Bijzonder jammer dat de kikvors weer alles mee heeft.quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jaaaaaa Peter Wright genot, geen Price
quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zo. Ff douchen en naar bed. Fijne avond skatjes
Trusten gozer, je leg er op tijd in!quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zo. Ff douchen en naar bed. Fijne avond skatjes
Caroline is ook nog een interessante ja, die is ook nog niet geweest. Ook wel interessant waar Ice Queen kan eindigen, Mother Earth heeft ook al bijna 100 plekken te pakken.quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd nog:
- Hoe hoog de noteringen van Elton John gaan komen
- Welke stijgingen Boudewijn nog doormaakt
- Of In the Air Tonight nog een bonus gaat krijgen voor Phils concert
- Waar Normaal allemaal eindigt met hun meuk
- Of Dolly nog verder doorstijgt, zelfde voor Fantasy van EWF en Sweet Caroline
- Wanneer die Pokemon-hype nou eens over gaat zien
- Hoeveel Cold Little Hart nog gewonnen heeft
Is het wel echt je dochter? Kan er zomaar een van Wilfred Genee zijn, die lacht ook altijd om zijn eigen grappen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn jongste Pippie zegt steeds uit het niets “schat je weet toch. De beste deals vindt je altijd op socialdeals.nl”. En dan moet ze heel hard lachen.
Ik haar social deal en ik haat dat kutwijf met dr SOOOOOOOOWquote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn jongste Pippie zegt steeds uit het niets “schat je weet toch. De beste deals vindt je altijd op socialdeals.nl”. En dan moet ze heel hard lachen.
Tjonge zo vroeg allemaal, dat wordt geen spurtje aan t eind van de dag. Trustequote:
Boomers die “je weet toch” zeggen kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Oh ja die deden t ook al veel te goed in de V500 ineensquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caroline is ook nog een interessante ja, die is ook nog niet geweest. Ook wel interessant waar Ice Queen kan eindigen, Mother Earth heeft ook al bijna 100 plekken te pakken.
De Proclaimers kunnen misschien ook nog wel een stijger worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |