Je had kunnen oefenen met het openen van een nieuw deelquote:Op maandag 30 december 2019 21:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Eerste post van 2020 aanmaken op FOK!
#levensdoelen #achievement
Pijlen door de straat schieten vanaf 11:00, want ik ben een dartsfan en dus ook een asoquote:Op maandag 30 december 2019 21:49 schreef Mansjester het volgende: Wat gaan jullie morgen met oud en nieuw doen? Edit: je moeder
Ben je ook dik?quote:Op maandag 30 december 2019 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pijlen door de straat schieten vanaf 11:00, want ik ben een dartsfan en dus ook een aso
quote:Op maandag 30 december 2019 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je had kunnen oefenen met het openen van een nieuw deel
Ik krijg iets meer high class reclamesquote:Op maandag 30 december 2019 21:52 schreef Caland het volgende:
Hoevaak hebben jullie tijdens het WK darts op de aldi en vmbo reclame gedrukt
Zijn daar statistieken van @:danny ???
Kijk die billen schudden.quote:Op maandag 30 december 2019 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat goooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!!!
Die vrouw krijgt er van langs vannacht. Boh.quote:Op maandag 30 december 2019 21:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Price gaat huilend naar zn mama
KOEKOEKquote:Op maandag 30 december 2019 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Bedankt, Poepz0r.quote:Op maandag 30 december 2019 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Die vrouw krijgt er van langs vannacht. Boh.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Te weinig bierpensquote:Op maandag 30 december 2019 21:55 schreef Ronald het volgende:
Price houdt het blijkbaar niet langer uit dan ruim een uur, dus die had ook met 7-2 verloren in de finale schat ik zo.
Ik koos hem wel in m'n scoritoquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Iemand die begin december dacht dat Wright even de finale zou halen?
Finales haalt hij wel vaker, hij wint ze alleen nooitquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Iemand die begin december dacht dat Wright even de finale zou halen?
Dat zou me eigenlijk niet zoveel uitmakenquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Szura het volgende:
Wij juichen voor Aspinall
Als ie dan maar wel de finale wint
Ik had hem in zijn helft nooit de finale laten halen denk ikquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Ronald het volgende:
[..]
Finales haalt hij wel vaker, hij wint ze alleen nooit
Aspinall is een god.quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Szura het volgende:
Wright mag prima de finale winnen wmbquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Szura het volgende:
Zal wel meevallen. Zien elkaar wekelijks bijna.quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
heel benieuwd naar het verhaal achteraf. AL zullen we dat wel nooit horen. De verloezer hoeft niet naar Arjan en deze twee gaan nooit meer met elkaar praten.
Leeft ze nog? Of heb je wat kennis opgedaan uit dit vonnis, zodat je volgend jaar het hele WK kan kijkenquote:
Een clown als WK.quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wright mag prima de finale winnen wmb
Zien jaquote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Zien elkaar wekelijks bijna.
Jazeker wel. Tegen Price zelfsquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Ronald het volgende:
[..]
Finales haalt hij wel vaker, hij wint ze alleen nooit
boh slaafjesgodinquote:Op maandag 30 december 2019 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Wright hoort het weg te sjoken zoals ie altijd doetquote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou me eigenlijk niet zoveel uitmaken
Nou nou nouquote:Op maandag 30 december 2019 21:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Leeft ze nog? Of heb je wat kennis opgedaan uit dit vonnis, zodat je volgend jaar het hele WK kan kijken?
En gezellig samen kleren uitzoeken voor morgen?quote:Op maandag 30 december 2019 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ze is alleen maar boven uitzoeken welke kleren ze morgen aan ging doen. Want gezellig samen naar de top2000 kijken was een stuk minder gezellig wanneer een van de twee chagrijnig darten op z'n laptop keek. Het werkte dus
'Doe maar niks aan, maar dan blijven we wel thuis'quote:Op maandag 30 december 2019 22:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En gezellig samen kleren uitzoeken voor morgen?
quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Geen handje genot.
Wright heeft dickpicks gestuurd naar schoonzus Price.
SNAKEBITEDquote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Geen handje genot.
Wright heeft dickpicks gestuurd naar schoonzus Price.
Het record van Taylor moet kapoet!quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Van Gerwen pakt zijn vierde wereldtitel bij de PDC. Wat mooi.
Oke Syntix.quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef Syntux het volgende:
Kakkerlakken zijn altijd slechte verliezers.
Price viesmadquote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb de eerste sets gemist, wat was er aan de hand
Niet bij klootzak Prijs, altijd zijn fout.quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ho ho ho jongens, een verhaal heeft altijd twee kanten
RvB vindt dit niet leukquote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Van Gerwen pakt zijn vierde wereldtitel bij de PDC. Wat mooi.
Whiteboodschappentaszwaaitmee.gifquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
doei Price!!
wadezwaaituit.gif
Bofkontquote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vriendin laat mij op de tv darten kijken
Dit jaquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet bij klootzak Prijs, altijd zijn fout.
89 gemiddeld.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die blij zijn dat Price heeft verloren, roepen het onheil over zich af.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef Syntux het volgende:
Kakkerlakken zijn altijd slechte verliezers.
10 minuutjes en dan weer terug naar de tablet zeker?quote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vriendin laat mij op de tv darten kijken
Ik kan 1 januari toch niet kijken (lol)quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Wright wint nooit van Van Gerwen, Mani. Dat weet je heel goed.quote:
Gaat gewoon niet gebeuren klaarquote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
Als Wright woensdag wint, bestaat God.
Price had weer een beetje van zijn maniertjes in de eerste set, zoals totaal overdreven juichen na het winnen van de eerste leg (die hij was begonnen) en continu al bij de oche staan om te werpen als Wright zijn pijlen er nog uit moest halen. Nadat Wright de vijfde leg won tikte hij even Price aan met een lachje, wat Price volledig negeerde. Daarna kwam het niet meer goed.quote:Op maandag 30 december 2019 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb de eerste sets gemist, wat was er aan de hand
Dankquote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Nober het volgende:
MVG THE MVP.
[ afbeelding ]
@:haags_kwartiertje
Een ekte fan kijkt het dan terugquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan 1 januari toch niet kijken (lol)
Haha kutvriendin heb je mattiequote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10 minuutjes en dan weer terug naar de tablet zeker?
Dank voor de duiding, zag ook nog een filmpje op twitter na de 2e set.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price had weer een beetje van zijn maniertjes in de eerste set, zoals totaal overdreven juichen na het winnen van de eerste leg (die hij was begonnen) en continu al bij de oche staan om te werpen als Wright zijn pijlen er nog uit moest halen. Nadat Wright de vijfde leg won tikte hij even Price aan met een lachje, wat Price volledig negeerde. Daarna kwam het niet meer goed.
Of hij heeft in zo'n pauze te horen gekregen dat zijn moeder is overleden of zo. Hij was ineens geknakt gewoonquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Denk dat er backstage toch wel iets is voorgevallen.
Ik kijk zelden sportwedstrijden terugquote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een ekte fan kijkt het dan terug
Price ook niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wright wint nooit van Van Gerwen, Mani. Dat weet je heel goed.
Hij won op de Grand Slam of Darts, zak hooi.quote:
Ik heb Ajax - Spurs nog een keer terug gekeken.quote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk zelden sportwedstrijden terug
Ik kijk Feyenoord wel eens terug, lekker anderhalf uur naar Feyenoord - PEC kijken op de zondagavond, mooi manquote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk zelden sportwedstrijden terug
quote:
Maar je was vol vertrouwen over Price die 1 (één) keer van Van Gerwen gewonnen heeftquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wright wint nooit van Van Gerwen, Mani. Dat weet je heel goed.
Ja ik ook, de laatste 5 minutenquote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb Ajax - Spurs nog een keer terug gekeken.
Als er een ding duidelijk is geworden dit WK is dat Price te vroeg heeft gepiekt.quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij won op de Grand Slam of Darts, zak hooi.
Ik moet die avond om 11 uur Nederlandse tijd op een busstation zijn, dus de finale moet snel klaar zijn voor mijquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Heb gewoon 23 inch computerscherm ja toch. Dat moest van @yvonne toen ik mod werd.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10 minuutjes en dan weer terug naar de tablet zeker?
quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook, de laatste 5 minuten
Een keer of 40-45
Zelfkastijding is voor pakistanen en zo toch?quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb Ajax - Spurs nog een keer terug gekeken.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb gewoon 23 inch computerscherm ja toch. Dat moest van @:yvonne toen ik mod werd.
De laatste twee partijen had Van Gerwen het enorm zwaar tegen Price in wedstrijden van een goed niveau.quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar je was vol vertrouwen over Price die 1 (één) keer van Van Gerwen gewonnen heeft
Jouw probleem.quote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Ronald het volgende:
Ik denk dat ik 1 januari ergens bij de 4-0 voor MvG in slaap val op het bankje.
Kan vanalles zijn idd. Leek wel van slag.quote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of hij heeft in zo'n pauze te horen gekregen dat zijn moeder is overleden of zo. Hij was ineens geknakt gewoon
Overstap naar BDOquote:Op maandag 30 december 2019 22:07 schreef Gezicht het volgende:
Heel benieuwd naar wat er met Price is gebeurd
Leedvermaakquote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfkastijding is voor pakistanen en zo toch?
quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook, de laatste 5 minuten
Een keer of 40-45
Wat zegt ie?quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wright zeikt trouwens Price nu volledig af op Sky Sports
Ik heb het eerste deel een beetje gemist, maar je hebt niet echt van die amateurs meer toch? Dat was altijd wel genotquote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit al met al toch maar een matig WK jongons.
HAHAHAHAHAHAHA GODVERDOMME WAT EEN GOEIE GRAP!quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe sluit Van Gerwen zijn emails af?
Mvg
Mvg
en prijs had gezegd dat Wright een set won, het werden er zes lekker voor mquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price had weer een beetje van zijn maniertjes in de eerste set, zoals totaal overdreven juichen na het winnen van de eerste leg (die hij was begonnen) en continu al bij de oche staan om te werpen als Wright zijn pijlen er nog uit moest halen. Nadat Wright de vijfde leg won tikte hij even Price aan met een lachje, wat Price volledig negeerde. Daarna kwam het niet meer goed.
Bij de BDO wel weer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel een beetje gemist, maar je hebt niet echt van die amateurs meer toch? Dat was altijd wel genot
Oh ja, dat kan ook nog idd. Niet aan gedacht.quote:
Dikke duitserquote:
Tegen Wright heeft hij het nooit lastig gehad inderdaad, niet op tv, en ook tijdens die 17 nederlagen niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste twee partijen had Van Gerwen het enorm zwaar tegen Price in wedstrijden van een goed niveau.
twitter:livedarts twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:10:37Wright: "Before the match me and Gezzy were winding each other up. He said he was going to win the first two sets and I would change darts, I like him but I don't appreciate what he did. He wanted me to concentrate and I did, there you go, you lost." 👀 #WHDarts https://t.co/jcOuzNXiuB reageer retweet
Grapje van Co geleend.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA GODVERDOMME WAT EEN GOEIE GRAP!
Ik heb genoeg genotspotjes gezien, helaas gaat aan het eind de MVGaids steeds meer de overhand nemen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit al met al toch maar een matig WK jongons.
goed.quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Of zoals @:haags_kwartiertje zegt
prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |