima in de Playboyquote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van darts hoef je het nooit te hebben.
Sowieso dat Floor vocaal sterker is. Simone Simons misschien ook wel.quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dit 100% ja, Sharon vind ik helemaal niet zo sterk vocaal, die staat altijd te knijpen.
Je bevindt je within temptation?quote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Poppejans het volgende:
hee, ik zie de nummer 421 uit de lijst.quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Vlinder het volgende:
Hm. Staat the Gathering er eigenlijk ook tussen?
Zou wel mogen van mij
En Epicaquote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Vlinder het volgende:
Zou wel mogen van mij
Mijn oprechte excuses, waarde.quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat platte en ordinaire gedoe.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Misschien hebben een hoop mensen op WT gestemd omdat ze dachten dat Floor Jansen de zangeres was
Amy Lee ook, die moet ook nog komen met het prachtige My Immortal.quote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso dat Floor vocaal sterker is. Simone Simons misschien ook wel.
Ja, dat hoor je meteen. Helaas.quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dit 100% ja, Sharon vind ik helemaal niet zo sterk vocaal, die staat altijd te knijpen.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef Strani het volgende:
Het ging me in mijn voorkeur voor Sharon overigens niet om de zangkwaliteiten.
Sinds wanneer staan daar dieren in?quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bambi was nog wel dikke prima in de Playboy
Henk en Ria weten niet beter hequote:
Nou nee, daar is een man voor nodigquote:
The Gathering, sowieso beste NL band ooit, samen met Johan en The Golden Earring en Van Halenquote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Vlinder het volgende:
Zou wel mogen van mij
Echt hequote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer komt (haha komt) op precies het juiste moment in dit topic.
Prima Ree(t)quote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan daar dieren in?
Die heeft ook maar een kleintje als hij z’n handje er zo makkelijk voor kan houden.quote:
BURN!quote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
Dit zei ik ook altijd toen ik nog met mijn ex was
quote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer komt (haha komt) op precies het juiste moment in dit topic.
SOW KOEKOEKquote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
Nightwish is echt heel kut daar waar ik WT wel prima vindt.quote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef jrwl het volgende:
hier had ook een Nightwish of The Gathering track kunnen staan. Veel beter dan WT
T ijzertje van zn pijl was genoegquote:Op maandag 30 december 2019 22:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die heeft ook maar een kleintje als hij z’n handje er zo makkelijk voor kan houden.
Getver vieze geoliede gladjakkerdquote:
Vergeet je even meesterproductie Ayreon, al weet ik niet of je dat het label ‘band’ mag geven.quote:Op maandag 30 december 2019 22:30 schreef jrwl het volgende:
[..]
The Gathering, sowieso beste NL band ooit, samen met Johan en The Golden Earring en Van Halen
Is het al avond?quote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef tompsv18 het volgende:
De vervelende Suzan & Freek komen er ook alweer bijna aan zie ik.
Zou wel humor geweest zijn om dit structureel na het werken aan de relatie af te spelenquote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
Zo vervelend is Als Het Avond Is niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef tompsv18 het volgende:
De vervelende Suzan & Freek komen er ook alweer bijna aan zie ik.
Dat was je toen straks ook hoor, alleen jij zong HALF WAY THEEEEREquote:Op maandag 30 december 2019 22:30 schreef essnhills het volgende:
Oh, nu ben ik wel bij
I CAN'T GET NO, SATISFACTION!
Nee het is idd verschrikkelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo vervelend is Als Het Avond Is niet.
Tja voor ons Fokkers met minimaal 35cm is alles al gauw klein natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2019 22:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die heeft ook maar een kleintje als hij z’n handje er zo makkelijk voor kan houden.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou wel humor geweest zijn om dit structureel na het werken aan de relatie af te spelen
Dit weet ieder weldenkend mens.quote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet meer los kan horen van dat andere nummertje "I'm a little drunk and I neeeeed you knowhoww".quote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er waren kaarten daarvoor he misschien nu nog welquote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef Kyran het volgende:
Ik zou trouwens wel even backstage willen bij die Within Temptation & Evanescence concertboooooh
Wel je kinderen meenemen he!quote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef Kyran het volgende:
Ik zou trouwens wel even backstage willen bij die Within Temptation & Evanescence concertboooooh
Valt wel mee, joh. De rest is vervelender.quote:
Zwaai dan evenquote:Op maandag 30 december 2019 22:32 schreef Keyos het volgende:
Iemand nog net bij die Stones coverband in Hilversum geweest? Godveredomme man, m’n oren zijn dood.
Jij wil zeker backstage bij Sharon, sowwww.quote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef Kyran het volgende:
De Foef Fighters?quote:Op maandag 30 december 2019 22:32 schreef Keyos het volgende:
Iemand nog net bij die Stones coverband in Hilversum geweest? Godveredomme man, m’n oren zijn dood.
godsammequote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was je toen straks ook hoor, alleen jij zong HALF WAY THEEEERE
En de nummer 1000 is al lang geweest
Hahahahaquote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef Kyran het volgende:
Kan je beter bij Suzan en Freek doenquote:Op maandag 30 december 2019 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even naar de wc om een wind of change te laten
Ik ti-niet dus.quote:Op maandag 30 december 2019 22:32 schreef Keyos het volgende:
3 keer maar, dit is de laatstequote:Op maandag 30 december 2019 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Scorpions staat er - voor mijn gevoel - ook vaak in.
En dat nog wel bij de Stones. Als het nou Borsato was ofzo...quote:
Drei mal!quote:Op maandag 30 december 2019 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil zeker backstage bij Sharon, sowwww.
Top 10 vandaag en gisteren vriendquote:Op maandag 30 december 2019 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |