SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
naar man en kind die op een klein uurtje afstand van de studio wonen lijkt mequote:Op maandag 30 december 2019 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Annemieke draait morgenavond dus ook. Ben wel benieuwd wat ze dan met O&N doet. Om 10 uur klaar, nog naar huis.
Wel jammer dat seizoen 2 pas in 2021 komtquote:Op maandag 30 december 2019 21:52 schreef houdjemond het volgende:
https://facebook.com/events/2252205261752175/?ti=cl
Gewoon naar de lokale speciaalzaak gaan. Of online. De toppers uit VK en VS halen. Of NLse zoals Van Moll, Moersleutel etc.quote:Op maandag 30 december 2019 21:53 schreef Dagoduck het volgende: [..] Ja, ik weet het. Maar kan nooit kiezen dus neem ik wat in de aanbieding is
![]()
Ik word er stil van.quote:Op maandag 30 december 2019 21:55 schreef alopio het volgende:
Annemieke afgelopen, Bløf begintkuteinde dus
Tevens ditquote:Op maandag 30 december 2019 21:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel jammer dat seizoen 2 pas in 2021 komt
heb je gezongen?quote:
Moersleuten godenquote:Op maandag 30 december 2019 21:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gewoon naar de lokale speciaalzaak gaan. Of online. De toppers uit VK en VS halen. Of NLse zoals Van Moll, Moersleutel etc.
quote:290 More Than A Feeling Boston 7
289 Nothing Compares 2u Sinead O'Connor 7
288 Sara Fleetwood Mac 9
287 Streets Kensington 1
286 The Logical Song Supertramp 7
285 Mother Earth Within Temptation 2
284 (I Can't Get No) Satisfaction The Rolling Stones 6
283 Wind Of Change Scorpions 5
282 Boulevard Of Broken Dreams Green Day 3
281 Set Fire To The Rain Adele 5
280 Laat Me/Vivre Alderliefste & Ramses Shaffy & Liesbeth List 3
279 My Immortal Evanescence ?
278 Als Het Avond Is Suzan & Freek ?
Ah, die komt zo? Nice, leuk nummertje.quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb niets tegen Als Het Avond Is.
Verdronken Vlinder, hoezee.quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Platen onder de 350 vorig jaar die nog moeten komen:
Als ze er niet is
Logical Song
Twilight Zone
Leave The Light On (vieshoog)
Mother Earth
Verdronken Vlinder
I Would Stay
Vincent
Laat Me/Vivre
Duurt te Lang
Rocket Man
Shallow
Alie![]()
![]()
![]()
![]()
Compleet van het padjequote:
Bedoelde meer het alternatief met georganiseerde shows.quote:Op maandag 30 december 2019 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
het alternatief is vuurwerk vrij toch? dus dan zeg ik toch niks raars als het vuurwerkverbod er niet komt voorlopig?
Die komt aan het einde van het uur.quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, die komt zo? Nice, leuk nummertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Die stond vorig jaar nog vrolijk op 250 ofzo, zal wel minimaal top 200 worden.quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verdronken Vlinder, hoezee.
Is Testament al geweest?
jij gaat echt nog een paar keer zo schrikken he?!quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Platen onder de 350 vorig jaar die nog moeten komen:
Als ze er niet is
Logical Song
Twilight Zone
Leave The Light On (vieshoog)
Mother Earth
Verdronken Vlinder
I Would Stay
Vincent
Laat Me/Vivre
Duurt te Lang
Rocket Man
Shallow
Alie![]()
![]()
![]()
![]()
Eensch! Zelf groot van van Northern Monk en Cloudwater.quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Moersleuten godenjij weet, de Molen is ook goed, net als Kees
Of een Pohjala uit Estland
Wat een kutuur, Shaffy/Listquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Cee het volgende:
290 More Than A Feeling Boston![]()
289 Nothing Compares 2u Sinead O'Connor![]()
288 Sara Fleetwood Mac![]()
287 Streets Kensington![]()
286 The Logical Song Supertramp![]()
285 Mother Earth Within Temptation![]()
284 (I Can't Get No) Satisfaction The Rolling Stones![]()
283 Wind Of Change Scorpions![]()
282 Boulevard Of Broken Dreams Green Day![]()
281 Set Fire To The Rain Adele![]()
280 Laat Me/Vivre Alderliefste & R. Shaffy & L. List![]()
279 My Immortal Evanescence![]()
![]()
278 Als Het Avond Is Suzan & Freek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker. Dacht altijd dat VV de op een na hoogste was van Boudewijnquote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond vorig jaar nog vrolijk op 250 ofzo, zal wel minimaal top 200 worden.
Slaap lekker Yas.quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik ga richting bed. Ben niet helemaal fit dus moet gewoon wat slaap proberen te pakken anders is het morgen drie keer niks.
Veel plezier nog!
ja daar heb je ook gelijk in ja.quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bedoelde meer het alternatief met georganiseerde shows.
De burger beseft niet dat ze niet alleen die met oudjaar zelf zullen moeten betalen, maar ook die honderden nutteloze vuurwerkshows door het hele jaar heen om die professionals die er nu nog niet zijn aan hun vergunning te helpen. Honderden miljoenen per jaar.
Beterschap en welterusten!quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik ga richting bed. Ben niet helemaal fit dus moet gewoon wat slaap proberen te pakken anders is het morgen drie keer niks.
Veel plezier nog!
quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Veel plezier nog!
Trustequote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Nizno het volgende:
goed k sluit de boel af en ga lekker naar boven.
Goede nacht allen en niet te veel baggeren![]()
Ja northern monk is ook dikke prima, frau gruber, ook erg goedquote:Op maandag 30 december 2019 21:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Eensch! Zelf groot van van Northern Monk en Cloudwater.
Wederom niks op aan te merken. Helemaal eensquote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef peaceman het volgende:
290 More Than A Feeling Boston![]()
![]()
![]()
289 Nothing Compares 2u Sinead O'Connor![]()
288 Sara Fleetwood Mac![]()
287 Streets Kensington![]()
286 The Logical Song Supertramp![]()
285 Mother Earth Within Temptation![]()
284 (I Can't Get No) Satisfaction The Rolling Stones![]()
283 Wind Of Change Scorpions![]()
282 Boulevard Of Broken Dreams Green Day![]()
281 Set Fire To The Rain Adele![]()
280 Laat Me/Vivre Alderliefste & R. Shaffy & L. List![]()
279 My Immortal Evanescence![]()
278 Als Het Avond Is Suzan & Freek
Shallow staat sowieso tyfushoog. Ik verwacht Beth Hart morgen overdag, dat wordt de verrassing. ALie geen idee. Normaal sowieso met de andere nummers top 100.quote:Op maandag 30 december 2019 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij gaat echt nog een paar keer zo schrikken he?!
Het zijn allebei mooie nummers, dat zeker.quote:Op maandag 30 december 2019 21:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kan mij het schelen. Zowel deze als Troy (=Stemlijstgenot) zijn zo overdadig prachtig
Je hebt een waardeloze gozer.quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb niets tegen Als Het Avond Is.
Truste! Tot morgen!!quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Veel plezier nog!
u heeft smaak!quote:Op maandag 30 december 2019 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wederom niks op aan te merken. Helemaal eens
Je hebt?quote:Op maandag 30 december 2019 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt een waardeloze gozer.
Pfff kansloos gewoonquote:Op maandag 30 december 2019 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja I Would Stay staat ook op 150 ofzo, let maar op.
Ja met roze en zwart haar toenquote:Op maandag 30 december 2019 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was je een gothchick in de zeroes?
Volgens mij gestegen, hij komt oudejaarsmiddagquote:Op maandag 30 december 2019 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd of Pokemon gestegen of gedaald is
Is 12 plekjes gedaald.quote:Op maandag 30 december 2019 22:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij gestegen, hij komt oudejaarsmiddag
Ik geef mijn mobiel de schuld, want aan mij kan het niet liggen natuurlijk.quote:
My b, zal niet meer spoilen hieroquote:
ow, mooi zo, bijna eruitquote:
Ja, leuk, ik wil het nog niet allemaal weten.quote:
Ik ben vooral benieuwd nog:quote:Op maandag 30 december 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shallow staat sowieso tyfushoog. Ik verwacht Beth Hart morgen overdag, dat wordt de verrassing. ALie geen idee. Normaal sowieso met de andere nummers top 100.
Vincent vind ik van het genoemde lijstje eigenlijk de grootste verrassing, al had ik Alie wel op 30 december verwacht.
Bijzonder jammer dat de kikvors weer alles mee heeft.quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jaaaaaa Peter Wright genot, geen Price
quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zo. Ff douchen en naar bed. Fijne avond skatjes
Trusten gozer, je leg er op tijd in!quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Caroline is ook nog een interessante ja, die is ook nog niet geweest. Ook wel interessant waar Ice Queen kan eindigen, Mother Earth heeft ook al bijna 100 plekken te pakken.quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd nog:
- Hoe hoog de noteringen van Elton John gaan komen
- Welke stijgingen Boudewijn nog doormaakt
- Of In the Air Tonight nog een bonus gaat krijgen voor Phils concert
- Waar Normaal allemaal eindigt met hun meuk
- Of Dolly nog verder doorstijgt, zelfde voor Fantasy van EWF en Sweet Caroline
- Wanneer die Pokemon-hype nou eens over gaat zien
- Hoeveel Cold Little Hart nog gewonnen heeft
Is het wel echt je dochter? Kan er zomaar een van Wilfred Genee zijn, die lacht ook altijd om zijn eigen grappen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn jongste Pippie zegt steeds uit het niets “schat je weet toch. De beste deals vindt je altijd op socialdeals.nl”. En dan moet ze heel hard lachen.
Ik haar social deal en ik haat dat kutwijf met dr SOOOOOOOOWquote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn jongste Pippie zegt steeds uit het niets “schat je weet toch. De beste deals vindt je altijd op socialdeals.nl”. En dan moet ze heel hard lachen.
Tjonge zo vroeg allemaal, dat wordt geen spurtje aan t eind van de dag. Trustequote:
Boomers die “je weet toch” zeggen kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Oh ja die deden t ook al veel te goed in de V500 ineensquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caroline is ook nog een interessante ja, die is ook nog niet geweest. Ook wel interessant waar Ice Queen kan eindigen, Mother Earth heeft ook al bijna 100 plekken te pakken.
De Proclaimers kunnen misschien ook nog wel een stijger worden?
Omdat daar niet genoeg op gestemd is.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Isorden het volgende:
En weer vraag ik me af waarom Peace of Mind er niet instaat van Boston![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Truste Bosquote:
Zat dit in 1 of 2? Die heb ik nooit gespeeld.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is Guitar Hero genot he? Heb dat nog weinig gehad deze editie.
Surinaamse boomers mogen dit wel zeggenquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Boomers die “je weet toch” zeggen kan ik niet serieus nemen.
En dan bedoel ik dus niet het jongste Pippie ❤
Ik kan uberhaupt niemand serieus nemen die jeweettoch zegt.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Boomers die “je weet toch” zeggen kan ik niet serieus nemen.
En dan bedoel ik dus niet het jongste Pippie ❤
Ja, ondanks ik dit eenquote:
Morgen gaat om 5.45 de wekker, dus ik moet welquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tjonge zo vroeg allemaal, dat wordt geen spurtje aan t eind van de dag. Truste
Ik zal het mevrouw Pippen eens vragen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is het wel echt je dochter? Kan er zomaar een van Wilfred Genee zijn, die lacht ook altijd om zijn eigen grappen.
Jeweettochzellufquote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan uberhaupt niemand serieus nemen die jeweettoch zegt.
Had gister nog een Karmeliet in een café. Ken het allemaal wel, maar het is allemaal lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gewoon een keer Sligrootje pakken en wat Karmeliet, Kwak en Barbar halen, zit je geramd
Weet niet meer waar ze in 2017 stonden, volgens mij nog echt op 400 ofzo? Weet niet hoeveel rek daar nog in zit.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh ja die deden t ook al veel te goed in de V500 ineens
Die zeggen "Yu sabi tog", toch?quote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Surinaamse boomers mogen dit wel zeggen
Mijn wekker gaat doorgaans als ik geen vrij heb ook zo laat. En dan ga ik rond 0:00 naar bed...quote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ondanks ik dit eennummer vind.
[..]
Morgen gaat om 5.45 de wekker, dus ik moet wel
haalt het alleen net niet bij een lekker klokbiertjequote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had gister nog een Karmeliet in een café. Ken het allemaal wel, maar het is allemaal lekker.
Zonde, gewoon eraf likkenquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Anyhoe, flikkerde een bakje Garlan op de grond. Rip.
Die vormen een uitzondering op die regel.quote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Surinaamse boomers mogen dit wel zeggen
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Strani het volgende:
Jongens, jongens, er komt GEEN BLOF meer tot morgen rond een uur of 18:40!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Rond dat tijdstip zou er al HELEMAAL geen BLof meer moeten komen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Strani het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oké swa.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is je weet zelluf (Antilliaans) of je weet toch (Suriname)
Ja, heb het meeste gered.quote:
Eerste jaquote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zat dit in 1 of 2? Die heb ik nooit gespeeld.
Zouden dezelfde Rias 20 keer op Blof stemmen, zal dat het zijn?quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Strani het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Carbid schieten zekerquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker darts kijken met Top 2000 op de achtergrond. Dit zullen waarschijnlijk mijn laatste uurtjes in het topic zijn dit jaar. Morgen een vol programma
Troyquote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de saaie Sinead, ik wil Troy. Die was ook vies gestegen in de V500.
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Strani het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar staat Troy?quote:
Zeker wetenquote:
Moet haast wel!quote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden dezelfde Rias 20 keer op Blof stemmen, zal dat het zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Gefeliciteerd jongen, je hebt het doorstaan!quote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA
En dan luister is toch niet meer
Geen Bløf meer voor mij in de top2000 dit jaar
GENOT
280 vorig jaar, dus in principe zouden ze zometeen moeten komen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet niet meer waar ze in 2017 stonden, volgens mij nog echt op 400 ofzo? Weet niet hoeveel rek daar nog in zit.
Dolly is met alles gestegen, ben benieuwd of dat met Jolene ook gaat zijn.
Go Dago, Go Dago!quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, bier. Het is een HJ GP 2015 geworden. Want fuck it. Wel weer grote fles.
Hoeveel plaatsen?quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Momo het volgende:
Jammer dat Sinead zo is weggezakt in haar eigen leven
Krijg ik altijd tranen van.quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sowww, koekoek.
YOU SHOULD HAVE LET THE LIGHT ON
In Den Haag?quote:
Dagodrunkquote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig jaar stond Troy op 314quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
280 vorig jaar, dus in principe zouden ze zometeen moeten komen.
Jolene vorig jaar 106l die kan zomaar de top 100 ingaan
Mag ik nu eenquote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen, je hebt het doorstaan!
Op zich geen heel makkelijk leven gehad.quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Strani het volgende:
Dat die vrouw nog leeft hè? Het is een wonder.
Is dat die uit Nacht van de popmuziek? Met alleen akoestische gitaar?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Zorro het volgende:
Ze zouden hier een stevige beat onder moeten zetten en door Disturbed laten uitvoeren.
Komt ie vast in de top 100.
Wat denk je? ik maak sinds 1987 al eigen top zoveel lijstjes en Troy is de enige plaat die er altijd instond...quote:
Jezus Dagoquote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Oja:
Aantal posts voor Dagoduck
Vandaag tot nu toe: 1311
Nieuw PR met nog twee uur te gaan
Wat een kutleven, nog een dag is het gelukkig voorbijquote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Godver, moest gewoon een arm uitsteken om de mediabox gaande te houden. Ben gebroken.
Ja, die is geniaal. Maar ik hou sowieso wel van livemuziek. (goh)quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat die uit Nacht van de popmuziek? Met alleen akoestische gitaar?
Jazeker!quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Mag ik nu een
“I survived Blof @:top2000”
sticker?
Streets is nog flink gestegen ookquote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
Straks krijg je weer het irritante Kensington.
War en Streets sowieso nog te gaanquote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
Sorry amice. Hier ook steevast stemgod. Dat optreden wordt nooit overtroffen. Was ook een van de eerste nummers die ik mezelf heb aangeleerd. Jammer dat mijn stem mij doorgaans in de steek laat.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat denk je? ik maak sinds 1987 al eigen top zoveel lijstjes en Troy is de enige plaat die er altijd instond...
Zeker. Religie maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op zich geen heel makkelijk leven gehad.
Mensen die hun geloof te serieus nemen zijn soms best gevaarlijk (en daar was Sinnead slachtoffer van, bedoel ik)
Gran Prestige is altijd goedquote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Arme N00bie. Kusje op?quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Godver, moest gewoon een arm uitsteken om de mediabox gaande te houden. Ben gebroken.
Ik hoop dat ze hun teen stoten zodat ze de komende halve minuut veel pijn hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
War is geweest, ze zeggen wel nog een keer Sorry voor hun kutmuziek.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
War en Streets sowieso nog te gaan
Waarom is Kensington niet groen bij jou?quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
Zeker allemaal kwaliteitsposts?quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Oja:
Aantal posts voor Dagoduck
Vandaag tot nu toe: 1311
Nieuw PR met nog twee uur te gaan
Stemmen daar nou tieners op of juist 45-jarige vrouwen met pittig kapsel en hip monteur?quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
Kensington.quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom is Kensington niet groen bij jou?
gaarne #nohomoquote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Arme N00bie. Kusje op?
#nohomo
Live is meestal wel mooi, maar zoals gezegd, ik vind bij Troy juist die hele dynamiek op de plaat zo fantastisch.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, die is geniaal. Maar ik hou sowieso wel van livemuziek. (goh)
Oh die heb ik gemist. Nou ja War of Sorry, hoor jij t verschil, hoor ik tquote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
War is geweest, ze zeggen wel nog een keer Sorry voor hun kutmuziek.
Immer.quote:
Kensington is zo'n sell-out band dat ze dat lachend ondergaan. Crying all the way to the bank.quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hun teen stoten zodat ze de komende halve minuut veel pijn hebben.
Je schrijft het ook als Cantsington.quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom is Kensington niet groen bij jou?
Ik vind dat valspelen, Kensington.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef alopio het volgende:
Troy staat zeker lager
Wansmaak nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
gaat door merg en been, nog altijd!quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Deze
[..]
Sorry amice. Hier ook steevast stemgod. Dat optreden wordt nooit overtroffen. Was ook een van de eerste nummers die ik mezelf heb aangeleerd. Jammer dat mijn stem mij doorgaans in de steek laat.
Je zet er een punt achter?quote:
Die laatste sowieso.quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Stemmen daar nou tieners op of juist 45-jarige vrouwen met pittig kapsel en hip monteur?
quote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Isorden het volgende:
[..]Zo zo moet niet gekker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ben ook wel benieuwd nog waar t de laatste jaren steeds populairder geworden Dreams eindigtquote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington! Kensington, Kensington; Kensington
Vergeet The Chain niet, die zal nog hoger staan.quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd nog waar t de laatste jaren steeds populairder geworden Dreams eindigt
Dat is Dreams Dago, dit is Saraquote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Thunder only happens when it's raining
Zeker weten, instant ontspanning.quote:
+1quote:
Genot.quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd nog waar t de laatste jaren steeds populairder geworden Dreams eindigt
Metallica en Rammstein gaan ook nog gekke dingen doen denk ik..quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verkeerd liedje mafkeesquote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Thunder only happens when it's raining
Ver voor mijn tijd geloof ik. Ik vind het nogal ouwe lullen muziekquote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eerste week januari spoedcursu FM. Verplicht.
Idd.quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet The Chain niet, die zal nog hoger staan.
AF!quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ver voor mijn tijd geloof ik. Ik vind het nogal ouwe lullen muziek
Pinkpoptredenquote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis peaceman die hier iets zegt over het Pinkpopoptreden van de dames.
zingen joh... vre-se-lijk!quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we Deutschland al gehad?quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Metallica en Rammstein gaan ook nog gekke dingen doen denk ik..
Kun je je oortjes weer indoenquote:
Maar wel gewoon terecht.quote:Op maandag 30 december 2019 22:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lullig om zo over Claudia de Breij te praten.
Kensington is gewoon inwisselbare kutmuziek. Ik schaam me ervoor dat mijn zus blij praat als ze bij een concert van Blof of Kensington is geweest.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Streets is nog flink gestegen ook
Schijnt vocaal niet helemaal op niveau te zijn geweestquote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hun binnenkomers zijn al geweestquote:Op maandag 30 december 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben we Deutschland al gehad?
Hoef je je niet voor te schamen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kensington is gewoon inwisselbare kutmuziek. Ik schaam me ervoor dat mijn zus blij praat als ze bij een concert van Blof of Kensington is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |